tgabika76 Elküldve Január11, 2006 Megoszt Elküldve Január11, 2006 Ha ne judnék dülöre az ügyben,akkor nem tudnátok ajánlani,egy autóműszerest?? Ugyan nem írtad hogy hová valósi vagy, de autóműszerest amúgy is csak egyet ismerek, őt: Haudek autóműszer 1131 Budapest, Alig u. 12 06-1-329-4195 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Caliapu Elküldve Január12, 2006 Megoszt Elküldve Január12, 2006 Ugyan nem írtad hogy hová valósi vagy, de autóműszerest amúgy is csak egyet ismerek, őt: Haudek autóműszer 1131 Budapest, Alig u. 12 06-1-329-4195 Köszönöm szépen,bejelentkezem nála,inkább nem próbálkozom tovább. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Caliapu Elküldve Január12, 2006 Megoszt Elküldve Január12, 2006 Esetleg nincs valakinek ötlete,hogy hol tudnék utánanézni váltóáttételeknek?? Pl.: F20 3.42 v. 3.55 F20 4x4 3.72 Ezeket ismerem,de még rövidebbet szeretnék! Esetleg valami netesoldal,ahol utána tudnék keresni?? Elvileg amit most szereztem az 3.92-es??? Hali Apa :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Január12, 2006 Megoszt Elküldve Január12, 2006 A www.calibrainfo.hu -n a Calihoz lézető váltókat és áttételeiket megtalálod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa19830216 Elküldve Január19, 2006 Megoszt Elküldve Január19, 2006 sziasztok! egy kérdés! csattogtak a hidrotőkéim, vettem új hidrotőkéket, de nem változott vettem egy felújított hengerfejet de ugy sem változott! az olaj nyomásom rendben van! biztos hogy az a baj hogy a hidrók nem telnek fel olajjal tehát a hengerfejben nincs már meg a nyomás!! mitől lehet? dugulás? ha az mivel tisztitsam ki? olajcsere is volt már 3x 1 honap alatt!!! remélem vki tud segíteni! előre is kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január19, 2006 Megoszt Elküldve Január19, 2006 sziasztok! egy kérdés! csattogtak a hidrotőkéim, vettem új hidrotőkéket, de nem változott vettem egy felújított hengerfejet de ugy sem változott! az olaj nyomásom rendben van! biztos hogy az a baj hogy a hidrók nem telnek fel olajjal tehát a hengerfejben nincs már meg a nyomás!! mitől lehet? dugulás? ha az mivel tisztitsam ki? olajcsere is volt már 3x 1 honap alatt!!! remélem vki tud segíteni! előre is kösz Lehet ám az olaj is überkaki. Mindig ugyanaz ment bele? Mondjuk valami hamis Castrol... De a dugulás sem kizárt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa19830216 Elküldve Január19, 2006 Megoszt Elküldve Január19, 2006 nem ugyanaz az olaj ment bele! 5w 40es volt benne, beletettünk 10w 40 es ROWE olajat, most 15w 40 es valvoline turboV van benne!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január19, 2006 Megoszt Elküldve Január19, 2006 nem ugyanaz az olaj ment bele! 5w 40es volt benne, beletettünk 10w 40 es ROWE olajat, most 15w 40 es valvoline turboV van benne!! Nicsak, de ismerős ez a nick valahonnan.... Szeva koma! Sajna nem vagyok egy szaki ezen a téren, úgyhogy a problémádra nem tudom a választ, de szvsz a 15W40-es olaj már túl sűrű a Caliba... Csak egy tipp: olajszivattyúdat amúgy megnézte valaki? Mert ugye a gomba még lent van az olajszűrőnél, és lehet hogy ott még elegendő az a nyomás amit előállít, de attól még lehet picit meg van fáradva az a pumpa és a hengerfejbe már nem jut elég olaj... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Január20, 2006 Megoszt Elküldve Január20, 2006 Lehet szimplán csapágyas is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január20, 2006 Megoszt Elküldve Január20, 2006 :) :D eddig ugy voltam hogy veszek 16 db tőkét + tömítést -> csere és volt csattogás nincs csattogás de az utolsó pár hozzászólástól kicsit megreccsentem ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január20, 2006 Megoszt Elküldve Január20, 2006 :) :D eddig ugy voltam hogy veszek 16 db tőkét + tömítést -> csere és volt csattogás nincs csattogás de az utolsó pár hozzászólástól kicsit megreccsentem ;) ;) C20XE rulez :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Január20, 2006 Megoszt Elküldve Január20, 2006 sziasztok! egy kérdés! csattogtak a hidrotőkéim, vettem új hidrotőkéket, de nem változott vettem egy felújított hengerfejet de ugy sem változott! az olaj nyomásom rendben van! biztos hogy az a baj hogy a hidrók nem telnek fel olajjal tehát a hengerfejben nincs már meg a nyomás!! mitől lehet? dugulás? ha az mivel tisztitsam ki? olajcsere is volt már 3x 1 honap alatt!!! remélem vki tud segíteni! előre is kösz Csak épp nem mind1 hogy csattog, vagy kopog valami. Szerintem megkéne nézetni valami hozzá értővel. Így blinkre vásárolgatni? hát nem tom Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január21, 2006 Megoszt Elküldve Január21, 2006 :) :D eddig ugy voltam hogy veszek 16 db tőkét + tömítést -> csere és volt csattogás nincs csattogás de az utolsó pár hozzászólástól kicsit megreccsentem ;) ;) Kacsának elég régóta tart már a kálváriája hidrotőke-csattogással kapcsolatban. Már cserélt hengerfejet, vett vadonásúj hidrotőkéket, vagy 3x cserélt olajat meg asszem szerelőt is legalább ennyiszer és a kopogás még mindig tart... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Január21, 2006 Megoszt Elküldve Január21, 2006 Tényleg , kisérteties leget ez a folytonos kopogás! :) De ez van ha nem jut felülre elég olaj.Olajpumpa ellenőrzés, duguláselhárítás kellene az olajjáratokban. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa19830216 Elküldve Január21, 2006 Megoszt Elküldve Január21, 2006 Tényleg , kisérteties leget ez a folytonos kopogás! :) De ez van ha nem jut felülre elég olaj.Olajpumpa ellenőrzés, duguláselhárítás kellene az olajjáratokban. :D ez van most folyamatban! azt is halottam hogy az olajpumpánál van vmi fém tömítés ami a blokknál az olajcsatornát "szigeteli" a szivattyuval és ott elmehet a nyomás!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Január23, 2006 Megoszt Elküldve Január23, 2006 Ha a hengerfej csere és a tőke csere sem hozott változást, akkor a hiba nem itt lesz, inkább a pumpa körül. Szerintem ne forszírozd az autó használatát, amíg ki nem derül a gond. Elég sanszos, hogy a hengerfej kenése hagy némi kívánni valót maga után. Dobtam PÜ-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa19830216 Elküldve Január23, 2006 Megoszt Elküldve Január23, 2006 pü-t megkaptam! most épp a szivattyu van hátra! az biztos hogy a hengerfejben nincs semmi nyomás!! nem mentem vele csak a szerelőig!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január23, 2006 Megoszt Elküldve Január23, 2006 Nofene. Lehet hogy mégiscsak jó lesz a tippem? Majd azért tudósíts az eredményről! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Caliapu Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 Szép napot mindenkinek!! ;) Egy olyan problémában szeretném a segítségeteket kérni,hogy nincs-e valakinek kapcsolási rajza a Cali klímájáról?? Az a gondom vele,hogy ha a klímakompresszorra adok áramot,akkor az elindul,de ha visszadugom rá a csatit,akkor már nem müködik. A "hópihés" kapcsoló is csak a belső motort kapcsolja,a ventiket nem indítja el,és nem is világit,pedig a feszkót megkapja?? ;) Ha tud valaki ezügyben segíteni,azt előre is köszönöm!!! Üdv István :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 Ha gondolod, egy angol nyelvű könyvem van... scannelve... képekben, "csak" 160 mega az egész! A kapcsolási rajzos rész is 17 mega! a többit pü-ben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 Szép napot mindenkinek!! ;) Egy olyan problémában szeretném a segítségeteket kérni,hogy nincs-e valakinek kapcsolási rajza a Cali klímájáról?? Az a gondom vele,hogy ha a klímakompresszorra adok áramot,akkor az elindul,de ha visszadugom rá a csatit,akkor már nem müködik. A "hópihés" kapcsoló is csak a belső motort kapcsolja,a ventiket nem indítja el,és nem is világit,pedig a feszkót megkapja?? ;) Ha tud valaki ezügyben segíteni,azt előre is köszönöm!!! Üdv István :)Szia!Felraktam ide egy c20xe mocis ,egy hűtőventillátoros Cali klíma kapcs.rajzát,mert nem írtad,milyen a tiéd.Remélem ez jó,ha nem ,írj motorkódot évjáratot,és még keresgélek. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 Azta! Csodálatra méltó ez a segítőkészség, amennyiben a típusban kevéssé érdekelt (úgy értem nem Calibrás) cartársak gyakorlatilag meg is oldják a problémát mire ideérek, viszont ez nem is baj, mert bár én is rendelkezek Cali kapcsolási rajzzal, abban sajnos a klíma nincs benne. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Caliapu Elküldve Április3, 2006 Megoszt Elküldve Április3, 2006 Köszi mindenkinek a segítséget! Megpróbálom ezekből megoldani! Egyébbként 2.5 V6 94 végi. Hali :blink: Szia!Felraktam ide egy c20xe mocis ,egy hűtőventillátoros Cali klíma kapcs.rajzát,mert nem írtad,milyen a tiéd.Remélem ez jó,ha nem ,írj motorkódot évjáratot,és még keresgélek. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Április3, 2006 Megoszt Elküldve Április3, 2006 Köszi mindenkinek a segítséget! Megpróbálom ezekből megoldani! Egyébbként 2.5 V6 94 végi. Hali :blink:Akkor pontosítok,itt van még pár kép. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantababy Elküldve Július29, 2006 Megoszt Elküldve Július29, 2006 Na...Hogyan kell calibrán(c20NE)gyújtást állítani? ez egy kerdese baratomnak. tuud valaki valami hasznalhato infot? vagy weboldalt? koszike Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts