Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


uhuhu

Recommended Posts

Persze. Ezt minden akkusaru levétel után vissza kell tanítani. Húzd le az ablakokat úgy hogy folyamatosan nyomod a gombokat. Végállásban még nyomd a gombot néhány másodpercig. Utána menni fog.

Sajnos ez nekem nem megy! Hiába próbáltam többször is,vártam több másodpercet is!

És még egy ma reggel vettem észre,hogy tolatás közben nem világítanak a tolató lámpák! Az izzók, jó mert hazavezető funkcióban működik! Még nem ellenőriztem de lehet a lámpa kapcsoló a váltóba,vagy ez is akku levétele után jött elő ???

Ezeket csak OP-COM-al lehet visszaprogramozni?

Előre is köszönve válaszotokat!

Link to comment
Megosztás:

Sajnos ez nekem nem megy! Hiába próbáltam többször is,vártam több másodpercet is!

És még egy ma reggel vettem észre,hogy tolatás közben nem világítanak a tolató lámpák! Az izzók, jó mert hazavezető funkcióban működik! Még nem ellenőriztem de lehet a lámpa kapcsoló a váltóba,vagy ez is akku levétele után jött elő ???

Ezeket csak OP-COM-al lehet visszaprogramozni?

Előre is köszönve válaszotokat!

Közben: A tolatólámpa megoldódott,a kapcsoló volt hibás! 3800Ft fájt.

De az ablak nem akarja az igazat, jobb oldali még nem jó!

Menyi ideig kell pontosan lenyomva tartani,mert a bal oldalinál már meg van ,de ez véletlen szerintem.(több próbálkozás után sikerült valahogy)

Más: Leszedtem a szivó pillangó szelepet,de nagyon durva volt a látvány!Tiszta koksz minden!

Igaz jó,hogy az első tulajtól,és idős embertől vettem a járgányt de akkor is durva.Szerintem az ERG szelep mindig nyitva volt nála,mert alacsony fordulaton járatta.

Hogyan lehetne kipucolni leszedés nélkül? Mert ha bele nyúlok az összes a szívó csatornába kerül az pedig nagyon nem jó a motornak.

A csavarok mindenhol lazák!! Ezért is álltam neki mert nagyon könnyen lejött,és nagyon egyszerű az egész4 Én mindenkinek ajánlom nézze meg!

Link to comment
Megosztás:

Közben: A tolatólámpa megoldódott,a kapcsoló volt hibás! 3800Ft fájt.

De az ablak nem akarja az igazat, jobb oldali még nem jó!

Menyi ideig kell pontosan lenyomva tartani,mert a bal oldalinál már meg van ,de ez véletlen szerintem.(több próbálkozás után sikerült valahogy)

Más: Leszedtem a szivó pillangó szelepet,de nagyon durva volt a látvány!Tiszta koksz minden!

Igaz jó,hogy az első tulajtól,és idős embertől vettem a járgányt de akkor is durva.Szerintem az ERG szelep mindig nyitva volt nála,mert alacsony fordulaton járatta.

Hogyan lehetne kipucolni leszedés nélkül? Mert ha bele nyúlok az összes a szívó csatornába kerül az pedig nagyon nem jó a motornak.

A csavarok mindenhol lazák!! Ezért is álltam neki mert nagyon könnyen lejött,és nagyon egyszerű az egész4 Én mindenkinek ajánlom nézze meg!

G Astránál én úgy csináltam az ablak betanítást, h lehúztam picit (nem kellett teljesen, pár centi elég volt), majd felhúztam vissza koppig, majd gomb elenged és még egyszer felfele megnyom amíg nem hallok egy halk kattanást. H-nál még nem próbáltam, de próbáld meg így hátha...

Link to comment
Megosztás:

G Astránál én úgy csináltam az ablak betanítást, h lehúztam picit (nem kellett teljesen, pár centi elég volt), majd felhúztam vissza koppig, majd gomb elenged és még egyszer felfele megnyom amíg nem hallok egy halk kattanást. H-nál még nem próbáltam, de próbáld meg így hátha...

Igen! Ez a jó megoldás! Így már minden tökéletes!

Köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Igen! Ez a jó megoldás! Így már minden tökéletes!

Köszönöm a segítséget!

Sirályság! Egyébként időközben megtaláltam neked a kézikönyvben a hivatalos módszert, ami kicsit bonyolultnak tűnik, de lehet bizonyos esetekben csak ez műkszik:

Ha az ablakokat nem lehet
automatikusan nyitni vagy zárni, az
ablakemelő elektronikát a következők
szerint hozhatja működésbe:
1. Csukja be az ajtókat.
2. Kapcsolja be a gyújtást.
3. Zárja be teljesen az ablakot, és
tartsa nyomva a gombot további
5 másodpercig.
4. Nyissa ki teljesen az ablakot, és
tartsa nyomva a gombot további
1 másodpercig.
5. Ismételje meg a műveletet
mindegyik ablaknál.
Link to comment
Megosztás:

Kézikönyv!? Csak nem egy "szervizkönyv"? Nagyon érdekelneár egy szervizes komlett leírás! Amolyan hogy kell mindent kicserélni,meghúzni,beállítani.Ha tudsz(tudtok) ilyenről,érdekelne nagyon! Köszönöm!

Keress olyat, hogy "TIS2000". Ez a teljes szervizdokumentáció.

Mit, hogy mivel kell szétszedni, beállítani stb.

Link to comment
Megosztás:

Kézikönyv!? Csak nem egy "szervizkönyv"? Nagyon érdekelneár egy szervizes komlett leírás! Amolyan hogy kell mindent kicserélni,meghúzni,beállítani.Ha tudsz(tudtok) ilyenről,érdekelne nagyon! Köszönöm!

Ja, én csak a sima használati útmutatót néztem, amit új autóhoz adnak (jobb esetben a használthoz is megkapod). De online is elérhető, pl itt:

https://www.opel.hu/content/dam/Opel/Europe/hungary/nscwebsite/hu/04_Owners/02_Manuals/00_Owners/MY_13/om_astra_kta-2584_18-hu_eu_my13_ed0712_11_hu_hu_online.pdf

Amúgy én is a TIS2000 szoftverről hallottam, ami alapján a szervizek is dolgoznak tudtommal. Na az részletes, régebben láttam belőle részleteket. Bár én nem az a típus vagyok aki akár az alapján is nekiáll szerelni, de sok hasznos infó van benne. Nem tudom, hogy be lehet-e azt szerezni könnyen, én még nem kerestem rá...

Link to comment
Megosztás:

Sajnos konkrét linkem nincs. Én már régen töltöttem, természetesen a magyar verziót.

Elküldni nem tudom, mert 3GB.

Én a szoftvert még csak letöltöttem valahogy, el is indult, de olyan azonosítókat, jelszavakat kért, hogy hozzá se tudtam szagolni.

Link to comment
Megosztás:

Én a szoftvert még csak letöltöttem valahogy, el is indult, de olyan azonosítókat, jelszavakat kért, hogy hozzá se tudtam szagolni.

Elindul akkor SZERVIZ INFORMÁCIÓ - kiválasztod az autód (évjárat motor, stb) - SZABVÁNY INFORMÁCIÓ -és már böngészheted is a szét és összeszerelést.

Nem kell semmi azonosító és jelszó. Illetve indulásnál felhasználónévhez TIS jelszó nem kell. Legalábbis nálam.

Szokni kell, és nehéz benne megtalálni dolgokat.

Módosítva : Sztaricsnaja
Link to comment
Megosztás:

Elindul akkor SZERVIZ INFORMÁCIÓ - kiválasztod az autód (évjárat motor, stb) - SZABVÁNY INFORMÁCIÓ -és már böngészheted is a szét és összeszerelést.

Nem kell semmi azonosító és jelszó. Illetve indulásnál felhasználónévhez TIS jelszó nem kell. Legalábbis nálam.

Szokni kell, és nehéz benne megtalálni dolgokat.

Lehet, hogy más TIS-t töltöttem le, de nekem kereskedői azonosítót, kérés azonosítót, licenckulcsot, előfizetői ID-t kér.

Link to comment
Megosztás:

Mint említettem nekem van egy orosz nyelvű pdf fájlom,amiben minden szerviz lépés le van fényképezve,és le van írva.

Hova lehet ezt feltölteni,hogy könnyen el tudjátok érni? Szerintem nagyon hasznos!

Tudjátok én ebben nem vagyok "profi"!

Link to comment
Megosztás:

Mint említettem nekem van egy orosz nyelvű pdf fájlom,amiben minden szerviz lépés le van fényképezve,és le van írva.

Hova lehet ezt feltölteni,hogy könnyen el tudjátok érni? Szerintem nagyon hasznos!

Tudjátok én ebben nem vagyok "profi"!

Tedd fel DATA-ra!

data.hu

Itt nyilvánosan ne terjesszétek ezeket a szervizkönyveket, még ha nem is magyar, mert keményen büntetnek érte és a moderátorok sem tolerálják, szerintem privátban folytassátok!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ezek a funkciók már egyszer működtek neked, vagy most akarod először bekapcsolni?

Biztonsági öv visszajelzés feltétele, hogy az övcsatban legyen érzékelő. Ha alánézel az ülésnek, 3 vezetéket kell, hogy láss.

Az autom. zár feltétele pedig a REC modul a csomagtérben.

Mindkét funkció OP-COMmal programozható.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 2008-as Astra H-m.

Hogyan tudom visszakapcsolni a biztossági öv jelzést és sípolást,

És az elinduláskor automatikus központi zár lezárását.

Mert ezek ki vannak kapcsolva!

Segítségeteket előre is köszönöm!

Módosítva : jszabi
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.