Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


uhuhu

Recommended Posts

On 2018. 06. 09. at 12:10, csaba66 írta:

Meg csak rajzon lattam, de a kesztyutarto mogott, a ventilatoros egysegtol balra, fent mutatja.

Köszönöm. A kocsi digitklímás és nem találom sehol azt a sz@rt. Valahol olvastam, h a digitesekben nincs előtét-ellenállás hanem valami vezérlője van.

Link to comment
Megosztás:

55 perce, Tibo1977 írta:

Pedig ott kell lennie, az enyém is digitklímás.... igaz zafira b! Ilyesmit keress: https://www.autoalkatreszek24.hu/vemo-7532682.html

Ez erdekes, mert nekem elvileg arra es kinezetre is egesz mas kell (szinten digit klima, de Astra): https://alkatreszek.hu/gyariszam/93180051

Itt a 13-as: http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/9/99/31/166,167/

Módosítva : csaba66
Link to comment
Megosztás:

12 perce, csaba66 írta:

Ez erdekes, mert nekem elvileg arra es kinezetre is egesz kell (szinten digit klima, de Astra): https://alkatreszek.hu/gyariszam/93180051

Itt a 13-as: http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/9/99/31/166,167/

Neked hány szellőző erősség fokozatod van? Az enyémbe 7. Nem lehetséges, hogy azért különböznek az előtét ellenállások?

Link to comment
Megosztás:

31 perce, Tibo1977 írta:

Neked hány szellőző erősség fokozatod van? Az enyémbe 7. Nem lehetséges, hogy azért különböznek az előtét ellenállások?

Sőt...lehet a ventilátoron van: https://opeleseknek.hu/opel-astra-g-classic-1998-2009-alkatreszek/opel-hutoventilator-motor-ellenallas-klimaval-szereltekhez-z14xep-z16xep-14-16-benzin-gm-gyari-1341721

:confused:

Link to comment
Megosztás:

31 perce, Tibo1977 írta:

Neked hány szellőző erősség fokozatod van? Az enyémbe 7. Nem lehetséges, hogy azért különböznek az előtét ellenállások?

Most latom csak, hogy kimaradt a "mas", szoval egesz mas kell...

De 7 fokozatu nekem is, bar mindig automatan tartom.

Link to comment
Megosztás:

4 perce, csaba66 írta:

Most latom csak, hogy kimaradt a "mas", szoval egesz mas kell...

De 7 fokozatu nekem is, bar mindig automatan tartom.

Bocs a hülye kérdésért, de autovillamosságban sötét vagyok....ez, amiket Ti küldtetek nem az utastérben lévő ventilátorhoz kell? Mert az alapproblémám az, hogy a motortér hűtőventilátora (csak egy van, nincs külön a klímának), ha bekapcsolom a klímát rohadt erős fokozaton kezd kapcsolgatni 5-10 másodperces intervallumokban valami vész-szint elérésekor.

Link to comment
Megosztás:

7 perce, MésziPeti írta:

Akkor elbeszéltünk egymás mellett, Te a hűtőventilátor előtét ellenállását keresed, az pedig nem a szellőzőboxban van.

Link to comment
Megosztás:

7 órája, Laci73 írta:

Sziasztok!

CD30-as rádiót lehet-e /érdemes-e/ mindenféle változtatás nélkül CD70 navi-ra cserélni?

Elég a fejegység csere vagy a kijelzőt is kell rgb-re?

Lehet cserélni,de a régit le kell tanítani az újat fel kell tanítani.Ehhez Tech2 vagy OP-com kell és nem árt,ha megvan a carpass,mert a feltanításhoz kell a kód.Hangzásban is feljebb lépsz a CD70-nel a jobb végfokok miatt,de azért csodát ne várj. :) Amennyiben CD70-re váltasz,akkor viszont a kijelzőt is érdemes legalább GID-re cserélni (már csak a navigáció miatt is).

 

Módosítva : rotel
Link to comment
Megosztás:

12 órája, Rascally81 írta:

Folyamatosan villog az elakadásjelzőm! Magától kapcsolt be, és nemtom kikapcsolni.... Ha a gyújtást ráadom és vissza leveszem, akkor néha leáll a villogás...de ha újra gyújtásra kapcsolom ismét villog.

 

Idézet a kézikönyvből:

A légzsákok mûködésbe lépése esetén
a vészvillogó automatikusan bekapcsol.

Lehet, hogy ez hülyült meg. Opcom kihoz valami hibát ?

 

 

Link to comment
Megosztás:

On 2018. 06. 18. at 6:34, Laci73 írta:

Sziasztok!

CD30-as rádiót lehet-e /érdemes-e/ mindenféle változtatás nélkül CD70 navi-ra cserélni?

Elég a fejegység csere vagy a kijelzőt is kell rgb-re?

Egy dologra figyelj, a 3 soros GID kijelzők ha 8-as software van rajtuk (ez rá van írva a kijelzőre), akkor a cd70 navijával nem teljesen kompatibilis (néha egy üres képernyőt fog mutatni). Jobb a 2 soros GID, vagy régi szoftveres 3 soros GID vagy akármelyik CID.

Imre

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 2007-es 1.6, 116 le-s, benzines h Astram. Ahogy bejött a jó idő, és használni kezdtem a klímát, azt tapasztaltam, hogy már szinte rögtön, a hideg motor indítása után is azonnal bekaocsol a motor hűtőventillátor, de csak kb. 5 másodpercre. Aztán 5-6 másodpercre kikapcsol, aztán megint be. És et addig így megy amíg ki nem kapcsolom a klímát. 

Mi lehet a probléma, és mennyire költséges a javítás?

Valami elektromos vagy vezérléses dologra gondoltam, ezért írtam ide.

A válaszokat előre is köszönöm szépen.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

1 hour ago, tipego said:

... 2007-es 1.6, 116 le-s, benzines h Astram. Ahogy bejött a jó idő, és használni kezdtem a klímát, azt tapasztaltam, hogy már szinte rögtön, a hideg motor indítása után is azonnal bekaocsol a motor hűtőventillátor, de csak kb. 5 másodpercre. Aztán 5-6 másodpercre kikapcsol, aztán megint be. És et addig így megy amíg ki nem kapcsolom a klímát. 

Mi lehet a probléma, és mennyire költséges a javítás?

Szerintem ennek így kell működnie, nincs vele semmi baj. Tavaly nyáron másképp működött?

Link to comment
Megosztás:

9 perce, quad405 írta:

Szerintem ennek így kell működnie, nincs vele semmi baj. Tavaly nyáron másképp működött?

Azert eleg gyanus az 5 masodpercenkenti kapcsolgatas... Oszinten szolva en nem szoktam ilyesmit nezegetni, igy akar az enyem is csinalhatja, de erdekes, ha ilyen kell legyen. 

Link to comment
Megosztás:

5 hours ago, csaba66 said:

Azert eleg gyanus az 5 masodpercenkenti kapcsolgatas... Oszinten szolva en nem szoktam ilyesmit nezegetni, igy akar az enyem is csinalhatja, de erdekes, ha ilyen kell legyen. 

Én sem szoktam nézegetni, de rémlik, hogy reggel, hűvösben indítva, így kapcsolgat. A mp-ket nem mértem. Majd reggel megnézem, ha kihűlt az autó. Ma este kb 24 fokos garázsban, 9 órás állás után, nem kapcsolgatott, hanem folytonosan működött.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Egy érdekes kérdéssel állnék elétek. Van egy 2007-es GTC Astrám, CD70-es Navival, Bluetoothal. Ámbár a mai napon érdekes jelenséget produkált. Ha járó motornál próbálok telefonálni bluetooth-on keresztül, érdekes módon, a motor fordulatszámától függően sípoló hangot ad ki, gondolom interferál. Csak ,hogy érthető legyen, ha alacsony a fordulat akkor halkan sipol, ha magas akkor élesebben. Álló motornál nem csinálja.

Remélem érthető voltam. Ha valaki esetleg tud valaki valami megoldást akkor ne hezitáljon :)

Köszönöm előre is !
Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.