Tiv. Elküldve Július3, 2006 Elküldve Július3, 2006 Az ominál a refi felkapcsolásakor a tompitott nem alszik el. Ez igy működik, vagy valami el van kötve? Az edigi autóimnál nem égett egyszeree a tompitott és a refi. Bocs ha hülyeséget kérdeztem, de tegnap este tünt fel a dolog. :huh: :lol:
kori Elküldve Július3, 2006 Elküldve Július3, 2006 Gondolom az eddigi autóidban H4-es égő volt. Amúgy ez normális, és a lényeg hogy nincs egy pillanatig sötétség amikor refire rakod majd vissza.
Gelko Elküldve Július3, 2006 Elküldve Július3, 2006 Gondolom az eddigi autóidban H4-es égő volt. Amúgy ez normális, és a lényeg hogy nincs egy pillanatig sötétség amikor refire rakod majd vissza. megnéztem és nálunk is úgy van...még az asconán is asszem :huh:
tomi023 Elküldve Július8, 2006 Elküldve Július8, 2006 a H4-es esetében egy búrában van 2 izzószál. Ha reflektorral mész sokat és a tompítottat nem veszi le valszeg hamarabb tönkre menne vagy halk pukkanás kiséretáben beírná magát a foncsorba. A H7-nél (B Vectra) külön izzó felel a tompított és a távfényért is azok mehetnek egyszerre, mert nincs hatásuk egymásra. és nincs sötét egy pillanatra sem :huh:
ScatMan Elküldve Október27, 2006 Elküldve Október27, 2006 Cartársak! Tudom, nagyon vak vagyok, de nem találom sehol, hogy hogyan kell első helyzetjelző izzót cserélni? Nézegettem a hátlapot, de sehol sem találtam az izzó hátsó, bajonettes foglalatát; ahova sejtem, ott egy műanyag dudor van, nem bontható. Ja, "hagyományos" búrásról van szó :lol:
greg Elküldve Október27, 2006 Elküldve Október27, 2006 A fényszóró izzónyílásaira hátul 2 gumibugyi van ráhúzva. Vedd le a belsőt. Egy barna és egy szürke vezeték megy rá asszem. Nem 1szerű hozzáférni, de aki kitalálta, annak biztos sikerült. Ha ez segít:
greg Elküldve Október27, 2006 Elküldve Október27, 2006 Bizony. Én nőgyógyászhoz viszem az Omegámat... :lol:
greg Elküldve Október27, 2006 Elküldve Október27, 2006 ...az kicseréli a kipuffogócsövön keresztül. :lol:
Hic Elküldve Október28, 2006 Elküldve Október28, 2006 ...az kicseréli a kipuffogócsövön keresztül. :lol: Úgy láccik a modernebb autóknál már csak ez van... Csak, hogy nehogy azt higgyétek, az Omiban a legszarabb izzót cserélni, elmesélem, hogy a Stilonkban az izzócsere (bal oldal) a következőképpen zajlik: - akku borítás lecsavaroz, levesz - akkusaru leköt,akkut kivesz - akkutartó konzolt lecsavaroz, kivesz - most már épp befér az ember egyik keze a lámpához (de csak éppen hogy) - hátsó műa.burkolat lepattint és ügyes csuklómozdulattal kivesz (gyakorolni kell) - most lehet izzót cserélni (tompított) - a helyzetjelzőből lámpánként 2 db van, és így csak az egyik jön ki, a másik a távfény burkolata alatt van, az egy kicsit beljebb van, de hálistennek eddig nem kellett még cserélni... - az izzónál a magasságállítás kábeleit könnyű odacsípni, ami a motort végállásba hajtja és az eltöri a csuklót. Emiatt cseréltem már egyszer komplett lámpát.... - ezután már csak vissza kell tenni a burkolatot (sok gyakorlással 2-3 perc), az akkutartó konzolt, az akkut, a borítást..... Szóval egy izzócsere min. 30 perc szórakozás. Átlagember neki sem áll - vidd szakszervízbe az autót :lol:
kori Elküldve Október28, 2006 Elküldve Október28, 2006 Az ominál is a bal oldalon inkább kiveszem a lámpát.
ScatMan Elküldve Október28, 2006 Elküldve Október28, 2006 A fényszóró izzónyílásaira hátul 2 gumibugyi van ráhúzva. Vedd le a belsőt. Egy barna és egy szürke vezeték megy rá asszem. Nem 1szerű hozzáférni, de aki kitalálta, annak biztos sikerült. Húú, ez nem lesz egyszerű. Köszi greg!
greg Elküldve Október28, 2006 Elküldve Október28, 2006 Egyébként tényleg egyszerűbb a lámpát kiszedni, ahogy Kori mondta és akkor bőr is marad a kezeden. Kell egy csillagcsavarhúzó meg egy 8-as krova, kb 10-12 cm hosszabbítószárral. Grill le (2 csillagcsavar), kis íves műa burkolat a fényszóró alatt le (1 csillagcsavar, és egy nagyon óvatos pattintás, én vékony csavarhúzóval mögé szoktam nyúlni és a kis fület épphogy lenyomva hátul szépen kijön). Ezután már csak 3 csavar tartja a fényszórót. (Na meg a kábelcsatik, az se maradjon rajta.)
opel16v Elküldve Október28, 2006 Elküldve Október28, 2006 Nem tudom mit xaroztok, 5 perc alatt cseréltem a ledes helyzetjelzőket. :D :lol: Amúgy meg überelem: az új focusban első égőcseréhez le kell venni a lököst és a lámpát :lol:
greg Elküldve Október29, 2006 Elküldve Október29, 2006 Nem tudom mit xaroztok, 5 perc alatt cseréltem a ledes helyzetjelzőket. :D :lol: Mert neked nem kell átmenned a szomszéd kiscsávóért, akinek befér a keze. :lol:
ScatMan Elküldve Október29, 2006 Elküldve Október29, 2006 Egyébként tényleg egyszerűbb a lámpát kiszedni, ahogy Kori mondta és akkor bőr is marad a kezeden. Kell egy csillagcsavarhúzó meg egy 8-as krova, kb 10-12 cm hosszabbítószárral. Grill le (2 csillagcsavar), kis íves műa burkolat a fényszóró alatt le (1 csillagcsavar, és egy nagyon óvatos pattintás, én vékony csavarhúzóval mögé szoktam nyúlni és a kis fület épphogy lenyomva hátul szépen kijön). Ezután már csak 3 csavar tartja a fényszórót. (Na meg a kábelcsatik, az se maradjon rajta.) Megint köszönöm a leírást! Már csak meg kell várni, hogy ne szakadjon az eső :lol: opel16v: Gábor, sajna apám lapátkezeit örököltem :lol:
Hic Elküldve Október29, 2006 Elküldve Október29, 2006 Nem tudom mit xaroztok, 5 perc alatt cseréltem a ledes helyzetjelzőket. :D :lol: Amúgy meg überelem: az új focusban első égőcseréhez le kell venni a lököst és a lámpát :lol: Gyárilag a Stilo-n is így kéne, de házilag inkább az akku felől támadtam.... :D
Omegatd Elküldve Október29, 2006 Elküldve Október29, 2006 Mert neked nem kell átmenned a szomszéd kiscsávóért, akinek befér a keze. :lol: Most nem azért, de nekem még 5 perc sem volt és nem valami vékonyka (kezű) vagyok... :D :lol: :D
greg Elküldve Október30, 2006 Elküldve Október30, 2006 Most nem azért, de nekem még 5 perc sem volt és nem valami vékonyka (kezű) vagyok... :D :lol: :D Hát mert te nagyon ügyes vagy. :lol:
ScatMan Elküldve Október30, 2006 Elküldve Október30, 2006 Megint köszönöm a leírást! Már csak meg kell várni, hogy ne szakadjon az eső :D opel16v: Gábor, sajna apám lapátkezeit örököltem :lol: Na, lapátkezekkel is megoldható 5 perc alatt a dolog, de a bal lámpa télleg necces :lol: greg, mégegyszer köszi a leírást, egyszerűen nem látszik felülről a foglalat, csak kitapizni lehet :D
ScatMan Elküldve November2, 2006 Elküldve November2, 2006 INFO: lencsés DEPO (H7/H1) fényszóró patacsiéknál 15/db körül van (amikor van, most nincs éppen)
opel16v Elküldve November2, 2006 Elküldve November2, 2006 Érden van egy bolt (autolampak.hu), ott van, 16700 bruttó.
ScatMan Elküldve November2, 2006 Elküldve November2, 2006 Érden van egy bolt (autolampak.hu), ott van, 16700 bruttó. Köszi Gabi, de nekem azért közelebb van a róna utca, max várok 1-2 hetet még... mindenesetre még mindig jobb ár, mint amiket látni lehet (18-22/db) :unsure:
kori Elküldve November2, 2006 Elküldve November2, 2006 Pár hete a Vaterán is láttam. Meg bal oldali ködlámpa is van fenn, ami kincs az Omegások körében.
Recommended Posts