tgabika76 Elküldve Október8, 2007 Megoszt Elküldve Október8, 2007 ...én megnézném az AC pumpát is, ha ott szét van kopva a szénkefe, vagy kicsit megörik a mágnes, akkor is nagyon hasonló dolgokat tud művelni. De az tud ilyen hogy hideg motornál jó, melegnél meg nemjó? :lol: Mondjuk ugyanígy nem hittem volna ezt anno az önindítómnál se, mégis ezt csinálta, szóval ettől még akármi is lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
citi Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 az AC reléről írtam, hogy led van rákötve, ha nem világít, akkor nem kap feszkót, ennyi. (világít) és a földimet opelzsoltinak (mohács) a szakértelmét nem szabad megkérdőjeleznünk.. :lol: úgy megforrasztotta a relémet, hogy áll , mint a cövek. kicsit vidámabb vagyok, mert tudom "produkálni" a hibajelenséget és nem magától csinálja az autó: elmegyek egy rövid körre, bemelegítem, aztán alapjáraton MINDENT bekepcsolok, ami fogyasztó, 1 perc és elkezd dadogni, még egy perc és leáll... na innen már lehet, hogy beugrik majd valami :lol: addig is a bosch-t hagyom főni a levében.... most melóznak rajta a napokban persze, ha valaki megmondja a tutit inkább neki fizetek egy-negyvenegy sört.... :lol: nekem a nem egész egy éves aksi még mindig gyanús, hiszen a fenti hiba vagy töltés, vagy aksi hibát sejtet , nem? hibakód is van, de még nem tudom mi van, nem olvasták ki azonnal... Link to comment Megosztás: More sharing options...
citi Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 ja és még valami. régen fórumoztam és nem tudom, hogy nem-e lerágott csont, de tudok szerezni opel-es képernyővédőt, amin a motor összeszerelését lehet nézni.. sztem állati jó Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 Sztem is töltés probléma lesz, bár sose lehet tudni... a hibakódot magad is ki tudod olvasni, csak egy darab drót vagy gemkapocs kell hozzá, további info itt: http://www.calibrainfo.hu/index_kodok_hibakod.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bagira Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 ja és még valami. régen fórumoztam és nem tudom, hogy nem-e lerágott csont, de tudok szerezni opel-es képernyővédőt, amin a motor összeszerelését lehet nézni.. sztem állati jó Küldheted mailba :lol: dogeba@citromail.hu köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hepi Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 sztem ha töltés probléma akkor nem indulna el az autó sztem azután miután leáll, túl egyszerű lenne, mondd meg zsoltinak hogy jobba nézze meg és talán egy alkoholmentessel jobb leszel nála :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hepi Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 Küldheted mailba :lol: dogeba@citromail.hu köszi! ha má megvan nekem is jöhet vkitől. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
opzsolt Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 kellene egy nyugodt nap és meg lenne az a hiba ...... (meg közbe ne bekkeroljanak a népek szóval teló kikapcs .) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xendercali Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Küldheted mailba :lol: dogeba@citromail.hu köszi! Én is megköszönném ha elküldenéd! xendercali@freemail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Ha már e-mail címeket sorolunk: d4k@freemail.hu Köszi! (remélem CIH motor :lol:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Ha ez olyan játék hogy mindenki beírkál mailcímeket ami eszébe jut, akkor tessék: tgabika@calibraklub.hu :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
citi Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 oké,akkor intézem, csak van egy bibi, a cucc (képernyővédő) nem mail szintű - nagyságú adat. azaz a weblapomon majd csinálok egy feltöltést :lol: és onnan majd leszedhetitek kb. 50-200MB! nem tudom pontosan Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 Ó, a pcs*ba! Ennyit a házhozszállításról! Nincs mese, meg kell dolgoznunk érte! :lol: Köszi szépen! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bagira Elküldve Október11, 2007 Megoszt Elküldve Október11, 2007 oké,akkor intézem, csak van egy bibi, a cucc (képernyővédő) nem mail szintű - nagyságú adat. azaz a weblapomon majd csinálok egy feltöltést :lol: és onnan majd leszedhetitek kb. 50-200MB! nem tudom pontosan A link-et majd rakd be ide, Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomson Elküldve Október12, 2007 Megoszt Elküldve Október12, 2007 ja és még valami. régen fórumoztam és nem tudom, hogy nem-e lerágott csont, de tudok szerezni opel-es képernyővédőt, amin a motor összeszerelését lehet nézni.. sztem állati jó Nekem is jol jönne egy ilyen mitos@citromail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
snec Elküldve Október12, 2007 Megoszt Elküldve Október12, 2007 ez nem az amelyiken a c20xe épül fel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bagira Elküldve Október12, 2007 Megoszt Elküldve Október12, 2007 Ugye itt nyulak meg ugrik nem szoktak irokgatni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október12, 2007 Megoszt Elküldve Október12, 2007 Nem láttuk itt évek óta (valaha klubtag volt) nagyjából ugyanazon okból, mint amiért a .net-es fórumra se jár... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október12, 2007 Megoszt Elküldve Október12, 2007 Mér' ez amúgy műszaki problémát jelentene? :lol: (lásd topikcím -> offok vagyunk) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bagira Elküldve Október13, 2007 Megoszt Elküldve Október13, 2007 Mér' ez amúgy műszaki problémát jelentene? :lol: (lásd topikcím -> offok vagyunk) Tényleg! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mbtb Elküldve Október15, 2007 Megoszt Elküldve Október15, 2007 Sziasztok! A problémám a következő: megállt a Calbrám (Turbo 4x4) elektronikus hiba miatt. Valami vezeték összeégett benne. Az autóvillamossági szerelő sem tudott nagyon hozzászólni! Mindenekelőtt szükségem lenne egy teljes kapcsolási rajzra! Ha tud valaki ilyet, akkor légyszi dobjon egy mailt az mbtb@freemail.hu címre, vagy egy linket ide a fórumba. Ja és ha valaki tud lehetőleg Fejér megyében egy Calibra-zseni szerelőt, akkor annak az elérhetőségét is megköszönném! Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október15, 2007 Megoszt Elküldve Október15, 2007 Sziasztok! A problémám a következő: megállt a Calbrám (Turbo 4x4) elektronikus hiba miatt. Valami vezeték összeégett benne. Az autóvillamossági szerelő sem tudott nagyon hozzászólni! Mindenekelőtt szükségem lenne egy teljes kapcsolási rajzra! Ha tud valaki ilyet, akkor légyszi dobjon egy mailt az mbtb@freemail.hu címre, vagy egy linket ide a fórumba. Ja és ha valaki tud lehetőleg Fejér megyében egy Calibra-zseni szerelőt, akkor annak az elérhetőségét is megköszönném! Előre is köszi! Szerintem keresd meg Demó cartársat itt a fórumon,Hajós talán nincs olyan messze tőled! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Sziasztok! A problémám a következő: megállt a Calbrám (Turbo 4x4) elektronikus hiba miatt. Valami vezeték összeégett benne. Az autóvillamossági szerelő sem tudott nagyon hozzászólni! Mindenekelőtt szükségem lenne egy teljes kapcsolási rajzra! Ha tud valaki ilyet, akkor légyszi dobjon egy mailt az mbtb@freemail.hu címre, vagy egy linket ide a fórumba. Ja és ha valaki tud lehetőleg Fejér megyében egy Calibra-zseni szerelőt, akkor annak az elérhetőségét is megköszönném! Előre is köszi! Kapcsolási rajzom még csak vóna, csak sajna nem turbóhoz hanem C20XE-hez... Az összeégett vezetékről meg eszembe jutott a komplett kábelkorbács csere lehetősége, amit egy kedves ismerősömnek volt alkalma átélni, miután a márkaszervizben valami 150e Ft-os árat mondtak rá. Aszonta kell hozzá vagy hat tekercs szigetelőszalag, forrasztópáka, cin, meg sok türelem és majd egy egész napnyi meló, de meg lehet oldani, és az tuti jó lesz utána. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Kapcsolási rajzom még csak vóna, csak sajna nem turbóhoz hanem C20XE-hez... Az összeégett vezetékről meg eszembe jutott a komplett kábelkorbács csere lehetősége, amit egy kedves ismerősömnek volt alkalma átélni, miután a márkaszervizben valami 150e Ft-os árat mondtak rá. Aszonta kell hozzá vagy hat tekercs szigetelőszalag, forrasztópáka, cin, meg sok türelem és majd egy egész napnyi meló, de meg lehet oldani, és az tuti jó lesz utána. Nekem is volt hasonló gondom, igaz XE-vel... Egyszerűbb és főleg olcsóbb a csere.:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xendercali Elküldve Október16, 2007 Megoszt Elküldve Október16, 2007 Sziasztok! A problémám a következő: megállt a Calbrám (Turbo 4x4) elektronikus hiba miatt. Valami vezeték összeégett benne. Az autóvillamossági szerelő sem tudott nagyon hozzászólni! Mindenekelőtt szükségem lenne egy teljes kapcsolási rajzra! Ha tud valaki ilyet, akkor légyszi dobjon egy mailt az mbtb@freemail.hu címre, vagy egy linket ide a fórumba. Ja és ha valaki tud lehetőleg Fejér megyében egy Calibra-zseni szerelőt, akkor annak az elérhetőségét is megköszönném! Előre is köszi! Megyén belűl merre laksz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts