Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


UPS

Recommended Posts

Az az igazság most voltam szerelőnel és a légmennyisegmérőn van az a kis kocka doboz szerű...Na nekem annak a teteje nemvolt rendesen lezárva es aztmondja hogyha ki szilózom akkor jó lessz mert ez csak most jött elő és ugygondoljuk hogy lehet a pára...megnézek minden mást is amit tanácsoltál. :)

Köszönöm :)

Link to comment
Megosztás:

Nnnna, esemény van!

ma menet közben elkezdett rángatni és elerőtlenedett.... alig tudtam hazaérni... :(

utána alig akart beindulni, 6000-es fordulaton bőgettem, nagyon sok benzint kap, érezni....

még a végén hétfőn úgy kell elhúzni a szerelőig: (

Velem ugyan ez volt..Kíváncsi leszek neked mi lessz a megoldás. :)

Sok szerencsét :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

vedd le az elosztófedelet. Keress repedést. Takaritsd meg az érintkezöket.

Ki kéne mérni a kábeleket is.

A rángatás milyen,durrog utána? Szikra nincs vagy benzin?

Folytoszelep poti müködik?

Van még tennivalò böven ;-)

Szikra nincsen

Nem is durrog :S

A potit megnezem :)

Link to comment
Megosztás:

Csütörtökön vételezek gyertyakábelt mert az egyik határozottan el van rohadva, de a többi is gatyán néz ki. Gyertya is kellene. Hátha.....

kábel miatt elvileg nem rángathat, csak szarul jár. Rángatni inkább falsh levegö miatt tud. De attol iszonyatosan. Nézd meg a nagy gumicsövet. Sztm alul lyukas ;-)

Link to comment
Megosztás:

köszi, kell is a szerencse! :)

Nem szerencse kell neked, hanem egy hozzá értő szerelő! ;)

Inkább ne használd addig, amíg nincs rendbe rakva a moci, a 6000 fordulat nem túl egészséges és a rángatás sem, főleg, hogy a vezérlés még mindig nincs kicserélve.

Gyertyából GM gyári csak, kábelből pedig spanyol utángyári, hővédős gyertyavéggel.

Link to comment
Megosztás:

Egyszerűen nem értem az embereket...

A C20NE egy pofon egyszerű motor, mégis mindenki ide oda csapongva keresi a hibát, főleg úgy, hogy az ECU elég egyértelműen "megmondja" hol a hiba.

Aztán meg megy a fikázás, hogy az opel motor szar...

Calibrát úgy kell venni, mint Omegát: pont legyen még annyi a zsebedben megvétel után, mint az autó ára.Rá fogod költeni.

Link to comment
Megosztás:

Egyszerűen nem értem az embereket...

A C20NE egy pofon egyszerű motor, mégis mindenki ide oda csapongva keresi a hibát, főleg úgy, hogy az ECU elég egyértelműen "megmondja" hol a hiba.

Aztán meg megy a fikázás, hogy az opel motor szar...

Calibrát úgy kell venni, mint Omegát: pont legyen még annyi a zsebedben megvétel után, mint az autó ára.Rá fogod költeni.

Ezt most nekem szántad? :blush:

Link to comment
Megosztás:

Egyszerűen nem értem az embereket...

A C20NE egy pofon egyszerű motor, mégis mindenki ide oda csapongva keresi a hibát, főleg úgy, hogy az ECU elég egyértelműen "megmondja" hol a hiba.

Aztán meg megy a fikázás, hogy az opel motor szar...

Calibrát úgy kell venni, mint Omegát: pont legyen még annyi a zsebedben megvétel után, mint az autó ára.Rá fogod költeni.

Így igaz pofon egyszerű és tényleg megmondja mi a baja. Néztem is nagyot villogtatásnál hogy egyvalamit kidobott egyértelműen 4-szer is. Tehát az a baja. (15-ös hibakód) szóval alkatrész csere és meglátjuk hogy is indul a drága. :D csak tudnám merre kell lennie a hűtőfolyadék hőmérséklet szenzornak.... :hehe:

Link to comment
Megosztás:

Ezek hobby autok. Mindig lehet/ kell rájuk költeni. Én csak azért mertem belevágni mert szerelö vagyok igy mindent meg tudok rajta csinálni.

Kevés pénzböl apránként rendbehozom. Nem kell feltétlen még 1 kocsi ára hozzâ.

Meg nekem ez szenvedély is.Hiába vérzik ezer sebböl szegénykém,már azon agyalok hogyan lesz turbós :-D

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ezek hobby autok. Mindig lehet/ kell rájuk költeni.

Meg nekem ez szenvedély is.

Így vagyok vele én is. Hála az égnek, van másik autóm is.

(persze, jó lenne, ha már csak menni kellene vele! :D )

Én kifejezetten azért vettem, hogy megtanuljak egy-két dolgot a kocsikról. Más nő süt-főz, én meg Calibrát macerálok. ;)

Link to comment
Megosztás:

Így vagyok vele én is. Hála az égnek, van másik autóm is.

(persze, jó lenne, ha már csak menni kellene vele! :D )

Én kifejezetten azért vettem, hogy megtanuljak egy-két dolgot a kocsikról. Más nő süt-főz, én meg Calibrát macerálok. ;)

Tetszik az érdeklödési köröd :-)

Hogy birják a pasik körülötted?

Na megvolt a fötengelyszimering csere.

Lemostam az alját,remélem holnap száraznak fogom látni.

Link to comment
Megosztás:

El kéne vinned szerelöhöz. Ez már nem fog menni hobby szinten. Ha pesti vagy,ránézek szivesen.

Elvittem de nemtudnak semmit!!!!

Annyit mondtak hogy légmennyiség mérő kell.

Azt tudom hogy azóta csinálja ezt az auto mióta kitisztítottam WD 40-el az alapjárati motort...:S

Link to comment
Megosztás:

Így vagyok vele én is. Hála az égnek, van másik autóm is.

(persze, jó lenne, ha már csak menni kellene vele! :D )

Én kifejezetten azért vettem, hogy megtanuljak egy-két dolgot a kocsikról. Más nő süt-főz, én meg Calibrát macerálok. ;)

Irígylem a párod. :D (az adatlapod állítsd át ;) )

Link to comment
Megosztás:

Nekem kellene segitseg hogy mit csinaljak meg mert az alapjárati motor kitisztítva és még mimdig egyenletle...:/

Valószínüleg már a tisztítás sem segített rajta. Érdemes lenne egy másikat beletenni és megnézni azzal hogyan megy, mert szinte biztos, hogy végleg megadta magát.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.