kori Elküldve Június26, 2010 Megoszt Elküldve Június26, 2010 Tudnál felrakni képet, amin látszik, hogy melyik relé az? A motortérben levő dobozban, balról a második relé, ami msllé bele kell nyomni egy biztit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Június26, 2010 Megoszt Elküldve Június26, 2010 De ez nem úgy rejtett, mint a skodriban, vagy vócvágenben... azért az sokkal nagyobb dolog... mindegy ha beépíti majd kiderül, hogy elég erős-e a pumpedli... Ezekből a 2. és 3. videón a gyári spriccelő van :D és erre gondoltam, hogy ki kell tolnia. A C Omegáé már fixen van a lökhárítóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Június27, 2010 Megoszt Elküldve Június27, 2010 Persze hogy más. De sztem nem egy agysebész mutatvány. Először is, turkáld össze hozzá az összes cumót, ha megvan, akkor már látni fogod mi a helyzet. Ezután megcsinálod a kivágást (vagy elmész egy jókezű műanyagoshoz, ha te nem akarod mókolni), és mögé felerősíted a mosót, valamilyen konzollal. A végén meg színre fújatod a fedlapot, ha színrefújt helyre raktad. A dolog mindenképp barkácsolás, ők se hiszem hogy másképp csinálták volna. Megkérdeztem egy műanyagost, hogy mennyiért csinálná meg? Azt válaszolta, hogy oldalankén 20e, ha viszek mindent. Úgyhogy kénytelen leszek házilag megoldani. A mosó rögzítésével nem lesz gond, de a kivágástól kicsit tartok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Június27, 2010 Megoszt Elküldve Június27, 2010 Sztem előtte vagy 2-3 másikat kérdezzél meg... Azért mert egy azt mondta... nem elég reprezentatív a felmérés ^_^ :D Megkérdeztem egy műanyagost, hogy mennyiért csinálná meg? Azt válaszolta, hogy oldalankén 20e, ha viszek mindent. Úgyhogy kénytelen leszek házilag megoldani. A mosó rögzítésével nem lesz gond, de a kivágástól kicsit tartok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Június27, 2010 Megoszt Elküldve Június27, 2010 Sztem előtte vagy 2-3 másikat kérdezzél meg... Azért mert egy azt mondta... nem elég reprezentatív a felmérés ^_^ :D Hét helyre küldtem email-t, eddíg ez az egy válaszolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Június27, 2010 Megoszt Elküldve Június27, 2010 Tudom drágább, de telefon is van ám :D) Hét helyre küldtem email-t, eddíg ez az egy válaszolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Június27, 2010 Megoszt Elküldve Június27, 2010 Tudom drágább, de telefon is van ám :D) Azért küldtem email-t, mert nem akarták megérteni, hogy mit akarok. Elküldtem a youtube-os linket, hogy lássák miről van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pze Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 sziasztok! Tisztel OMEGATD KORI elöre is köszönöm a segitségeteket! Kerestem a problémát de nem találtam igy mivel el kellet utaznom átkötöttem a másik motorhoz, egyenlöre, de nem így szeretném mert a gyári kábelezés meg van, de valamiért nem müködik. A tartálynál minden kábel meg van szintjelzőtöl kezdve de csak a test kábelben találom a testet. Mind ez mellett a másik motor zavartalanul üzemel elöre hátra nyom. A computer dobozban beraktam a biztositékot meg "egy relét" bár nem tudom, hogy ide jó-e a sima relé de elviekben ilyen volt egy másikban. A belső biztositék dobozban ha jól véltem két biztinek lehet köze hozzá /szerintem/ az is bent van és vártam a csodát hát elmaradt. A computer dobozban a biztinél meg van az áram ( + is - is ) de nem tudtam kimérni olyan jelet ami a relét vezérelné (az ablaktörlő kapcsolótól ami jön) igy aztán végképp elakadtam! És még megkerestem azt a kábelt ami a relétől megy a motorhoz adtam neki közvetlen áramot arra se mozdult kiszedtem a szintjelzöt az müködik sajnos nem tudtam egyedül töbra jutni és azt sem tudom, hogy a kapcsolási sorban mi a helyes sorrend, PL szintj.relé motor. vagy relé szintj. motor. gondolok itt arra hogy hogyan jut el az áram a motorig vagy holszakit meg a szintjelző. Biztos, hogy valamit ki hagytam! vagy nem néztem meg de nem tudom merre induljak a kábelek rengetegében, esetleg az ablaktörlő kapcsoló is más? Hát itt akadtam el! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 A szintjelzőnek nincs köze a spricceléshez. Ha fel van kapcsolva a lámpa, és spriccelsz a szélvédőre, akkor mossa a lámpát. Sima relé nem jó, csak ami kimondottan a lámpamosóhoz van gyárilag. Biztosítékot is csak a dobozban lévőt kell berakni és működnie kellene. Nekem, míg nem volt meg a gyári mosó, be lett rakva egy relé, amit a világítás felkapcsolása vezérelt, a kapcsolt lábakra pedig a szélvédőmosó motorról vittem áramot. Így csak akkor mosott, mikor világított a lámpa. Nem gyári, de a célnak megfelelt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pze Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Köszi ez jó igy is!, én is befogom igy kötni mert zabálja a vizet :D esetleg meg tudnád irni milyen az a relé tipus, vagy valami ismertető jel magasság szem szín haj szín ^_^ Mert azért csak jó lenne gyáriba. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 http://kepfeltoltes.hu/view/100629/L_mpamo...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100629/L_mpamo...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
13NB Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Sziasztok! Tudom nem szezonális a téma, de valaki leírná a Carello ködlámpában égőcseréhez mit és merről kell megbontani? Lehetőleg ne csak nőgyógyász kézzel legyen kivitelezhető a műtét, de azért a fél elejét sem szeretném lebontani miatta :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Sziasztok! Tudom nem szezonális a téma, de valaki leírná a Carello ködlámpában égőcseréhez mit és merről kell megbontani? Lehetőleg ne csak nőgyógyász kézzel legyen kivitelezhető a műtét, de azért a fél elejét sem szeretném lebontani miatta :D Kisrács ki, 2 db torx csavar tartja, majd ködlámpa ki, 1 db csillagcsavar tartja. Sztem nem bonyolult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
13NB Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 leuchtw. fahrlicht - fényszóró magasságállítás Megvan meg ez a hibauzenetem. Elolvastam a regi HSZ-eket, halodnak az allitomotorok valoszinuleg nalam is. De a kerdesem inkabb az lenne, hogy milyen amikor jo? <_< Mert en aztan az idegesito panaszkodasan kivul semmifele hatranyt nem tapasztalok vezeteskor. 98 utaninak mar kene bologatni bekapcsolaskor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 leuchtw. fahrlicht - fényszóró magasságállítás Megvan meg ez a hibauzenetem. Elolvastam a regi HSZ-eket, halodnak az allitomotorok valoszinuleg nalam is. De a kerdesem inkabb az lenne, hogy milyen amikor jo? <_< Mert en aztan az idegesito panaszkodasan kivul semmifele hatranyt nem tapasztalok vezeteskor. 98 utaninak mar kene bologatni bekapcsolaskor? Nem bólogat bekapcsoláskor. Lehet, neked is szét van törve a lámpa állítómechanikája, azért nem látszik, hogy állítaná. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Nem bólogat bekapcsoláskor. Lehet, neked is szét van törve a lámpa állítómechanikája, azért nem látszik, hogy állítaná. Én úgy emlékszem igen. No nem úgy, mint a mai modern kocsik, hanem az első bekapcsoláskor le-fel megjáratja a motorokat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 leuchtw. fahrlicht - fényszóró magasságállítás Megvan meg ez a hibauzenetem. Elolvastam a regi HSZ-eket, halodnak az allitomotorok valoszinuleg nalam is. De a kerdesem inkabb az lenne, hogy milyen amikor jo? <_< Mert en aztan az idegesito panaszkodasan kivul semmifele hatranyt nem tapasztalok vezeteskor. 98 utaninak mar kene bologatni bekapcsolaskor? Amikor jó pl. nincs hibaüzenet. Ahogy Td írta, csak indításkor bólint/szintez egy picit, ha égett a lámpa már egyébként mikor beindítod... Egyébként 2 emberes móka, falhoz odaállsz este, lámpa fel, motor jár, csomitartó nyit majd egyik ráül a hátára és a vetített képen látod, ahogy az szépen és elég lassan lejjebb mászik - ha működik. Az is lehet hogy ki van ugorva vmelyik balos lengőkaron a szintszabályzó kis csuklója. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Én úgy emlékszem igen. No nem úgy, mint a mai modern kocsik, hanem az első bekapcsoláskor le-fel megjáratja a motorokat... Ez igy van , nincs bólogatás de hallani a motor hangját Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Ez igy van , nincs bólogatás de hallani a motor hangját Majd ha eljutok Mifihez vegre akkor ketten kiprobaljuk talan. Koszi mindenkinek! Egyebkent nem tudom mi ertelme van egy autora rakni szintszabalyozos futot, meg onallito lampat is egyszerre ... <_< /p Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Majd ha eljutok Mifihez vegre akkor ketten kiprobaljuk talan. Koszi mindenkinek! Egyebkent nem tudom mi ertelme van egy autora rakni szintszabalyozos futot, meg onallito lampat is egyszerre ... <_< /p Versenyeznek egymással hogy melyik tudja gyorsabban állítani a szintet! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Majd ha eljutok Mifihez vegre akkor ketten kiprobaljuk talan. Koszi mindenkinek! Egyebkent nem tudom mi ertelme van egy autora rakni szintszabalyozos futot, meg onallito lampat is egyszerre ... <_< /p Mert törvényi előírás a xenonhoz a dinamikus magasságállítás. Amúgy ez az 5e forintos kérdés volt :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zaza Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Sziasztok! A napokban beázott a xenon trafóm (gyári). Ha esetleg van valakinek elfekvőben,és megválna ill. eladná,azt megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Mert törvényi előírás a xenonhoz a dinamikus magasságállítás. Amúgy ez az 5e forintos kérdés volt :) Amúgy jó hülye az a törvény... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Amúgy jó hülye az a törvény... Mint sok másik. Ha jól be van állítva a lámpa, nem vakít a xenon, még dinamikus állítás nélkülis. De utólagost csak projektorosba engednék rakni. Lásd az Omegát. A régi lámpát képtelenség jól beállítani, mert össze-vissza szórja a fényt. A projektorost simán be lehet állítani. Bár a különbség a gyárihoz képest, hogy az utólagosnál, a fényes és a sötét határán szivárványosra töri a projektor. De ez viszont állatul néz ki :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts