Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
37 perce, Pali982 írta:

Tudna valaki nekem segíteni? Hová tartozik ez a vezeték? Z16XEP motorról van szó.

https://drive.google.com/open?id=1tqGW8SoVDkYO7vDVlbL_r9su9bDzaiQ5

https://drive.google.com/open?id=1Caav0SGer-wJqUZoKsve-Fae8NZNX4ds

Minden csati le lett húzva hengerfejezés előtt, már összeraktam és minden csatlakozó a helyén kivéve ezt az egyet. Egyeres vezeték, egypólusó csatlakozóval.

Elinditottad? Reklamal valamiert?

Jo esetben megmondja, mi nem jo, vagy kiderul hasznalat kozben. Ha nem, akkor nem is kell bekotni :)

Elküldve

Este végeztem az összerakással, most lesz beindítva, majd kiderül.

Nincs valami elérhető kábelkorbács rajz a neten hozzá? Ilyesmi megoldásra gondoltam. Emlékszem hogy lehúztam szétszedéskor valahonnan,de totál kiesett hogy honnan. :)

Elküldve
25 perce, Pali982 írta:

Este végeztem az összerakással, most lesz beindítva, majd kiderül.

Nincs valami elérhető kábelkorbács rajz a neten hozzá? Ilyesmi megoldásra gondoltam. Emlékszem hogy lehúztam szétszedéskor valahonnan,de totál kiesett hogy honnan. :)

A korbacsokrol nem hiszem, hogy lenne nyilvanos rajz, csak kapcsolasi rajzok vannak, bar neten elerhetot abbol sem nem tudok. 

Keress a kozeledben egy elado, azonos evjaratu es motoru autot, abban nezd meg :)

Elküldve
5 órája, csaba66 írta:

A korbacsokrol nem hiszem, hogy lenne nyilvanos rajz, csak kapcsolasi rajzok vannak, bar neten elerhetot abbol sem nem tudok. 

Keress a kozeledben egy elado, azonos evjaratu es motoru autot, abban nezd meg :)

Az lesz, erre jutottam én is. Autodata sem jó ilyen csatlakozó keresésre.

Más kérdés: Gyárilag a Z16XEP-s széria úgy jött ki állítólag, hogy klíma bekapcsolása nélkül nem indul el a hűtőventillátor a korai példányoknál ha túlmelegszik a motor. Eddig ezt nem teszteltem, mert nem volt gond a motorral,de most próbaúton mire visszaértem forrt a víz és nem indult a ventillátor. Ez az opció kapcsolható opcom-ban?Ha igen,hol? Klímát bekapcsolva rögtön indult a hűtőventillátor és abbahagyta a víz is a forrást a tartályban.

Elküldve
22 órája, Pali982 írta:

Az lesz, erre jutottam én is. Autodata sem jó ilyen csatlakozó keresésre.

Más kérdés: Gyárilag a Z16XEP-s széria úgy jött ki állítólag, hogy klíma bekapcsolása nélkül nem indul el a hűtőventillátor a korai példányoknál ha túlmelegszik a motor. Eddig ezt nem teszteltem, mert nem volt gond a motorral,de most próbaúton mire visszaértem forrt a víz és nem indult a ventillátor. Ez az opció kapcsolható opcom-ban?Ha igen,hol? Klímát bekapcsolva rögtön indult a hűtőventillátor és abbahagyta a víz is a forrást a tartályban.

Segítettem magamon, mint mindíg: https://drive.google.com/file/d/1XUxfaM4S07uSR-nSkuhUqw116No9onAD/view?usp=drivesdk

forrás: 

 

Elküldve (edited)

Sziasztok!

Ez mi lehet ez?

290hibakod_xep_k.jpg

Felújított csere twinport szívósort kaptam ötvenezerért,a szakember elutasította hogy a saját potméteremet megtartsam és rászereljük a felújított cseredarabra. A szívósor potmétere okozhatja ezt a hibát(P1112-06), vagy valami másról lehet szó? A másik kód is homály.

Módosítva : Pali982
Elküldve
13 órája, Pali982 írta:

Sziasztok!

Ez mi lehet ez?

290hibakod_xep_k.jpg

Felújított csere twinport szívósort kaptam ötvenezerért,a szakember elutasította hogy a saját potméteremet megtartsam és rászereljük a felújított cseredarabra. A szívósor potmétere okozhatja ezt a hibát(P1112-06), vagy valami másról lehet szó? A másik kód is homály.

Lehet, hogy pont erre a szolenoidra menne az a kabel, amit nem tudtal hova kotni :)

Elküldve
5 órája, csaba66 írta:

Lehet, hogy pont erre a szolenoidra menne az a kabel, amit nem tudtal hova kotni :)

Nem,az be van kötve. Amit még most sem tudok honnan hiányzik,az egy egyeres vezeték. :) Ez egy újabb hiba lesz. Megkeresem a vezeték helyét és ha marad ez a két hibakód,akkor gyia a szakihoz vissza,ugyanis 1 év jótállást vállalt.

Elküldve
14 perce, Pali982 írta:

Nem,az be van kötve. Amit még most sem tudok honnan hiányzik,az egy egyeres vezeték. :) Ez egy újabb hiba lesz. Megkeresem a vezeték helyét és ha marad ez a két hibakód,akkor gyia a szakihoz vissza,ugyanis 1 év jótállást vállalt.

Erre az egy eresre gondoltam :) A twinport rejtelmeit nem latom at, de valami deaktivalo szolenoidrol mesel, amihez pont eleg egy er, ha a testet megkapja a fem hazan at.

Elküldve

Sziasztok, Astra H 1,8 benzinben időnként felgyullad aladdin sárga lámpája. Olaj felső nívón, mégis a jeladó hibát jelez. Hol van a jeladó, benne a karterban? Vagy kintről szerelhető? Vagy a cseréje előtt lenne valmai trükk, amivel orvosolható a hiba? üdv a.

Elküldve
4 perce, Wykk24 írta:

Sziasztok. Miért világít menet közben a légzsák visszajelző? 

Mert hibat eszlel a legzsak vezerlo. Ki kell olvasni a hibakodot OpCommal, abbol jo esellyel az is kiderul, mi a konkret hiba.

Elküldve
On 2019. 07. 23. at 13:59, csaba66 írta:

Erre az egy eresre gondoltam :) A twinport rejtelmeit nem latom at, de valami deaktivalo szolenoidrol mesel, amihez pont eleg egy er, ha a testet megkapja a fem hazan at.

Meglett a hibakód oka és a "fölösleges" kábelcsati helye is. 

A twinport szeleptömb rudazatának mozgató motorjára nem dugtam vissza a csatlakozóját.  :)  Csatlakoztatás után a fenti két hibakód el is tűnt. 

Az "árva" kábelcsati pedig nem volt sehol, az a hengerfej jobb oldalán lévő kábelek közé lehetett begyűrve, ugyanis egy szerelő szerint az egy, a gyujtótrafó-sor egyik csavarja alól hiányzó zavarszűrő kondenzátor kábele. Ráadásul oxidos a csatlakozó érintkezője. Ezzel kiderült az is, miért zúg a rádióm. :)

444004a5a56e0ff_tn.jpgMár csak ilyen zavarszűrő kondit kell szereznem. Újonnan ~5000 Ft +posta, de vaterán láttam ~1100Ft + postáért,csak pont szabadságon vannak aug. 9-ig.

Amúgy szuper lett az autó, már 350 km-t belecsavartam mióta elkészült a motor.  :)

Elküldve (edited)

 

On 2019. 07. 23. at 17:03, szokola írta:

Sziasztok, Astra H 1,8 benzinben időnként felgyullad aladdin sárga lámpája. Olaj felső nívón, mégis a jeladó hibát jelez. Hol van a jeladó, benne a karterban? Vagy kintről szerelhető? Vagy a cseréje előtt lenne valmai trükk, amivel orvosolható a hiba? üdv a.

Szia! 

Ez alapján a kép alapján a teknőben van. Az 1.6-os motornál ugyanez a szintjelző és abban is a teknőben van. Ha kiszereled, a teknő oldalán lévő elektromos csatlakozó "O" gyűrújét is cseréld ki, mert ott szivároghat az olaj. Csapágyboltban kb. max 50Ft. 

http://www.kepfeltoltes.eu/images/2019/07/27/557s_l500.jpg

557s_l500_tn.jpg

A képen a mikrofon formájú hengeres fekete alkatrész a szintmérő.

Módosítva : Pali982
Elküldve
14 órája, andriboy írta:

op commal rálehet nézni az injektorokra? 1,7 ccdti z17dth motor. 2004év

Szemmel is ra lehet nezni :) Az a kerdes, mit szeretnel tudni...

Elküldve
7 órája, andriboy írta:

Hibás befecskendezésre gondoltam. Van -e eltérés közöttük.

Azt kiirja, hogy a vezerlo mennyi uzemanyagot gondol atkuldeni az egyes injektorokon, de hogy tenylegesen mennyi jut be, az csak egy ilyen visszafolyas meressel deritheto ki:

 

Elküldve

Kedves Mindenki!

Sajnálatos módon (áron alul) megváltam 2006-os autócskámtól. KIA Ceed-et vettem helyette. A 4 keréken kívül szinte semmilyen hasonlóság nincs a két autó között :) de pont ezt akartam.

Ezúton köszönöm mindenkinek a segítségét, akik segítettek abban, hogy a legjobb megoldást találjam a problémáimra (kiemelve CSABA66-nak szakértői tudását). KIA-ban sajnos még nem találtam ilyen kiváló segítőkész, pörgő és szaktudással rendelkező fórumot mint ez. De még reménykedem... Üdv

Elküldve

Sziasztok! Mi sípol az autóba,ha kinyitom az ajtót! Ha beülök egy idő után abbahagyj de,ha rá adom a gyújtást újra elkezdi. És menet közben is csinálja. Ez nem vmi visszajelzö nem világít semmi a müszerfalon! Régen is csinálta,de ritkábban!  16xep

Elküldve

Sziasztok! Van egy 2008-as Astra H típusú autóm. A műszerfalon világít az a lámpa ami az övfeszítő és a légzsák hibáját jelzi ki. Nekem van egy bluetooth-os diagnosztikai kütyüm ami semmi hibát nem mutat ezért törölni sem tudom. Mi lehet a probléma? 

Elküldve
4 órája, kisapa63 írta:

Sziasztok! Van egy 2008-as Astra H típusú autóm. A műszerfalon világít az a lámpa ami az övfeszítő és a légzsák hibáját jelzi ki. Nekem van egy bluetooth-os diagnosztikai kütyüm ami semmi hibát nem mutat ezért törölni sem tudom. Mi lehet a probléma? 

Par uzenettel feljebb volt egy pont ugyanilyen...

Az altalanos diagnosztikai kutyuk ilyesmire nem jok, OpCom kell, es torolni sem lesz eleg, hanem javitani kell a hibat.

Elküldve

Szia!

Alap kiépítésben elég egy gyújtás pozitív és test (piros és fekete szál). A maradék két szálat ha be akarod kötni, akkor tolatólámpa jel (fehér) és belső világítás test (szürke) vezetékre kell kötni, de bekötés előtt gondosan tanulmányozd át a kapcsolási rajzot. Ez utóbbi kettő hatására egyébként kikapcsol a tompítás, de ezek nélkül is üzemel a tükör és hangulat világítása. 

Üdv

Elküldve

Sziasztok! Valami megoldást keresek a navigáció és a telefon kihangosítás problémámra. Jelenleg már kicseréltem a gyári CD30-as rádiót amihez ha jól tudom GID kijelző van beszerelve.Olvasgattam és találtam egy olyan lehetőséget, hogy lehetne tenni bele egy CD70-et vagy esetleg DVD90-et. Ahol találtam ott azt mondta az eladó, hogy a GID kijelzővel nem lesz térképem csak nyilak. A kérdésem ki lehet-e cserélni a kijelzőt is a CID típusra. Az autó egyébként egy 2007-es Astra h.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.