jszabi Elküldve Február27, 2015 Megoszt Elküldve Február27, 2015 A kijelzo vezerlese CAN buszon megy, tehat a kiosztason nem mulhat. De kod indexet kellhet allitani a kijelzon es a radion is. Itt vannak a lehetséges kód index-ek. http://www.diagnostics.org.uk/help/forumdisplay.php/133-Astra Köszönöm szépen az észrevételt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maybal Elküldve Február28, 2015 Megoszt Elküldve Február28, 2015 Csak azért gondoltam, mert nekem win8.1-en ki kellett kapcsolni az eszközillesztő szoftver gyártó ellenőrzését. Win7-re meg frankón felcsúszik. A driver. Ezt hogy kapcsolod ki? Vagy hol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
grep Elküldve Február28, 2015 Megoszt Elküldve Február28, 2015 Köszi! Még van egy hibám azért az autó cdc 40 opera fejegységgel született, és én már cd30 mp3 fejjel vettem de a sound és az oké gomb nem működik rajta, ill a sound működik mert megnyomom és reagáll de a kijelzőn nem látom mit állítok, csak ugye hallom hogy melyik hangszórót erősítem adok rá több mélyet magast, csak épp nem látom a kijelzőn! És ehhez tudsz valamit ajánlani? :) A CID a cd30mp3 nem minden funkióját tudja megjeleníteni, nem teljesen kompatibilisek egymással. Ezzel nem tudsz mit csinálni. A CID-det a magasabb tudású fejegységekhez lehetett gyárilag kapni, és ezért gondolom amikor a CID-det programozták nem gondoltak arra, hogy cd30-al is fogják használni. Nekem is ilyen kombináció van és a magas, mély és a balance állítását a kijelzőn nem lehet látni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
SASS89 Elküldve Február28, 2015 Megoszt Elküldve Február28, 2015 Sziasztok, Par napja jelentkezett a jelenseg... OP-COM ezeket a hibakat adja, Tudnatok segiteni hogy hol keressem a probelmat, esetleg mi a megoldas ra ( mint amator szerelo :) ) ? Sajnos a kontakt spray nem oldotta meg a probemam... Ha meghibasodasrol van szo, melyik csere alkatreszre lesz szuksegem http://www.ebay.de/itm/OPEL-ASTRA-H-1-x-RADNABE-1-x-RADLAGERSATZ-MIT-ABS-VORN-VORNE-VORDERACHSE-/380787769393?pt=DE_Autoteile&hash=item58a8b84031 http://www.ebay.de/itm/Kabelsatz-ABS-Sensor-Opel-Astra-H-Zafira-B-6292694-13118565-/281592831211?pt=DE_Autoteile&hash=item41903d9ceb Vagy ha mas tudtok segiteni ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Február28, 2015 Megoszt Elküldve Február28, 2015 Sajnos a kontakt spray nem oldotta meg a probemam... Ha meghibasodasrol van szo, melyik csere alkatreszre lesz szuksegem http://www.ebay.de/itm/OPEL-ASTRA-H-1-x-RADNABE-1-x-RADLAGERSATZ-MIT-ABS-VORN-VORNE-VORDERACHSE-/380787769393?pt=DE_Autoteile&hash=item58a8b84031 http://www.ebay.de/itm/Kabelsatz-ABS-Sensor-Opel-Astra-H-Zafira-B-6292694-13118565-/281592831211?pt=DE_Autoteile&hash=item41903d9ceb Vagy ha mas tudtok segiteni ??? Lehetseges hibak: a jelado (a csapagyba van epitve), a kabel, vagy a vezerlo. Elso lepesben merd ki a kabelt, szakadasra es zarlatra. Ahogy a linkedet nezem, nincs kulon jobb es bal kabel, igy a vezerlon talan fel lehet cserelni oket, amibol minden kiderul... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Titó Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 A CID a cd30mp3 nem minden funkióját tudja megjeleníteni, nem teljesen kompatibilisek egymással. Ezzel nem tudsz mit csinálni. A CID-det a magasabb tudású fejegységekhez lehetett gyárilag kapni, és ezért gondolom amikor a CID-det programozták nem gondoltak arra, hogy cd30-al is fogják használni. Nekem is ilyen kombináció van és a magas, mély és a balance állítását a kijelzőn nem lehet látni. Szia! Mi a magasabb tudású fejegység? A CDC40 opera az az mert nekem gyárilag az volt benne könyve szerint ,de én már így vettem! Vagy melyik a nagyobb tudású amire gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Szia! Mi a magasabb tudású fejegység?A CDC40 opera az az mert nekem gyárilag az volt benne könyve szerint ,de én már így vettem!Vagy melyik a nagyobb tudású amire gondolsz?A H Astrákat CID-del gyárilag általában CD70Navi, vagy DVD90Navi fejegységekkel adták ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kezdőkabriós Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Találtam egy kóbor csatlakozót a kézifék alatt, 6 pólusú de csak 4 van bekötve, tudja valaki, hogy mire való?http://kepfeltoltes.hu/view/150301/IMG_20150301_092615_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maybal Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Találtam egy kóbor csatlakozót a kézifék alatt, 6 pólusú de csak 4 van bekötve, tudja valaki, hogy mire való?http://kepfeltoltes.hu/view/150301/IMG_20150301_092615_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Az ESP csatija? Pontosabban a giro szenzor csatija. Talán ez az... http://i.ebayimg.com/t/Opel-Zafira-B-Facelift-Astra-H-ESP-Sensor-Drehratensensor-Duosensor-13257073-/00/s/NzY0WDk4Nw==/z/QeMAAOSw8lBTopuy/$_35.JPG Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 (edited) Ezt hogy kapcsolod ki? Vagy hol?Google-ba írd be! Én pont tegnap csináltam meg. Van ahol lépésről lépésre leírják hogy lehet ezt a digitális aláírás ellenőrzését kikapcsolni. Nem bonyolult. Most már nekem is van a Win 8.1-es laptopomon is Op-com. Módosítva Március1, 2015 : Cserenkov Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csaszi87 Elküldve Március9, 2015 Megoszt Elküldve Március9, 2015 (edited) Nem sikerült még zöld ágra vergődnöm az angel lámpákkal, azért írok ide. Tegnap rákötöttem a menetfényeket is és még rosszabb lett a helyzet.. Már az autó elektronika a helyzet jelző állásban is lekapcsolja a köröket és a menetfényt is. Van amikor pár másodperc alatt, de van, hogy csak percek múlva. Ezt sem tudom mitől függ. Szóval nincs helyzetjelzőm elől és menetfényem :unsure: Ha országútira kapcsolok akkor szinte azonnal lekapcsolja a köröket. Gondolom akkor ezt a canbus rendszer csinálja. Végül is az lenne a kérdésem, hogy hogy lehetne ezt "becsapni"? Ledek kicserélése nélkül, mert az is elég macerás. Mondtak már olyat is, hogy valami átjátszó modult be lehet tenni. De én azt sem tudom az milyen, és hol lehet kapni.. Valakinek valami ötlet esetleg? Remélem nem egyedi a problémám, vagy valaki tudja itt a megoldást... Ja, és ez mind járó motornál jelentkezik természetesen, leállítva tökéletes minden. Módosítva Március9, 2015 : Csaszi87 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Somi Elküldve Március10, 2015 Megoszt Elküldve Március10, 2015 Szia! Mi a magasabb tudású fejegység? A CDC40 opera az az mert nekem gyárilag az volt benne könyve szerint ,de én már így vettem! Vagy melyik a nagyobb tudású amire gondolsz? Az Opera is nagyobb tudásúnak számít de valóban a Navis fejegységek azok amik igazán igénylik és kihasználják a CID kiejlzőt! Ha esetleg szeretnél CD70 fejegységet , tudok adni a színes kijelződhöz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
peterruzs Elküldve Március10, 2015 Megoszt Elküldve Március10, 2015 Sziasztok, facebook csoport alakul H Astra tulajoknak, minnél többen gyertek, hogy egy jó kis csapat tudjon kialakulni. www.facebook.com/groups/AstraHclubHungary/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Március11, 2015 Megoszt Elküldve Március11, 2015 Sziasztok, facebook csoport alakul H Astra tulajoknak, minnél többen gyertek, hogy egy jó kis csapat tudjon kialakulni. www.facebook.com/groups/AstraHclubHungary/ Már van egy csoport, szerintem felesleges még vagy 5 másikat indítani. OPEL Astra H Hungary néven fut. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rudibá Elküldve Március13, 2015 Megoszt Elküldve Március13, 2015 Üdv mindenkinek! Egy apró elektromos problémával fordulok hozzátok, 1,7 CDTI Astra: a szivargyújtó nem működik. A biztosíték jó ( bizosítéktábla 36-os bizt.). Ígérem, visszaolvasom az összes hozzászólást, de ezt most sürgősen meg szeretném oldani! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Március13, 2015 Megoszt Elküldve Március13, 2015 Üdv mindenkinek!Egy apró elektromos problémával fordulok hozzátok, 1,7 CDTI Astra: a szivargyújtó nem működik. A biztosíték jó ( bizosítéktábla 36-os bizt.). Ígérem, visszaolvasom az összes hozzászólást, de ezt most sürgősen meg szeretném oldani!Sajnos én nem tudom. Ilyen gondom még nem volt, így nincs ezzel kapcsolatban tapasztalatom.De ha már szivargyújtó: nálam a körülötte lévő világítás időnként működik, időnként nem. Már egyszer kibontottam a szivargyújtót emiatt. Az izzó jó, az érintkezés jó, a világítás vezetékén időnként van 12V időnként nincs. Nem tudom mitől függ. Próbáltam mozgatni a vezetéket, hátha meg van törve, de nincs összefüggésben vele. A vezeték meg valahova a rádió mögé megy be. A fél autót már emiatt nem akartam szétszedni. Összeraktam, azóta is így működik, van amikor világít, van amikor nem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maybal Elküldve Március16, 2015 Megoszt Elküldve Március16, 2015 Sziasztok. Van egy akksim, ami ugyan nem az autóba való, hanem a motoromba, de gondoltam felteszem itt a kérdésemet. Ez egy sima Pb akksi.... A kérdés: érdemes-e kisütni és feltölteni, vagy csak töltsek rá? Szezon után kivettem, rátöltöttem egy ilyen okos akksi töltővel, majd itthon a meleg lakásban várjuk a jó időt kettecskén, hogy mehessünk mocizni...:D Nos....ma rámértem, és 12,57V van benne....van értelme ennek a kisütés-feltöltésnek, vagy csak simán töltsek rá, és be a mociba? Előre is köszönöm a válaszokat...;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csaszi87 Elküldve Március16, 2015 Megoszt Elküldve Március16, 2015 (edited) Sikerült megoldanom az Angel eyes led problémám! Leírom a megoldást hátha érdekel valakit, vagy később esetleg ugyan így járna mint én. Szóval az volt az én problémám, hogy járó motornál a can-bus lekapcsolta a karikában lévő ledeimet. A lámpámban gyárilag sima 2.3w-os izzók voltak, karikánként 4db, ezeket cseréltem én ki T5 1W COB hideg fehér ledekre. (Lapos végű ledeket senki se vegyen bele, mert nagyon könnyen kimozdul és nem fog égni!) Mint később rájöttem nem csak az volt a gond, hogy ezeket kicseréltem ledesekre, hanem nekem már a rendszámtábla világításom is ledes mind a 2, és ezeket is ugyan így lekapcsolta a karikákkal együtt, ezt csak egyik este vettem észre :icon1: Hiába kötöttem vissza a menetfényt nem oldotta meg a problémát pedig már a watt teljesítmény bőven elég lett volna, de ez egyáltalán nem befolyásolja a dolgokat. Ez után az egyik rendszámtábla világítás helyére vissza tettem a sima gyári 5w-os kis izzót, és láss csodát minden jó lett... Majd a rendszámba a led vissza és a menetfényt megcsapolva a motortérbe bekötöttem egy ilyen sima 5 w-os izzót zárt foglalatba és tökéletes lett a dolog. Az ott senkit sem zavar és épp annyi fogyasztást generál, hogy a can bus ne vegye le. Akinek nincs menetfénye annak a lámpából kell ezt kivezetni a helyzetjelző vezetékéről értelem szerűen. Valószínű, hogy egy ellenállás is jó megoldás lehet a lámpa elé, de ahhoz ismerni kéne az arányokat, hogy mekkora kéne. Én nem értek az ilyen dolgokhoz, de meggyőződésem, hogy nem a watt számít itt hanem az amper, ami ugye a ledeknél minimális. Akinek a rendszámtábla világítása nincs ledesítve az valószínű, hogy nem ütközik ilyen problémába, ha pedig ledesíteni akartok akkor itt a megoldás :icon10: Módosítva Március16, 2015 : Csaszi87 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 A kérdés: érdemes-e kisütni és feltölteni, vagy csak töltsek rá? Szezon után kivettem, rátöltöttem egy ilyen okos akksi töltővel, majd itthon a meleg lakásban várjuk a jó időt kettecskén, hogy mehessünk mocizni... :D Nos....ma rámértem, és 12,57V van benne....van értelme ennek a kisütés-feltöltésnek, vagy csak simán töltsek rá, és be a mociba? Ha 10-20 ora alatt kisutod, es ugyanennyi alatt feltoltod, az jot fog tenni neki. Valószínű, hogy egy ellenállás is jó megoldás lehet a lámpa elé, de ahhoz ismerni kéne az arányokat, hogy mekkora kéne. Én nem értek az ilyen dolgokhoz, de meggyőződésem, hogy nem a watt számít itt hanem az amper, ami ugye a ledeknél minimális. A ket dolog azert nem fuggetlen egymastol :) A gondot az okozza, hogy a LED-eknel nem a fogyasztast adjak meg, hanem azt, hogy mekkora normal izzoenak felel meg a fenyereje, es persze a LED messze nem fogyaszt annyit, mint az azonos fenyereju normal izzo. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gulbab Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 Sziasztok, Egy elég érdekes hibát kezdett el produkálni az autó mostanában, teljesen véletlenszerű időközönként. Elindulás után balra forduláskor néha 1-2 másodpercre lekapcsolja a világítást. Elől a tompítottat biztos, a többit nem látom. A műszerfal világítás marad. Fekvőrendőrön való áthajtáskor is jelentkezett már a hiba. Hibakódot nem generál, de elég ijesztő amikor a főúton éjszaka egy pillanatra kivilágítatlanul kell közlekedni. Van valakinek ötlete mi lehet a hiba oka? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 Sziasztok, Egy elég érdekes hibát kezdett el produkálni az autó mostanában, teljesen véletlenszerű időközönként. Elindulás után balra forduláskor néha 1-2 másodpercre lekapcsolja a világítást. Elől a tompítottat biztos, a többit nem látom. A műszerfal világítás marad. Fekvőrendőrön való áthajtáskor is jelentkezett már a hiba. Hibakódot nem generál, de elég ijesztő amikor a főúton éjszaka egy pillanatra kivilágítatlanul kell közlekedni. Van valakinek ötlete mi lehet a hiba oka? Köszönöm Szerintem CIM modul hiba lesz, az van a kormánynál és benne van a világítás körben, ha kontaktos akkor lehet ilyen. Milyen évjáratú az autód? 2007 előtti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gulbab Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 Szerintem CIM modul hiba lesz, az van a kormánynál és benne van a világítás körben, ha kontaktos akkor lehet ilyen. Milyen évjáratú az autód? 2007 előtti? 2005.05-ös gyártású. Házilag hogyan orvosolható a hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 2005.05-ös gyártású. Házilag hogyan orvosolható a hiba? Kiveszed és megforrasztod az érintkezőket. Kiveszed és cseréled egy javítottra. Kiveszed és cseréled egy újra. Költségek szempontjából növekvő sorrendben ez a három opció jut eszembe hirtelen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 Kiveszed és megforrasztod az érintkezőket. Kiveszed és cseréled egy javítottra. Kiveszed és cseréled egy újra. Költségek szempontjából növekvő sorrendben ez a három opció jut eszembe hirtelen. Első esetben anyagköltsége van, ami elenyésző. Második esetben: 25 ezer a javított, 3 hónap garanciával, ha ők építik be, de cserébe a rosszat ott kell hagyni. Harmadik esetben: kb. 50-60 ezer egy új. Bár gondolom arra gyári garancia van, ha márkaszervizben szerelik be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Scaevola Elküldve Március17, 2015 Megoszt Elküldve Március17, 2015 Sziasztok! Meg tudjátok mondani, hogy mit keressek, mikor meg szeretném tudni, be van-e kötve a kuplunghoz a tempomat kapcsoló? Tudom, egy kapcsolót, de talán cizelláltabb a válasz, ezért is kérdezem. Elvinném az egyik Opel szervizbe beköttetni utólag a tempomatot, de 40-50 km-t nem szívesen autóznék hiába... mert ha nincs ott a kapcsoló, akkor inkább hagyom az egész tempomatosdit (ha van ilyen szó). Ha csak karcserére és felprogramozásra van szükség, az még belefér, de a kapcsoló bekábelezését már nem vállalnám. Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts