Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szerintetek az RDS-time funkció (automatikusan lekéri a rádiójelből a dátumot és a pontos időt) felszereltségfüggő (úgy értem, a kijelzőn belül valamilyen +szerkentyű van), vagy csak programozás kérdése? Mert az egyik kijelzővel működik a kocsimban, a másikkal nem (nem lehet on-ra állítani) és mindkettő ugyanolyan kijelző egyébként...

Köszi!

Elküldve
Szerintetek az RDS-time funkció (automatikusan lekéri a rádiójelből a dátumot és a pontos időt) felszereltségfüggő (úgy értem, a kijelzőn belül valamilyen +szerkentyű van), vagy csak programozás kérdése? Mert az egyik kijelzővel működik a kocsimban, a másikkal nem (nem lehet on-ra állítani) és mindkettő ugyanolyan kijelző egyébként...

Köszi!

Ez is valami gyári biztonsági cucc lehet. Tech2-vel fel kell ismertetni a kijelzőt és akkor fog működni.

Elküldve

Van nálam most két Bid kijelző, az egyikhez Cd30mp3 (ez van egyben a kocsimra is taníttatva), a másikhoz egy Cd30 van tanítva (ezt a párost még korábban vettem, nem tudni a biztonsági kódot, de így egymással teljesen jól használható, sőt a fedélzeti számítógép is működik teljesen) és ennél működik az RDS time (az autóba berakva), az enyémnél pedig nem...

Nem lehet, hogy ezt a funkciót lehet ki-be kapcsolni tech2-vel?

Ez is valami gyári biztonsági cucc lehet. Tech2-vel fel kell ismertetni a kijelzőt és akkor fog működni.
Elküldve
Van nálam most két Bid kijelző, az egyikhez Cd30mp3 (ez van egyben a kocsimra is taníttatva), a másikhoz egy Cd30 van tanítva (ezt a párost még korábban vettem, nem tudni a biztonsági kódot, de így egymással teljesen jól használható, sőt a fedélzeti számítógép is működik teljesen) és ennél működik az RDS time (az autóba berakva), az enyémnél pedig nem...

Nem lehet, hogy ezt a funkciót lehet ki-be kapcsolni tech2-vel?

Valószínüleg Tech2 tud segíteni a problémádon de minden úgy van megcsinálva, hogy más autóba ne müködjön. Gyárilag párosítva és tanítva vannak de amint más kijelző, fejegység vagy műszeregység kerül az autóba biztonsági okokból nem ismeri fel.

Elküldve

Ha a fejegység és a kijelző össze van párosítva, akkor gond nélkül működik minden funkció, kipróbáltam:)!

Valószínüleg Tech2 tud segíteni a problémádon de minden úgy van megcsinálva, hogy más autóba ne müködjön. Gyárilag párosítva és tanítva vannak de amint más kijelző, fejegység vagy műszeregység kerül az autóba biztonsági okokból nem ismeri fel.
Elküldve

Sziasztok,

Egy apró dolog nem teljesen tiszta még nekem ezekben az "opel kijelzőkben".

Nekem az első fajta van. A másodikon lehet látni, hogy a kijelző felső részén van 3 almenü, és ott tud váltogatni.

Akkor most mindkettő GID kijelző, csak még ezen belül is vannak különbözők? Vagy az enyémen is be lehetne állítani azt a felső almenüválasztót?

Norbi

Elküldve
Sziasztok,

Egy apró dolog nem teljesen tiszta még nekem ezekben az "opel kijelzőkben".

Nekem az első fajta van. A másodikon lehet látni, hogy a kijelző felső részén van 3 almenü, és ott tud váltogatni.

Akkor most mindkettő GID kijelző, csak még ezen belül is vannak különbözők? Vagy az enyémen is be lehetne állítani azt a felső almenüválasztót?

Norbi

Szia. Az első link az újabb szoft esetében van, a második a régebbi verziójú szoft. Mind2 GID csak a verzió más.

Elküldve

Akkor az enyém az újabb. A másik mégis jobban tetszik. :)

Köszi a gyors választ!

Szia. Az első link az újabb szoft esetében van, a második a régebbi verzióju szoft. Mind2 GID csak a verzió más.
Elküldve
Szia. Az első link az újabb szoft esetében van, a második a régebbi verziójú szoft. Mind2 GID csak a verzió más.

A ketfele GID-nek meg a gyartoja is mas, es a ket gyarton belul is vannak meg sw verziok. De a radion is mulhat a dolog, mert neki ugye ki kell kuldenie az RDS szerinti idot a CAN buszon...

Elküldve

Hali mindenkinek tudom nem adok veszek oldal de megkérdem tőletek, hogy:

kell e valakinek egy GID kerettel együtt meg a középkonzolon található elakadás jelző háromszöges kapcsoló amiben benne van az elakadás jelző a ajtó bezár gomb meg sport kapcsoló. A sport gomb felprogramozható a kilóméterórában. Olyannak jó akinek van kipörgés gátlója.( télen világit sárga háromszög a fordulatszámmérőben) mert ezzel kikapcsolható.

Elküldve
Hali mindenkinek tudom nem adok veszek oldal de megkérdem tőletek, hogy:

kell e valakinek egy GID kerettel együtt meg a középkonzolon található elakadás jelző háromszöges kapcsoló amiben benne van az elakadás jelző a ajtó bezár gomb meg sport kapcsoló. A sport gomb felprogramozható a kilóméterórában. Olyannak jó akinek van kipörgés gátlója.( télen világit sárga háromszög a fordulatszámmérőben) mert ezzel kikapcsolható.

Pü. ment gombsorral kapcsolatban.

Elküldve

Pü. GID

Hali mindenkinek tudom nem adok veszek oldal de megkérdem tőletek, hogy:

kell e valakinek egy GID kerettel együtt meg a középkonzolon található elakadás jelző háromszöges kapcsoló amiben benne van az elakadás jelző a ajtó bezár gomb meg sport kapcsoló. A sport gomb felprogramozható a kilóméterórában. Olyannak jó akinek van kipörgés gátlója.( télen világit sárga háromszög a fordulatszámmérőben) mert ezzel kikapcsolható.

Elküldve
Köszi!

Ezt kipróbálom, nekem is van egy kis gumifedél...

Bocs, csak most van időm megírni a kombi csomagtér ajtózár javításomat:

Tehát ajtókárpit a szélvédőig felfejtve, a résen keresztül benyúlva kb. 10 db anya lecsavarható a tőcsavar jellegű díszléc tartó csavarokról, vill csatlakozás szét. díszléc le. A díszléc belseje felől a takarógumi könnyen leszerelhető.

Mondjuk én annyit találtam, hogy a mikrokapcsoló valami miatt kissé beljebb csúszott a helyén - nem tudom mi tartaná ott, legfeljebb az a töredezett, viasz-szerű anyag, amivel a kábele is körül van öntve - ragszalaggal rögzítettem, azóta jó. Belül, a gumifedél alatt nem találtam vizet, viszont bontás nékül a gumit leszerelni, még inkább visszarakni nem lenne egyszerű. ( az egész fogantyúnak körben a gumifedél hornyába kell illeszkednie ) Talán, ha a két középső "tőcsavar" anyáját kissé meglazítja az ember, az engedi a komplett fogantyút eltávolodni a kasztnitól.

Valójában remélem, hogy másnak nem is lesz szüksége ezekre az infókra, ritka hiba lehet.

Üdv!

Elküldve
Hali mindenkinek tudom nem adok veszek oldal de megkérdem tőletek, hogy:

kell e valakinek egy GID kerettel együtt meg a középkonzolon található elakadás jelző háromszöges kapcsoló amiben benne van az elakadás jelző a ajtó bezár gomb meg sport kapcsoló. A sport gomb felprogramozható a kilóméterórában. Olyannak jó akinek van kipörgés gátlója.( télen világit sárga háromszög a fordulatszámmérőben) mert ezzel kikapcsolható.

"A sport gomb felprogramozható a kilométerórában."

Na hogy is van ez???

Nekem nincs sport gombom! Van helyette valami központi záras, meg keréknyomás kalibráló vagy mi a szösz!

Akkor nálam hogy lehetne megoldani a kipörgésgátló kikapcsolást?

Elküldve
"A sport gomb felprogramozható a kilométerórában."

Na hogy is van ez???

Nekem nincs sport gombom! Van helyette valami központi záras, meg keréknyomás kalibráló vagy mi a szösz!

Akkor nálam hogy lehetne megoldani a kipörgésgátló kikapcsolást?

Csak bizonyos kilóméteróránál működik a sport gomb, ha jól tudom...(szerezned kell egy olyat ami tudja)

Egyáltalán van kipörgésgátlód, mert ha nincs sportgombod lehet nincs is, akkor meg ugye nem tudod kikapcsolni :)

Elküldve
Csak bizonyos kilóméteróránál működik a sport gomb, ha jól tudom...(szerezned kell egy olyat ami tudja)

Egyáltalán van kipörgésgátlód, mert ha nincs sportgombod lehet nincs is, akkor meg ugye nem tudod kikapcsolni :)

Igen van ABS és ESP az autóban, ami működik is megfelelően, de a "SPORT" gombnak nyoma sincs!

No akkor ilyenkor mi van???

Elküldve
Bocs, csak most van időm megírni a kombi csomagtér ajtózár javításomat:

Tehát ajtókárpit a szélvédőig felfejtve, a résen keresztül benyúlva kb. 10 db anya lecsavarható a tőcsavar jellegű díszléc tartó csavarokról, vill csatlakozás szét. díszléc le. A díszléc belseje felől a takarógumi könnyen leszerelhető.

Mondjuk én annyit találtam, hogy a mikrokapcsoló valami miatt kissé beljebb csúszott a helyén - nem tudom mi tartaná ott, legfeljebb az a töredezett, viasz-szerű anyag, amivel a kábele is körül van öntve - ragszalaggal rögzítettem, azóta jó. Belül, a gumifedél alatt nem találtam vizet, viszont bontás nékül a gumit leszerelni, még inkább visszarakni nem lenne egyszerű. ( az egész fogantyúnak körben a gumifedél hornyába kell illeszkednie ) Talán, ha a két középső "tőcsavar" anyáját kissé meglazítja az ember, az engedi a komplett fogantyút eltávolodni a kasztnitól.

Valójában remélem, hogy másnak nem is lesz szüksége ezekre az infókra, ritka hiba lehet.

Üdv!

Én kivülröl támadtam.leszedtem a gumit de bele volt fagyva víz és gátolta a kapcsolást mert nem tudott a bent lévő kis műanyag mozogni így nem tudta a kapcsolót kapcsolni.sokat küzdöttem a visszarakással.

Elküldve
Igen van ABS és ESP az autóban, ami működik is megfelelően, de a "SPORT" gombnak nyoma sincs!

No akkor ilyenkor mi van???

Akkor valószínűleg fog működni a dolog, ha beszerzel egy sport gombos kapcsolósort és felprogramoztatod az autóra!

Ha mégse, akkor elvileg kilóméterórát kell cserélni!

Az én autómban van sport gomb, de van a családban egy másik amibe nem volt és ott nem kellett órát cserélni, simán ment minden....

Felszereltség kérdése a dolog szerintem!

Elküldve
Akkor valószínűleg fog működni a dolog, ha beszerzel egy sport gombos kapcsolósort és felprogramoztatod az autóra!

Ha mégse, akkor elvileg kilóméterórát kell cserélni!

Az én autómban van sport gomb, de van a családban egy másik amibe nem volt és ott nem kellett órát cserélni, simán ment minden....

Felszereltség kérdése a dolog szerintem!

Elméletileg a lényeg az hogy ESP van az autóban akkor az ugye mindig bekapcsolt, na annak kikapcsolására jó igazán akkor se kilométerórát se mást nem kell cserélni csak a gombsort. plusz tech 2 felprogramozás miatt.

Elküldve
Elméletileg a lényeg az hogy ESP van az autóban akkor az ugye mindig bekapcsolt, na annak kikapcsolására jó igazán akkor se kilométerórát se mást nem kell cserélni csak a gombsort. plusz tech 2 felprogramozás miatt.

Igen, ahogy írtam...meg az úgynevezett sport funkció előcsalogatására való!

Elküldve
Elméletileg a lényeg az hogy ESP van az autóban akkor az ugye mindig bekapcsolt, na annak kikapcsolására jó igazán akkor se kilométerórát se mást nem kell cserélni csak a gombsort. plusz tech 2 felprogramozás miatt.

Tehát ha veszek egy SPORT gombot, meg egy konzolt amin van neki lyuk, felprogramozom és kész is?

Biztos hogy vannak ott madzagok ahová a gomb kell! Lehet előtte leszedem a burkolatot, hogy bepillantsak mögé!

Hogy érdemes nekifognom a leszedéshez?

Elküldve
Tehát ha veszek egy SPORT gombot, meg egy konzolt amin van neki lyuk, felprogramozom és kész is?

Biztos hogy vannak ott madzagok ahová a gomb kell! Lehet előtte leszedem a burkolatot, hogy bepillantsak mögé!

Hogy érdemes nekifognom a leszedéshez?

A gombsoron csak egy csatlakozo van... Es gyanitom, hogy CAN buszos, tehat plusz drot akkor nem kell, bar mint mondom, ez csak gyanu.

Elküldve
A gombsoron csak egy csatlakozo van... Es gyanitom, hogy CAN buszos, tehat plusz drot akkor nem kell, bar mint mondom, ez csak gyanu.

Úgy van ahogy mondod, nem kell semmi, mert egy csatlakozó van a gombsoron...

Elküldve
Úgy van ahogy mondod, nem kell semmi, mert egy csatlakozó van a gombsoron...

Látom lavinát indítottam el vele mivel nem tudom mikor tudok megint szerezni ezért segítek addig is hogy meg tud nézni milyen is az érzés mikor nem szól bele az elektronika a rendszerbe. Vagy is hogy tudol otthon házilag csinálni sport gombot de tech2 kell hozzá így is úgyis meg egy kis ügyesség.

Nem tudom ismeritek e a linket ha igen bocsi ha nem akkor: http://havver.velemer.hu/havver/node/27

Remélem addig is segítettem egy kis ügyesség kell hozzá.

Üdv JohnnyS (Astra 1.7cdti 80LE - 1.7 cdti 120LE)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.