vtibi Elküldve Március28, 2015 Elküldve Március28, 2015 Kosd le ujra az akkut 10-15 percre, aztan ugy rakd vissza, hogy ha odaert a saru az akkuhoz, akkor maradjon is ott, ne legyen ide-oda jatek.
csaba66 Elküldve Március28, 2015 Elküldve Március28, 2015 Köszi,megcsináltam a helyzet nem változott. Akkor jo kerdes... Az gyanus, hogy pont az akku cserenel tortent, de vegulis lehet ettol fuggetlen ok is. Sosem neztem, hogy megy az ablaktorlo vezerlese, de gondolom, a CIM intezi, es kell legyen legalabb egy szenzor (vegallas, vagy valami hasonlo). Tehat jobb hijan az ablaktorlo motorja koruli kabeleket piszkalnam, hatha ott van valami. Illetve a leirasban van egy ilyen: "Az ablaktörlõk szervizhelyzetbe állítása: A gyújtás kikapcsolása után 4 másodpercen belül, még a kulccsal a gyújtáskapcsolóban, de a vezetõ ajtajának kinyitása elõtt, nyomja lefelé az ablaktörlõ kart. Engedje el a kart, amint az ablaktörlõ lapátok függõleges helyzetben állnak." Probalj ezzel jatszani, hatha utana eszhez ter.
Astra555 Elküldve Március28, 2015 Elküldve Március28, 2015 Sziasztok! Kellene egy kis segítség.Aksi kivétel után az ablaktörlőm nem csinál szakaszos törlést,illetve ha lekapcsolom kattan a kapcsoló de nem áll le a törlés csak kb.10 törlés után,és az ablaktörlő lapát függőlegesen áll le. A függőleges leállás elméletileg nem lehet probléma, mivel ez a szervizállása. Ilyenkor lehet könnyen cserélni a lapátokat. Hogy előtte miért töröl 10-et, azt nem értem.
Cserenkov Elküldve Március28, 2015 Elküldve Március28, 2015 (edited) Ezt a szervizállást én is olvastam a kezelési útmutatóban, de soha nem értettem... Eddig mindig alap állásban cseréltem lapátot. Felhajtottam, levettem, felraktam az újat. Semmivel nem éreztem bonyolultabbnak így, mintha szervizállásba raknám. Módosítva Március28, 2015 : Cserenkov
Maybal Elküldve Március29, 2015 Elküldve Március29, 2015 Ezt a szervizállást én is olvastam a kezelési útmutatóban, de soha nem értettem... Eddig mindig alap állásban cseréltem lapátot. Felhajtottam, levettem, felraktam az újat. Semmivel nem éreztem bonyolultabbnak így, mintha szervizállásba raknám. Ezt tuti valamelyik unatkozó mérnök találta ki.....:D Ahogy írtad, én is így cserélem, biztos könnyebb lenne függőlegesen, de mire függőbe hoznám, annyi idő alatt ki is cserélem...:)
farkaska71 Elküldve Március29, 2015 Elküldve Március29, 2015 (edited) Sziasztok! Mókás kérdésem van felétek: HOL VAN A KÜRT? A szitu a következő: Tavaly októberben vettem az autót, 2005 Astra H Z17DTH. Akkor nem működött a kormányon semmi. A szerelőm CIM modult akart cserélni, Majd mikor kékledesítettem a gépet, észrevettem, hogy a kormányon lévő bal vezérlőn a csatlakozó le van szakadva. Visszaforrasztottam, és életre kelt az összes gomb. Viszont a duda (kürt) nem. Nomármost a kormány közepét ha nyomkodom, kattog valami a motortérben. Viszont ezt sem találom, hogy mi kattog, mert a reléket sorban kiszedegettem. A szerelőm erre CIM modult akar cserélni. Mégis kattog. A kürtön mérnék feszültséget, gondolom, ha megtalálnám. De nem találom. Nem akarok CIM modult cserélni... Segítsetek! Hol van? Módosítva Március29, 2015 : farkaska71
jszabi Elküldve Március29, 2015 Elküldve Március29, 2015 (edited) Szia, Az autó jobb elején keresd a lökhárító mögött,a kerékjárati ív előtt lent!Legalábbis nekem a 2008-as Sedan esetén ott van.A lökhárító alatt szépen odaférsz hozzá,egy csavar fogja. Sziasztok! Mókás kérdésem van felétek: HOL VAN A KÜRT? A szitu a következő: Tavaly októberben vettem az autót, 2005 Astra H Z17DTH. Akkor nem működött a kormányon semmi. A szerelőm CIM modult akart cserélni, Majd mikor kékledesítettem a gépet, észrevettem, hogy a kormányon lévő bal vezérlőn a csatlakozó le van szakadva. Visszaforrasztottam, és életre kelt az összes gomb. Viszont a duda (kürt) nem. Nomármost a kormány közepét ha nyomkodom, kattog valami a motortérben. Viszont ezt sem találom, hogy mi kattog, mert a reléket sorban kiszedegettem. A szerelőm erre CIM modult akar cserélni. Mégis kattog. A kürtön mérnék feszültséget, gondolom, ha megtalálnám. De nem találom. Nem akarok CIM modult cserélni... Segítsetek! Hol van? Módosítva Március29, 2015 : jszabi
lllacko Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 (edited) Vettem egy kinai OP-COM- ot de az usb csatlakoztatása után nem tudja instalálni az eszközt. küldjem vissza ? Módosítva Március30, 2015 : lllacko
farkaska71 Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 Vettem egy kinai OP-COM- ot de az usb csatlakoztatása után nem tudja instalálni az eszközt. küldjem vissza ? Ne küldd vissza. Előszőr is: milyen oprendszer van a gépeden? Felhasználói biztonság milyen magasra van állítva? Mindenre van megoldás..... 1
Cserenkov Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 Na küldd vissza!VAlószínű az illesztőprogramja nincs megfelelően telepítve. Számomra még Windows7-nél sem volt triviális mit hogy kell. Windoes 8.1-nél meg még tovább van bonyolítva. 1
lllacko Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 köszönöm a segitséget de Takács Dávid + oldotta . szájbarágósan leirta hogy mit csináljak. SIKERÜLT :)
farkaska71 Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 köszönöm a segitséget de Takács Dávid + oldotta . szájbarágósan leirta hogy mit csináljak. SIKERÜLT :) OK. Ha kell, van magyar nyelvű szoftverem hozzá. Nekem úgy emléxem csak angolt küldtek...
banatila Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 szia A kürtre volt visszahívás mert néha nem működik,nekem a régebbi 2006-os astra h-ra volt visszahívás erre a hibára és nem kellett fizetnem gariban orvosolták a hibát. Érdeklődj utána,mert ez jár neked,nekem is ugyan ez volt a gond,néha nem ment a kürt csak kattant vmi,aztán már állandóan nem ment... Sziasztok! Mókás kérdésem van felétek: HOL VAN A KÜRT? A szitu a következő: Tavaly októberben vettem az autót, 2005 Astra H Z17DTH. Akkor nem működött a kormányon semmi. A szerelőm CIM modult akart cserélni, Majd mikor kékledesítettem a gépet, észrevettem, hogy a kormányon lévő bal vezérlőn a csatlakozó le van szakadva. Visszaforrasztottam, és életre kelt az összes gomb. Viszont a duda (kürt) nem. Nomármost a kormány közepét ha nyomkodom, kattog valami a motortérben. Viszont ezt sem találom, hogy mi kattog, mert a reléket sorban kiszedegettem. A szerelőm erre CIM modult akar cserélni. Mégis kattog. A kürtön mérnék feszültséget, gondolom, ha megtalálnám. De nem találom. Nem akarok CIM modult cserélni... Segítsetek! Hol van?
vtibi Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 A függőleges leállás elméletileg nem lehet probléma, mivel ez a szervizállása. Ilyenkor lehet könnyen cserélni a lapátokat. Hogy előtte miért töröl 10-et, azt nem értem. Továbbra sem jó az ablaktörlőm.Hibakód olvasás után a következő hibakódom van :B3876-5A első ablaktörlő alaphelyzet kapcsolójelzés nem hihető.Tudna valaki segíteni hogy hol találom a kapcsolót?Merre induljak el?
Davee Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 Továbbra sem jó az ablaktörlőm.Hibakód olvasás után a következő hibakódom van :B3876-5A első ablaktörlő alaphelyzet kapcsolójelzés nem hihető.Tudna valaki segíteni hogy hol találom a kapcsolót?Merre induljak el? Magában a motorban van a programtárcsa, vagy a jeladó, azt kell szétszedni és megnézni, de valószínű cserés lesz.
Astra555 Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 Továbbra sem jó az ablaktörlőm.Hibakód olvasás után a következő hibakódom van :B3876-5A első ablaktörlő alaphelyzet kapcsolójelzés nem hihető.Tudna valaki segíteni hogy hol találom a kapcsolót?Merre induljak el? Szia! Két helyen találtam a neten. Annyit bogoztam ki belőle, hogy az ablaktörlőmotor az ami megnyekkenhetett. Érdemes volna ránézni, hogy minden rendben van-e vele (vezetékek, csatlakozások). Azt is írták, hogy a reléket kellene ellenőrizni, majd min. 30 percre levenni az akkusarut. Az új motor egyébként kb. 30 ezertől kezdődik.
vtibi Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 Szia! Két helyen találtam a neten. Annyit bogoztam ki belőle, hogy az ablaktörlőmotor az ami megnyekkenhetett. Érdemes volna ránézni, hogy minden rendben van-e vele (vezetékek, csatlakozások). Azt is írták, hogy a reléket kellene ellenőrizni, majd min. 30 percre levenni az akkusarut. Az új motor egyébként kb. 30 ezertől kezdődik. Köszönöm a gyors választ.A hétvégén ráérek majd megnézem a csatlakozókat. Esetleg valaki megtudná mondani hogy melyik az ablaktörlő reléje?
okynoa Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 Hali! Mi a feltétele az automatikus idő szinkronizációnak? A használati annyit ír (TID): "Automatikus idõbeállítás A legtöbb VHF adó RDS jele automatikusan beállítja az idõt. Az automatikus beállítást a kijelzõn a ... jel mutatja. Néhány adó nem megfelelõ idõjelet küld. Ebben az esetben kapcsolja ki az automatikus idõ szinkronizálást. A nyílgombok használatával kapcsolja ki (Clock Sync.Off) vagy be (Clock Sync.On) az automatikus idõ szinkronizálást." GID/CID: A funkció a Time, Date (Idõ, dátum) menü Synchron. clock automatical. (Automatikus idõ szinkronizálás) menüpontja elõtti mezõ bejelölésével kapcsolható be. Nekem nincs ilyen menüm. Nektek van? Ha igen, akkor mim nincs, ami nektek van? :icon1: Üdv! O
Maybal Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 Hali! Mi a feltétele az automatikus idő szinkronizációnak? A használati annyit ír (TID): "Automatikus idõbeállítás A legtöbb VHF adó RDS jele automatikusan beállítja az idõt. Az automatikus beállítást a kijelzõn a ... jel mutatja. Néhány adó nem megfelelõ idõjelet küld. Ebben az esetben kapcsolja ki az automatikus idõ szinkronizálást. A nyílgombok használatával kapcsolja ki (Clock Sync.Off) vagy be (Clock Sync.On) az automatikus idõ szinkronizálást." GID/CID: A funkció a Time, Date (Idõ, dátum) menü Synchron. clock automatical. (Automatikus idõ szinkronizálás) menüpontja elõtti mezõ bejelölésével kapcsolható be. Nekem nincs ilyen menüm. Nektek van? Ha igen, akkor mim nincs, ami nektek van? :icon1: Üdv! O Nekem van....:P 1
okynoa Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 Nekem van.... :P Oké. :-) CID vagy GID? Fejegység gondolom CD70?
Maybal Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 Oké. :-) CID vagy GID? Fejegység gondolom CD70? Szia. GID, CD30MP3...Tech2 vagy Op-Com kell hozzá, és már megy is. 1
Ernie Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 Hali! Mi a feltétele az automatikus idő szinkronizációnak? A használati annyit ír (TID): "Automatikus idõbeállítás A legtöbb VHF adó RDS jele automatikusan beállítja az idõt. Az automatikus beállítást a kijelzõn a ... jel mutatja. Néhány adó nem megfelelõ idõjelet küld. Ebben az esetben kapcsolja ki az automatikus idõ szinkronizálást. A nyílgombok használatával kapcsolja ki (Clock Sync.Off) vagy be (Clock Sync.On) az automatikus idõ szinkronizálást." GID/CID: A funkció a Time, Date (Idõ, dátum) menü Synchron. clock automatical. (Automatikus idõ szinkronizálás) menüpontja elõtti mezõ bejelölésével kapcsolható be. Nekem nincs ilyen menüm. Nektek van? Ha igen, akkor mim nincs, ami nektek van? :icon1: Üdv! O Helló! Nekem Corsa D-n a TID-en úgy oldották meg, hogy azt hiszem a régiót? állították át Németországra Tech 2-vel és már működött is. 1
Maybal Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 Helló! Nekem Corsa D-n a TID-en úgy oldották meg, hogy azt hiszem a régiót? állították át Németországra Tech 2-vel és már működött is. Így van.... 1
okynoa Elküldve Március30, 2015 Elküldve Március30, 2015 Így van.... Értem. Elég lehet OP-COM is hozzá? Ezt a régió állítást hol kell keresni, tudja valaki? Code-Indexet akkor nem kell változtatni, csak ezt a régiót?
Recommended Posts