struan Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 Latom itt fagy Tom Csak nem megy ez a kepfeltoltosdi 1ebkent latod nem jo helyen kerestem a chipet
Hepi Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 Ha Te vagy a volt tulaj akkor ird mar le ezeknek a joembereknek is amit nekem mondtal, hogy a lelkiismereted tiszta meg egyebek es Te a kuplungrol nem tudtad, hogy rossz etc.Azert volt egy bilincssel kieekelve nem?Mikor lehuztuk a valtot a rugok majdnem pofan csaptak, szetrepultek a szelrozsa minden iranyaba! Ha nem Te vagy az akkor ne vedd fel :lol: hm, te vkivel nagyon összekeversz :lol:
Demó Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 Last attempt :lol: http://kepfeltoltes.hu/081122/S8301195_www...ltoltes.hu_.jpg Nem ott van az ECU! A jobb oldalon az A-oszlop alján. :lol: Egyébként szerintem nem fogsz látni rajta-benne semmit. Sürgősen elvinném a kocsit valami szakemberhez, mert különben hamar olyan baja lehet, ami elég zsebbenyúlós lesz. A MIG-Performance pedig egy angol Wauxhall fórum és nem egy tuning cég, tehát lehet csak simán túl sok mindent hittél el az eladónak. Azt ajánlom, hogy vegyél nagyobb injektorokat, nagyobb AC-t és menj el a Lalihoz a kocsiddal. Utána lesz egy jó motorod, amivel ha rendesen bánsz, akkor sokáig jó marad. Tommal is beszélhetnél előtte, neki is hasonló technikája van és neki is a Lali csinálja. :)
tgabika76 Elküldve November23, 2008 Elküldve November23, 2008 Last attempt :lol: http://kepfeltoltes.hu/081122/S8301195_www...ltoltes.hu_.jpg Nemitten he! Amikor azt írtuk hogy az anyósoldaon alul a lábtérben, akkor nem gondoltuk hogy neked jobbkormányos autód van, szóval a jobb oldali lábtérben lesz, egy szép nagy fémdoboz egy csomó becsatlakozó vezetékkel, el sem tudod téveszteni. Valami ilyesmit keress:
struan Elküldve November23, 2008 Elküldve November23, 2008 Igen, rajottem! Megvan az ECU kiszedtem,szetbontottam ameddig birtam-csak a ket nyomtatott aramkor maradt a fekete aljzattal-es bevilagitva 3 chipnek latszo akarmit talaltam.Mind3 fekete es SIEMENS.Az egyik aramkor hatlapjan viszont talaltam kek filccel behuzgalasokat,jeloleseket... Passz... Most 1ebkent megkeresem azt aki epitette az autot es kikerdezem,hogy mi merre.. 1ebkent Dublinbol irok-nem tudok elmenni senkihez otthon. Koszi a tanacsokat,el fogom adni az autot mert...
Demó Elküldve November23, 2008 Elküldve November23, 2008 Igen, rajottem! Megvan az ECU kiszedtem,szetbontottam ameddig birtam-csak a ket nyomtatott aramkor maradt a fekete aljzattal-es bevilagitva 3 chipnek latszo akarmit talaltam.Mind3 fekete es SIEMENS.Az egyik aramkor hatlapjan viszont talaltam kek filccel behuzgalasokat,jeloleseket... Passz... Most 1ebkent megkeresem azt aki epitette az autot es kikerdezem,hogy mi merre.. 1ebkent Dublinbol irok-nem tudok elmenni senkihez otthon. Koszi a tanacsokat,el fogom adni az autot mert... Aha, tehát ezért nem vagy elérhető telefonon. :lol: Mindjárt írok egy privit! :lol:
Elnök Elküldve November24, 2008 Elküldve November24, 2008 Sziasztok! A problémám az,hogy sajnos nem tudom hol kell lelégteleníteni az F Astra-m (X14Nz) hűtőrendszerét. Azért kellene,mert haver nemrég javította az autót (kuplungszett csere volt és akkor kiemelte a motort,)viszont azóta a fűtés semmi,a motor hőfokjelzője is szinte ki sem mozdul,ezért gondolom,hogy levegős a kicsike! Szóval várom a segítségeteket. Elöre is köszi! Üdv.: Elnök
J0hnny Elküldve November24, 2008 Elküldve November24, 2008 Sziasztok! A problémám az,hogy sajnos nem tudom hol kell lelégteleníteni az F Astra-m (X14Nz) hűtőrendszerét. Azért kellene,mert haver nemrég javította az autót (kuplungszett csere volt és akkor kiemelte a motort,)viszont azóta a fűtés semmi,a motor hőfokjelzője is szinte ki sem mozdul,ezért gondolom,hogy levegős a kicsike! Szóval várom a segítségeteket. Elöre is köszi! Üdv.: Elnök Ok,de miért a cali topikba kell ezt? :lol: Nem kell légteleníteni,párszor átfordítja a vizet és nem marad benne levegő. Termosztátot cseréld ki és a hőfokjeladó vezetékét ellenőrizd le,nem-e lejött véletlen.
struan Elküldve November24, 2008 Elküldve November24, 2008 Aha, tehát ezért nem vagy elérhető telefonon. :lol: Mindjárt írok egy privit! :lol: Fel tudsz hivni, csak nem lesz olcso :)
Elnök Elküldve November24, 2008 Elküldve November24, 2008 Ok,de miért a cali topikba kell ezt? :lol: Nem kell légteleníteni,párszor átfordítja a vizet és nem marad benne levegő. Termosztátot cseréld ki és a hőfokjeladó vezetékét ellenőrizd le,nem-e lejött véletlen. Bocsika hogy a Calibra topikba írtam! Már beszéltem a haverral,kicsit megnyomogatta a csöveket buborékolt a hűtőkiegyenlítőben a víz és lőn csodák csodája meleg is van azóta! Akkor így kellene légteleníteni?
J0hnny Elküldve November24, 2008 Elküldve November24, 2008 Bocsika hogy a Calibra topikba írtam! Már beszéltem a haverral,kicsit megnyomogatta a csöveket buborékolt a hűtőkiegyenlítőben a víz és lőn csodák csodája meleg is van azóta! Akkor így kellene légteleníteni? Igen.
struan Elküldve November27, 2008 Elküldve November27, 2008 Most vettem eszre, hogy egy vw legtomegmero van rabiggyesztve a Calibrara.Leneztem a szamot es kiderult, hogy vr6osrol van leveve. Jelentosege van,vagy lehet annak? Egyebkent a multkor elfelejtettem irni, hogy az auto nem csak egyszeruen bedadog, vagy elfogy az ero, de inkabb azt mondanam, hogy 4e kornyeken(ha padlozom) nem megy az auto, a kipuffogo meg drrrrrrr-csak durrog mint az allat a kocsi meg nem megy. Azon gondolkodtam, ha a volt tulaj eddig(azt hiszem egy evig)nyirta a gepet meg utana en is- mennyi az eselye annak, hogy most egyszeruen felakadnak az injektorok? :lol: Nem tudom olvastatok e amit az ecurol irtam,szoval latnom kellene a chipet ha masikat tettek bele?(1elore nem talalom azt aki atepitette az autot).
citi Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Sziasztok! Aggasztó, hogy: - nem láttam budapesten a télen szinte egy autót sem, csak álldogáltak :) (többnyire II., III. ker + XIV-ben járkáltam az enyémmel) - fórumozik itt még valaki, vagy máshol többen vannak? :D szal a c20xe megint sz*rakodik: hidegen, indításnál még egy hónapja másodikra pöccent be, mostmár 4-5 indítózás kell - a megfelelő idegeskedés mellett. indítómotor forgat rendesen, akksi feltöltött állapotban. az indítózás alatt nem az 4-5.re indul, hanem a szünet után az elsőre + szintén hidegen, amikor már végre haladunk :huh: amint lépek neki egy közepeset, elkezd berregni (mintha nem járna egy henger feeling=elmegy az erő) ezt abbahagyja 5-25 másodperc után és vígan megy tovább, nem fullad le, nincs hibakód, melegen meg nem adja ezt a jelenséget! ??? cserélve, megnézve: gyújtótrafó, gyertyák és kábeleik, ac pumpa és relé, injektorok stb. már nem tudok mit megnézni, van egy chip phase I. semmi más tuning gyertya mégiscsak gyanús, megnézem újból! amúgy beru van benne. lehet,h valami tök egyszerű a megoldása a dolognak... ezért szívesen odagurulok valakihez, aki tudna segíteni, vagy a II. ker felé jár valamikor: (margit krt. környéke, Mechwart-liget, K&H bank előtti parkolóban állok általában.) köszi, előre is!
Tom Elküldve Március12, 2009 Elküldve Március12, 2009 Sziasztok! Aggasztó, hogy: - nem láttam budapesten a télen szinte egy autót sem, csak álldogáltak :) (többnyire II., III. ker + XIV-ben járkáltam az enyémmel) - fórumozik itt még valaki, vagy máshol többen vannak? :D szal a c20xe megint sz*rakodik: hidegen, indításnál még egy hónapja másodikra pöccent be, mostmár 4-5 indítózás kell - a megfelelő idegeskedés mellett. indítómotor forgat rendesen, akksi feltöltött állapotban. az indítózás alatt nem az 4-5.re indul, hanem a szünet után az elsőre + szintén hidegen, amikor már végre haladunk :huh: amint lépek neki egy közepeset, elkezd berregni (mintha nem járna egy henger feeling=elmegy az erő) ezt abbahagyja 5-25 másodperc után és vígan megy tovább, nem fullad le, nincs hibakód, melegen meg nem adja ezt a jelenséget! ??? cserélve, megnézve: gyújtótrafó, gyertyák és kábeleik, ac pumpa és relé, injektorok stb. már nem tudok mit megnézni, van egy chip phase I. semmi más tuning gyertya mégiscsak gyanús, megnézem újból! amúgy beru van benne. lehet,h valami tök egyszerű a megoldása a dolognak... ezért szívesen odagurulok valakihez, aki tudna segíteni, vagy a II. ker felé jár valamikor: (margit krt. környéke, Mechwart-liget, K&H bank előtti parkolóban állok általában.) köszi, előre is! Motorhőfok jeladó?
laci76 Elküldve Március14, 2009 Elküldve Március14, 2009 sziasztok segítséget szeretnék kérni, a problémám a következő, először csak 60 km/h alatt érzékeltem de most már fölötte is , hogy a kormány erőteljesen balra rángat mintha valaki cibálná, de ez a hibajelenség csak akkor érezhető ha a kocsi sebességben van, üresen guruláskor a kocsi szép egyenesen fut semmi érezhető rázás , a kormány nem rezdül esetleg találkozott valaki hasonlóval?
Hepi Elküldve Március14, 2009 Elküldve Március14, 2009 sziasztok segítséget szeretnék kérni, a problémám a következő, először csak 60 km/h alatt érzékeltem de most már fölötte is , hogy a kormány erőteljesen balra rángat mintha valaki cibálná, de ez a hibajelenség csak akkor érezhető ha a kocsi sebességben van, üresen guruláskor a kocsi szép egyenesen fut semmi érezhető rázás , a kormány nem rezdül esetleg találkozott valaki hasonlóval? féltengelyre tippelnék
J0hnny Elküldve Március14, 2009 Elküldve Március14, 2009 sziasztok segítséget szeretnék kérni, a problémám a következő, először csak 60 km/h alatt érzékeltem de most már fölötte is , hogy a kormány erőteljesen balra rángat mintha valaki cibálná, de ez a hibajelenség csak akkor érezhető ha a kocsi sebességben van, üresen guruláskor a kocsi szép egyenesen fut semmi érezhető rázás , a kormány nem rezdül esetleg találkozott valaki hasonlóval? Talpasok és kormányösszekötő gömbfejek ellenőrzése...
Trabant Elküldve Március16, 2009 Elküldve Március16, 2009 C20NE-s CALIM van 5-ös váltóval. Meddig kell a váltót tölteni olajjal?
Recommended Posts