Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


UPS

Recommended Posts

Utcára kellene..

Nálunk a hőerőműnél szokták nyomni a skacok gondoltam elnézek egyszer aztán tesztelem a gépet. :))

Kiváncsi vagyok mit is tud. :D

Ugy tervezem a turbos cuccut, hogy mindennapi használatra is jo legyen. 2500-3000 töl töltsön, igy alatta szivo fogyasztás legyen. Igy fenntartható és ha kell akkor megy is. Persze ez még a jövö zenéje. Még elemezni akarom a modern turbo motorokat, hogy tudnak 100 lóerös liter teljesitmény mellé alacsony fogyasztást.

Link to comment
Megosztás:

C20ne- t én nem hergelném szivoban. Csak turbo.

Komoly motor mechanikával és irható elektronikával sztm 300Le stabilan reális. Annyi meg még utcára is böven elég.

EDS szerint amit a C20Ne-ből maximálisan ki lehet hozni turbó nélkül, az kb. 200-210LE, de ehhez a kompressziónövelésen kívül fel kell fúrni a motort 2.2-esre, és az injektorokat el kell dobni, helyette 4db porlasztót kell rászerelni a motorra. Ettől már elég jól fog menni, de közúton nagyjából használhatatlan lesz az ingadozó alapjárat miatt, és a 20 litert közelítő fogyasztás miatt nem is igen akarnál ezzel menni bevásárolni... :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Miért adtad el?

Az az igazság hogy még csak nem is igazán terveztem eladni...

Valamikor, még 2007 nyara környékén kíváncsiságból felraktam a ha.hu-ra, aztán mivel jó ideig nem hívott senki, el is felejtettem a hirdetést... végül 2008 májusában egyszer csak csörög a telefon, kérdik: megvan-e még az autó? Mondtam hogy meg, amire az volt a válasz hogy akkor ne csináljak semmit, holnap jönnek a pénzzel. Látatlanban, alku nélkül elvitték, én meg úgy meglepődtem hogy eszembe se jutott gondolkodni. Ugyan akkor már egy ideje gondolkodtam a Coupékon mint egyetlen szóba jöhető utódon, de igazából sosem gondoltam hogy nekem lesz olyanom, addig legalábbis biztosan nem amíg a Calibra megvan, így meg hirtelen az ölembe hullott a lehetőség.

De a Calibra akkor is örök szerelem marad, ha tehetem, egyszer még lesz egy fekete vagy zöld V6-om kézi váltóval és vajbőr belsővel. ;)

Link to comment
Megosztás:

A patentek jó eséllyel le fognak potyogni (eredetileg rá vannak ragasztva az ajtókárpitra), és nem mindegy melyiket hova teszed vissza, de meg vannak számozva úgyhogy nagy gond nem lehet.

Egy biztos. Visszaragasztani palma tex-el nem lehet.

Nem is a patentek szakadnak le, hanem azok a müanyag távtartok,amiben vannak. Bár ez részletkérdés.

Link to comment
Megosztás:

Én a tetőkárpittal küzdöttem meg a hétvégén. Újra ragasztottam, mert egy kárpittisztítóval történő tisztítás után elengedte magát a műbőr rész. Az is kétemberes munka volt, hogy passzentos legyen a műbőr.

A visszarakásnál meg a műanyagborítás patentjeit alig lehetett normálisan visszapattintani.

Link to comment
Megosztás:

Az a baj, hogy sosem tudom, hol fogjam meg az ajtót :) mivel nincs kerete :D

én eleve nagyon magas vagyok és nehezen hajtogatom ki magam a kocsiból :D

az üveget nem merem megfogni, a kárpit meg állandóan lejár, hiába pattintom vissza :(

Én is magas vagyok, ismerös a "hajtogatás" . Kivülröl biztos mókás látvány lehet. :-)

Megfoghatod az üveget nyugodtan, birja. ;-)

Link to comment
Megosztás:

Én a tetőkárpittal küzdöttem meg a hétvégén. Újra ragasztottam, mert egy kárpittisztítóval történő tisztítás után elengedte magát a műbőr rész. Az is kétemberes munka volt, hogy passzentos legyen a műbőr.

A visszarakásnál meg a műanyagborítás patentjeit alig lehetett normálisan visszapattintani.

Miket be nem vállal az ember az autójáért. Ez a szenvedély ;-)

Link to comment
Megosztás:

Nem volt más választás, mert bár csak 180 centi vagyok, de a tetőkárpit lógás már a fejemet súrolta. :D

A másik, meg a kárpitos ragasztás sem vált be az előző még szövet kárpitnál. Mivel az eredeti szétporladt áthuzattam egy kárpitossal, de egy meleg nyári napon az is elengedte magát. Akkor ragasztottam meg magam, ami időtállónak bizonyult.

Majd találtam ezt a műbőröset.

Mivel a kárpitosokban megrendült a bizalmam, így maradt megint a csináld magad akció.

Link to comment
Megosztás:

Én is magas vagyok, ismerös a "hajtogatás" . Kivülröl biztos mókás látvány lehet. :-)

Megfoghatod az üveget nyugodtan, birja. ;-)

Bírni bírja, de nem szép ha ujjlenyomatos...

A patentekhez való távtartókat (amik le szoktak válni az ajtókárpitról) lehet kapni készletben ha netán hiányozna vagy el lenne törve egy-egy, csak sajnos az egy ajtóhoz való szett kb. ~15000Ft, és ezeket még ugyanúgy fel kell ragasztani... de ha érdekel akkor írok cikkszámot (a jobb és bal oldalé nem egyforma!)

Link to comment
Megosztás:

Gabi, megköszönném, ha megírnád. :)

Ma végre megmondta a szerelő, hogy mennyit kér a két hetes nyomozómunkájáért, kifizettem. Jöhetnek a fékek és a futómű, majd a kasztnimunka (télen). Addig minden percet vele szeretnék tölteni. :) Ma is voltunk kirándulni. :)

Jaj, nem a szerelő sráccal!!!! Hanem a kocsival ;)

Link to comment
Megosztás:

Én a tetőkárpittal küzdöttem meg a hétvégén. Újra ragasztottam, mert egy kárpittisztítóval történő tisztítás után elengedte magát a műbőr rész.

Na igen, a kárpittisztítás trükkös mert a papírra kasírozott vékony műbőr anyag a legkisebb nedvességtől is elengedi magát és a fejedre fog lógni, így lehetőség szerint minél kevesebb folyadékot használva kell tisztítani. Nekem anno a Vanish Oxi Action por bevállt, épp csak annyi vízzel elegyítve hogy feloldódjon, így inkább száraz hab volt mintsem folyadék. A kárpitot természetesen kiszerelve tisztítottam és hagytam a napon magától megszáradni.

1206629-20131004-snEp6P.jpg

Link to comment
Megosztás:

Bírni bírja, de nem szép ha ujjlenyomatos...

A patentekhez való távtartókat (amik le szoktak válni az ajtókárpitról) lehet kapni készletben ha netán hiányozna vagy el lenne törve egy-egy, csak sajnos az egy ajtóhoz való szett kb. ~15000Ft, és ezeket még ugyanúgy fel kell ragasztani... de ha érdekel akkor írok cikkszámot (a jobb és bal oldalé nem egyforma!)

Persze,nem szép,de megszoktam. Feleségem összefogdossa, én takaritom :-)

Viszont nem törik el. ;-)

patent tartò ügyben én bontottban gondolkodnék. Sztm úgy filléres tétel. maga a patent meg ujonan eleve filléres tétel.

Link to comment
Megosztás:

Sajna, a környékemen nem bontanak Calibrát, szóval nem lesz egyszerű beszerezni.

Kellene még gyári szőnyeg is....! (micsoda igényeim vannak!)

Én inkább a fém ajtórész fogom meg mostanában, viszont kissé félek, mert egyszer már odacsuktam az ujjam az Astához és piszokul fáJt!!!!!!! :D :D

Ma volt időm tüzetesen átnézni a kocsit és a hamutartóban 3 db titokzatos alkatrészre leltem. majd lefényképezem nektek, gőzöm sincs, mik azok.....

Link to comment
Megosztás:

Sajna, a környékemen nem bontanak Calibrát, szóval nem lesz egyszerű beszerezni.

Kellene még gyári szőnyeg is....! (micsoda igényeim vannak!)

Én inkább a fém ajtórész fogom meg mostanában, viszont kissé félek, mert egyszer már odacsuktam az ujjam az Astához és piszokul fáJt!!!!!!! :D :D

Ma volt időm tüzetesen átnézni a kocsit és a hamutartóban 3 db titokzatos alkatrészre leltem. majd lefényképezem nektek, gőzöm sincs, mik azok.....

De ugy egyébként viszont bontanak calibrát. Felhivod, megmondod mire van szükséged és elpostáztatod. ;-)

Link to comment
Megosztás:

Sajna, a környékemen nem bontanak Calibrát, szóval nem lesz egyszerű beszerezni.

Kellene még gyári szőnyeg is....! (micsoda igényeim vannak!)

Én inkább a fém ajtórész fogom meg mostanában, viszont kissé félek, mert egyszer már odacsuktam az ujjam az Astához és piszokul fáJt!!!!!!! :D :D

Ma volt időm tüzetesen átnézni a kocsit és a hamutartóban 3 db titokzatos alkatrészre leltem. majd lefényképezem nektek, gőzöm sincs, mik azok.....

A szőnyeget megpróbálhatod innen is megrendelni, vannak méretpontos sablonjaik és színválaszték is van: http://www.autoszonyeg.com/szolgaltatas.html

Az enyém is innen van, anno 8500Ft volt a szett szegéssel és hímzéssel együtt, sztem a gyári drágább:

1206894-20131005-wmcoc1.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sikerült azonosítani a 3 alkatrészt, amiből egyet már vissza is tettem a helyére. :)

De helyette ma az égőcserénél újabb furcsaságra leltem..... ;) Kis csapszerű dolgok a kesztyűtartóban .... (kb 40 db biztosíték társaságában). Végül is nem cseréltem ki 30asra az ablaktörtlő biztosítékját, mert jócskán el van égve ott a műanyag! nagyon durva, szerintem szakértőnek kell megnézni majd, hogy mi lehetett ott a bibi, hagytam benne a 20 as biztosítékot. majd valamikor a végére járunk annak, miért nem működik a hátsó és miért nyomja ki a biztosítékot. Egyelőre nem használom.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.