csaba66 Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 nem indul. Az opcom meg azt mondja hogy nyomásėrzėkelő vezetèk szakadt magas feszültsèg. Nem szakadt mert átlett hidalva. A közèpső lábán gyújtáson 0,5 voltnak kène lenni ès 5 volt van Az erzekelo adja a jelet a vezerlonek, nem forditva... Esetleg a tapot kapja a vezerlorol, szoval az erzekelot kene kicserelni, illetve meggyozodni arrol, jo tipusu-e (lehet, hogy tobb fele van, esetleg az ECU-nek kell megmondani, melyik fajta). Link to comment Megosztás: More sharing options...
lamb Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 data-ból vannak ezek az értékek. Megjött a harmadik motorvezérlő fel lett tanítva és még mindig ez a jelenség. vmi ötlet. mi adhat 5 voltot a vezérlőnek? Érdekes! Mármint hogy a vezérlőt cserélgetitek! Nyomásmérő szenzor jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
grep Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 data-ból vannak ezek az értékek. Megjött a harmadik motorvezérlő fel lett tanítva és még mindig ez a jelenség. vmi ötlet. mi adhat 5 voltot a vezérlőnek? Nicsennek összeégve a kábelek, vagy csatlakozó? Nincs zárlat a kábelek között? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fanyűvő Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 Igen mi is gondoltunk már ilyenre. Teljesen még nem lett kicsomagolva a kábelrengeteg, de holnap szakítok rá időt. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
fanyűvő Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 Szenzor új. A vezérlőt meg azért cserélgetjük mert az opelszalonba is azt mondták hogy az lehet a rossz és semmi más, de ez kizárt mert három vezérlőnek nem lehet egy és ugyanaz a baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve December15, 2014 Megoszt Elküldve December15, 2014 nem indul. Az opcom meg azt mondja hogy nyomásėrzėkelő vezetèk szakadt magas feszültsèg. Nem szakadt mert átlett hidalva. A közèpső lábán gyújtáson 0,5 voltnak kène lenni ès 5 volt van Ott 5 voltnak kell lennie Link to comment Megosztás: More sharing options...
fanyűvő Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Ott 5 voltnak kell lennie igen de az egyes lábán ahol a tápot kapja, mert a középsőn küldeni kell a jelet 0,5 voltal. vagy a data szivat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolti25 Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Szerintem mérjél meg mindent mindennel. De csak Volt-ot. Tehát a csatlakozó 3(?) lábánál 1-2, 2-1, 1-3, 3-1, 2-3, 3-2 lábakat is. Hátha tényleg csak a bekötés más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ladislav72 Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Sosem volt? Amugy csak nagyon rovid idore villan fel, ha nincs tul hideg, szoval valoszinuleg nincs mit javitani, plane, ha rendesen indul. Néztem a kézikönyvet azt írja,h elvileg van az autóba részecskeszűrő aminek működését az izzítás visszajelző villogása jelzi. A tisztítási folyamat során nem ajánlatos megszakítani az utazást, illetve leállítani a motort. Figyelem! Ha a tisztítási folyamat egynél többször megszakad, fennáll a jelentős motorkárosodás előidézésének komoly veszélye. Na most,ha nincs benne visszajelző akkor ezt hogyan fogom észrevenni? Hogyan tudom megjavítani a viiszajelzőt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelesjocco Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Tanácsot szeretnék kérni hogy hogyan kell bekötni a drl ledet (nappali menetfény) tudom hogy relézni kell meg stb !den honnan veszem le az áramot neki és a tompitott szálát ? lámpábol vagy a bíztosíték táblábol vagy honnan? nincs semmi vezérlő hozzá csak a két lámpa + kábelek!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Hogyan tudom megjavítani a viiszajelzőt? Nehezen, ha valoban rossz, bar a LED-ek nem szoktak elromlani. De elobb el kene donteni, hogy valoban rossz-e; emlekeim szerint Opcombol tesztelheto, de ha kiszemelsz egy jo hideg hajnalt, akkor nezessel is. Nyitas utan azonnal kulcs be, es inditas, akkor elvileg latnod kene, de nem tul hideg idoben nem gyullad ki a visszajelzo. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sztaricsnaja Elküldve December16, 2014 Megoszt Elküldve December16, 2014 Néztem a kézikönyvet azt írja,h elvileg van az autóba részecskeszűrő aminek működését az izzítás visszajelző villogása jelzi. A tisztítási folyamat során nem ajánlatos megszakítani az utazást, illetve leállítani a motort. Figyelem! Ha a tisztítási folyamat egynél többször megszakad, fennáll a jelentős motorkárosodás előidézésének komoly veszélye. Na most,ha nincs benne visszajelző akkor ezt hogyan fogom észrevenni? Hogyan tudom megjavítani a viiszajelzőt? Nem minden regenerálásnál villog az izzítás visszajelző. Alapesetben automatikusan regenerál (ezt nem jelzi), de ha valami folytán nem tudja végrehajtani, és többször megszakad akkor indít egy "kényszer regenerálást". Na akkor villog, és azt nem szabad megszakítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
oriat Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Sziasztok! Az ajtónyitás visszajelző hanggal kapcsolatban kérdezném, hogy van több beállítás rá, vagy csak nálam romlott el valami? Járó motornál a csomagtartó nyitásakor jelez, viszont az ajtók nyitásánál nem. Szia! Szerintem minden rendben van. Nálunk is így működik. Az első nyitott ajtókra csak akkor jelez, ha gurul az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Nehezen, ha valoban rossz, bar a LED-ek nem szoktak elromlani. De elobb el kene donteni, hogy valoban rossz-e; emlekeim szerint Opcombol tesztelheto, de ha kiszemelsz egy jo hideg hajnalt, akkor nezessel is. Nyitas utan azonnal kulcs be, es inditas, akkor elvileg latnod kene, de nem tul hideg idoben nem gyullad ki a visszajelzo.Én még sosem láttam világítani azt a "tekercs" ikont a műszeregységen. Még a legnagyobb téli hidegben sem. Pedig emlékszel, kimértük, van izzítás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fanyűvő Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Sziasztok. Megoldódott végre a probléma. Bár minden pénzkidobás felesleges volt, de azért szomorú, hogy aki 40 éve autóvill szerelő a másik meg porsche buda autovill szerelő és oktató 15 éve ,nem jöttek rá én meg asztalos létemre igen azért ez durva. A hiba oka az volt hogy a vezérlőbe belemegy kettő csati amiben nem volt benne a müanyag bajonett zár. Tehát mikor rálett dugva a vezérlőre abban a pillanatban kinyomódtak a tüskék és nem érintkeztek. Ugyhogy ha esetleg valakinek kellene 1.7 cdti z17dth autóhoz motorvezérlő, közös nyomócső érzékelővel, és nyomásszabályzó szelep akkor csak szóljon. És köszönöm mindenkinek a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
seresig Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Sziasztok! A kérdésem a következő: A "secret" menüben a feszültség értéke 13,5-13,6V mind alapjáraton mind magasabb fodulaton. Ezt kevésnek találtam és megmértem alapjáraton az akkun multiméterrel. Ott 14,4-14,5V-ot mérek. A különbség kb.0,9V. Egy barátomnál akinek ugyanilyen autója van(1.4 benzines) nem lehet ugyan előhozni a menüt, de az OBD2-őn interface-el megnéztük. Nála is 0,8V-al kevesebb mint az akkun mért érték. Ez vajon miért lehet. A fórumon többek leírták, hogy náluk 14V fölött mutat a menü. Ha tudtok rá magyarázatot megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
seresig Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 (edited) Bocs kétszer ment el :icon1: Módosítva December17, 2014 : seresig Link to comment Megosztás: More sharing options...
motu01 Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Sziasztok, Milyen elaktronikus trükkök, beállítások léteznek H astrához. Pl tech2-vel vagy OPcom-mal ki és bekapcsolaható funkciók? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Sziasztok, Milyen elaktronikus trükkök, beállítások léteznek H astrához. Pl tech2-vel vagy OPcom-mal ki és bekapcsolaható funkciók? Nagyban függ attól, hogy van-e REC modulod vagy nincs, van olyan, hogy pl indítás után automatán bekapcsolja a tompítottat, bc programozás kijelző függvényében, akkor távirányítóval ablak lehúzás/felhúzás (csak REC esetén), akkor ha van REC modulod könnyen csatlakoztatható a vonóhorog, akkor rövid index villogásának számát lehet állítani 1-től 3-ig ha jól rémlik, a kattogó visszajelző hangerejét 1-től valameddig, talán 7-ig, menet közben automatán záródó ajtók 30 vagy 40 felett, akkor ha olyan tükrök vannak azoknak az automata becsukása bezáráskor, meg még millió lehetőség, csak nem emlékszem már mindre. Illetve nézegettem 2 fajta elektronikát az egyik azthiszem lengyel, az felokosítja a kijelződet, ha GID,BID vagy CID, illetve TID-re is tud valami azthiszem. Amit tegnap néztem az meg HappyLightShow néven fut, ez német kütyü, ezzel meg pár figyelmeztetést lehet beállítani a középkijelzőre, pl magas vízhőfoknál jelezzen, ami jó dolog mert nincs ugye vízhőfok visszajelző, aztán ezeket az automata zárás stb dolgokat lehet diagnosztikai műszer nélkül ki/be kapcsolgatni, pedál meg indexkar lökködéssel, 30-35 ezer pénz körül van, ahogy az előző is kb. Szóval a lehetőségek tárháza nagyjából végtelen, ha valaki ért a CAN-BUS-hoz űrhajtót is lehet belőle csinálni... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
motu01 Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Értem. Mit jelent ez a bc programozás dolog? Azt tudom hogy ha folyamatosan nyomom a bc gombot előjön egy menü, de mit lehet ezen programozni? Van REC modulom mert az ablak és a tető is nyitható-zárható távirányítóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve December17, 2014 Megoszt Elküldve December17, 2014 Értem. Mit jelent ez a bc programozás dolog? Azt tudom hogy ha folyamatosan nyomom a bc gombot előjön egy menü, de mit lehet ezen programozni? Van REC modulom mert az ablak és a tető is nyitható-zárható távirányítóval. BC programozás az az, hogy írja a fogyasztási adatokat, megtehető km, megtett km, átlagfogyasztás stb, illetve van egy érték amivel elvileg lehet pontosítani a valóshoz a bc által számolt fogyasztás értéket, persze teletanktól teletankig érdemes, de ezt személy szerint még nem próbáltam ki csak beszédtéma volt egy időben. Aztán CID-nél láttam még olyat, hogy a BC-nél váltogatta a Code indexet és mindig más dologokat mutatott a BC, lehet, hogy GID/BID-nél is megy, ezt pontosan nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve December18, 2014 Megoszt Elküldve December18, 2014 Nagyban függ attól, hogy van-e REC modulod vagy nincs, van olyan, hogy pl indítás után automatán bekapcsolja a tompítottat......ha olyan tükrök vannak azoknak az automata becsukása bezáráskor, meg még millió lehetőség, csak nem emlékszem már mindre. ...pl magas vízhőfoknál jelezzen, ami jó dolog mert nincs ugye vízhőfok visszajelző...Nem csak a tompítottat, hanem a menetfényt is be tudja kapcsolni, különböző módokban 5 féle opció van erre.Az automata tükörbecsukást hol kell beállítani? Én mindig megnyomom a gombot hozzá. De nem lenne rossz, ha ezt automatikusan megcsinálná? Op-com elég hozzá, vagy Tech2-vel lehet csak?Vízhőfok mérő óra nincs, visszajelző van a műszeregységen ha túlmelegedne a hűtőfolyadék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve December18, 2014 Megoszt Elküldve December18, 2014 Nem csak a tompítottat, hanem a menetfényt is be tudja kapcsolni, különböző módokban 5 féle opció van erre. Az automata tükörbecsukást hol kell beállítani? Én mindig megnyomom a gombot hozzá. De nem lenne rossz, ha ezt automatikusan megcsinálná? Op-com elég hozzá, vagy Tech2-vel lehet csak? Vízhőfok mérő óra nincs, visszajelző van a műszeregységen ha túlmelegedne a hűtőfolyadék. Tükör becsukást pontosan én sem tudom, csak futólag beszéltünk a kollégámmal aki aktiválta nekem anno a BC-t, de szerintem ahhoz alap a Tech2. OP-COM klón nagyon sok dolgot nem enged. Menetfényben mi az az 5 opció? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve December18, 2014 Megoszt Elküldve December18, 2014 (edited) Tükör becsukást pontosan én sem tudom, csak futólag beszéltünk a kollégámmal aki aktiválta nekem anno a BC-t, de szerintem ahhoz alap a Tech2. OP-COM klón nagyon sok dolgot nem enged. Menetfényben mi az az 5 opció? :) Nem baj, mert időnként van térítésmentes hozzáférésem Tech2-höz, csak jó lenne tudni, hogy egyáltalán melyik vezérlőben keressem az opciót... A menetfény variációkról ez az a táblázat. Az otthoni gépemen megvan nagyobb olvasható méretben, most csak ezt találtam. De hátha valakinek megvan és belinkeli, mert itt az oldalon is volt már: Módosítva December18, 2014 : Cserenkov Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve December18, 2014 Megoszt Elküldve December18, 2014 Nem baj, mert időnként van térítésmentes hozzáférésem Tech2-höz... Ilyesmim van nekem is :D Legközelebb elcsípem az emberem akkor megkérdezem majd pontosabban, úgy is taníttatni akarok 1 kulcsot az autóhoz mert csak egy van. OpCommal nem lehet igaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts