Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


uhuhu

Recommended Posts

13 hours ago, Szabi1.6 said:

Hova valósi vagy? Elég sok embernek van otthon is opcom. Csatlakozz Facebookon h astra csoporthoz, biztos lesz aki akár egy sörért is megcsinálja. Persze tempomatnak feltétele hogy bent legyen a kuplungkapcsoló.

Szentendre. Sajna Facebookon nem vagyok fenn. 

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 10. 02. at 13:15, Tomek14726 írta:

Haliho!tudnátok segíteni milyen hibakódot mutat a kocsim?ECN 112008 hibát mutatja pedál teszt után !

Szia!

Feltehetően a szokásos gázpedál probléma, ami a motortéri biztosítéktáblában keresendő. Ha volt olyan, hogy nem működött a gázpedál, akkor esélyes, hogy ez lesz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy 2010-s évjáratú Classic III autó tulajdonosa lettem, és szeretném megkérdezni, hogy az autóhoz tartozó gyári sima kétgombos (nem bicskakulcs) távirányítós kulcsban hogyan lehetne elemet cserélni. A kézikönyv szerint szevizben cseréltessem, de ezért nem igazán fordulnék szervizhez. Működik a kulcs távirányítója, de csak elég közelről. Nézegettem a kulcsot, de nem igazán látom, hogy hol lehetne szétnyitni, pattintani. A web-en mindenhol csak a bicskakulcsosról találtam infót.

Tudna valaki segíteni?

Előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

5 minutes ago, lsebestyen said:

Sziasztok!

Egy 2010-s évjáratú Classic III autó tulajdonosa lettem, és szeretném megkérdezni, hogy az autóhoz tartozó gyári sima kétgombos (nem bicskakulcs) távirányítós kulcsban hogyan lehetne elemet cserélni. A kézikönyv szerint szevizben cseréltessem, de ezért nem igazán fordulnék szervizhez. Működik a kulcs távirányítója, de csak elég közelről. Nézegettem a kulcsot, de nem igazán látom, hogy hol lehetne szétnyitni, pattintani. A web-en mindenhol csak a bicskakulcsosról találtam infót.

Tudna valaki segíteni?

Előre is köszi.

Csak szét kell pattintani:

 

Link to comment
Megosztás:

Sziaztok van egy 2006-os 1.7cdt /74kw/ astra h  nagyon szép állapot,semmi előjel nélkül motor piktogramm fel..turbó letilt 1500-as max fordulat.Állj kulcs kihúz várok  .vissza indul megint egy darabig azt ua...Egy nap múlva semmi minden tökéletes ..de így közlekedni  balesetveszélyes.Kiolvasása péntek reggel,,de ha valaki tud segíteni  kontakt hiba addig,merre induljak el..Segítséget köszönöm és a korrekt jav.megfizetem.csabi

Link to comment
Megosztás:

8 hours ago, lsebestyen said:

Egy 2010-s évjáratú Classic III autó tulajdonosa lettem, és szeretném megkérdezni, hogy az autóhoz tartozó gyári sima kétgombos (nem bicskakulcs) távirányítós kulcsban hogyan lehetne elemet cserélni. ... Működik a kulcs távirányítója, de csak elég közelről.

Kell hozzá egy kis köröm, Tövig vágott körömmel meg se próbáld. Reméljük az elemcsere megoldja, de az én 2011-esemet új elemmel sem nyitja 3-4 méterről messzebbről. Persze lehet, hogy mindez biztonsági okokból van így.

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, csabi500 írta:

Sziaztok van egy 2006-os 1.7cdt /74kw/ astra h  nagyon szép állapot,semmi előjel nélkül motor piktogramm fel..turbó letilt 1500-as max fordulat.Állj kulcs kihúz várok  .vissza indul megint egy darabig azt ua...Egy nap múlva semmi minden tökéletes ..de így közlekedni  balesetveszélyes.Kiolvasása péntek reggel,,de ha valaki tud segíteni  kontakt hiba addig,merre induljak el..Segítséget köszönöm és a korrekt jav.megfizetem.csabi

Ha ismét előjön akkor olvasd ki a hibakódot a fék+gáz kombinációval. (Olvass vissza, ha nem tudod mi az.).

De mindenképp próbáld meg leállított motor mellett a motortérben lévő biztosíték táblát erősen megmozgatni, sőt az alatta lévő kábeleket is próbáld meg megmozgatni. Ha elmúlik a hiba akkor meg van a probléma :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

3 órája, quad405 írta:

Kell hozzá egy kis köröm, Tövig vágott körömmel meg se próbáld. Reméljük az elemcsere megoldja, de az én 2011-esemet új elemmel sem nyitja 3-4 méterről messzebbről. Persze lehet, hogy mindez biztonsági okokból van így.

Nem mindegy, hogy előlről, vagy hátulról. Hátulról nekem is 3-4 méterről nyitja, előlről meg 10-12-ről. Gondolom, valahol elől lehet az érzékelője.

Link to comment
Megosztás:

13 órája, sasa58 írta:

Nem mindegy, hogy előlről, vagy hátulról. Hátulról nekem is 3-4 méterről nyitja, előlről meg 10-12-ről. Gondolom, valahol elől lehet az érzékelője.

Köszönöm mindenkinek a segítséget, gondoltam, hogy szétpattintós a kulcs, csak nem mertem, nem tudtam, hogy így ennyire szétjön a kulcs. Azért gondoltam elemcserére, mert hátulról szinte nem, oldalról is csak max 2 m-ről nyitja. Ahogy nézegettem szerintem még nem volt szétszedve a kulcs.

Mégegyszer is köszi :)

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Segítséget szeretnék kérni, egy olyan problémában, van egy Astra H Gtc-m aminek a rendszámtábla világításának a jobb izzója nem ég, csere után sem! A bal oldala tökéletes! gondoltam biztosítékot kell nézni, persze sehol sem találom hogy hova tartozik a rendszámtábla! Amit még észre vettem hogy az autó lezárása után sem kapcsol ki a világítás kapcsoló és a körülötte lévő gombok háttér világítása! Az folyamat világít! A kettő össze függ, vagy sem nem tudom. de szívesen fogadom az ötleteket a hibákra!!!!

Köszönöm

Módosítva : Gábor85
Link to comment
Megosztás:

Van egy olyan problémám, hogy 2008 as 1,4 -es H astra GTC - m jobbra kanyarodáskor, nyitott ajtót jelez a műszerfalon a piros visszajelző lámpa kivillan és csipog, hogy nyitva van az ajtó, mi lehet a probléma, az ajtó csavarjain kell állítani, vagy valamilyen érzékelőt kell kicserélni? 

Link to comment
Megosztás:

6 órája, istvan5791 írta:

Van egy olyan problémám, hogy 2008 as 1,4 -es H astra GTC - m jobbra kanyarodáskor, nyitott ajtót jelez a műszerfalon a piros visszajelző lámpa kivillan és csipog, hogy nyitva van az ajtó, mi lehet a probléma, az ajtó csavarjain kell állítani, vagy valamilyen érzékelőt kell kicserélni? 

Első körben ki kell deríteni melyik ajtó az, de mivel a tiéd GTC 3 ajtós így a hátsók kizárva mert nincs, az elsők csatlakozósak, minimális az esély a megtörésre, így a csomagtérre tippelnék.

Nézd meg az átvezetőben bal oldalt a kábeleket, nincsenek-e kirepedve elszakadva. ha az oké akkor esetleg a két gumiütközőn kell megpróbálni állítani első körben, ha az sem segít akkor a nyelvet lehet alul beljebb állítani.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis szakmai segítségre lenne szükségem:

H Astra 1.6 esetében a közép konzolon folyamatosan jelez a hűtővíz folyadék mennyiségét ellenőrző lámpa (Coolant Level check), annak ellenére, hogy a maximumig fel van töltve.

Jártam 3 szerelőnél, ebből az egyik az OPEL szerviz. A válasz: cserélni kell az érzékelőt. Az érzékelőt kicserélték gyárira, a probléma továbbra is fennáll, szerelők tanácstalanok.

Van valakinek valami ötlete mi a gond?

Köszi:

R

Link to comment
Megosztás:

56 perce, Molni írta:

H Astra 1.6 esetében a közép konzolon folyamatosan jelez a hűtővíz folyadék mennyiségét ellenőrző lámpa (Coolant Level check), annak ellenére, hogy a maximumig fel van töltve.

Jártam 3 szerelőnél, ebből az egyik az OPEL szerviz. A válasz: cserélni kell az érzékelőt. Az érzékelőt kicserélték gyárira, a probléma továbbra is fennáll, szerelők tanácstalanok.

Van valakinek valami ötlete mi a gond?

A jeladorol a kabelt lehuzva, a csatlakozokat rovidre zarva, vagy nyitva hagyva mi tortenik? Ettol fuggoen ket iranyba lehet indulni; vagy a jelado rossz (ide ertve azt is, hogy a tartalyban levo magnes van elakadva, vagy torott), vagy a kabel lehet szakadt, zarlatos, nem jol csatlakozik az egyik vagy masik vegen, a vezerlo hulyult meg, stb. Az utobbi gyanuja eseten sem kell rogton cserelni, hanem eloszor akku lekotes par percre.

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, Molni írta:

Sziasztok!

Egy kis szakmai segítségre lenne szükségem:

H Astra 1.6 esetében a közép konzolon folyamatosan jelez a hűtővíz folyadék mennyiségét ellenőrző lámpa (Coolant Level check), annak ellenére, hogy a maximumig fel van töltve.

Jártam 3 szerelőnél, ebből az egyik az OPEL szerviz. A válasz: cserélni kell az érzékelőt. Az érzékelőt kicserélték gyárira, a probléma továbbra is fennáll, szerelők tanácstalanok.

Van valakinek valami ötlete mi a gond?

Köszi:

R

Nézd meg hogy a csatlakozót rövidre zárva is fennáll-e a hiba, egy kábel darabbal simán megoldható.

Ha igen akkor a probléma a vezetékben lesz, ha nem akkor nem a jeladó a hibás, hanem a mágneses úszó akadt fent a tartályban.

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, nkeith49 írta:

A tolatólámpa max hány ampert vesz fel? zavarszűrőt teszek a kamerára onnan jön a táp. 10A elég lesz neki?

21 W-os az izzó, nem tudom hova kötöd, ha 1-et nézünk 21W / 12V = 1,75A. ha a párt nézzük akkor 42W / 12V = 3,5A. Szóval a 10A sok.

Link to comment
Megosztás:

Hello

h astra 1.6 benzin 2004.08 -as .Hol tudom megnézni a vizhőfokot?

Forumon azt olvastam hogy a settings gombot ha nyomom 10 másodpercig akkor jelenik meg.

na most nekem csippan egyet és azt irja ki hogy TEST MODE.

Csak a rádiót tudom állitani semmi mást.Igazából csak a  hütőviz hőmérséklete érdekelne.

üdv

Link to comment
Megosztás:

32 perce, Terondal írta:

Hello

h astra 1.6 benzin 2004.08 -as .Hol tudom megnézni a vizhőfokot?

Forumon azt olvastam hogy a settings gombot ha nyomom 10 másodpercig akkor jelenik meg.

na most nekem csippan egyet és azt irja ki hogy TEST MODE.

Csak a rádiót tudom állitani semmi mást.Igazából csak a  hütőviz hőmérséklete érdekelne.

üdv

Csippanas után nyomd még a bc gombot, azzal tudsz lepegetni a menüben

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.