Imiboy Elküldve November28, 2007 Megoszt Elküldve November28, 2007 Még egy szerintem hasznos infó. Már úgy vettem a gépemet (Calibra C20XE), hogy volt vele valami gigszer. Véletlenszerűen motorcheck kivillan vészprogram bekapcsol. Teljesen kiszámíthatatlan volt, hogy mikor jelez be. Valamikor elment 2 hétig hiba nélkül, de volt hogy 50 km-en 10-szer letiltott, mert újra indítás után jó volt. Az előző tulaj jóformán minden elektromos cuccot kicserélt rajta(elosztófedél, gyujtókábelek,stb.) Legalább ezek is újabb benne, nekem már nem kell. Mi azzal kezdtük, h kivillogtattuk a hibát. 16-os kód, kopogásérzékelő. Szakik mondták, hogy a kopogásérzékelő nem nagyon szokott elromlani. Aztán szervízben kaptam egy tippet, hogy ki kellene cserélnem a kábelt, ami a motorvezérlőt összeköti a kop.érzékelővel. Hát neki is álltunk és amikor húztuk le a csatit a kop-érzékelőről az egyik vezeték kicsúszott a házból. Fogtuk visszaforrasztottuk, leszigeteltük és visszadugtuk a helyére a csatit, azóta semmi baja. Megúsztam 5000 Ft-ból szervízi beméréssel együtt:) Remélem ez Nektek is hasznos infó lesz, mert sokan panaszkodnak kopogásérzékelő hibára. Üdv: Imi Link to comment Megosztás: More sharing options...
verysasa Elküldve December6, 2007 Megoszt Elküldve December6, 2007 Sziasztok! Van egy kis problémám, abban kérném a segítségeteket! Ma reggel megfázott a calim... Pöccre indult minusz 6 fokban, aztán egyszer leállt. Újraindult, aztán megint leállt. Aztán inkább hazafordultam vele (mentem kb 1 km-t) A motor sárga pilácsa mindig akkor villant ki amikor elment 1 (vagy 2) henger. Nem tom mi lehet vele, nem vagyok egy nagy műSzaki! Esetleg gyertya? vagy mi lehet? Nem szeretnék fölöslegesen pénzt áldozni egy átvizsgálásra főleg úgy hogy nem is tom nógrád megyében ki ért calikhoz... Ja amúgy 1991 8v a gép. Valami benzinellátási probléma lehet? Tanácsokat megköszönném hogy mit ellenőrizzek le otthon! Hali! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December6, 2007 Megoszt Elküldve December6, 2007 Mikor cseréltél benne benyaszűrőt? Amúgy érdemes lenne kivillogtatni a hibakódot, és meglesz a bűnös.Szerencsére a C20NE nem egy bonyolult motor. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
verysasa Elküldve December6, 2007 Megoszt Elküldve December6, 2007 Mikor cseréltél benne benyaszűrőt? Amúgy érdemes lenne kivillogtatni a hibakódot, és meglesz a bűnös.Szerencsére a C20NE nem egy bonyolult motor. ;) Amióta megvan azóta nem :( (május) hogyan lehet kivillogtatni a hibakódot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December6, 2007 Megoszt Elküldve December6, 2007 Hibakód kiolvasás: http://www.calibrainfo.hu/index_kodok_hibakod.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lev Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 Sziasztok! Van egy kis problémám, abban kérném a segítségeteket! Ma reggel megfázott a calim... Pöccre indult minusz 6 fokban, aztán egyszer leállt. Újraindult, aztán megint leállt. Aztán inkább hazafordultam vele (mentem kb 1 km-t) A motor sárga pilácsa mindig akkor villant ki amikor elment 1 (vagy 2) henger. Nem tom mi lehet vele, nem vagyok egy nagy műSzaki! Esetleg gyertya? vagy mi lehet? Nem szeretnék fölöslegesen pénzt áldozni egy átvizsgálásra főleg úgy hogy nem is tom nógrád megyében ki ért calikhoz... Ja amúgy 1991 8v a gép. Valami benzinellátási probléma lehet? Tanácsokat megköszönném hogy mit ellenőrizzek le otthon! Hali! Hello Nézd végig a gyertyától visszfele a kábeleket az elosztót stb, nekem hasonló probléma volt pont ilyen rohadt párás időben és gyertyakábelt mind cserélni kellett az segített, azért mondom hogy nézd végig ha a hibakód kiolvasás nem hoz eredményt, mert nekem összevissza lötyögte ki hibákat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
citi Elküldve Január27, 2008 Megoszt Elküldve Január27, 2008 sziasztok! bocs, hogy ide is írok..., de KERESEK S.O.S. c20xe-hez vízhőfok jeladó csatit, ha muszáj, akkor jeladóval együtt (a vezérlés felé működőről beszélek). (budapesten főleg) Link to comment Megosztás: More sharing options...
verysasa Elküldve Február4, 2008 Megoszt Elküldve Február4, 2008 Hello Nézd végig a gyertyától visszfele a kábeleket az elosztót stb, nekem hasonló probléma volt pont ilyen rohadt párás időben és gyertyakábelt mind cserélni kellett az segített, azért mondom hogy nézd végig ha a hibakód kiolvasás nem hoz eredményt, mert nekem összevissza lötyögte ki hibákat. Na cserélve lett a trafó, rotor, holtpont jeladó. Egyenlőre ennyi erre megint előjött vmi! elveszi a fordulatot és dadog (32-es motorhibakód) amíg be nem melegszik. Ezzel még együtt tudtam volna élni a köv szervízig, de mostmár minden sárga pilács nélkül elveszi az üzemanyagot amikor úgy gondolja és újra indíthatom. Hibátlanul indul de utána mindig elveszi a benyát. Kezdek rá mérges lenni, megint húzhatom be a szervízbe. Szóval mostmár két baja van szerintem a hibakódos valami, de attól nem áll le meg a másik amitől meg símán leáll. Ha valakinek volt már hasonló az jelezzen, hogy mire készüljek anyagilag mert mindenképp rendbe szeretném kapni! Köszi a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hepi Elküldve Február4, 2008 Megoszt Elküldve Február4, 2008 Na cserélve lett a trafó, rotor, holtpont jeladó. Egyenlőre ennyi erre megint előjött vmi! elveszi a fordulatot és dadog (32-es motorhibakód) amíg be nem melegszik. Ezzel még együtt tudtam volna élni a köv szervízig, de mostmár minden sárga pilács nélkül elveszi az üzemanyagot amikor úgy gondolja és újra indíthatom. Hibátlanul indul de utána mindig elveszi a benyát. Kezdek rá mérges lenni, megint húzhatom be a szervízbe. Szóval mostmár két baja van szerintem a hibakódos valami, de attól nem áll le meg a másik amitől meg símán leáll. Ha valakinek volt már hasonló az jelezzen, hogy mire készüljek anyagilag mert mindenképp rendbe szeretném kapni! Köszi a választ! sztem ha kicseréled az AC relét lehet hogy megoldod a problémát ez egy olyan 3000 ft körüli tétel utángyártottban, a gyári meg vmi 8 ezer párszáz ft. Link to comment Megosztás: More sharing options...
verysasa Elküldve Február4, 2008 Megoszt Elküldve Február4, 2008 sztem ha kicseréled az AC relét lehet hogy megoldod a problémát ez egy olyan 3000 ft körüli tétel utángyártottban, a gyári meg vmi 8 ezer párszáz ft. Köszi Hepi megpróbálom!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február5, 2008 Megoszt Elküldve Február5, 2008 Hepi barátomnak igaza van, ezek tipikus haldokló AC relé tünetek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
verysasa Elküldve Február5, 2008 Megoszt Elküldve Február5, 2008 Hepi barátomnak igaza van, ezek tipikus haldokló AC relé tünetek. Köszi a segítséget ma bemegyek és rendelek egyet! Remélem jó lesz! Uhh de szép a gép! Kár érte hogy eladod....:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
verysasa Elküldve Február5, 2008 Megoszt Elküldve Február5, 2008 Off Hepi barátomnak igaza van, ezek tipikus haldokló AC relé tünetek. Off Az a Gema váltórövidítő az mit takar? Lehet még olyat beszerezni? On Nagyon jó lenne ha csak a relé lenne a hibás akkor tudnék venni bőrbelsőt. Nem tudjátok hogy annak is olyan az oldaltartása mint a szövetesnek? On Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hepi Elküldve Február5, 2008 Megoszt Elküldve Február5, 2008 Off Off Az a Gema váltórövidítő az mit takar? Lehet még olyat beszerezni? On Nagyon jó lenne ha csak a relé lenne a hibás akkor tudnék venni bőrbelsőt. Nem tudjátok hogy annak is olyan az oldaltartása mint a szövetesnek? On igen ugyanaz a recaro ülés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
verysasa Elküldve Február5, 2008 Megoszt Elküldve Február5, 2008 Még egy kérdés: Hol találom ezt a relét az autóban? Ki lehet itthon is cserélni, vagy bonyolult művelet? Ennyiért nem akarom behúzatni a szerelőhöz... :) Köszi a választ!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xendercali Elküldve Február6, 2008 Megoszt Elküldve Február6, 2008 Még egy kérdés: Hol találom ezt a relét az autóban? Ki lehet itthon is cserélni, vagy bonyolult művelet? Ennyiért nem akarom behúzatni a szerelőhöz... :) Köszi a választ!!! Ha jól emlékszem a dátumra, 92-es évjáratig a motortérben található relédobozban van .Az ez utáni évjáratoknál a vezérlőegység alatt az anyósülés lábterénél. A művelet kb annyira "bonyolult", mint egy biztosítékcsere! Váltórövidítő szokott lenni az ebay-en, ott érdemes körülnézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
verysasa Elküldve Február6, 2008 Megoszt Elküldve Február6, 2008 Ha jól emlékszem a dátumra, 92-es évjáratig a motortérben található relédobozban van .Az ez utáni évjáratoknál a vezérlőegység alatt az anyósülés lábterénél. A művelet kb annyira "bonyolult", mint egy biztosítékcsere! Váltórövidítő szokott lenni az ebay-en, ott érdemes körülnézni. Csak megtalálom akkor! Köszi! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február12, 2008 Megoszt Elküldve Február12, 2008 Off Az a Gema váltórövidítő az mit takar? Lehet még olyat beszerezni? On Lehet, az enyém is eBay-ról jött, és arra jó hogy 50%-al rövidíti a kapcsolási utakat a sebességváltókaron, azaz gyorsabban tudsz sebességet váltani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
chevykid Elküldve Február21, 2008 Megoszt Elküldve Február21, 2008 Sziasztok! Már 3 éve élvezem a c20xe mot.-s calimat, de most talán el kezdek gondolkozni a chip tuningoláson is, ha egy megbízható tuningoshoz jutok. A kérdésem az, hogy mennyiből lehet kihozni a legolcsóbban, ha 10% -ot szeretnék rátenni a motor teljesítményére?Ennyi szerintetek mennyi fogyasztás többlettel jár, ha mindenképpen jár egyáltalán? A motoron minden még tuningolatlan állapotban van.A kipufogórendszeren belül is csak a középdő dob hiányzik ill. egy egyedi fojtásszegény sport dob ontja a hangot hátul. Nagy köszönettel venném a segítségeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február21, 2008 Megoszt Elküldve Február21, 2008 Hát a 10%-hoz szerintem kell némi módosítás a szívóoldalon is a chip mellé, például egy PowerCap-pal ez megoldható, és C20XE-hez nem is vészesen drága. Fogyasztással kapcsolatban sajna nincs ötletem, nekem C20NE-m van. Ha még nincs ötleted hogy honnan szerezz chipet, akkor hívd ezt a számot, neki korábban C20XE calija volt és árult hozzá Irmscher chipet, talán még van neki: 30/3311746 Link to comment Megosztás: More sharing options...
chevykid Elküldve Február21, 2008 Megoszt Elküldve Február21, 2008 Köszi a tippet és a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomson Elküldve Március19, 2008 Megoszt Elküldve Március19, 2008 Sziasztok lenne egy problémám. A jobb oldali ablakom valamiért nem akar álandoan müködni néha semi baja de néha meg se mozdul. Nincs valami ötlet hogy lehetne kiszürni hogy mi hibásodott meg . Vagy mi a baja mondjuk semi hiba nem látszik, de még a motor se mozdul hogy jellezné hogy mozditani akkarja. Van valakinek valami ötlette????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 A motor nemigen szokott tönkremenni, vagy a kapcsolónál van a bibi (esetleg próbáld ki másik kapcsolóval), vagy a komfortmodullal ami az ajtóban van, rajta a motoron. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomson Elküldve Március23, 2008 Megoszt Elküldve Március23, 2008 A motor nemigen szokott tönkremenni, vagy a kapcsolónál van a bibi (esetleg próbáld ki másik kapcsolóval), vagy a komfortmodullal ami az ajtóban van, rajta a motoron. Oké köszi segitséget amint tudom letesztelem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
chevykid Elküldve Április1, 2008 Megoszt Elküldve Április1, 2008 Sziasztok lenne egy problémám. A jobb oldali ablakom valamiért nem akar álandoan müködni néha semi baja de néha meg se mozdul. Nincs valami ötlet hogy lehetne kiszürni hogy mi hibásodott meg . Vagy mi a baja mondjuk semi hiba nem látszik, de még a motor se mozdul hogy jellezné hogy mozditani akkarja. Van valakinek valami ötlette????? Szia! Nekem is volt már hasonló problémám, amikor főleg hideg időben nem akart lefele mozdulni a bal ablakom, míg végül egy nagyon rendes elektroműszerésznél kötöttem ki vele, mivel már elkezdett magától is lemenni az ablak, ez eléggé idegesítő volt !! Mindent átnéztek, míg aztán rendre kicseréltek szinte minden relét meg egyéb nyalánkságot az ablakemelő elektronikán kívül, ami az egyik fő problémája volt mint kiderült, többek között. Remélem segített. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts