Dini Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 leírva olyan egyszerünek tünik :huh: de honnan szerezzek kijelzőt ? meg biztos nem 2 ft Hát igen a kijelző ami nem két forint. www.opelbonto.hu esetleg öket me lehet kerdezni ők mar bontanak H Astrakat. Meg az ebayon is van folyamatosan fenn de nem tudom mennyi az áruk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Sziasztok! Szeretnék tanácsot kérni az ügyben, hogy a mi Cosmo GTC astránk miért nem jelzi az ablakmosó folyadék fogyását illetve hiányát (Washing Water Check)???? Nem vágom, hogy miért kéne egy több mint 4 millás kocsi elé térdelni, és lehasalva megnézni van-e a fekete tartályban valami lötyi???!!! A szervízben azt mondták "alá kell nézni,van-e a tartályban"!!!! NEM SEMMI!!! Ici-picit berágtam rájuk, asszem! Na meg a króm díszléc csak az utasoldali küszöbön volt, a pilóta oldalán nem!!! Fain egy kocsi, csak az ilyenek hihetetlenül illúzióromboló hatásuak szerintem. Azt mondták a küszöblécre, hogy 5000-ért raknak rá szívessen. Na ekkor ismét bepipultam.Azt akarják nekem eladni rongyos 5 ezerért amit már kifizettem ,de elfelejtett valaki a germánok közül ISO szerint ráragasztani????? Szeretem az OPELT, de itt nálunk lutri, hogy mit kapsz! Elötte G Astra Caravanom volt,abban legalább volt egy köbaltás nívópálca a mosótartályban.Miért kellett ezt kivenni?Honnan tudjam, hogy mikor kell utántölteni? Szerintem ez így életveszély ilyen téli időben. Köszönöm előre is a segítséget! Dávid Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Sziasztok! Szeretnék tanácsot kérni az ügyben, hogy a mi Cosmo GTC astránk miért nem jelzi az ablakmosó folyadék fogyását illetve hiányát (Washing Water Check)???? Nem vágom, hogy miért kéne egy több mint 4 millás kocsi elé térdelni, és lehasalva megnézni van-e a fekete tartályban valami lötyi???!!! A szervízben azt mondták "alá kell nézni,van-e a tartályban"!!!! NEM SEMMI!!! Ici-picit berágtam rájuk, asszem! Na meg a króm díszléc csak az utasoldali küszöbön volt, a pilóta oldalán nem!!! Fain egy kocsi, csak az ilyenek hihetetlenül illúzióromboló hatásuak szerintem. Azt mondták a küszöblécre, hogy 5000-ért raknak rá szívessen. Na ekkor ismét bepipultam.Azt akarják nekem eladni rongyos 5 ezerért amit már kifizettem ,de elfelejtett valaki a germánok közül ISO szerint ráragasztani????? Szeretem az OPELT, de itt nálunk lutri, hogy mit kapsz! Elötte G Astra Caravanom volt,abban legalább volt egy köbaltás nívópálca a mosótartályban.Miért kellett ezt kivenni?Honnan tudjam, hogy mikor kell utántölteni? Szerintem ez így életveszély ilyen téli időben. Köszönöm előre is a segítséget! Dávid Szia! BC-d van? ha van elvileg megoldhatóhogyjeladót rkj a tartályba vagyhogyjeladós 4,5 literes tartályt szereljbe utolag. Sajnos akijelzős már opcionalis. És sajnos én nem vagyok megelégedve vele mert amikor szol hogyki fog fogyni akkor mar csak egy mosásra van legendő folyadék. 3-4 centivel rakhatákvolonafejejbb az érzékelőt. A küszöböt én nem hagynám mert ami jár az jár :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Köszi Dini a segitséget! Szóval az hogy az ablakmosófolyadék szintjét a BC jelezze opcionális? Ez valami feláras cucc? Az még a gondom a szalonnal, hogy ha nekem valami elkerülné a figyelmem, ők nem tesznek róla említést mondván úgy sem kell majd nekem! Visszatérve, igen van BC.Az MP3-as miatt járt a kijelző,és nem gyárilag 5000-ért beütötték a srácok a "szereldében" a computert. Aha, lehet ezért nem került jeladó a tartályomra?! Pfffü!De akkor miért nem ezt mondták?Miért nem ajánlották, hogy raknak bele jeladós kulacsot ha akarom.... Fejetlenséget érzek :huh: Én már lassan lemondok az olyan dolgokról, hogy "Szervíz" segítségét kérjem, mert soxor ők sem tudnak eleget!(tapasztalat) Én úgy számolok, hogy ezt a kocsit megtartjuk amíg szét nem esik, és ami nem szervízköteles ahoz bátran hozzá is nyulok!!! Főleg hogy találtam egy ilyen fain fórumot mint ez!!!! :lol: :) :) Másfél év után itt olvastam , hogy a BC-ből hogy lehet előszedni azt a 4-5 beszédes oldalt! Újszülöttnek minden új :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Köszi Dini a segitséget! Szóval az hogy az ablakmosófolyadék szintjét a BC jelezze opcionális? Ez valami feláras cucc? Elvileg ha minden igaza akkor pl szolni kell ha kiégett egy izzó azt is kijelzi a bc-n. Nem 100% de gondlom tartálycsere és programozas aztán mar tudja is a szint jelzést! ÜDV Link to comment Megosztás: More sharing options...
akzo Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Sziasztok! Szeretnék tanácsot kérni az ügyben, hogy a mi Cosmo GTC astránk miért nem jelzi az ablakmosó folyadék fogyását illetve hiányát (Washing Water Check)???? Nem vágom, hogy miért kéne egy több mint 4 millás kocsi elé térdelni, és lehasalva megnézni van-e a fekete tartályban valami lötyi???!!! A szervízben azt mondták "alá kell nézni,van-e a tartályban"!!!! NEM SEMMI!!! Ici-picit berágtam rájuk, asszem! Na meg a króm díszléc csak az utasoldali küszöbön volt, a pilóta oldalán nem!!! Fain egy kocsi, csak az ilyenek hihetetlenül illúzióromboló hatásuak szerintem. Azt mondták a küszöblécre, hogy 5000-ért raknak rá szívessen. Na ekkor ismét bepipultam.Azt akarják nekem eladni rongyos 5 ezerért amit már kifizettem ,de elfelejtett valaki a germánok közül ISO szerint ráragasztani????? Szeretem az OPELT, de itt nálunk lutri, hogy mit kapsz! Elötte G Astra Caravanom volt,abban legalább volt egy köbaltás nívópálca a mosótartályban.Miért kellett ezt kivenni?Honnan tudjam, hogy mikor kell utántölteni? Szerintem ez így életveszély ilyen téli időben. Köszönöm előre is a segítséget! Dávid Emberek,nekem is most látta meg egy barátom,hogy a hűtőfolyadék messze a min. szint alatt van...alig a tartály alján...lóf@szt sem jelzett a H Astra...ahogy azt sem,hogy kiégett a bal első tompított...pedig a XXI. században igazán jelezhetné a kocsi...:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Emberek,nekem is most látta meg egy barátom,hogy a hűtőfolyadék messze a min. szint alatt van...alig a tartály alján...lóf@szt sem jelzett a H Astra...ahogy azt sem,hogy kiégett a bal első tompított...pedig a XXI. században igazán jelezhetné a kocsi...:S nekem se vinnyogott be soha egy pillanatra se a xenon szerelés közben... a hűtővízben sztem nincsen szintmérő, csak a túlmelegedés lámpán lehet látni ha már nagy a gáz... oda kell rá figyelni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 nekem se vinnyogott be soha egy pillanatra se a xenon szerelés közben... a hűtővízben sztem nincsen szintmérő, csak a túlmelegedés lámpán lehet látni ha már nagy a gáz... oda kell rá figyelni... És pedig van hütővizben is jeladós változat az elektromos csomaghoz jár ha jol tudom. Nekem pl a kiégett izzókra is figyelmeztet de a hűtőviznél nekem sincs jeladó ha jol tudom :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Sziasztok! Köszönöm ismét a határozott segítséget!!! Nagyon sajnálom, hogy a szervizekben nincs ilyen szintü felvilágosítás! :lol: :) :) Asszem mi H-sok jobb ha odafigyelünk a verdára mielött valami váratlan dolog ér :huh: Az bizti, hogy a gyár nagyon bízik magában mikor az eddig létfontosságu visszejelzőket sorra elhagyta.Ezentúl főlleg nyáron sűrűn fogom nézni a BC-n a víz hőmérsékletét fokról-fokra most hogy már tudom ott lehet nyomon követni :D De ha belegondolok, H Astráról még rosszat nem hallottam, hogy felfort volna a hűtővíz, enné az olajat, vagy ez-az idő elött meghibásodott volna külső behatás nélkül... Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 sztem tök felesleges annyira teletömni érzékelőkkel, csak arra jó, hogy még egy bizbasz tönkremehessen, és idegesíthessen. oda kell figyelni és kész... pl a fék jeladója tetszik: egy fémszál a ferrodol mellett. ahogy kopik, elkezd cincogni, majd egyre hangosabban csikorogni a tárcsán. semmi kárt nem okoz, megbízható, tudod hogy csereérett... meg létezik olyan is ahol elektronikus jeladó van - no ez miért is jobb mint a fémszál? sznoboknak ne csikorogjon a kereke? inkább dögöljön be a jeladó és ezért minden második héten cseréltesse a pofát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Findzs Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 nekem 2004 es h astrám van és még semmi baja nem volt az érzékelők hiányábol kifolyolag egyszer már kellett cserélnem e vezérműláncot 60 ezer volt de azt is én toltam el mert nem vittem szervizbe amikor még garos volt :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
attis Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Sziasztok! Köszönöm ismét a határozott segítséget!!! Nagyon sajnálom, hogy a szervizekben nincs ilyen szintü felvilágosítás! :lol: :) :) Asszem mi H-sok jobb ha odafigyelünk a verdára mielött valami váratlan dolog ér :huh: Az bizti, hogy a gyár nagyon bízik magában mikor az eddig létfontosságu visszejelzőket sorra elhagyta.Ezentúl főlleg nyáron sűrűn fogom nézni a BC-n a víz hőmérsékletét fokról-fokra most hogy már tudom ott lehet nyomon követni :D De ha belegondolok, H Astráról még rosszat nem hallottam, hogy felfort volna a hűtővíz, enné az olajat, vagy ez-az idő elött meghibásodott volna külső behatás nélkül... Üdv! én speciel induláskor azonnal benyomom a BC-n a hőfokkijelzést (5-ik képernyő) és 60 fokig csak 1500-as fordulat körül autózom vele. Turbókímélés és motorkopás csökkentés céljából. a. 1.7-es olajkályha Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 én speciel induláskor azonnal benyomom a BC-n a hőfokkijelzést (5-ik képernyő) és 60 fokig csak 1500-as fordulat körül autózom vele. Turbókímélés és motorkopás csökkentés céljából. a. 1.7-es olajkályha Teljesen jól csinalod igazabol a szakirodalom szerint 1800-2000 fordulatig nyugodtan felpörgetheted 3-4. fokozatban. de áertani az 1500 sem fog neki. De járatni alapjáraton a garázs vagy kapi elött nem szabad azt nem szeretni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robee Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Teljesen jól csinalod igazabol a szakirodalom szerint 1800-2000 fordulatig nyugodtan felpörgetheted 3-4. fokozatban. de áertani az 1500 sem fog neki. De járatni alapjáraton a garázs vagy kapi elött nem szabad azt nem szeretni és miért nem szabad járatni ?? ugy lemegy a fordulat 1000 alá Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 és miért nem szabad járatni ?? ugy lemegy a fordulat 1000 alá Ezt mondjak állítolag nem tesz jót a motronak hogy egyhelyben jár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Ezt mondjak állítolag nem tesz jót a motronak hogy egyhelyben jár. Hordós kopásnak hívják,ami leginkább a dízelek betegsége. Ettől függetlenül én hidegindítás után mindig várok 20-30mp-et,hogy legyen rendes olajnyomás és eljusson az olaj mindenhová,aztán max 2000-ig pörgetve megyek az első termosztátnyitásig.Mondjuk ti ezzel ott vagytok meglőve,hogy nincs vízhőfokmérőtök. A turbósnak inkább hosszú hajtás után leállítás előtt kell 2-3perc,hogy lehüljön a turbó és ne maradjon olaj nélkül a hirtelen leállítástól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
akzo Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 kérdés: tompított csere vezetőoldalon... a helyzetjelző ég, a tompított nem...égő van, csak azt nem tudom,pontosan hogyan kell kicserélni,honnan hogyan hozzáférni,stb. segítsetek plz!:huh: köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 kérdés: tompított csere vezetőoldalon... a helyzetjelző ég, a tompított nem...égő van, csak azt nem tudom,pontosan hogyan kell kicserélni,honnan hogyan hozzáférni,stb. segítsetek plz!:huh: köszi! A kerékjáratban van egy kis ablak azt le kell patintani és maris hozaférsz de munkasruha ajánlott meg zuhanyzás is mert nyakis sáros leszel ilyen időben. a kormányt vagy balra vagy jobbra érdemes kitekerni több hely lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPeter Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 A kerékjáratban van egy kis ablak azt le kell patintani és maris hozaférsz de munkasruha ajánlott meg zuhanyzás is mert nyakis sáros leszel ilyen időben. a kormányt vagy balra vagy jobbra érdemes kitekerni több hely lesz én úgy raktam be a xenont hogy még nem tudtam arról az ablakról, kész nőgyógyászati bemutató volt :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 A kerékjáratban van egy kis ablak azt le kell patintani és maris hozaférsz de munkasruha ajánlott meg zuhanyzás is mert nyakis sáros leszel ilyen időben. a kormányt vagy balra vagy jobbra érdemes kitekerni több hely lesz Okos lehetett,aki kitalálta! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 Okos lehetett,aki kitalálta! :huh: Hát hogy okos volt e azt nem tudom de egy egész nap cseréltetném vele az izzót az tuti, többet ilyet nem tervezne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
akzo Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 Hát hogy okos volt e azt nem tudom de egy egész nap cseréltetném vele az izzót az tuti, többet ilyet nem tervezne. köszi! Nem is tudom ki írta,hogy valamelyik kocsiban ki kell szedni a kereket a lámpacseréhez...asszem C Vectra...nem biztos:) Ezek szerint itt nem...megkönnyebbült sóhaj... Link to comment Megosztás: More sharing options...
attis Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 köszi! Nem is tudom ki írta,hogy valamelyik kocsiban ki kell szedni a kereket a lámpacseréhez...asszem C Vectra...nem biztos:) Ezek szerint itt nem...megkönnyebbült sóhaj... kérdeztem a szereldében, hogy nem egyszerűbb-e kiszedni a lámpát és úgy cserélni izzót (Lacettiken így tettem). Mosolyogva közölte, hogy amennyiben leszedem előtte a lökhárítót is.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 köszi! Nem is tudom ki írta,hogy valamelyik kocsiban ki kell szedni a kereket a lámpacseréhez...asszem C Vectra...nem biztos:) Ezek szerint itt nem...megkönnyebbült sóhaj... Engem ebben csak az döbbent meg,hogy állítólag a technika előrefelé halad,mégis az F szériában kb 2perc kicserélni és közben elszívtam egy szál cigit is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
akzo Elküldve Január20, 2008 Megoszt Elküldve Január20, 2008 Engem ebben csak az döbbent meg,hogy állítólag a technika előrefelé halad,mégis az F szériában kb 2perc kicserélni és közben elszívtam egy szál cigit is. Kicserélte haverom az izzót...megizzadt vele rendesen...az 1 dolog,hogy benyúlni..de az ahogy a helyére (nem) ment,szinte már kabaré... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts