Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
...én megnézném az AC pumpát is, ha ott szét van kopva a szénkefe, vagy kicsit megörik a mágnes, akkor is nagyon hasonló dolgokat tud művelni.

De az tud ilyen hogy hideg motornál jó, melegnél meg nemjó? :lol:

Mondjuk ugyanígy nem hittem volna ezt anno az önindítómnál se, mégis ezt csinálta, szóval ettől még akármi is lehet...

Elküldve

az AC reléről írtam, hogy led van rákötve, ha nem világít, akkor nem kap feszkót, ennyi. (világít)

és a földimet opelzsoltinak (mohács) a szakértelmét nem szabad megkérdőjeleznünk.. :lol:

úgy megforrasztotta a relémet, hogy áll , mint a cövek.

kicsit vidámabb vagyok, mert tudom "produkálni" a hibajelenséget és nem magától csinálja az autó:

elmegyek egy rövid körre, bemelegítem, aztán alapjáraton MINDENT bekepcsolok, ami fogyasztó, 1 perc és elkezd dadogni, még egy perc és leáll... na innen már lehet, hogy beugrik majd valami :lol: addig is a bosch-t hagyom főni a levében.... most melóznak rajta a napokban

persze, ha valaki megmondja a tutit inkább neki fizetek egy-negyvenegy sört.... :lol:

nekem a nem egész egy éves aksi még mindig gyanús, hiszen a fenti hiba vagy töltés, vagy aksi hibát sejtet , nem?

hibakód is van, de még nem tudom mi van, nem olvasták ki azonnal...

Elküldve

ja és még valami. régen fórumoztam és nem tudom, hogy nem-e lerágott csont, de tudok szerezni opel-es képernyővédőt, amin a motor összeszerelését lehet nézni.. sztem állati jó

Elküldve
ja és még valami. régen fórumoztam és nem tudom, hogy nem-e lerágott csont, de tudok szerezni opel-es képernyővédőt, amin a motor összeszerelését lehet nézni.. sztem állati jó

Küldheted mailba :lol:

dogeba@citromail.hu köszi!

Elküldve

sztem ha töltés probléma akkor nem indulna el az autó sztem azután miután leáll, túl egyszerű lenne, mondd meg zsoltinak hogy jobba nézze meg és talán egy alkoholmentessel jobb leszel nála :lol:

Elküldve

oké,akkor intézem, csak van egy bibi, a cucc (képernyővédő) nem mail szintű - nagyságú adat. azaz a weblapomon majd csinálok egy feltöltést :lol: és onnan majd leszedhetitek kb. 50-200MB! nem tudom pontosan

Elküldve
oké,akkor intézem, csak van egy bibi, a cucc (képernyővédő) nem mail szintű - nagyságú adat. azaz a weblapomon majd csinálok egy feltöltést :lol: és onnan majd leszedhetitek kb. 50-200MB! nem tudom pontosan

A link-et majd rakd be ide, Köszi!

Elküldve
ja és még valami. régen fórumoztam és nem tudom, hogy nem-e lerágott csont, de tudok szerezni opel-es képernyővédőt, amin a motor összeszerelését lehet nézni.. sztem állati jó

Nekem is jol jönne egy ilyen

mitos@citromail.hu

Elküldve

Sziasztok!

A problémám a következő: megállt a Calbrám (Turbo 4x4) elektronikus hiba miatt. Valami vezeték összeégett benne. Az autóvillamossági szerelő sem tudott nagyon hozzászólni! Mindenekelőtt szükségem lenne egy teljes kapcsolási rajzra! Ha tud valaki ilyet, akkor légyszi dobjon egy mailt az mbtb@freemail.hu címre, vagy egy linket ide a fórumba. Ja és ha valaki tud lehetőleg Fejér megyében egy Calibra-zseni szerelőt, akkor annak az elérhetőségét is megköszönném!

Előre is köszi!

Elküldve
Sziasztok!

A problémám a következő: megállt a Calbrám (Turbo 4x4) elektronikus hiba miatt. Valami vezeték összeégett benne. Az autóvillamossági szerelő sem tudott nagyon hozzászólni! Mindenekelőtt szükségem lenne egy teljes kapcsolási rajzra! Ha tud valaki ilyet, akkor légyszi dobjon egy mailt az mbtb@freemail.hu címre, vagy egy linket ide a fórumba. Ja és ha valaki tud lehetőleg Fejér megyében egy Calibra-zseni szerelőt, akkor annak az elérhetőségét is megköszönném!

Előre is köszi!

Szerintem keresd meg Demó cartársat itt a fórumon,Hajós talán nincs olyan messze tőled!

Elküldve
Sziasztok!

A problémám a következő: megállt a Calbrám (Turbo 4x4) elektronikus hiba miatt. Valami vezeték összeégett benne. Az autóvillamossági szerelő sem tudott nagyon hozzászólni! Mindenekelőtt szükségem lenne egy teljes kapcsolási rajzra! Ha tud valaki ilyet, akkor légyszi dobjon egy mailt az mbtb@freemail.hu címre, vagy egy linket ide a fórumba. Ja és ha valaki tud lehetőleg Fejér megyében egy Calibra-zseni szerelőt, akkor annak az elérhetőségét is megköszönném!

Előre is köszi!

Kapcsolási rajzom még csak vóna, csak sajna nem turbóhoz hanem C20XE-hez...

Az összeégett vezetékről meg eszembe jutott a komplett kábelkorbács csere lehetősége, amit egy kedves ismerősömnek volt alkalma átélni, miután a márkaszervizben valami 150e Ft-os árat mondtak rá. Aszonta kell hozzá vagy hat tekercs szigetelőszalag, forrasztópáka, cin, meg sok türelem és majd egy egész napnyi meló, de meg lehet oldani, és az tuti jó lesz utána.

Elküldve
Kapcsolási rajzom még csak vóna, csak sajna nem turbóhoz hanem C20XE-hez...

Az összeégett vezetékről meg eszembe jutott a komplett kábelkorbács csere lehetősége, amit egy kedves ismerősömnek volt alkalma átélni, miután a márkaszervizben valami 150e Ft-os árat mondtak rá. Aszonta kell hozzá vagy hat tekercs szigetelőszalag, forrasztópáka, cin, meg sok türelem és majd egy egész napnyi meló, de meg lehet oldani, és az tuti jó lesz utána.

Nekem is volt hasonló gondom, igaz XE-vel...

Egyszerűbb és főleg olcsóbb a csere.:lol:

Elküldve
Sziasztok!

A problémám a következő: megállt a Calbrám (Turbo 4x4) elektronikus hiba miatt. Valami vezeték összeégett benne. Az autóvillamossági szerelő sem tudott nagyon hozzászólni! Mindenekelőtt szükségem lenne egy teljes kapcsolási rajzra! Ha tud valaki ilyet, akkor légyszi dobjon egy mailt az mbtb@freemail.hu címre, vagy egy linket ide a fórumba. Ja és ha valaki tud lehetőleg Fejér megyében egy Calibra-zseni szerelőt, akkor annak az elérhetőségét is megköszönném!

Előre is köszi!

Megyén belűl merre laksz?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.