Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


uhuhu

Recommended Posts

Létezik. Az enyémben is tiltva van, nem tudták feloldani. BC-t, távirányítós ablak felhúzást megcsinálták, de ezzel nem tudtak mit kezdeni.

Mennyit fizettél a BC programozásért és a távos ablakért? (Persze csak ha nem titok) Most akarom megcsináltatni és jó lenne tudni, hogy hol érdemes csináltatni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most voltam szerelőnél! (2007, Enjoy H), ha a kulcsban az elem Pl, lemerül, nem lehet csak a vezető oldalt bezárnom! (nem zárja a központi zár az autót!)

A MÁSIK AJTÓK NYITVA MARADNAK!!!!!!

Mondja: ez gyárilag ilyen, mások is igy vannak, meg hogy ez vmi alap komfort csomagú autó, ami ezt nem tudja!

Most ez komoly?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most voltam szerelőnél! (2007, Enjoy H), ha a kulcsban az elem Pl, lemerül, nem lehet csak a vezető oldalt bezárnom! (nem zárja a központi zár az autót!)

A MÁSIK AJTÓK NYITVA MARADNAK!!!!!!

Mondja: ez gyárilag ilyen, mások is igy vannak, meg hogy ez vmi alap komfort csomagú autó, ami ezt nem tudja!

Most ez komoly?

Ezért írja elő a gyár kétévenként az elemek cseréjét. Egyébként ha az enyémet kulcsal zárom, akkor nyit-zár mindegyik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most voltam szerelőnél! (2007, Enjoy H), ha a kulcsban az elem Pl, lemerül, nem lehet csak a vezető oldalt bezárnom! (nem zárja a központi zár az autót!)

A MÁSIK AJTÓK NYITVA MARADNAK!!!!!!

Mondja: ez gyárilag ilyen, mások is igy vannak, meg hogy ez vmi alap komfort csomagú autó, ami ezt nem tudja!

Most ez komoly?

Elemtol fuggetlenul is lehet olyanja az embernek, hogy kulccsal nyit, zar. Ha ez valoban igy van, es a leiras nem emliti, az komoly hiba. En most nem tudom kiprobalni, de kivancsi lennek az eredmenyre...

Link to comment
Megosztás:

A vizet testmode-ban egyébként is látod, szóval sztem még ennyivel se tud többet...bár a happylightshow nagyon jó :-)

Persze, látod test mode-ban, de az mégsem ugyan az, hogy azt a sok szemetet kell bámulnod a kijelzőn, ez meg szép diszkréten figyelmeztet, amikor kell. Nekem az OPC scan tetszik benne :rolleyes:

opc scan

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Miért van az hogy amikor nem jár a motor a műszerfalba vagyis inkább a középső kijelzőn bizonyos időközönként "dolgozik" valami? Percenként vagy 5 percenként mintha valami pici motorszerü hang hallatszik a középső kijelző felöl.

Ja és megtudná valaki mondani, hogy a kijelzőn azon az oldalon ahol a sebesség ill. vízhőfok látható felettük mit jelent a SENS felirat ami mellett egy szám van?

Előre is köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Miért van az hogy amikor nem jár a motor a műszerfalba vagyis inkább a középső kijelzőn bizonyos időközönként "dolgozik" valami? Percenként vagy 5 percenként mintha valami pici motorszerü hang hallatszik a középső kijelző felöl.

Én akkor hallom, amikor kiveszem a kulcsot és szerintem az immobiliser, de a hozzáértők majd megmondják.

Link to comment
Megosztás:

Én akkor hallom, amikor kiveszem a kulcsot és szerintem az immobiliser, de a hozzáértők majd megmondják.

Nekem ha bennt van a kulcs akkor csinálja, azt még nem is figyeltem ha nincs bennt a kulcs akkor is csinálja-e bizonyos időközönként?

Link to comment
Megosztás:

Én akkor hallom, amikor kiveszem a kulcsot és szerintem az immobiliser, de a hozzáértők majd megmondják.

Az immobilizer egy elektronika, nem kene hangja legyen :rolleyes:

Szerintem a legtereloket nyito/zaro motorok hallhatok, igaz, nekem elektronikus szabalyozasu klimam van. Hogy mas klimaknal is van-e ilyen, illetve mas motorok is lehetnek-e ott, azt nem tudom.

Link to comment
Megosztás:

Az immobilizer egy elektronika, nem kene hangja legyen :rolleyes:

Szerintem a legtereloket nyito/zaro motorok hallhatok, igaz, nekem elektronikus szabalyozasu klimam van. Hogy mas klimaknal is van-e ilyen, illetve mas motorok is lehetnek-e ott, azt nem tudom.

Manuális klímásnál is motorok szabályozzák a levegő útját. Leállítás után ezek adják a hangot. Azt hogy idő elteltével miért mozognak azt nem tudom, de minden astránál ez a jelenség, úgyhogy nem kell levenni az akksisarut leállítás után! ;) :D :D

Link to comment
Megosztás:

Bocsi, hogy ide is beírom, de hátha valakinek van megoldás rá:

Egy kérdésem lenne

2003-as a Merivánk. Kb tavaly működött utoljára a központi zár távirányítóval történő nyitása/zárása (kulccsal működik rendesen).

Tanítani nem tudom a pótkulccsal sem, mert hiába fordítom el a kulcsot, és nyomkodom a gombot, nem csinál semmit sem. Opelnél jártam vele, ott kiszedték a kulcsot a Tech2-vel, majd amikor a tanításra került a sor, a műszer írta, hogy nyomjuk meg valamelyik gombot a távirányítón, de semmi. Mit lehet vele kezdeni?

Elemcsere volt természetesen.

Link to comment
Megosztás:

Idővel szeretném TID kijelzőmet BID-re cserélni (esetleg GID-re)...

Szervízemben rákérdeztem, hogy mivel jár ez és a szerelő azt mondta, hogy nem biztos hogy stimmelni fog az autó csatlakozója (kábele a műszerfalban) a Bid-hez így cserélni kéne azt is ami viszont hosszadalmas meló és sok pénzbe kerül, szóval szerinte nem éri meg!

Létezik ez, hogy a kábelt is cserélni kell az autóban, vagy csak ő gondolta így, esetleg más típusoknál tényleg így van csak itt nem mert amit eddig olvasgattam itt a fórumon ebben a témában abban nem láttam, hogy valaki ezt említette volna!

Második kérdésem, hol látom azt, hogy a tempomathoz be van a kábelezve a rendszer és csak a kapcsolót meg a tempomatos kart kell megvennem (+programozás)?

Harmadik kérdés, hogyan lehet a kormányt leszedni:)?

Köszi!

Levente

Link to comment
Megosztás:

Idővel szeretném TID kijelzőmet BID-re cserélni (esetleg GID-re)...

Szervízemben rákérdeztem, hogy mivel jár ez és a szerelő azt mondta, hogy nem biztos hogy stimmelni fog az autó csatlakozója (kábele a műszerfalban) a Bid-hez így cserélni kéne azt is ami viszont hosszadalmas meló és sok pénzbe kerül, szóval szerinte nem éri meg!

Létezik ez, hogy a kábelt is cserélni kell az autóban, vagy csak ő gondolta így, esetleg más típusoknál tényleg így van csak itt nem mert amit eddig olvasgattam itt a fórumon ebben a témában abban nem láttam, hogy valaki ezt említette volna!

Második kérdésem, hol látom azt, hogy a tempomathoz be van a kábelezve a rendszer és csak a kapcsolót meg a tempomatos kart kell megvennem (+programozás)?

Harmadik kérdés, hogyan lehet a kormányt leszedni:)?

Köszi!

Levente

1. Messzire kerüld el azt az embert. Még CID-et is tehetsz a TID helyére annak is egyezik a csatlakozója. Keretet kell csak cserélni.

2. A tempomat csatlakozóját a CIM modulban találod.

3. A kormány hátulján van két furat, ahova benyomsz egy vékony csavarhúzót és elfeszíted oldalra. Így jön ki a légzsák a kormányból. Csatlakozó ki a légzsákból és kint van. A kormányt torx kulcs fogja nem emlékszem pontosan, hogy 50-es vagy 55-üs.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen:)

Kormányleszerelés:

Arra nincs esély, hogy véletlen a légzsák eldurran ugye?:D

Igazából a légzsákátvezető recsegését szeretném megszüntetni, a korábban általad leírt ragasztásos módszerrel, remélem majd ha látom rájövök, hogy milyen kis pöcköt kell leragasztani:)!

Amúgy mivel kell leragasztani?:rolleyes: (pl. cellux, postai, pillanatragasztó...):D

http://www.licit.hu/arveres_OPEL_KORMANYOS...cit_200792.html itt egy kép, ha esetleg elmondanádaz instrukciókat:)

Látszik ezen a tempomat csatlakozója is?

Köszi mégegyszer!;)

Levente

1. Messzire kerüld el azt az embert. Még CID-et is tehetsz a TID helyére annak is egyezik a csatlakozója. Keretet kell csak cserélni.

2. A tempomat csatlakozóját a CIM modulban találod.

3. A kormány hátulján van két furat, ahova benyomsz egy vékony csavarhúzót és elfeszíted oldalra. Így jön ki a légzsák a kormányból. Csatlakozó ki a légzsákból és kint van. A kormányt torx kulcs fogja nem emlékszem pontosan, hogy 50-es vagy 55-üs.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.