Davee Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 18 órája, csicsó írta: bal elsö helyzetjelzö izzot kellene cserélnem,biztidobozt ki kell venni?nem fér be a kezem pedig nem lapát méretü Nem kell kivenni semmit azon az oldalon, csak a fel kell nyúlni, mert a felső részén van. A biztosítékdoboz elején van egy csatlakozó azt húzd le egyben és nyomd félre, lesz egy kis helyed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 3 órája, Davee írta: Nem kell kivenni semmit azon az oldalon, csak a fel kell nyúlni, mert a felső részén van. A biztosítékdoboz elején van egy csatlakozó azt húzd le egyben és nyomd félre, lesz egy kis helyed. azt megtettem,de nem sokkal lett jobb a helyzet Link to comment Megosztás: More sharing options...
borkarico Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 (edited) Sziasztok, 2004 Astra H Z16XEP autón jöttek ki ezek a hibák: P1120 Gázpedál poz. érzékelő 1. és 2. hibás arány P1550 Fojtószelep, csökkentett teljesítmény Menetközben kihagy a gézpedál, van amikor nem is érzékel padlóig benyomva csak gurul és lassul az autó, sárga lámpa gyullad. Újra indítás után a motornak csökkenek a teljesítménye alig akar menni az autó.. A kódokat hiába ütöm ki, utána ismét bedobja.. Alapjáraton üresben ugrál a fordulat szám mérő, van amikor 800ról 1800-2000-re majd szépen visszaáll 800-ra. Gázpedál csere volt, nem oldotta meg, foljószelep csere volt, úgy tűnik az sem mert ma reggel megint ugrált a fordulat 1500-ra alapjáraton. Valakinek valami ötlete? Esetleg a biztosíték dobozt érdemes lenne kipucolni vagy a gázpedál vezetékezést megnézni nem-e kontaktos? köszi előre is. Módosítva Október7, 2017 : borkarico Link to comment Megosztás: More sharing options...
quad405 Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 3 hours ago, borkarico said: Sziasztok, 2004 Astra H Z16XEP autón jöttek ki ezek a hibák: P1120 Gázpedál poz. érzékelő 1. és 2. hibás arány P1550 Fojtószelep, csökkentett teljesítmény Menetközben kihagy a gézpedál, van amikor nem is érzékel padlóig benyomva csak gurul és lassul az autó, sárga lámpa gyullad. Újra indítás után a motornak csökkenek a teljesítménye alig akar menni az autó.. A kódokat hiába ütöm ki, utána ismét bedobja.. Alapjáraton üresben ugrál a fordulat szám mérő, van amikor 800ról 1800-2000-re majd szépen visszaáll 800-ra. Gázpedál csere volt, nem oldotta meg, foljószelep csere volt, úgy tűnik az sem mert ma reggel megint ugrált a fordulat 1500-ra alapjáraton. Valakinek valami ötlete? Esetleg a biztosíték dobozt érdemes lenne kipucolni vagy a gázpedál vezetékezést megnézni nem-e kontaktos? köszi előre is. A gázpedál hibával kapcsolatban, sanszos, hogy a biztosítékok alatti UEC modult kell tisztítani. Ez a legvalószínűbb. Ha rákeresel itt a fórumon, már többször esett róla szó. A neten is sok leírás van képekkel. De van akinek, csak az oldotta meg a problémát, hogy páronként összeforrasztotta a pedál vezetékeit. Esetleg, ha ez sem oldja meg, akkor a motorvezérlő-csatlakozóban is lehet kontakthiba, vagy a vezetékekkel van a gond, esetleg magával a vezérlővel. De ennyire ne szaladjunk előre. A fojtószelep hiba, nem tudom, hogy függ össze. Talán valaki tudja. Nekem 1,5 éve volt pedálhibám. 1x-2x hülyéskedett aztán szerencsére nem jött elő többet. Én csak a pedálból húztam ki a csatlakozót. Valószínűleg ott volt kontaktos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
borkarico Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 1 óra, quad405 írta: A gázpedál hibával kapcsolatban, sanszos, hogy a biztosítékok alatti UEC modult kell tisztítani. Ez a legvalószínűbb. Ha rákeresel itt a fórumon, már többször esett róla szó. A neten is sok leírás van képekkel. De van akinek, csak az oldotta meg a problémát, hogy páronként összeforrasztotta a pedál vezetékeit. Esetleg, ha ez sem oldja meg, akkor a motorvezérlő-csatlakozóban is lehet kontakthiba, vagy a vezetékekkel van a gond, esetleg magával a vezérlővel. De ennyire ne szaladjunk előre. A fojtószelep hiba, nem tudom, hogy függ össze. Talán valaki tudja. Nekem 1,5 éve volt pedálhibám. 1x-2x hülyéskedett aztán szerencsére nem jött elő többet. Én csak a pedálból húztam ki a csatlakozót. Valószínűleg ott volt kontaktos. Minden egyes alkalommal amikor gyullad a sárga lámpa ezt a kettő hibakódot kapom, szinte ugyanezekkel a hiba jelenségekkel. Megpróbálom majd tisztatni az UEC modul alatti részt kontant srpay-el és esetleg még az ECU-t is kipucolni... Azt is javasolták már hogy UEC alatt direktbe kötni a vezetékeket.. nekem 1,5 éve egyszer már jelentkezett a probléma, aztán megszűnt, és most ismét elő jött... rejtélyes.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 21 órája, csicsó írta: azt megtettem,de nem sokkal lett jobb a helyzet Értem, hát mást nem tudok mondani, vastag kezű ismerős is kicserélte bontás nélkül, szóval nem vagy elég hajlékony kezű ezek szerint :D vagy rossz a technika. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci72 Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 Üdv.Mindenkinek! H Astrámba rádiót kellett cserélnem. A règinek nem tudom a biztonsági kódját. Tudna valaki segíteni ,hogy ilyenkor mit lehet tenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci72 Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 Sziasztok! Mèg egy kèrdès. Gyújtás ráadáskor kell világîtani a vîzhőfok visszajelzőnek, vagy csak ha meleg a víz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 9 perce, Laci72 írta: H Astrámba rádiót kellett cserélnem. A règinek nem tudom a biztonsági kódját. Tudna valaki segíteni ,hogy ilyenkor mit lehet tenni? Nem a radionak van kodja, hanem a kocsinak; ha nincs meg, akkor egy markaszerviz megmondja (jo penzert). Ha tudod a kodot, akkor regi radio vissza, OpCommal, vagy mas hasonloval le kell "tanitani", az ujat pedig fel (remelve, hogy a regi autobol ugyanigy volt kiveve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quad405 Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 42 minutes ago, csaba66 said: Nem a radionak van kodja, hanem a kocsinak; ha nincs meg, akkor egy markaszerviz megmondja (jo penzert). Ha tudod a kodot, akkor regi radio vissza, OpCommal, vagy mas hasonloval le kell "tanitani", az ujat pedig fel (remelve, hogy a regi autobol ugyanigy volt kiveve. A régit miért kell "letanítani" cserénél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 43 perce, quad405 írta: A régit miért kell "letanítani" cserénél? Jobb a bekesseg alapon Anno csinaltam olyat, hogy ket radio is fel volt tanitva, es lehetett cserelgetni oket, de azt nem tudom, hogy egy harmadik is menne-e. Ha a kocsi nem jegyez meg semmit, csak a radio, akkor nyilvan igen, de pl. ha a kivett radiot kesobb hasznalni akarod mashol, akkor jo, ha le van szedve. Szoval ez a korrekt eljaras. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Október8, 2017 Megoszt Elküldve Október8, 2017 On 2017. 10. 07. at 11:57, borkarico írta: Minden egyes alkalommal amikor gyullad a sárga lámpa ezt a kettő hibakódot kapom, szinte ugyanezekkel a hiba jelenségekkel. Megpróbálom majd tisztatni az UEC modul alatti részt kontant srpay-el és esetleg még az ECU-t is kipucolni... Azt is javasolták már hogy UEC alatt direktbe kötni a vezetékeket.. nekem 1,5 éve egyszer már jelentkezett a probléma, aztán megszűnt, és most ismét elő jött... rejtélyes.. Nekem is volt vagy 2 év a két hibajelenség között. Aztán a végén már egy nap 2x is megajándékozott vele. Utána jött a tisztítás, azóta semmi, van már vagy 2 éve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
borkarico Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 (edited) 14 órája, Astra555 írta: Nekem is volt vagy 2 év a két hibajelenség között. Aztán a végén már egy nap 2x is megajándékozott vele. Utána jött a tisztítás, azóta semmi, van már vagy 2 éve. Mit tisztítottál és hogyan? UEC modult kontakt sprayvel? nekem is már naponta csinálja... Módosítva Október9, 2017 : borkarico Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 3 órája, borkarico írta: Mit tisztítottál és hogyan? UEC modult kontakt sprayvel? nekem is már naponta csinálja... http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/249/p1120___p1122_gazpedal_pozicio_hibak_javitasa Link to comment Megosztás: More sharing options...
borkarico Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 9 órája, Davee írta: http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/249/p1120___p1122_gazpedal_pozicio_hibak_javitasa Köszönöm, megpróbálom. Milyen sprayt ajánlsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Október10, 2017 Megoszt Elküldve Október10, 2017 14 órája, borkarico írta: Köszönöm, megpróbálom. Milyen sprayt ajánlsz? Sima konkrakt spray-t ahogy ott is írtam, WD40-nek is van kontakt spray-je meg ezer másik gyártónak is. Márka lényegtelen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pala33 Elküldve Október23, 2017 Megoszt Elküldve Október23, 2017 Sziasztok. Kérdésem lenne, ha gyári xenon van 2006 os twintopba és kanyarkovetos bixenont szeretnék, az átalakítás nélkül cserélhető? Másik kérdés, ha rózsaszínes lesz a xenon fénye, (csak az egyik, gyári még )ügye halodik az izzó, de ha ez már 3 éve tart biztos az izzó a hibás? Ha az izzó, melyiket javasoljatok cserélni? Nem vagyok elégedett a láthatósagaval, pedig már a búra is polirozva lett. Ezért kérdezem mit javasoltok. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Október24, 2017 Megoszt Elküldve Október24, 2017 17 órája, pala33 írta: Sziasztok. Kérdésem lenne, ha gyári xenon van 2006 os twintopba és kanyarkovetos bixenont szeretnék, az átalakítás nélkül cserélhető? Másik kérdés, ha rózsaszínes lesz a xenon fénye, (csak az egyik, gyári még )ügye halodik az izzó, de ha ez már 3 éve tart biztos az izzó a hibás? Ha az izzó, melyiket javasoljatok cserélni? Nem vagyok elégedett a láthatósagaval, pedig már a búra is polirozva lett. Ezért kérdezem mit javasoltok. Köszönöm. Csere nem ilyen egyszerű AFL-nek vannak plusz szenzorait, stb, illetve az UEC és REC párosnak is tudnia kell, másképp nem fog menni. Ha elszíneződött akkor izzócsere szükséges. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vezeték Elküldve Október25, 2017 Megoszt Elküldve Október25, 2017 Üdv! Cim modult kell cserélnem.Mire kell figyelni bontott vásárlásakor?Hányféle létezik?Miben különböznek,melyik jó melyik helyett stb. Mindnek más a száma,a szám nem segít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Október26, 2017 Megoszt Elküldve Október26, 2017 7 órája, Vezeték írta: Cim modult kell cserélnem.Mire kell figyelni bontott vásárlásakor?Hányféle létezik?Miben különböznek,melyik jó melyik helyett stb. Mindnek más a száma,a szám nem segít. Miert kell cserelned? Ha azert, mert ossze-vissza mukodik, akkor jo esellyel csak at kell forrasztani a csatlakozoit. Ha mar ugyis kint van, en ezzel kezdenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vezeték Elküldve Október26, 2017 Megoszt Elküldve Október26, 2017 Szalagkábel elvan szakadva.Nem találtam más javítási megoldást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Október27, 2017 Megoszt Elküldve Október27, 2017 8 órája, Vezeték írta: Szalagkábel elvan szakadva.Nem találtam más javítási megoldást. Akkor az vagy nem CIM modul, vagy nem szalagkabel, mert ezek igy nem jonnek ossze... Tegyel fel kepet a problemas reszrol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joma Elküldve Október28, 2017 Megoszt Elküldve Október28, 2017 On 2017. 10. 27. at 7:19, csaba66 írta: Akkor az vagy nem CIM modul, vagy nem szalagkabel, mert ezek igy nem jonnek ossze... Tegyel fel kepet a problemas reszrol. Hali! De bizony szalagkábel! A szalagkábel álló részének bekötésénél gyárilag erősen meg van hajlítva és a sok kormánytekeréstől itt be fog repedni a szalagon a réz fólia. Szerencsére elég vastag, elvágás után vékony dróttal toldható. Pepecs munka, mert nehezen lehet hozzáférni. Utána a megfelelő szigetelés! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Október28, 2017 Megoszt Elküldve Október28, 2017 15 perce, joma írta: De bizony szalagkábel! A szalagkábel álló részének bekötésénél gyárilag erősen meg van hajlítva és a sok kormánytekeréstől itt be fog repedni a szalagon a réz fólia. Szerencsére elég vastag, elvágás után vékony dróttal toldható. Pepecs munka, mert nehezen lehet hozzáférni. Utána a megfelelő szigetelés! Tovabbra sem tudom, milyen szalagkabelrol van szo A CIM modul az, amit a 8. perc kornyeken piszkal az ember ezen a videon: https://ok.ru/video/244728595770 De meg szetszedes kozben sem emlekszem szalagkabelre a kornyeken, amitol persze eppen lehet, de a video elejen sem sikerult azonositanom, mire gondoltok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Október28, 2017 Megoszt Elküldve Október28, 2017 (edited) On 2017. 10. 06. at 15:41, csicsó írta: azt megtettem,de nem sokkal lett jobb a helyzet sikerült,bal kézzel igencsak behajlítottt csuklóval kicserélni a bal elsö helyzetjelzőt Módosítva Október28, 2017 : csicsó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts