Davee Elküldve December8, 2017 Megoszt Elküldve December8, 2017 On 2017. 12. 07. at 9:25, holex írta: Sziasztok. Van valakinek 2007 utáni 3 soros eladó GID-je? Somit keresd... Link to comment Megosztás: More sharing options...
invezz00 Elküldve December11, 2017 Megoszt Elküldve December11, 2017 Sziasztok! Nincs hangja az indexemnek működik meg minden csak nincs hangja, valakinek ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skuligeri Elküldve December20, 2017 Megoszt Elküldve December20, 2017 Sziasztok. 2008-as digitklímás H astrám fűtésével van egy kis problémám.. nem fúj a szélvédőre így párásodik rendesen. Volt már valakinek hasonló gondja? Mit lehet kezdeni ezzel a hibával? Előre is köszi a válaszokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve December20, 2017 Megoszt Elküldve December20, 2017 On 12/11/2017 at 16:42, invezz00 írta: Sziasztok! Nincs hangja az indexemnek működik meg minden csak nincs hangja, valakinek ötlet? Itt nem a rela adja a hangot, mint a Ladaban Allitani is lehet, hogy legyen-e hang, esetleg ott tortent valami, vagy a hangszoro halt meg. Gyanum szerint ugyanaz adja a hatso ablaktorlo kikapcsolasakor is a hangot, az mukodik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sztaricsnaja Elküldve December27, 2017 Megoszt Elküldve December27, 2017 Sziasztok! Tudja valaki a csomagtér ajtónyitó és rendszámtábla világítás csatlakozójának a lábkiosztását. Úgy tűnik nem a mikrokapcsoló adta meg magát, hanem a stekker. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolti25 Elküldve December30, 2017 Megoszt Elküldve December30, 2017 On 2017. 12. 20. at 17:43, skuligeri írta: Sziasztok. 2008-as digitklímás H astrám fűtésével van egy kis problémám.. nem fúj a szélvédőre így párásodik rendesen. Volt már valakinek hasonló gondja? Mit lehet kezdeni ezzel a hibával? Előre is köszi a válaszokat Nem lehet, hogy fúj, csak a levegőkeringető csappantyú eltört ? Opcom mutat valami hibakódot ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invezz00 Elküldve Január3, 2018 Megoszt Elküldve Január3, 2018 On 2017. 12. 20. at 18:35, csaba66 írta: Itt nem a rela adja a hangot, mint a Ladaban Allitani is lehet, hogy legyen-e hang, esetleg ott tortent valami, vagy a hangszoro halt meg. Gyanum szerint ugyanaz adja a hatso ablaktorlo kikapcsolasakor is a hangot, az mukodik? Annak sincs hangja.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
snec Elküldve Január3, 2018 Megoszt Elküldve Január3, 2018 3 órája, invezz00 írta: Annak sincs hangja.... akkor cim hiba is lehet Link to comment Megosztás: More sharing options...
invezz00 Elküldve Január3, 2018 Megoszt Elküldve Január3, 2018 5 perce, snec írta: akkor cim hiba is lehet az mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Január4, 2018 Megoszt Elküldve Január4, 2018 19 órája, invezz00 írta: az mi? http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/193/cim_modul_javitas Link to comment Megosztás: More sharing options...
H1.4 Elküldve Január4, 2018 Megoszt Elküldve Január4, 2018 Sziasztok!1.4 h astrám 034012 hibakód vezérműgtengelly jel hibát jelez.kicseréltem gyárira de ugyanugy hiba,elenőriztem a vezetékeket jók.hidegen rángat és kopog,mit lehet még teni felgyujtani! Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Január5, 2018 Megoszt Elküldve Január5, 2018 (edited) 7 órája, H1.4 írta: Sziasztok!1.4 h astrám 034012 hibakód vezérműgtengelly jel hibát jelez.kicseréltem gyárira de ugyanugy hiba,elenőriztem a vezetékeket jók.hidegen rángat és kopog,mit lehet még teni felgyujtani! Akkor is hibát ad az ecu, ha nem akkor jön a vezérműtengelyről a jel a főtengelyhez képest, mint amikor azt várná. Magyarul, érdemes ilyenkor a vezérlést, a vezérműtengely-állítót leellenőrizni. Motorkódot nem írtál, de lánc vagy fogasszíj átugrást kizárni stb. Módosítva Január5, 2018 : HaPetya Link to comment Megosztás: More sharing options...
H1.4 Elküldve Január5, 2018 Megoszt Elküldve Január5, 2018 Z14xep láncos akkor ahhoz valami álitókulcs kel.De az hogy tud elálitódni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
H1.4 Elküldve Január9, 2018 Megoszt Elküldve Január9, 2018 (edited) végre!Megoldódot a probléma a lánc elvolt rakva egy szemmel alsó fogaskeréknél.Vezérlés csere volt még 1éve és így mentek vele 20000km németországba és ott rakták össze rosszul ,pancser németek.Mostmár sokkal jobban húz!Szerintetek károsodot emiat a motor? Módosítva Január9, 2018 : H1.4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2018 Megoszt Elküldve Január9, 2018 8 perce, H1.4 írta: végre!Megoldódot a probléma a lánc elvolt rakva egy szemmel alsó fogaskeréknél.Vezérlés csere volt még 1éve és így mentek vele 20000km németországba és ott rakták össze rosszul ,pancser németek.Mostmár sokkal jobban húz!Szerintetek károsodot emiat a motor? Nem valószínű, ha összeért volna dugó-szelep ( ha egyáltalán összeér ennél a motornál) már észrevetted volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tolditoma Elküldve Január9, 2018 Megoszt Elküldve Január9, 2018 Sziasztok! Z16XEP kódú H Astrával kapcsolatban tudnátok nekem ajánlani villamossági szakembert Budapesten vagy Pest megyében dél - Buda felé? Az autó 1.5 nap állás után nem indul. vagy az akku gyenge vagy valami szívja az aksit. Az akku nem olyan régi, garanciális. Az akku eladója azt állítja, hogy valami szívja az aksit de ahol lakom az ottani szakik vagy 2 hétig nem érnek rá és jó lenne mielőbb kideríteni a hiba okát, hogy ha az akku szar akkor ne tudjon elzavarni az eladója. Előre is köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Január9, 2018 Megoszt Elküldve Január9, 2018 14 perce, tolditoma írta: Sziasztok! Z16XEP kódú H Astrával kapcsolatban tudnátok nekem ajánlani villamossági szakembert Budapesten vagy Pest megyében dél - Buda felé? Az autó 1.5 nap állás után nem indul. vagy az akku gyenge vagy valami szívja az aksit. Az akku nem olyan régi, garanciális. Az akku eladója azt állítja, hogy valami szívja az aksit de ahol lakom az ottani szakik vagy 2 hétig nem érnek rá és jó lenne mielőbb kideríteni a hiba okát, hogy ha az akku szar akkor ne tudjon elzavarni az eladója. Ha masfel nap alatt leszivja, az eleg durva, mert 2 amper koruli fogyasztast jelent... Ha nincs muszered, az akku lekotesevel is el lehet donteni, hogy az akku beteg, vagy a kocsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tolditoma Elküldve Január9, 2018 Megoszt Elküldve Január9, 2018 1 perc, csaba66 írta: Ha masfel nap alatt leszivja, az eleg durva, mert 2 amper koruli fogyasztast jelent... Ha nincs muszered, az akku lekotesevel is el lehet donteni, hogy az akku beteg, vagy a kocsi. Ha lekötöm az aksit akkor indul 2 nap múlva is. De ennél többet nem áll az autó 2 gyerkőc miatt. Szóval én is valamilyen elektronikai problémára gondolok de mint mondtam a környékemen lévő szerelők nem tudnak mostanság fogadni. Ezért kértem tippet valakihez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Január9, 2018 Megoszt Elküldve Január9, 2018 3 perce, tolditoma írta: Ha lekötöm az aksit akkor indul 2 nap múlva is. De ennél többet nem áll az autó 2 gyerkőc miatt. Szóval én is valamilyen elektronikai problémára gondolok de mint mondtam a környékemen lévő szerelők nem tudnak mostanság fogadni. Ezért kértem tippet valakihez. Szerelot sajnos nem tudok, de ha nem az akku a hunyo, akkor lehet probalkozni a biztositekok kihuzogatasaval. Elso korben a radiora gyanakodnek, ott maganak a radionak a kihuzasa is jo. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tolditoma Elküldve Január9, 2018 Megoszt Elküldve Január9, 2018 12 perce, csaba66 írta: Szerelot sajnos nem tudok, de ha nem az akku a hunyo, akkor lehet probalkozni a biztositekok kihuzogatasaval. Elso korben a radiora gyanakodnek, ott maganak a radionak a kihuzasa is jo. Nagyon egy felé jár az agyunk. A gyári rádió kihúzásával javul az állapot, de így is lemerül 2 nap után. Én nem vagyok műszaki ember. Egy ismerős mérte nyugalmi állapotban, hogy 80 milliamper szerinte a fogyasztás. Rádió kihúzása után 30 milliamper maradt, Ő úgy gondolta, hogy ez is sok. De mint mondtam nem tudok nagyon tippelgetni sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quad405 Elküldve Január10, 2018 Megoszt Elküldve Január10, 2018 (edited) 7 hours ago, tolditoma said: Nagyon egy felé jár az agyunk. A gyári rádió kihúzásával javul az állapot, de így is lemerül 2 nap után. Én nem vagyok műszaki ember. Egy ismerős mérte nyugalmi állapotban, hogy 80 milliamper szerinte a fogyasztás. Rádió kihúzása után 30 milliamper maradt, Ő úgy gondolta, hogy ez is sok. De mint mondtam nem tudok nagyon tippelgetni sajnos. A titkos szervizmenüt nem szoktad esetleg nézegetni? Ha leállítás előtt ebben a menüben voltál, akkor állítólag bekapcsolva maradnak bizonyos áramkörök. Nincs valami nem gyári cucc utólagosan bekötve? Tolatóradar/kamera, riasztó, nyestriasztó ilyesmi? Én elsősorban ezekre gyanakodnék. Módosítva Január10, 2018 : quad405 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Január10, 2018 Megoszt Elküldve Január10, 2018 (edited) 9 órája, tolditoma írta: Nagyon egy felé jár az agyunk. A gyári rádió kihúzásával javul az állapot, de így is lemerül 2 nap után. Én nem vagyok műszaki ember. Egy ismerős mérte nyugalmi állapotban, hogy 80 milliamper szerinte a fogyasztás. Rádió kihúzása után 30 milliamper maradt, Ő úgy gondolta, hogy ez is sok. De mint mondtam nem tudok nagyon tippelgetni sajnos. Eleg lassan adagolod az informaciot A 30 mA teljesen normalis, de meg a 80 sem igazan sok, mert ket nap alatt ez 2Ah, ami semmi egy jo akkunak. Akkor a kovetkezok maradnak: nagyon lecsokkent az akku kapacitasa, vagy valamilyen fogyaszto idoszakosan kapcsol be, de az is lehet, hogy nincs rendesen toltve az akku. Az akkut nem tul bonyolult tesztelni: vedd ki, kulso toltovel toltsd fol, aztan koss ra egy, vagy tobb izzot. Ha tenyleg csak 2Ah-t bir, az nagyon hamar ki fog derulni. De ha van olyan masik kocsi, amelyikkel akkut tudsz cserelni, az is jo teszt. Ja: a teszt menus ugy, amit quad405 ir, szinten egy lehetoseg, de az is csak 300 mA korulit fogyaszt, igy egy jo akku egy hetig ugy is birja. Módosítva Január10, 2018 : csaba66 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs7 Elküldve Január10, 2018 Megoszt Elküldve Január10, 2018 (edited) sziasztok! egy olyan kerdesem lenne, hogy egy ilyet be lehet "epiteni" astra ha caravan 2012es gyartasuba? GID kijelzos. lemradt hogy ez lenne beepitve: Ezonetronics RM - CT0009 vagy inkabb nem erdemes ezzel szorakozni? Módosítva Január10, 2018 : bazs7 Link to comment Megosztás: More sharing options...
invezz00 Elküldve Január10, 2018 Megoszt Elküldve Január10, 2018 20 órája, tolditoma írta: Sziasztok! Z16XEP kódú H Astrával kapcsolatban tudnátok nekem ajánlani villamossági szakembert Budapesten vagy Pest megyében dél - Buda felé? Az autó 1.5 nap állás után nem indul. vagy az akku gyenge vagy valami szívja az aksit. Az akku nem olyan régi, garanciális. Az akku eladója azt állítja, hogy valami szívja az aksit de ahol lakom az ottani szakik vagy 2 hétig nem érnek rá és jó lenne mielőbb kideríteni a hiba okát, hogy ha az akku szar akkor ne tudjon elzavarni az eladója. Előre is köszi a segítséget! Generátor nem lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomcsika1 Elküldve Január10, 2018 Megoszt Elküldve Január10, 2018 sziasztok! olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy egy h astra kombira(Z16XER 2010 évjárat) akarnánk vonóhorgot tenni. A lényeg hogy ugye van a vonóhorog meg van hozzá valami elektronika amit meg kell venni. Ha ezek megvannak és bedugom az elektronikát meg rádugom a vonóhorgot onnantol kezdve az autó felfogja ismerni hogy vonóhorgos lett az autó vagy kell valamit programozni is ahhoz hogy megfelelően működjön az autó? köszi a választ előre is üdv: Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts