Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


UPS

Recommended Posts

Valószínüleg már a tisztítás sem segített rajta. Érdemes lenne egy másikat beletenni és megnézni azzal hogyan megy, mert szinte biztos, hogy végleg megadta magát.

Ujra kitisztítca és légtömegmérő csere igy jobb.

De kiderült mért rángat..

Gyujtókábelek szarok a gyujtás elosztoval együtt... :)

Hétfön cserélik :))))

Link to comment
Megosztás:

Hihetetlen mennyire feldobja a kocsit ha szilikonnal le vannak kezelve a diszlécek meg a müanyag küszöbök :-)

Jövö héten ha minden jol megy kezdödik a lakatolás +alvázvédelem projekt.

Még a végén összeáll a vas :-)

Néhány müszaki probléma,telifény és tutti kerekek választanak el a céltól. De már közeledek :-)

Link to comment
Megosztás:

Tegnap megérkezett a megrendelt gyújtókábel szett - XE motorra!!! Annyira jó, hogy elmondtam a boltban, hogy milyen motor, évjárat, stb.... :angry: :angry:

ma délutánra itt a másik szett, ki lett véve a kocsiból az eredeti (borzalmas állapotú....). Ma belepróbáljuk. ;) Plusz új gyertyák. Még egyszer köszönöm Johhny segítségét. :)

Link to comment
Megosztás:

Tegnap megérkezett a megrendelt gyújtókábel szett - XE motorra!!! Annyira jó, hogy elmondtam a boltban, hogy milyen motor, évjárat, stb.... :angry: :angry:

ma délutánra itt a másik szett, ki lett véve a kocsiból az eredeti (borzalmas állapotú....). Ma belepróbáljuk. ;) Plusz új gyertyák. Még egyszer köszönöm Johhny segítségét. :)

Biztos tutti lesz ;-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Közbe én is alkottam egy keveset, intéztem egy szervizt féktárcsa, fékbetét, gömbcsukló, kerékcsapágy, kézifék cserére. Menet közben rángat a jobb eleje meg 100 körül igen csak szétrázza a kezemet a kormány. a gumikat jövő hónapban cserélem és szintereztetem ezzel a lendülettel a kerekeket is. Tehát szilentek kivételével a felfüggesztés egész jó lesz. Mai nap és tegnap nekiálltam saját kezűleg kezdeni valamit a kocsival unalomból. Műszerfal izzóit kicserélgettem ami már gyatra volt, viszont kirántottam valahogy km spirált a váltóból és nagyon nehezen sikerült visszatennem...:S lehet mert béna vagyok vagy nemtom de lényeg h most jó lett. Ha már lent voltam izzók a helyükön akkor villogtassuk ki az ABS-t. Terminálok összekötve (A-H), gyujtást ráadom semmi villogás. Beindítom semmi villogás. Folyamatos világítás az van ABS részéről. Mai nap meg megnézem a riasztót mi van vele mért nem akar villogni összevissza bezárás után... riasztani riaszt csak nem villog. Megfelelő terminálokat összekötöttem nézem mit dob a riasztó hibára. 12 (diagnosztika kezdődik) utána villogott háromszor ismételve a 28-at majd 32-es hibakódot dobta ki (csomagtartó okoz riasztást). Lepróbáltam, a riasztó jól működik a csomagtartóra is. Viszont mi az a 28-as hibakód a riasztóban??? apropó majd elfeledtem. Hidegindításnál okozott eléggé nagy gondot: el van törve a hűtőfolyadék hőmérséklet szenzor csatlakozója és így lecsúszik. Irritáló de legalább tudom mi a baja :omg: Majd az is ki lesz cserélve vagy rögzítve valahogy de egyelőre megfázva eddig jutottam vele. Találtam még hibákat mint pl a váltó környékén egy barna és barna kék csíkos kábelt egy kerek csatlakozóba futni ami nem tudom hová volt kötve mert helyet nem találok neki. Ez a csati a kuplung bowden környékén van és nem tudom mi a szerepe. A generátoromat tartó konzol és annak a rögzítő csavarja ami a blokkhoz erősíti vagy nagyon ki van tekerve vagy töréshatáron van vagy el van törve nem tudom de azt a csavart cseréli kéne valahogy mert szikrázik is hirtelen gázadásnál ami meg ugye nem jó. No eddig ennyire jutottam vele :D folyt köv mi lesz még :D

Kérdéseim: riasztó 28-as hibakód az mi szeretne lenni? (kódtáblázatban nincs)ABS-t mért nem tudom kivillogtatni?
Üdv McDeath

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Közbe én is alkottam egy keveset, intéztem egy szervizt féktárcsa, fékbetét, gömbcsukló, kerékcsapágy, kézifék cserére. Menet közben rángat a jobb eleje meg 100 körül igen csak szétrázza a kezemet a kormány. a gumikat jövő hónapban cserélem és szintereztetem ezzel a lendülettel a kerekeket is. Tehát szilentek kivételével a felfüggesztés egész jó lesz. Mai nap és tegnap nekiálltam saját kezűleg kezdeni valamit a kocsival unalomból. Műszerfal izzóit kicserélgettem ami már gyatra volt, viszont kirántottam valahogy km spirált a váltóból és nagyon nehezen sikerült visszatennem...:S lehet mert béna vagyok vagy nemtom de lényeg h most jó lett. Ha már lent voltam izzók a helyükön akkor villogtassuk ki az ABS-t. Terminálok összekötve (A-H), gyujtást ráadom semmi villogás. Beindítom semmi villogás. Folyamatos világítás az van ABS részéről. Mai nap meg megnézem a riasztót mi van vele mért nem akar villogni összevissza bezárás után... riasztani riaszt csak nem villog. Megfelelő terminálokat összekötöttem nézem mit dob a riasztó hibára. 12 (diagnosztika kezdődik) utána villogott háromszor ismételve a 28-at majd 32-es hibakódot dobta ki (csomagtartó okoz riasztást). Lepróbáltam, a riasztó jól működik a csomagtartóra is. Viszont mi az a 28-as hibakód a riasztóban??? apropó majd elfeledtem. Hidegindításnál okozott eléggé nagy gondot: el van törve a hűtőfolyadék hőmérséklet szenzor csatlakozója és így lecsúszik. Irritáló de legalább tudom mi a baja :omg: Majd az is ki lesz cserélve vagy rögzítve valahogy de egyelőre megfázva eddig jutottam vele. Találtam még hibákat mint pl a váltó környékén egy barna és barna kék csíkos kábelt egy kerek csatlakozóba futni ami nem tudom hová volt kötve mert helyet nem találok neki. Ez a csati a kuplung bowden környékén van és nem tudom mi a szerepe. A generátoromat tartó konzol és annak a rögzítő csavarja ami a blokkhoz erősíti vagy nagyon ki van tekerve vagy töréshatáron van vagy el van törve nem tudom de azt a csavart cseréli kéne valahogy mert szikrázik is hirtelen gázadásnál ami meg ugye nem jó. No eddig ennyire jutottam vele :D folyt köv mi lesz még :D

Kérdéseim: riasztó 28-as hibakód az mi szeretne lenni? (kódtáblázatban nincs)ABS-t mért nem tudom kivillogtatni?

Üdv McDeath

Mit köttél mire? Nem igazán értem. Az ABS-t nem tudod kivillogtatni szerintem.

http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm

Link to comment
Megosztás:

Tegnap megérkezett a megrendelt gyújtókábel szett - XE motorra!!! Annyira jó, hogy elmondtam a boltban, hogy milyen motor, évjárat, stb.... :angry: :angry:

ma délutánra itt a másik szett, ki lett véve a kocsiból az eredeti (borzalmas állapotú....). Ma belepróbáljuk. ;) Plusz új gyertyák. Még egyszer köszönöm Johhny segítségét. :)

Jösz egy milka csokival! :D

Link to comment
Megosztás:

Így van ABS-t nem tudom kivillogtatni és a riasztóm 28-as hibakódját nem tudom értelmezni, mert azt villogja. Az abs meg csak világít.

Lehet én tudom rosszul, de nem is fogod tudni egyiket sem kivillogtatni, mivel az ECU nem kommunikál se az ABS-szel, se a gyári riasztóval, ez nem CANbus-os csodagép még.

Link to comment
Megosztás:

Lehet én tudom rosszul, de nem is fogod tudni egyiket sem kivillogtatni, mivel az ECU nem kommunikál se az ABS-szel, se a gyári riasztóval, ez nem CANbus-os csodagép még.

A riasztót sikerült kivillogtatni csak értelmetlen kódot villogott (28) és nem tudok rájönni hogy az mi... A villogtatás ugye úgy zajlik hogy rövidre zárom az A pint és a megfelelő másik pint. Riasztó így villogott az ECU szintén csak az ABS nem akar... A segítségedet köszönöm :)

Üdv McDeath

Link to comment
Megosztás:

A riasztót sikerült kivillogtatni csak értelmetlen kódot villogott (28) és nem tudok rájönni hogy az mi... A villogtatás ugye úgy zajlik hogy rövidre zárom az A pint és a megfelelő másik pint. Riasztó így villogott az ECU szintén csak az ABS nem akar... A segítségedet köszönöm :)

Üdv McDeath

Közben utána olvastam, én tudtam rosszul.

A és K pontot kell rövidre zárni az ABS-hez. :omg:

Link to comment
Megosztás:

Ma leadtam a kocsit a második körre (eleve úgy volt, hogy visszaviszem a szerelőhöz, mert múltkor elkértem, hogy elmehessek Kecskemétre, de nem lettek vele készen), szóval most lesz vezérléscsere, légm.mérő, főtengely jeladó, hasonló átnézése, meg a fékbetét cseréje. Illetve múltkor mondták, hogy a benzincső nincs jó állapotban, azt is csinálják meg. remélem, most már minden készen lesz és nem kell még egyszer visszavinni ;)

Link to comment
Megosztás:

Ma leadtam a kocsit a második körre (eleve úgy volt, hogy visszaviszem a szerelőhöz, mert múltkor elkértem, hogy elmehessek Kecskemétre, de nem lettek vele készen), szóval most lesz vezérléscsere, légm.mérő, főtengely jeladó, hasonló átnézése, meg a fékbetét cseréje. Illetve múltkor mondták, hogy a benzincső nincs jó állapotban, azt is csinálják meg. remélem, most már minden készen lesz és nem kell még egyszer visszavinni ;)

ZSIR. . . ;-)

Link to comment
Megosztás:

Ma leadtam a kocsit a második körre (eleve úgy volt, hogy visszaviszem a szerelőhöz, mert múltkor elkértem, hogy elmehessek Kecskemétre, de nem lettek vele készen), szóval most lesz vezérléscsere, légm.mérő, főtengely jeladó, hasonló átnézése, meg a fékbetét cseréje. Illetve múltkor mondták, hogy a benzincső nincs jó állapotban, azt is csinálják meg. remélem, most már minden készen lesz és nem kell még egyszer visszavinni ;)

Ha ez is 3 napig tart...

A benzincsönél mi a gond?

Mert elvileg kék, nagynyomású műanyag cső van alatta, annak sok baja nem lehet, ha csak nem baszták oda az alját valahova.

Link to comment
Megosztás:

Majd beszámolok . :) Múltkor az Astrát vittem, 3 napig ültek rajta, kitakarították az EGR-t meg az alapjáratit és beállították a futóművet, és nem kértek SEMMIT. :) Egy kanyi forintot sem . ;)

Hát akkor egy szó sem érheti a ház elejét :) Ingen jó munka az időbe kerül :D

Jonny:

Köszi az infót és igen ezeket a terminálokat kötöttem össze és nem villogja a hibát az ABS. :( Riasztónál meg nincs 28-as hibakód a táblázatban. :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.