Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Csavarok kiszedése után fel kell emelni az egészet, alatta 3 nagy csatlakozó van gumi tömítéssel, valószínűleg ragaszkodnak egymáshoz..

Segítség hozzá:

Kivenni ki tudtam. A modult kéne szétszednem elmeire.

A műanyag burkolatot nem tudtam szétszedni, mert minden csavart kiszedve a hosszú műanyag (amin a vonalkód, és a típus matrica van) alatt van egy elektronika panel. Az tartja még a műanyag házat.

Azt nem jön ki, feszegetni meg nem merem.

Elküldve

Szia! Ötlet az van sok mindenkinek :)))

Próbáld meg indítás előtt egy OPCOM-mal megnézni a különböző szenzorok értékeit, hátha valamelyik kiugró értéket mutat. Bár ha a computer nem jön rá kicsi az esélye hogy kiszúrod.

A következő tippem a immobilizer lesz, mind a két kulccsal csinálja ?

Szia, Igen mindkét kulccsal csinálja, próbáltam élő adatmentést csinálni, egy "rendes" és egy problémás indítást is felvettem minden szenzor értékével, semmi különbség..

Hétfőn jön a bontott vezérlő, meg tudtam beszélni hogy visszapostázom ha nem jó, szóval reménykedem.

Azért köszönöm a tippet! :)

Elküldve

Kivenni ki tudtam. A modult kéne szétszednem elmeire.

A műanyag burkolatot nem tudtam szétszedni, mert minden csavart kiszedve a hosszú műanyag (amin a vonalkód, és a típus matrica van) alatt van egy elektronika panel. Az tartja még a műanyag házat.

Azt nem jön ki, feszegetni meg nem merem.

Magát a táblát jó kérdés, hogyan kell szétszedni, arról sajnos nincs infóm.

Elküldve

Sziasztok. A tavolsagi fenyszoroban kell izzot csereljek. H1 jar bele? A vezeto oldalon le kell szedjem a csatlakozot a biztositek tablarol. Akkor aram nelkul marad az auto? Elvesziti a BC a beallitasokat es az adatokat? Fogyasztas, tavlolsag stb?

Elküldve

Sziasztok,

Ha veszek egy bontott UEC vezérlőt ami nincs letanítva, de meg van a bontott autó biztonsági kódja, akkor ha berakom az én kocsimba akkor letanítható a modul?

Simán nem, a letanításhoz abban az autóban kell lennie, amiből származik, utólag is meg lehet valahogy csinálni de az nem egyszerű...

  • Like 1
Elküldve

Azért írom ide, mert szerintem elektromos kategória lesz.

Minden egyes elinduláskor - tehát a kocsi beindítása utáni első elinduláskor - kb. 20 km/h-nál a kocsiban egy morajló rövid zaj hallatszik. Olyan érzés mintha a fékpedál felől jönne a zaj, mint amikor az ABS működik?

Ezt más is észrevette már? Mi okozza ezt és normális -e ez?

Más! A vezető oldali ablakom komfortban (vagy itt nem tudom minek nevezik) nem működik. Le és fel is működik csak a hosszas nyomás után nem megy végig. Teljesen le és fel is húztam, hátha a végállás miatt nem jó, de nem ez lesz a gond. Mi lehet az ok és mi a teendő!

Köszi!

Elküldve

Azért írom ide, mert szerintem elektromos kategória lesz.

Minden egyes elinduláskor - tehát a kocsi beindítása utáni első elinduláskor - kb. 20 km/h-nál a kocsiban egy morajló rövid zaj hallatszik. Olyan érzés mintha a fékpedál felől jönne a zaj, mint amikor az ABS működik?

Ezt más is észrevette már? Mi okozza ezt és normális -e ez?

Ha csak nagyon rövid ideig, egy fél másodpercig csinálja és olyan koppanó jellegű hangja van, akkot normális. Én olyankor egy kis ütést is érzek a pedálsoron. Állítólag az ABS-nek valami öndiagnosztikája ez.

Elküldve

Azért írom ide, mert szerintem elektromos kategória lesz.

Minden egyes elinduláskor - tehát a kocsi beindítása utáni első elinduláskor - kb. 20 km/h-nál a kocsiban egy morajló rövid zaj hallatszik. Olyan érzés mintha a fékpedál felől jönne a zaj, mint amikor az ABS működik?

Ezt más is észrevette már? Mi okozza ezt és normális -e ez?

Más! A vezető oldali ablakom komfortban (vagy itt nem tudom minek nevezik) nem működik. Le és fel is működik csak a hosszas nyomás után nem megy végig. Teljesen le és fel is húztam, hátha a végállás miatt nem jó, de nem ez lesz a gond. Mi lehet az ok és mi a teendő!

Köszi!

Ha még sosem működött az a konfort mód, akkor ezt is engedélyezni kell a beállításokban (talán opcom, de nem tudom), ha már működött akkor ez a végállások betanítása kell csak.

Elküldve

Simán nem, a letanításhoz abban az autóban kell lennie, amiből származik, utólag is meg lehet valahogy csinálni de az nem egyszerű...

CD30MP3-nál működött az, hogy betettem a sajátomba és az idegen kóddal letanítottam, a saját kódommal meg feltanítottam.

Nem tudom már honnan van, de eszerint csináltam:

Először le kell tanítani a mostani rádiót és kijelzőt az autód kódjával.

Kicseréled a rádiót, majd letanítod a rádiót az idegen rádió kódjával.

Majd fel kell tanítani a régi kijelzőt és az új rádiót az autód kódjával.

  • Like 1
Elküldve

Azért írom ide, mert szerintem elektromos kategória lesz.

Minden egyes elinduláskor - tehát a kocsi beindítása utáni első elinduláskor - kb. 20 km/h-nál a kocsiban egy morajló rövid zaj hallatszik. Olyan érzés mintha a fékpedál felől jönne a zaj, mint amikor az ABS működik?

Ezt más is észrevette már? Mi okozza ezt és normális -e ez?

Más! A vezető oldali ablakom komfortban (vagy itt nem tudom minek nevezik) nem működik. Le és fel is működik csak a hosszas nyomás után nem megy végig. Teljesen le és fel is húztam, hátha a végállás miatt nem jó, de nem ez lesz a gond. Mi lehet az ok és mi a teendő!

Köszi!

Ablak:

Az automatikus működéshez - amire szerintem gondolsz - meg kell tanítanod a végállásokat az ablaknak.

Idézet a kezelési utasításból: :P

Meghibásodás

Az ablakok nem nyithatók vagy zárhatók

automatikusan.

Az ablak elektronikáját a következők szerint

hozza működésbe:

1. Csukja be az ajtókat.

2. Kapcsolja be a gyújtást.

3. Nyissa ki az ablakot teljesen.

4. Csukja be az ablakot és tartsa így

a kapcsolót legalább 5 másodpercig.

5. Ismételje meg mindegyik ablaknál.

Ez után működnie kell. Ha akksit leválasztod, megint el fogja felejteni.

Üdv!

  • Like 1
Elküldve

Ablak:

Az automatikus működéshez - amire szerintem gondolsz - meg kell tanítanod a végállásokat az ablaknak.

Idézet a kezelési utasításból: :P

Meghibásodás

Az ablakok nem nyithatók vagy zárhatók

automatikusan.

Az ablak elektronikáját a következők szerint

hozza működésbe:

1. Csukja be az ajtókat.

2. Kapcsolja be a gyújtást.

3. Nyissa ki az ablakot teljesen.

4. Csukja be az ablakot és tartsa így

a kapcsolót legalább 5 másodpercig.

5. Ismételje meg mindegyik ablaknál.

Ez után működnie kell. Ha akksit leválasztod, megint el fogja felejteni.

Üdv!

Érdekes módon csak a vezető oldalival volt gond, de most "megjavult magától" mert Én semmit nem csináltam.

Köszönöm a leírást, legközelebb alkalmazni fogom!

Elküldve

Sziasztok,

2007-es , 5 ajtós, Z16XER-ben van lehetőség a csomagtartóba vezetni egy szivargyújtó aljzatot? (kombihoz találtam, 5 ajtóshoz nem)

Köszi

Nincs helye gyárilag sajnos, nemrég én csináltam magam, az ablakemelő egyik 30A-es biztosítékát csapoltam meg, arra tettem pluszba egy 10A-es biztit, és úgy tettem be az aljzatot, balra a csomagtér világítás mellé.

11224176_956215641108545_311863030756131

10888885_956215441108565_191355711780090

A képen látható megoldás roncsolás mentes, szóval bármikor vissza lehet állítani az eredeti állapotot nyom nélkül, egyedül az aljzatnál kellett kicsit faragnom a lyukat, hogy beférjen, de az meg nem látszik fentről.

Elküldve

Nem tudja valaki, hogy a gyári ülésfűtés kb. hány fokra melegíti az üléseket? 30/45/60???

Nem hiszem, hogy lenne benne termosztat, a 60 fokbol pedig menekulne mindenki :)

De meg a 45 is boven a komfortossag folott van szerintem... Gondolom, egyszeruen harom teljesitmeny van, hogy nagyon hidegbol indulva is legyen elfogadhato hatasa, aztan majd a benne ulo kapcsolgatja.

Nekem van, de egy kezemen meg tudnam szamolni, hanyszor hasznaltam ot ev alatt, es akkor sem sokaig, tehat nem arra van szerintem, hogy egy hosszabb uton folyamatosan menjen.

Utolag biztos nem epitenem be, de helybol sem vennek... Persze ez az elso tulaj dontese volt, ahelyett, hogy vett volna inkabb motorosan becsukhato tukroket, de mindenki mast lat poennak... Aztan ha mar megvan, akkor vagy bejon, vagy megy a "van, de minek" kategoriaba :)

Elküldve

Sziasztok,

Nem tudja valaki, hogy a gyári ülésfűtés kb. hány fokra melegíti az üléseket? 30/45/60???

60 fokon már tojást lehet főzni! :icon1:

Elküldve

Nem hiszem, hogy lenne benne termosztat, a 60 fokbol pedig menekulne mindenki :)

De meg a 45 is boven a komfortossag folott van szerintem... Gondolom, egyszeruen harom teljesitmeny van, hogy nagyon hidegbol indulva is legyen elfogadhato hatasa, aztan majd a benne ulo kapcsolgatja.

Nekem van, de egy kezemen meg tudnam szamolni, hanyszor hasznaltam ot ev alatt, es akkor sem sokaig, tehat nem arra van szerintem, hogy egy hosszabb uton folyamatosan menjen.

Utolag biztos nem epitenem be, de helybol sem vennek... Persze ez az elso tulaj dontese volt, ahelyett, hogy vett volna inkabb motorosan becsukhato tukroket, de mindenki mast lat poennak... Aztan ha mar megvan, akkor vagy bejon, vagy megy a "van, de minek" kategoriaba :)

A TIS szerint van benne érzékelő. És van ülésfűtés vezérlő. Szerintem az több hőfokot szabályoz nem csak felfűtési időt.

Céges kocsiban volt. Ott sokat használtam. Mire lekapartam a jeget, addigra már nem volt jég hideg az ülés. (ott 10 fokozat volt. A 10-esen lehetett tojást sütni)

BMW fűtőpárnákat vettem, abban van termisztor. A kapcsoló már ki van cserélve, már csak a vezérlést kell megépíteni, de már az is megoldódni látszik.

Elküldve (edited)

Sziasztok!

H Astra 2009-es, 1,8 benzin gyertyacsere periódusa mennyi lenne és tudtok esetleg fényképes segítséget a gyertyacseréhez?

Konkrétan a műanyag eltávolításakor van e valami turpisság?

üdv

attila

Módosítva : szokola
Elküldve

A TIS szerint van benne érzékelő. És van ülésfűtés vezérlő. Szerintem az több hőfokot szabályoz nem csak felfűtési időt.

Céges kocsiban volt. Ott sokat használtam. Mire lekapartam a jeget, addigra már nem volt jég hideg az ülés. (ott 10 fokozat volt. A 10-esen lehetett tojást sütni)

BMW fűtőpárnákat vettem, abban van termisztor. A kapcsoló már ki van cserélve, már csak a vezérlést kell megépíteni, de már az is megoldódni látszik.

Ha vezerlest epitesz, csinald folyamatosan allithatora, aztan majd kiderul, mi a jo hofok... Szerintem hosszabb tavon 20-25 fok is boven kenyelmes, ez pedig egy ido utan mar futes nelkul is eloall.

Elküldve

Nekem van, de egy kezemen meg tudnam szamolni, hanyszor hasznaltam ot ev alatt, es akkor sem sokaig, tehat nem arra van szerintem, hogy egy hosszabb uton folyamatosan menjen.

Dettó!

Kb évente egyszer eljátszok vele és ennyi. Az első tulaj nagyon fázós lehetett, mert minden fűtési extrát megrendelt hozzá. (Vagy ha már ott volt a listában úgy gondolta, hogy mért pont ezek maradjanak ki.)

Egyébként nem vagyok fázós típus, télen se éreztem még fűtés nélkül, hogy hideg lenne az alfelemnek az ülés. :)

Elküldve

Sziasztok!

H Astra 2009-es, 1,8 benzin gyertyacsere periódusa mennyi lenne és tudtok esetleg fényképes segítséget a gyertyacseréhez?

Konkrétan a műanyag eltávolításakor van e valami turpisság?

üdv

attila

Nekem ugyan 1.6-os van, ott 60000 km, szerintem Neked is annyi. A műanyagot óvatosan ki kell csak pattintani két csavarhúzóval, kicsit jobbra tolva. A trafóhíd levétele sem egyszerű, egy kicsit feszegetni kell, egy jó erős csavarhúzóval alányúlva, vagy két segédcsavar segítségével kiemelni.

Elküldve

Nekem ugyan 1.6-os van, ott 60000 km, szerintem Neked is annyi. A műanyagot óvatosan ki kell csak pattintani két csavarhúzóval, kicsit jobbra tolva. A trafóhíd levétele sem egyszerű, egy kicsit feszegetni kell, egy jó erős csavarhúzóval alányúlva, vagy két segédcsavar segítségével kiemelni.

köszönöm a segítséget.

üdv

a.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.