corsarulez Elküldve Augusztus22, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2013 Akkor megvan a hétvégi program. :) Plusz a csövek átnézése. :) Illetve, kaptam egy tippet, hogy esetleg hőgomba hiba, amit ki lehet mérni multimeterrel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Englishman Elküldve Augusztus22, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2013 Kérdés. Hául az utastérben nagyon megáll a levegö. Létezik hátra /oldalra bukò ablak? vagy a klima az egyetlen megoldás? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Englishman Elküldve Augusztus22, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2013 Akkor megvan a hétvégi program. :) Plusz a csövek átnézése. :) Illetve, kaptam egy tippet, hogy esetleg hőgomba hiba, amit ki lehet mérni multimeterrel. Nekem az a csö volt eltörve ami a szivosorrol a szelepfedélre megy. 6os vagy 8as belsejü. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Augusztus22, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2013 Köszi, megtekintem azt is. :) Elkezdek beszerezni ezt-azt hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Englishman Elküldve Augusztus22, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2013 Köszi, megtekintem azt is. :) Elkezdek beszerezni ezt-azt hozzá. a tiéden milyenek az ajto határolók? Csattognak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Augusztus22, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2013 Elég jól záródik az ajtó, talán egy nagyon picit lóg, de nem vészes. Eddig úgy tűnik, a tetőablak sem ázik be, mikor hoztam haza, szakadt az eső és minden oké volt. Leszámítva azt, hogy az ablaktörlő nehezen indult (sokat állt a kocsi állítólag) és a lapátok is kukák már.... A hátsót ki sem próbáltam, szégyen-gyalázat. :) A kéziféken is állítani kell, kb. 20 centi magasra ki tudom húzni, úgy fogja meg csak a kocsit. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus22, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2013 Akkor megvan a hétvégi program. :) Plusz a csövek átnézése. :) Illetve, kaptam egy tippet, hogy esetleg hőgomba hiba, amit ki lehet mérni multimeterrel.A hőgombát én kizárnám, mert ugyan valóban az adja a jelet a motorvezérlőnek hogy bemelegedett-e már a motor, de ha az rossz, akkor a motorvezérlő egy középértékkel fog számolni ami a vízhőmérsékletet illeti (80°C), ettől meg maximum többet fogyasztana egy picivel, de nem hinném hogy nehezebben indulna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Augusztus22, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2013 Most jut eszembe, hogy a hutoviz maximum 80 fokon volt vegig. Ha nyitott a termosztat, még lejjebb ment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Toretto Elküldve Augusztus23, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2013 Sziasztok! Kérnék tanácsokat abba a dologba hogy mi tévő legyek ha hamar emelkedik a hő fok? Egyszer csinálja egyszer nem... :) A válaszokat előre is köszönöm További szép napot az olvasóknak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Englishman Elküldve Augusztus23, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2013 Lehet kevés benne a viz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Englishman Elküldve Augusztus23, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2013 Lehet kontakt hiba is. Nekem rossz volt a temosztát. A csere ota nem is melegszik fel annyira mint elötte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Toretto Elküldve Augusztus25, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2013 A víz rendbe van. A termosztátot megnézetem és kiderül. Viszont egy olyan kérdésem lenne még hogy mitől lehet baj az alapjárattal? Egyszer-egyszer leáll és kicsit ingadozok ami a fordulatszám mérőn nem látszik csak a hangján hallatszik. Válaszokat köszi. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Englishman Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 Alapjárati motor tisztitás,falsh levegö ellenörzés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Toretto Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 A falsh levegőt a levegö szűrőnél és a benzin szűrőnél ellenőrizzem? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Toretto Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 És a motor tisztítást mivel javaslod? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 A falsh levegőt a levegö szűrőnél és a benzin szűrőnél ellenőrizzem? :) Nem. A szívóoldalon a légmennyiségmérő és a fojtószelepház (öntvény) között az összes gumicsövet és csőcsatlakozást, valamint az alapjárati motor környékén is. Vigyázat, hajszálvékony repedés is lehet amit szabad szemmel alig látni! A benzinszűrő felől nem tud falslevegőt szívni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Englishman Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 És a motor tisztítást mivel javaslod? :) Benzinben kell áztatni. Létezik olyan spré ami direkt erre van kifejlesztve, iszonyat modon oldja a kormot. Azzal gyorsabb. Én az enyémet féktisztitóval massziroztam néhány percig. Jobb lett attol is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Gondolkodok azon, hogy a vezérlés szettet cseréltetem holnap. Érdemes gyárit venni bele? Egyáltalán, miből kell gyárit és miből lehet utángyártottat? :) Futómű, fék alkatrész? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Englishman Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Gondolkodok azon, hogy a vezérlés szettet cseréltetem holnap. Érdemes gyárit venni bele? Egyáltalán, miből kell gyárit és miből lehet utángyártottat? :) Futómű, fék alkatrész? jó gondolat. Gyárit abbol érdemes venni ami nincs u.gy. ban. Az Opel is beszállitoktol vásárol,csak áttcsomagolják,illetve cikkszámozva márkajelzéssel ellátva kapják. Ahol vásárolsz kérd a prémium márkát és nem lesz baj. Érdemes lekérdezni a gyári árakat is hogy nehogy rossz boltot csinálj. Nekem most egy 1300ft os Dayco vez.szijj van a motoron, tökéletes. Érdemes kicserélni a vizpumpát is, számolj azzal is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Vezérműszíj készletből egy Contitech-el vagy Gates-el nagyon nem nyúlhatsz mellé, vízpumpából nem hallottam nagyon rosszat az utángyártottakról sem, ahogy a fék is tkp. ízlés és pénztárca kérdése átlagos használat esetén, de pl. lambdaszondából csak gyárit (Bosch) érdemes venni, pedig abból is van utángyártott, de azok jellemzően egy évig sem bírják. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Toretto Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Ellenőrizve minden és semmivel nemvolt baj. Nemtudom a motortisztitáson kívül még mit tudnék csinálni? Van valami specko motortisztító anyag? Hol és mennyi? Köszike :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Vezérműszíj készletből egy Contitech-el vagy Gates-el nagyon nem nyúlhatsz mellé, vízpumpából nem hallottam nagyon rosszat az utángyártottakról sem, ahogy a fék is tkp. ízlés és pénztárca kérdése átlagos használat esetén, de pl. lambdaszondából csak gyárit (Bosch) érdemes venni, pedig abból is van utángyártott, de azok jellemzően egy évig sem bírják. Sajnos tapasztalatból mondom, hogy nem érdemes az olcsó felé hajlani. Szíjból Gates, vízpumpából Ruville alá nem szabad adni. Ezen nem érdemes spórolni, ha valami szakad vagy megakad, megy a motor a kukába. Futómű alkatrészből is vehet az ember fia olcsót, ha van kedve évente cserélgetni. Lemförder, Moog, Deplhi esetleg. Fék alkatrészekből pedig szintén nem vennék olcsót, TRW, Brembo, Ferodo, nem hiszem, hogy pár ezer forinton érdemes spórolni, ha az életemről van szó. Ha már a fékhez hozzányúlnak, ne felejtsétek el a hátsókat sem és érdemes a folyadékot is cserélni, ki tudja mikor volt. Edit! Ha kell segítség, szólj mi kell, nekem elég vastag kedvezményem van egy kecskeméti autósboltban. Az egyenetlen alapjárat lehet gyújtáshiba is, tessék ott is körülnézni. ;) Kábel, gyertyák élből csere. Termosztátot is cserélném, ha tényleg nem megy 80°C-nál fentebb a mocihő. Mondtam én, hogy elindul a hebrák! :) Légmennyiségmérőt nem dobjuk a kukába, a belső potit lehet cserélni. ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Köszönöm a tanácsokat Gabi és Johnny! :) Igen, indul a herbák. :D Erre számítottam is, tudtam, hogy kis pénzért nem lehet hibátlan autót venni. ;) Most a motor meg a futómű legyen rendben, aztán télen-tavasszal a kasztni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Englishman Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 8 szelepes motornál a himbák törnek ha a szijj szakad. A moci tùléli. 16 szelepesnél viszont csùnyán összekócolôdik a belseje. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Englishman Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Ellenőrizve minden és semmivel nemvolt baj. Nemtudom a motortisztitáson kívül még mit tudnék csinálni? Van valami specko motortisztító anyag? Hol és mennyi? Köszike :) létezik motoröblitö, közvetlen az olajcsere elött kell a mâr forrò olajba önteni, járatni pár percig, aztán olajcsere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts