telo Elküldve Február25, 2016 Elküldve Február25, 2016 On 2016. 02. 25. at 15:26, Gab222 írta: Sziasztok! Olvasom esőszenzorról volt nemrég beszélgetés. Nekem is van egy olyan kérdésem, hogy ha csak szemerkél az eső és így teríti be a szélvédőt teljesen akkor azt csak túl későn törli. Kézzel kell kapcsolgatnom. Többivel nincs gond. Valakinek hasonló tapasztalat? Expand Jaja, nekem is ilyen szemerkélőnél
Astra555 Elküldve Február26, 2016 Elküldve Február26, 2016 On 2016. 02. 23. at 20:11, csaba66 írta: Persze, az Opcom nem tud mindent, bar az eleg meglepo, ha nem tudja az osszes hibat kiolvasni... Lehet, hogy vannak masodlagos hibatarolok, amelyeknek a lekerdezesere nem jottek ra. Expand Az meg főleg meglepő, ha motorhibakódot nem tud olvasni.
Cserenkov Elküldve Február26, 2016 Elküldve Február26, 2016 (edited) On 2016. 02. 25. at 20:37, Zsolti25 írta: És képes voltál hátulról előre hozni egy vezetéket ? ... Mondjuk ez a tiszta megoldás. Egyébként nem nagy ügyesség. Egy alkatrész, ami lehet akár relé is, amit úgyszintén gyujtáskapcsolt vezérelt. Persze ennek a leágazásnak sem 2 perc a kivitelezése. Expand Nekem ez tűnt a jobb megoldásnak. Lehet hogy az UEC-ben is lett volna ilyen szabad hely. De onnan hogy kijöjjek, fúrni vagy reszelni kellett volna a műanyag burkolatot. Plusz megkeresni azt a bizonyos dugót a pedálok környékn, ahol be tudok jönni az utastérbe. A REC-ben meg teljesen nyomtalanul el tudom távolítani, ha kell. A köszöbök burkolata alatt teljesen láthatatlan a vezeték. Gányolni, világításkapcsolóról, elakadásjelzőről, egyéb helyekről levenni, ahonnan szoktak, megint nem akartam. Így bármikor ha kell a tökéletes gyári állapotot vissza tudom állítani. Módosítva Február26, 2016 : Cserenkov
Zsolti25 Elküldve Február26, 2016 Elküldve Február26, 2016 On 2016. 02. 26. at 10:42, Cserenkov írta: Nekem ez tűnt a jobb megoldásnak. Expand Lehet, hogy rábeszélem magam
Zsombor Elküldve Február27, 2016 Elküldve Február27, 2016 Sziasztok! Nemreg lettem gazdaja egy 2004-es, Astra H-nak. Eddig teljes az elegedettseg, viszont azt tapasztalom, hogy, ha nincs gyujtas, a kulcs ki van veve az autobol, akkor is kap aramot a szivargyujto, sot a radio, illetve fedelzeti szg is mukodik. Ami meg ijesztobb, hogy, ha kikapcsolom a radiot, kiveszem a kulcsot, akkor par perc utan a radio bekapcsol. Minden reggel ugy var az auto, hogy mar megy a radio... Azon kivul, hogy gondolom ez az aksinak nem tesz jot, a szivargyujto esete olyan teren is problemas, hogy ra van kotve a fedelzeti kamera, igy, ha leallitaskor azt elfelejtem kihuzni, kikapcsolni, az is megy folyamatosan. Valami otlet esetleg? Valaszokat elore is koszonom! Udv, Zsombor
Cserenkov Elküldve Február27, 2016 Elküldve Február27, 2016 On 2016. 02. 27. at 17:45, Zsombor írta: Sziasztok! Nemreg lettem gazdaja egy 2004-es, Astra H-nak. Eddig teljes az elegedettseg, viszont azt tapasztalom, hogy, ha nincs gyujtas, a kulcs ki van veve az autobol, akkor is kap aramot a szivargyujto, sot a radio, illetve fedelzeti szg is mukodik. Ami meg ijesztobb, hogy, ha kikapcsolom a radiot, kiveszem a kulcsot, akkor par perc utan a radio bekapcsol. Minden reggel ugy var az auto, hogy mar megy a radio... Azon kivul, hogy gondolom ez az aksinak nem tesz jot, a szivargyujto esete olyan teren is problemas, hogy ra van kotve a fedelzeti kamera, igy, ha leallitaskor azt elfelejtem kihuzni, kikapcsolni, az is megy folyamatosan. Valami otlet esetleg? Valaszokat elore is koszonom! Udv, Zsombor Expand Pont egy-két napja volt erről szó. Nem kell sokat visszakeresned. A szivargyújtó állandóan áram alatt van, ez ilyen. A kamerához kell egy kicsit barkácsolni, hogy automatikusan induljon a gyújtással, ha nem akarod állandóan ki-be huzigálni a töltőjét manuálisan. A rádiót be lehet kapcsolni, akkor is ha nincs gyújtás, de normál esetben egy idő után automatikusan le kellene kapcsolnia. Ha magától bekapcsol, a rádiónak a CD érzékelő részével van valami gondja. Legalábbis valami ilyesmit olvastam itt, szintén nem olyan régen. Ha állandóan benne tartasz egy CD-t állítólag nem kapcsol be magától.
dsteel Elküldve Február27, 2016 Elküldve Február27, 2016 On 2016. 02. 27. at 18:41, Cserenkov írta: A szivargyújtó állandóan áram alatt van, ez ilyen. Expand Ez tuti? Most vettem egy CARSTEL 4A okostöltőt és arra gondoltam, hogy mivel tud csepptöltést, állandóan rácsatlakoztatom az akkut, ha nem használom a kocsit (csak 7végén autózom). Ehhez már be is építettem az akkuhoz a szemes csatlakozót, mivel van olyan adapter is hozzá, így nem kell csipeszelnem. De a legegyszerűbb lenne a szivargyújtóról tölteni (ahhoz is van adapterem), csak én azt hittem, ott is áramtalanítja magát. Jó lenne, ha nem, mert akkor nem kell a motorházat mindig kinyitnom. Na ezt holnap kipróbálom, kíváncsi vagyok. Ennek ellentmond, hogy a telefontöltőnek fix zsinórt raktam be, amit a szivargyújtóra kötöttem és az csak gyújtáson tölt... Lehet, hogy nekem az előző tulaj átkötötte a szivargyújtómat gyújtásvezéreltre?
Cserenkov Elküldve Február27, 2016 Elküldve Február27, 2016 On 2016. 02. 27. at 18:56, dsteel írta: Ez tuti? Most vettem egy CARSTEL 4A okostöltőt és arra gondoltam, hogy mivel tud csepptöltést, állandóan rácsatlakoztatom az akkut, ha nem használom a kocsit (csak 7végén autózom). Ehhez már be is építettem az akkuhoz a szemes csatlakozót, mivel van olyan adapter is hozzá, így nem kell csipeszelnem. De a legegyszerűbb lenne a szivargyújtóról tölteni (ahhoz is van adapterem), csak én azt hittem, ott is áramtalanítja magát. Jó lenne, ha nem, mert akkor nem kell a motorházat mindig kinyitnom. Na ezt holnap kipróbálom, kíváncsi vagyok. Ennek ellentmond, hogy a telefontöltőnek fix zsinórt raktam be, amit a szivargyújtóra kötöttem és az csak gyújtáson tölt... Lehet, hogy nekem az előző tulaj átkötötte a szivargyújtómat gyújtásvezéreltre? Expand Hát én a kamera miatt próbáltam ki. Bedugva hagytam, az autót lezártam, gondoltam egy idő után csak elveszi az áramot. De még másnap reggel is ment. Nekem is legtöbbször vasárnaptól péntekig áll az autó. De az akku elég jól bírja. Külön emiatt tölteni még nem kellett. Pedig már 3 éves elmúlt az akku.
Vertigo Elküldve Február28, 2016 Elküldve Február28, 2016 Sziasztok! Előre is bocs, tudom, hogy nagyon amatőr dolog, de muszáj megkérdeznem, mert eddig egyáltalán nem foglalkoztam vele. Szóval gondoltam rá, hogy kicserélem a jelenlegi, sima gyári fényszóróimat valamilyen fehérebb színűre. A kérdéseim: A tompított izzó H7, a távolsági pedig H1, ugye? A leghülyébb kérdés: hány darabot kell vennem? Oldalanként csak 2-2 izzó, tehát összesen 4db, ha a refit és a tompítottat is cserélni szeretném? És végül: érdemes egyáltalán cserélni? Azt olvastam, hogy a nagyobb fényerő jellemzően az élettartam rovására megy a halogén izzók esetében. Egyelőre háromféle H7-es izzót nézegettem, ők lennének azok: Osram Cool Blue, Osram Cool Blue Hyper+ és Osram Nightbreaker Unlimited. Visszamenőleg olvastam, hogy többen hasonló izzókat használnak: mik a tapasztalatok? Tényleg gyorsan kiégnek? Köszi szépen!
jszabi Elküldve Február28, 2016 Elküldve Február28, 2016 On 2016. 02. 28. at 1:13, Vertigo írta: Sziasztok! Előre is bocs, tudom, hogy nagyon amatőr dolog, de muszáj megkérdeznem, mert eddig egyáltalán nem foglalkoztam vele. Szóval gondoltam rá, hogy kicserélem a jelenlegi, sima gyári fényszóróimat valamilyen fehérebb színűre. A kérdéseim: A tompított izzó H7, a távolsági pedig H1, ugye? A leghülyébb kérdés: hány darabot kell vennem? Oldalanként csak 2-2 izzó, tehát összesen 4db, ha a refit és a tompítottat is cserélni szeretném? És végül: érdemes egyáltalán cserélni? Azt olvastam, hogy a nagyobb fényerő jellemzően az élettartam rovására megy a halogén izzók esetében. Egyelőre háromféle H7-es izzót nézegettem, ők lennének azok: Osram Cool Blue, Osram Cool Blue Hyper+ és Osram Nightbreaker Unlimited. Visszamenőleg olvastam, hogy többen hasonló izzókat használnak: mik a tapasztalatok? Tényleg gyorsan kiégnek? Köszi szépen! Expand Szia, Én használtam a Nightbraker Unlimitedet.Nagyon jó izzó szerintem,szép fehér fénye van,és egy standard halogen izzóhoz képest észrevehető a küönbség mind a fényerőben,mind a bevilágított területben és távolságban egyaránt.Mondhatni ég és föld.De viszont az élettartama tényleg jelentősen rövidebb.Viszont ez szinte minden emelt fényerejű izzóra igaz.Ha nem sajnálod rá a kb. 5e Ftos árat gyakrabban,akkor szerintem nagyon megéri. www.vilagitas.eu. A cool bluet is dicsérik,viszont a hyperről minta azt olvastam volna valahol,hogy az már nem legális.Ha felhívod a fentebb megadott boltot,akkor ott korrektül választ kaphatsz rá. Én most az Osram Silverstar 2,0-t próbálom.Ez nem annyira jó,mint a Nightbraker,de jobb,mint a standard,és ennél hangsúlyozzák ki,hogy ennek ellenére az élettartama is hosszabb a többihez képest.Sok tapasztalatom még nincs vele,két napja raktam be,és azóta még nem volt alkalmam tesztelni.Egyelőre csak annyit látok,hogy ez inkább sárgásabb,de ragyogóbb,erősebb a fénye a normálhoz képest. A Philipsnek is vannak nagyon jó izzói és a Tungsramnak is,persze az árak is borsosak.Nagyon sok teszt van fent a neten.Onnan még tudsz tájékozódni. Szóval a Nightbakert csak ajánlani tudom.Nekem egy évet bírt,de ugye ez erőteljesen használat függő.Ha viszont bejön a Silverstar,akkor maradok annál az ár\értékarány miatt.
Cserenkov Elküldve Február28, 2016 Elküldve Február28, 2016 (edited) On 2016. 02. 28. at 1:13, Vertigo írta: Sziasztok! Előre is bocs, tudom, hogy nagyon amatőr dolog, de muszáj megkérdeznem, mert eddig egyáltalán nem foglalkoztam vele. Szóval gondoltam rá, hogy kicserélem a jelenlegi, sima gyári fényszóróimat valamilyen fehérebb színűre. A kérdéseim: A tompított izzó H7, a távolsági pedig H1, ugye? A leghülyébb kérdés: hány darabot kell vennem? Oldalanként csak 2-2 izzó, tehát összesen 4db, ha a refit és a tompítottat is cserélni szeretném? És végül: érdemes egyáltalán cserélni? Azt olvastam, hogy a nagyobb fényerő jellemzően az élettartam rovására megy a halogén izzók esetében. Egyelőre háromféle H7-es izzót nézegettem, ők lennének azok: Osram Cool Blue, Osram Cool Blue Hyper+ és Osram Nightbreaker Unlimited. Visszamenőleg olvastam, hogy többen hasonló izzókat használnak: mik a tapasztalatok? Tényleg gyorsan kiégnek? Köszi szépen! Expand Igen, halogén fényszóróba összesen 2db H7 és 2db H1 kell. A Hyper off-road termék. Azaz hivatalosan közúti forgalomban nem lenne szabad használni. (Tudom, hogy kicsi rá az esély, hogy egy ellenőrzésnél, vagy akár műszakin kiszedjék és megnézzék.) Nekem a xenon mellett a távolságiban egy H7-es GE Megalight Ultra +120 van. Elég jól bírja. Sokat megyek sötétben, igaz, hogy kevesebbet megy mint a tompított, de így is 3 éve megvan és nem kellett cserélni. A fénye talán egy halvány árnyalattal nagyobb a standard izzóhoz képest, de én nem vágtam tőle magam hanyatt. Módosítva Február28, 2016 : Cserenkov
dsteel Elküldve Február28, 2016 Elküldve Február28, 2016 On 2016. 02. 27. at 19:39, Cserenkov írta: Hát én a kamera miatt próbáltam ki. Bedugva hagytam, az autót lezártam, gondoltam egy idő után csak elveszi az áramot. De még másnap reggel is ment. Nekem is legtöbbször vasárnaptól péntekig áll az autó. De az akku elég jól bírja. Külön emiatt tölteni még nem kellett. Pedig már 3 éves elmúlt az akku. Expand Igazad van, nemcsak gyújtás nélkül, bezárt autónál is tölti. Ez nekem jó hír, csak azt nem értem, a telefont miért csak gyújtáson tölti akkor. Egy átalakított szivargyújtós telefontöltőt kötöttem be a szivargyújtóra, az átalakítást nem én csináltam, én nem vagyok túl nagy elektronikai zseni, én csak bekötöttem. Na mindegy, jó ez így.
Maybal Elküldve Február28, 2016 Elküldve Február28, 2016 (edited) On 2016. 02. 25. at 14:07, Cserenkov írta: Igen, nekem is ez volt a gondom, mikor a kamerát akartam onnan működtetni. Még másnap is ment, egy istenért nem kapcsolta volna le. Végül én úgy oldottam meg, hogy a REC-ben találtam gyújtásra kapcsolódó 12V-os üres biztosítékhelyet. Így arról megy a kamera. Még egy 5A-es külön biztosítéka is van a REC-ben. Így gyújtásra automatikusan bekapcsol, gyújtás levételére meg ki. Külön "vezérlés csinálásához" én nem vagyok elég ügyes. Expand Szia. Tehát ahogy leveszed a gyújtást, lekapcsol a kamera. Ha mondjuk parkolásnál belemegy valaki (persze szerencsés esetben azon az oldalon, ahová a kamera néz), akkor azzal mi a helyzet? Miért nem jó, ha akkor is menne a kamera, és amikor hazamész, manuálisan lekapcsolod? Vagy az már megerőltető? Nekem a kamera éjjel-nappal megy.........van benne egy 32Gb-os kártya, az kb 2 napot rögzít, ha valami baj van, rögtön vissza tudom nézni.....persze csak ott, ahova néz.....ha hátulról megy bele valaki, akkor csak a szerencsén múlik, hogy elmegy az az autó előtt. Viszont az esetek 99%-ban úgy parkolok (betolatok), hogy a kamera lásson mindent......Most gondolkodok, hogy hátra is rakok egyet......:) Módosítva Február28, 2016 : Maybal
bocs Elküldve Február28, 2016 Elküldve Február28, 2016 On 2016. 02. 28. at 10:49, Maybal írta: Szia. Tehát ahogy leveszed a gyújtást, lekapcsol a kamera. Ha mondjuk parkolásnál belemegy valaki (persze szerencsés esetben azon az oldalon, ahová a kamera néz), akkor azzal mi a helyzet? Miért nem jó, ha akkor is menne a kamera, és amikor hazamész, manuálisan lekapcsolod? Vagy az már megerőltető? Nekem a kamera éjjel-nappal megy.........van benne egy 32Gb-os kártya, az kb 2 napot rögzít, ha valami baj van, rögtön vissza tudom nézni.....persze csak ott, ahova néz.....ha hátulról megy bele valaki, akkor csak a szerencsén múlik, hogy elmegy az az autó előtt. Viszont az esetek 99%-ban úgy parkolok (betolatok), hogy a kamera lásson mindent......Nost gondolkodok, hogy hátra is rakok egyet......:) Expand Sziasztok Urak! Olvasgatva a forumot,látom egyre több márkatársnak van kamera az autóban. Képet tudna valaki feltenni,hogy kinek milyen fajta vab,és hogy bevált-e? Köszönöm!
Maybal Elküldve Február28, 2016 Elküldve Február28, 2016 On 2016. 02. 28. at 11:16, bocs írta: Sziasztok Urak! Olvasgatva a forumot,látom egyre több márkatársnak van kamera az autóban. Képet tudna valaki feltenni,hogy kinek milyen fajta vab,és hogy bevált-e? Köszönöm! Expand Nekem egy ilyen volt bent (nem pont ez a márka), míg a tappancs megadta magát. Most egy SJ4000 wifit használok. 1
bocs Elküldve Február28, 2016 Elküldve Február28, 2016 On 2016. 02. 28. at 11:21, Maybal írta: Nekem egy ilyen volt bent (nem pont ez a márka), míg a tappancs megadta magát. Most egy SJ4000 wifit használok. Expand Köszi! Éjszakai felvételeket jó/látható minőségben készítette el?
Maybal Elküldve Február28, 2016 Elküldve Február28, 2016 On 2016. 02. 28. at 11:33, bocs írta: Köszi! Éjszakai felvételeket jó/látható minőségben készítette el? Expand Éjszaka......az egy vicc... az elsőn volt infra led......hagyjuk..... Egy nagy feketeséget látsz..... Ha mondjuk közvilágítás van, az rendben van. Látható. Ha kevés a lux, akkor csak a sötétség....... 1
bocs Elküldve Február28, 2016 Elküldve Február28, 2016 On 2016. 02. 28. at 11:37, Maybal írta: Éjsz:-)aka......az egy vicc.. az elsőn volt infra led......hagyjuk..... Egy nagy feketeséget látsz..... Ha mondjuk közvilágítás van, az rendben van. Látható. Ha kevés a lux, akkor csak a sötétség....... Expand Akkor kicsit megnyugodtam. Nekem Concorde Roadcam HD 20 van. Az első sötétben szintén nulla,közvilágitás mellett is csak a lámpák látszanak,az útból nem soklátszik,a hátsó viszont nagyon jól lát közvilágitás mellett az elsőhöz képest. Köszi az infót!
gabo75 Elküldve Március1, 2016 Elküldve Március1, 2016 Megtudná nekem mondani valaki hogy honnan tudnám letölteni OP-COM V1.45 verziohoz a magyar nyelvet mert csak angolul tud.
Balco33 Elküldve Március1, 2016 Elküldve Március1, 2016 Sziasztok! Lehet rossz helyen teszem fel kérdésem, de még új vagyok itt. Sza nem régiben vettem H Astrat, sajnos ebben a rádió nem tud túl sokat. Azt hallottam lehet bővíteni. Cd30 van benne, ennek is van valami bemeneteli csatlakozás hátul? Be lehet építeni valami csatlakozót hogy rátudjak csatlakozni telefonnal? Pendrivel? Azon keresztül kitudom hangosítani a telefont? Köszönöm segítségetek előre is sajnos nem értek hozzá.
Somi Elküldve Március2, 2016 Elküldve Március2, 2016 On 2016. 03. 01. at 20:57, Balco33 írta: Sziasztok! Lehet rossz helyen teszem fel kérdésem, de még új vagyok itt. Sza nem régiben vettem H Astrat, sajnos ebben a rádió nem tud túl sokat. Azt hallottam lehet bővíteni. Cd30 van benne, ennek is van valami bemeneteli csatlakozás hátul? Be lehet építeni valami csatlakozót hogy rátudjak csatlakozni telefonnal? Pendrivel? Azon keresztül kitudom hangosítani a telefont? Köszönöm segítségetek előre is sajnos nem értek hozzá. Expand szia! Ha 6 gombos Blaupunkt rádiód van akkor tudok benne segiteni!, ha 9 gombos Grundig, akkor cserét tudok felajánlani cd30mp3-ra, és gyári auxos változatra! privatryan@freemail.hu
rfamp Elküldve Március2, 2016 Elküldve Március2, 2016 (edited) Köszi a választ, végül HOD izzó lett belőle. 4000 HUF volt párban (Bárdi) , teljesen meg vagyok elégedve velük. Szép kékes fényük van ( no, azért ez nem xenon...), és tény hogy sokkal messzebről látok mindent mint egy hagyományos izzóval. Nekem bejött! Helyzetjelzőnek betettem két normál izzót amit kék lakkfilctollal bekékítettem... :D Csak az íze kedvéért... Módosítva Március2, 2016 : rfamp
Laci781 Elküldve Március5, 2016 Elküldve Március5, 2016 sziasztok. Valaki tudja-e esetleg, hogy a cd30-as rádiót, hogyan lehetne beállítani (esetleg műszeresen) azt, hogy álló, levett gyújtás mellett bekapcsolt rádiónál a kezelőgombjainak a világítása bekapcsoljon. Ne csak világítás ráadásánál világítson, hanem akkor is amikor be van kapcsolva a rádió bármikor.
Davee Elküldve Március6, 2016 Elküldve Március6, 2016 On 2016. 03. 05. at 20:38, Laci781 írta: sziasztok. Valaki tudja-e esetleg, hogy a cd30-as rádiót, hogyan lehetne beállítani (esetleg műszeresen) azt, hogy álló, levett gyújtás mellett bekapcsolt rádiónál a kezelőgombjainak a világítása bekapcsoljon. Ne csak világítás ráadásánál világítson, hanem akkor is amikor be van kapcsolva a rádió bármikor. Expand Nem lehet, olyat tud, hogy kinyitod az autót felkapcsol a világítás, azt köszöntőfénynek hívják! Fejegység nem programozható.
Recommended Posts