Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ha Te vagy a volt tulaj akkor ird mar le ezeknek a joembereknek is amit nekem mondtal, hogy a lelkiismereted tiszta meg egyebek es Te a kuplungrol nem tudtad, hogy rossz etc.Azert volt egy bilincssel kieekelve nem?Mikor lehuztuk a valtot a rugok majdnem pofan csaptak, szetrepultek a szelrozsa minden iranyaba!

Ha nem Te vagy az akkor ne vedd fel :lol:

hm, te vkivel nagyon összekeversz :lol:

Elküldve

Nem ott van az ECU! A jobb oldalon az A-oszlop alján. :lol:

Egyébként szerintem nem fogsz látni rajta-benne semmit.

Sürgősen elvinném a kocsit valami szakemberhez, mert különben hamar olyan baja lehet, ami elég zsebbenyúlós lesz.

A MIG-Performance pedig egy angol Wauxhall fórum és nem egy tuning cég, tehát lehet csak simán túl sok mindent hittél el az eladónak.

Azt ajánlom, hogy vegyél nagyobb injektorokat, nagyobb AC-t és menj el a Lalihoz a kocsiddal. Utána lesz egy jó motorod, amivel ha rendesen bánsz, akkor sokáig jó marad. Tommal is beszélhetnél előtte, neki is hasonló technikája van és neki is a Lali csinálja. :)

Elküldve

Igen, rajottem!

Megvan az ECU kiszedtem,szetbontottam ameddig birtam-csak a ket nyomtatott aramkor maradt a fekete aljzattal-es bevilagitva 3 chipnek latszo akarmit talaltam.Mind3 fekete es SIEMENS.Az egyik aramkor hatlapjan viszont talaltam kek filccel behuzgalasokat,jeloleseket...

Passz...

Most 1ebkent megkeresem azt aki epitette az autot es kikerdezem,hogy mi merre..

1ebkent Dublinbol irok-nem tudok elmenni senkihez otthon.

Koszi a tanacsokat,el fogom adni az autot mert...

Elküldve
Igen, rajottem!

Megvan az ECU kiszedtem,szetbontottam ameddig birtam-csak a ket nyomtatott aramkor maradt a fekete aljzattal-es bevilagitva 3 chipnek latszo akarmit talaltam.Mind3 fekete es SIEMENS.Az egyik aramkor hatlapjan viszont talaltam kek filccel behuzgalasokat,jeloleseket...

Passz...

Most 1ebkent megkeresem azt aki epitette az autot es kikerdezem,hogy mi merre..

1ebkent Dublinbol irok-nem tudok elmenni senkihez otthon.

Koszi a tanacsokat,el fogom adni az autot mert...

Aha, tehát ezért nem vagy elérhető telefonon. :lol:

Mindjárt írok egy privit! :lol:

Elküldve

Sziasztok!

A problémám az,hogy sajnos nem tudom hol kell lelégteleníteni az F Astra-m (X14Nz) hűtőrendszerét.

Azért kellene,mert haver nemrég javította az autót (kuplungszett csere volt és akkor kiemelte a motort,)viszont azóta a fűtés semmi,a motor hőfokjelzője is szinte ki sem mozdul,ezért gondolom,hogy levegős a kicsike!

Szóval várom a segítségeteket.

Elöre is köszi!

Üdv.: Elnök

Elküldve
Sziasztok!

A problémám az,hogy sajnos nem tudom hol kell lelégteleníteni az F Astra-m (X14Nz) hűtőrendszerét.

Azért kellene,mert haver nemrég javította az autót (kuplungszett csere volt és akkor kiemelte a motort,)viszont azóta a fűtés semmi,a motor hőfokjelzője is szinte ki sem mozdul,ezért gondolom,hogy levegős a kicsike!

Szóval várom a segítségeteket.

Elöre is köszi!

Üdv.: Elnök

Ok,de miért a cali topikba kell ezt? :lol:

Nem kell légteleníteni,párszor átfordítja a vizet és nem marad benne levegő.

Termosztátot cseréld ki és a hőfokjeladó vezetékét ellenőrizd le,nem-e lejött véletlen.

Elküldve
Ok,de miért a cali topikba kell ezt? :lol:

Nem kell légteleníteni,párszor átfordítja a vizet és nem marad benne levegő.

Termosztátot cseréld ki és a hőfokjeladó vezetékét ellenőrizd le,nem-e lejött véletlen.

Bocsika hogy a Calibra topikba írtam!

Már beszéltem a haverral,kicsit megnyomogatta a csöveket buborékolt a hűtőkiegyenlítőben a víz és lőn csodák csodája meleg is van azóta!

Akkor így kellene légteleníteni?

Elküldve
Bocsika hogy a Calibra topikba írtam!

Már beszéltem a haverral,kicsit megnyomogatta a csöveket buborékolt a hűtőkiegyenlítőben a víz és lőn csodák csodája meleg is van azóta!

Akkor így kellene légteleníteni?

Igen.

Elküldve

Most vettem eszre, hogy egy vw legtomegmero van rabiggyesztve a Calibrara.Leneztem a szamot es kiderult, hogy vr6osrol van leveve.

Jelentosege van,vagy lehet annak?

Egyebkent a multkor elfelejtettem irni, hogy az auto nem csak egyszeruen bedadog, vagy elfogy az ero, de inkabb azt mondanam, hogy 4e kornyeken(ha padlozom) nem megy az auto, a kipuffogo meg drrrrrrr-csak durrog mint az allat a kocsi meg nem megy.

Azon gondolkodtam, ha a volt tulaj eddig(azt hiszem egy evig)nyirta a gepet meg utana en is- mennyi az eselye annak, hogy most egyszeruen felakadnak az injektorok? :lol:

Nem tudom olvastatok e amit az ecurol irtam,szoval latnom kellene a chipet ha masikat tettek bele?(1elore nem talalom azt aki atepitette az autot).

  • 3 months later...
Elküldve

Sziasztok!

Aggasztó, hogy:

- nem láttam budapesten a télen szinte egy autót sem, csak álldogáltak :) (többnyire II., III. ker + XIV-ben járkáltam az enyémmel)

- fórumozik itt még valaki, vagy máshol többen vannak? :D

szal a c20xe megint sz*rakodik:

hidegen, indításnál még egy hónapja másodikra pöccent be, mostmár 4-5 indítózás kell - a megfelelő idegeskedés mellett. indítómotor forgat rendesen, akksi feltöltött állapotban.

az indítózás alatt nem az 4-5.re indul, hanem a szünet után az elsőre

+

szintén hidegen, amikor már végre haladunk :huh: amint lépek neki egy közepeset, elkezd berregni (mintha nem járna egy henger feeling=elmegy az erő) ezt abbahagyja 5-25 másodperc után és vígan megy tovább, nem fullad le, nincs hibakód, melegen meg nem adja ezt a jelenséget! ???

cserélve, megnézve: gyújtótrafó, gyertyák és kábeleik, ac pumpa és relé, injektorok stb. már nem tudok mit megnézni, van egy chip phase I. semmi más tuning

gyertya mégiscsak gyanús, megnézem újból! amúgy beru van benne.

lehet,h valami tök egyszerű a megoldása a dolognak... ezért szívesen odagurulok valakihez, aki tudna segíteni, vagy a II. ker felé jár valamikor: (margit krt. környéke, Mechwart-liget, K&H bank előtti parkolóban állok általában.)

köszi, előre is!

Elküldve
Sziasztok!

Aggasztó, hogy:

- nem láttam budapesten a télen szinte egy autót sem, csak álldogáltak :) (többnyire II., III. ker + XIV-ben járkáltam az enyémmel)

- fórumozik itt még valaki, vagy máshol többen vannak? :D

szal a c20xe megint sz*rakodik:

hidegen, indításnál még egy hónapja másodikra pöccent be, mostmár 4-5 indítózás kell - a megfelelő idegeskedés mellett. indítómotor forgat rendesen, akksi feltöltött állapotban.

az indítózás alatt nem az 4-5.re indul, hanem a szünet után az elsőre

+

szintén hidegen, amikor már végre haladunk :huh: amint lépek neki egy közepeset, elkezd berregni (mintha nem járna egy henger feeling=elmegy az erő) ezt abbahagyja 5-25 másodperc után és vígan megy tovább, nem fullad le, nincs hibakód, melegen meg nem adja ezt a jelenséget! ???

cserélve, megnézve: gyújtótrafó, gyertyák és kábeleik, ac pumpa és relé, injektorok stb. már nem tudok mit megnézni, van egy chip phase I. semmi más tuning

gyertya mégiscsak gyanús, megnézem újból! amúgy beru van benne.

lehet,h valami tök egyszerű a megoldása a dolognak... ezért szívesen odagurulok valakihez, aki tudna segíteni, vagy a II. ker felé jár valamikor: (margit krt. környéke, Mechwart-liget, K&H bank előtti parkolóban állok általában.)

köszi, előre is!

Motorhőfok jeladó?

Elküldve

sziasztok

segítséget szeretnék kérni, a problémám a következő, először csak 60 km/h alatt érzékeltem de most már fölötte is , hogy a kormány erőteljesen balra rángat mintha valaki cibálná, de ez a hibajelenség csak akkor érezhető ha a kocsi sebességben van, üresen guruláskor a kocsi szép egyenesen fut semmi érezhető rázás , a kormány nem rezdül

esetleg találkozott valaki hasonlóval?

Elküldve
sziasztok

segítséget szeretnék kérni, a problémám a következő, először csak 60 km/h alatt érzékeltem de most már fölötte is , hogy a kormány erőteljesen balra rángat mintha valaki cibálná, de ez a hibajelenség csak akkor érezhető ha a kocsi sebességben van, üresen guruláskor a kocsi szép egyenesen fut semmi érezhető rázás , a kormány nem rezdül

esetleg találkozott valaki hasonlóval?

féltengelyre tippelnék

Elküldve
sziasztok

segítséget szeretnék kérni, a problémám a következő, először csak 60 km/h alatt érzékeltem de most már fölötte is , hogy a kormány erőteljesen balra rángat mintha valaki cibálná, de ez a hibajelenség csak akkor érezhető ha a kocsi sebességben van, üresen guruláskor a kocsi szép egyenesen fut semmi érezhető rázás , a kormány nem rezdül

esetleg találkozott valaki hasonlóval?

Talpasok és kormányösszekötő gömbfejek ellenőrzése...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.