Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem. De benne volt a vaterás leírásban... az állt benne ha jól emlékszem, hogy csak a csatikat kell rádugni, és csókolom.

Beszéltem vele telefonon és azt mondta, hogy nem nagyon ért hozzá.

Ez a xenon vezérlő mire való egyáltalán (mit vezérel)?

Elküldve
Beszéltem vele telefonon és azt mondta, hogy nem nagyon ért hozzá.

Ez a xenon vezérlő mire való egyáltalán (mit vezérel)?

Automatikus magasságállítás, meg talán Ő ad infót arról ha vmi nem oké (nem ég az izzó, rossz az egyik lengőkaron az érzékelő). Ha eddig is megvoltál vele ezután is megleszel. akkor kell a vezérlő ha gyárira építed, az kicsit viccesebb mert kellenek a mosók , az első hátsó bal lengőkaron lévő 2 érzékelő, meg kábel, és kapcsoló.

Elküldve

Ezek az érzékelők hol vannak pontosan, mert nem találta a srác akitől vettem.

Akkor mégse csak rádugom a csatlakozót és kész?

Elég komplikáltnak tűnik a dolog.

Még minden megvan a kocsiban amiből kiszedték, mi kellene még, hogy működjön rendesen.

Elküldve
Ezek az érzékelők hol vannak pontosan, mert nem találta a srác akitől vettem.

Akkor mégse csak rádugom a csatlakozót és kész?

Elég komplikáltnak tűnik a dolog.

Még minden megvan a kocsiban amiből kiszedték, mi kellene még, hogy működjön rendesen.

Ez rendesen fog működni, úgy ahogy van. Annyi, hogy kell hozzá egy lámpamosós-mosótartály (avagy raksz be egy külön egyet). A lényeg hogy érdemes párhuzamosan kötni az ablakmosóval.

Semmi sem kell hozzá amúgy, rádugod, és működik.

Az érzékelők a hátsó tengelyen vannak (elvileg, de vki írta, hogy nézett ilyet, és nem látott).

Hidd el, nagy szívás, nem ér meg annyit az egész, hogy a szenzorokat bekábelezd, elhelyezd valahol a vezérlőt, meg kimazsolázd hogy működik.

Rakd be úgy ahogy van, bírd működésre a mosót (nomeg a xenont és a refit, vmint a többi izzót), és csókolom.

A rendőr látja hogy van mosó, xenon-jelölésű a lámpatest, innen kezdve nem fog kötözködni.

A felkapcsoláskor bólogatás csicsa meg ígyse-úgyse létezik Omi-nál, ezt is korábban írta valaki.

Ja, azért a motorokat is kösd be, hogy tudjál fittizni a rendőrnek, hogy mozog ez, ha akarod ;)

Amúgy kissé szakbarbár a bontás... Ott vannak a stekkerek, elég lett volna lehúzni őket. Ehelyett kicsípte a drótokat. Már mosolyogtam rajta akkor is amikor Vakerán láttam :)

Bár tény, hogy a bekötéshez jól jön, asszem a sima lámpatesten 1 stekkeren megy minden izzóhoz a táp. Bár erre nem esküdnék meg :D

Elküldve
Ezek az érzékelők hol vannak pontosan, mert nem találta a srác akitől vettem.

Akkor mégse csak rádugom a csatlakozót és kész?

Elég komplikáltnak tűnik a dolog.

Még minden megvan a kocsiban amiből kiszedték, mi kellene még, hogy működjön rendesen.

Az érzékelők a bal első ás bal hátsó lengőkaron vannak. Ha pakolsz a kocsiba akkor állítja a szintet a terheléstől függően. A kapcsoló elvben azért kell, mert ha rendes xenon van benne akkor nincs kézi szint állítás - hiszen azt az érzékelők jelei által az általad belinkelt elektronika végzi el. Van kapcsi rajzom róla ha kell és nagyon bele vagy bolondulva...

A mosó akkor megy ha ég a tompított és ablakot mosol. A xenon vezérlő gyárilag a jobb első sárvédő mögöt van (kell hozzá egy tok is!!) Nem lehetetlen bekötögetni de jó kis szívás sztem jól végigkábelezgetni..

Elküldve

Akkor simán kicserélem a lámpát és a mosótartályt és kész?

Én örülök, hogy rajta vannak a stekkerek, mert aki berakta nekem a xenont levágta az összes csatlakozót.

Elküldve
Az érzékelők a bal első ás bal hátsó lengőkaron vannak. Ha pakolsz a kocsiba akkor állítja a szintet a terheléstől függően. A kapcsoló elvben azért kell, mert ha rendes xenon van benne akkor nincs kézi szint állítás - hiszen azt az érzékelők jelei által az általad belinkelt elektronika végzi el. Van kapcsi rajzom róla ha kell és nagyon bele vagy bolondulva...

A mosó akkor megy ha ég a tompított és ablakot mosol. A xenon vezérlő gyárilag a jobb első sárvédő mögöt van (kell hozzá egy tok is!!) Nem lehetetlen bekötögetni de jó kis szívás sztem jól végigkábelezgetni..

Nem akarok nagyon belemerülni, lényeg, hogy működjön.

Ha így berakom, akkor tudom majd állítani a fényszór szintet a mostani kapcsolómmal?

Elküldve
Nem akarok nagyon belemerülni, lényeg, hogy működjön.

Ha így berakom, akkor tudom majd állítani a fényszór szintet a mostani kapcsolómmal?

Úgynézem, a motoron ugyanolyan a csati, mint a nemxenonoson. Szóval elivleg vinni fogja a magasságállítást.

Kérdés hogy van-e különbség a motorokban, azok vezérlésében... De hát a puding próbája az evés :)

Max szedj ki 1-1 motort a mostani és az új lámpatestekből, hasonlítsd össze a felfogatást, meg a nyomórudat, és ha stimm, akkor ki tudod cserélni őket (már ha szükség van rá).

Elküldve
Úgynézem, a motoron ugyanolyan a csati, mint a nemxenonoson. Szóval elivleg vinni fogja a magasságállítást.

Kérdés hogy van-e különbség a motorokban, azok vezérlésében... De hát a puding próbája az evés :)

Max szedj ki 1-1 motort a mostani és az új lámpatestekből, hasonlítsd össze a felfogatást, meg a nyomórudat, és ha stimm, akkor ki tudod cserélni őket (már ha szükség van rá).

Majd kiderül, legfeljebb kicserélem a mostani motorokra, ha nem működik.

Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Elküldve

Én már régebben kérdeztem ezzel a lámpával kapcsolatban, mivel azt írta, hogy komplett. Csak az autómata magasságállítás vezérlőit nem adja hozzá. Többek közt ezért sem vettem meg, mert így nem lesz teljesen gyári. A fényszórómosó általáan be van kábelezve, de a gyári relé is kell hozzá, ami a mocitérben lévő dobozban van. Ha jól emlékszem, van fenn a vaterán olyan mosótartály, ami kell neked, de nem írja külön, hogy fényszórómosós. Sok sikert a berakáshoz, és működésre bíráshoz.

Elküldve
Én már régebben kérdeztem ezzel a lámpával kapcsolatban, mivel azt írta, hogy komplett. Csak az autómata magasságállítás vezérlőit nem adja hozzá. Többek közt ezért sem vettem meg, mert így nem lesz teljesen gyári. A fényszórómosó általáan be van kábelezve, de a gyári relé is kell hozzá, ami a mocitérben lévő dobozban van. Ha jól emlékszem, van fenn a vaterán olyan mosótartály, ami kell neked, de nem írja külön, hogy fényszórómosós. Sok sikert a berakáshoz, és működésre bíráshoz.

Még megvan az egész autó amiből kiszedték.

Bármit ad ami kell, csak meg kell mondani, hogy hol találja, mert nem nagyon ért hozzá.

Tartály is van neki, két szivattyús.

Az enyémben nem tudom most milyen van, úgyhogy ha szét lesz szedve majd meglátom, hogy mi kell hozzá.

Köszönöm neked is a segítő hozzászólást.

Elküldve

Ha a tartályt hozod, a relét semmiképp ne felejtsd el. Sokat egyszerüsít a beüzemelésen :) Remélem sikerül a szintszabályozást is megoldani. Bár ebben legnagyobb hátrány, hogy a lengőkarokon ki kell alakítani a bekötési pontokat a szintszabályozáshoz. Ha sikerül megalkudnod, akkor lehet a világításkapcsolót is érdemes lenne megszerezni, mivel abban nincs benne a magasságállítás tekerője. Ha kell kapcsrajz, akkor megnézem, hogy rajta van-e a xenon bekötése.

  • 2 weeks later...
Elküldve
Szia. Látom megint fenn vannak a lámpák a vaterán. Mégsem vetted meg?

Szia!

Még nálam van, de visszaküldöm.

Olyan kicsi dobozban küldte el, hogy a két lámpa teljesen kinyomta az oldalát és a tetejét.

Ráadásul a doboz már olyan mintha rongyból lenne.

Szállítás közben több helyen megsérült mindkét lámpa.

Jól látod, meg van ott más 1000 hiba...

Hát van néhány.

Például: Poros belülről az egész lámpa, a fényszóró rész sárga.

Csak azt tudom ajánlani, hogy ne vegye meg senki.

Kár, hogy a mosót külön nem adja el.

Elküldve
Szia!

Még nálam van, de visszaküldöm.

Olyan kicsi dobozban küldte el, hogy a két lámpa teljesen kinyomta az oldalát és a tetejét.

Ráadásul a doboz már olyan mintha rongyból lenne.

Szállítás közben több helyen megsérült mindkét lámpa.

Hát van néhány.

Például: Poros belülről az egész lámpa, a fényszóró rész sárga.

Csak azt tudom ajánlani, hogy ne vegye meg senki.

Kár, hogy a mosót külön nem adja el.

Visszaküldöd? Jó döntés. Nagyon csúnyán mattok, már kép alapján iss. Addig nem annyira feltűnő, amíg nem rakod egy új fényszóró mellé....

Még a 99-es dízelemnél eccer kitörtem a jobb oldali fényszóró üvegét. Hát új lámpát nem akartam venni, a belseje meg kellett. Vettünk egy projektoros fényszórót, mert hát egy bőven elég, hisz tök jók a lámpák, nem matt semmi baja.

A régire "átsütöttük" az új lámpa búráját és kész iss. Be a helyére. Óriási a különbség. Este olyan volt, mintha egy lámpával a mennék, az új annyira elnyomta régit, amiről azt hittem, hogy még tök zsííír.

Elküldve
Visszaküldöd? Jó döntés. Nagyon csúnyán mattok, már kép alapján iss. Addig nem annyira feltűnő, amíg nem rakod egy új fényszóró mellé....

Még a 99-es dízelemnél eccer kitörtem a jobb oldali fényszóró üvegét. Hát új lámpát nem akartam venni, a belseje meg kellett. Vettünk egy projektoros fényszórót, mert hát egy bőven elég, hisz tök jók a lámpák, nem matt semmi baja.

A régire "átsütöttük" az új lámpa búráját és kész iss. Be a helyére. Óriási a különbség. Este olyan volt, mintha egy lámpával a mennék, az új annyira elnyomta régit, amiről azt hittem, hogy még tök zsííír.

Igazából nincs nagyon bemattulva, csak azért tűnik úgy mert poros belülről a búra.

Ha csak annyi baja lenne, akkor simán megtartanám.

Lehet, hogy érdemes lenne szétszedni és kitörölgetni belőle a port?

Találtam egy másik szettet is, annak tökéletes a belseje, de a búra nagyon karcos.

A kettőböl lehetne csinálni egy jó szettet.

Van valami csodaszer amivel ki lehet fényesíteni a bemattult búrát.

Hallottatok már róla?

GLASSYLITE

Elküldve
Igazából nincs nagyon bemattulva, csak azért tűnik úgy mert poros belülről a búra.

Ha csak annyi baja lenne, akkor simán megtartanám.

Lehet, hogy érdemes lenne szétszedni és kitörölgetni belőle a port?

Találtam egy másik szettet is, annak tökéletes a belseje, de a búra nagyon karcos.

A kettőböl lehetne csinálni egy jó szettet.

Van valami csodaszer amivel ki lehet fényesíteni a bemattult búrát.

Hallottatok már róla?

GLASSYLITE

Ezekkel a csodaszerekkel az a baj, hogy legtöbbször csak ideiglenes megoldást jelentenek, mivel a legtöbbjük végleg lenyomja a polikarbonát külső, kemény régetét. És ezután ugyanúgy besárgul, bemattul, mint előtte (csak max gyorsabban).

Sajnos a műanyag lámpatest ilyen, együtt kell ezzel élni. Ha nagyon rossz, akkor meg csere.

  • 1 month later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.