Stinci Elküldve December31, 2014 Megoszt Elküldve December31, 2014 Üdv! Olajnyomás mérőm a gyujtás ráadásakor maximálisan kileng, és ott is marad a gyujtás levételéig, leállításig. A műszer lehet a hibás? A jeladóról lehúzott csatlakozókkal is így viselkedik. http://img.photobucket.com/albums/v288/saxovtrboy/DSCN1512.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Január4, 2015 Megoszt Elküldve Január4, 2015 Ha állandó az érték, akkor biztos, hogy rossz. Más értéket kellene mutatnia hideg-meleg motornál, alapjárat-magas fordulatszámnál is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január5, 2015 Megoszt Elküldve Január5, 2015 De nem a műszer, hanem a gomba szerintem... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
blue dragon Elküldve Január6, 2015 Megoszt Elküldve Január6, 2015 üdv segítséget kérnék töltetek,egyik percről a másikra olyan hibát produkál a calibra,hogy jár a motor ,és a váltót bár melyik fokozatba teszem nem csinál semmit ha nyomom a kuplongot ha nem a hibát nem kisérte semmi előtte,csak be tolattam egy parkolóba ,utána annyi:-( van tippeztek mi lehet? köszi előre is.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január6, 2015 Megoszt Elküldve Január6, 2015 Féltengely. ;) Forog az a motor, meg a váltó is tenné a dolgát szerencsétlen, csak nem adja át a hajtást. Ugyan nem Calibrával, hanem Astrával, de járt már úgy ismerősöm hogy elöl lengőkart cserélt utángyártottra, és a gömbfej furata ezen pár milliméterrel arrébb volt mint a gyárin. Nem is volt gond amíg kitolatott a műhelyből egyenesen, de amint eltekerte a kormányt, az egész elmozdult annyit hogy egyszerűen kihúzta a féltengelyt a váltóból... végül a lengőkar bontott gyárira cserélése megoldotta a problémát, az már méretpontos volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adama Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 (edited) Üdv! Tavaly volt egy eset, hogy vidékről hazafelé jövet kigyulladt a motorkontroll lámpa (C20XE), a teljesítmény el is ment, szép lassan hazadöcögtünk. Miután kiraktam az utasomat, indítás után már nem világított, teljesítmény helyreállt. Utána meg is feledkeztem róla, volt tulaj szerint ha elaludt, akkor nincs hiba. Aztán jött a nyár és elkezdte csinálni, hogy félóra dugó után szűk tartományban ingadozni kezdett az alapjárat, ha nem figyeltem gázelvételnél le is állt, de nem világított a kontroll lámpa. Kaptam tőletek több tippet is, de jött az ősz, a jelenség megszűnt. Most jutott eszembe, hogy megnézzem, tárolja-e még a kódot. 31-et találtam, fordulatszám jeladó. Lehetséges, hogy a nyári jelenséget ez okozta vagy csak véletlen egybeesés. Ha tárol egý ilyen kódot, akkor a hiba csak időszakos lehetett? Merthogy azóta sem világít és szépen megy a motor... Módosítva Február13, 2015 : adama Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 A 31-es hibakód annyit tesz hogy nincs fordulatszámjel. Gondolom nem járó motor mellett nézted a hibakódot, szóval már meg is van a válasz a kérdésedre: ez nem hiba. Motronicnál alapesetben a 12-es (diagnosztika kezdete) és a 31-es (nincs fordulatszámjel) hibakódokat akkor is hozza, ha egyébként kutya baja a motornak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 A 31-es hibakód annyit tesz hogy nincs fordulatszámjel. Gondolom nem járó motor mellett nézted a hibakódot, szóval már meg is van a válasz a kérdésedre: ez nem hiba. Motronicnál alapesetben a 12-es (diagnosztika kezdete) és a 31-es (nincs fordulatszámjel) hibakódokat akkor is hozza, ha egyébként kutya baja a motornak. A hibakódkiolvasás során az eltárolt hibakód kerül megjelenítésre, nem az adott pillanatban meglévő. Bár nem ismerem a típust. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 Valóban így van, de a fent említett két hibakódot akkor is minden esetben megjeleníti. A hibás fordulatszámjeladóra van egy másik hibakód is, a 19-es. Amúgy ki is lehet próbálni: egyszerűen járó motornál kell kivillogtatni a hibakódot, és máris csak a 12-t fogja hozni, a 31-et nem. Ha így van, akkor semmi baja a fordulatszámjeladónak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adama Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 (edited) Üdv! C20XE Calibra Valami klattyogott sebességváltáskor a bal elejénél, 1-es 2-es néha 3-asnál is. 1-es, gáz, gáz el, klatty, 2-es, gáz, gáz el, klatty, 3-as...(ez ment hónapokig, meguntam, elég idegesítő tud lenni...) Kicseréltettem a féltengely csuklót gondolván, hogy a kopásból eredő nagyobb holtjáték okozza, de a jelenség nem szűnt meg. (a csuklót mindenképp cserélni kellett, mert emelkedőn már őrlő hangot adott) Mi okozhatja ezt a klattyogó hangot? Talán a féltengely és a váltó közti bordás kapcsolat kopott meg? Váltótartó gumibak esetleg? Válaszokat köszönöm előre is... Módosítva Február24, 2015 : adama Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamopel16v Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Hello olyan problemam van hogy hengerfejes lett a opel calibram 2.0 16v,es ez kesz van megcsinaltuk szepen jar az auto de viszont most meg halvanyan vilagit a toltes lampam meg akkor is ha jar a motor es csak adig megy amig lenem merul az aksim kicsereltuk a generatort ugyan ezt csinalta azal is ugye a generatora az oninditorol jon egy piros kabel es egy vekony kabal az aksi mogoti csatlakozobol es egyszeruen nem tudom hogy miert van ez ha meg adunk neki rendesen testet akkor meg erosen vilagit de nem alszik el a toltes lampa meg a piros kerdojeles lampaval egyutt vilagit nem tudna nekem valaki segiteni hogy miert van ez vagy az oka???????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
adama Elküldve Március28, 2015 Megoszt Elküldve Március28, 2015 Szia! Ugyanezzel a problémával elmentem autóvillamossági szervizbe, le volt lazulva minden csatlakozónál a rögzítőcsavar. Az összes testkábelnél is meghúzták a csavart, azóta nem gyullad ki halványan, akár menet közben is a töltésellenőrző lámpa és nem csinál olyat az önindító sem, hogy elfordítom a kulcsot és nem történik semmi, egyszerű kontakthiba volt. Na meg az akkum sem merül már menet közben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stinci Elküldve Április26, 2015 Megoszt Elküldve Április26, 2015 Üdv! C20XE Calibra Valami klattyogott sebességváltáskor a bal elejénél, 1-es 2-es néha 3-asnál is. 1-es, gáz, gáz el, klatty, 2-es, gáz, gáz el, klatty, 3-as...(ez ment hónapokig, meguntam, elég idegesítő tud lenni...) Kicseréltettem a féltengely csuklót gondolván, hogy a kopásból eredő nagyobb holtjáték okozza, de a jelenség nem szűnt meg. (a csuklót mindenképp cserélni kellett, mert emelkedőn már őrlő hangot adott) Mi okozhatja ezt a klattyogó hangot? Talán a féltengely és a váltó közti bordás kapcsolat kopott meg? Váltótartó gumibak esetleg? Válaszokat köszönöm előre is... Váltó tartókat megnézném! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti8705 Elküldve Június11, 2015 Megoszt Elküldve Június11, 2015 Sziasztok :) Nekem Calibra C20NE van.És olyan problémám van,hogy megyek 8-10 Km-t bemelegszik a motor és olyat csinál mintha egy vagy két henger leállna nekiáll zakatolni gázra nem reagál és pár másodperc után leáll.... ujra indítom és vagy zakatol vagy elsem indul. Viszont ha megvárom amíg visszahül a motor egy kicsit akkor elindul és pár KM-t megy tovább szépen majd kezdi előröl az egészet :( Valaki tudna segíteni ,hogy mi lehet a baja ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június11, 2015 Megoszt Elküldve Június11, 2015 Üdv! Ez tipikusan főtengely jeladó probléma. Ha pedig nem az, akkor trafó. így első körben. Hibalámpa nem ég? (amennyiben nem: gyújtás ráadásakor sem?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apple Elküldve Június30, 2015 Megoszt Elküldve Június30, 2015 Csomagtérzár lamellázás? Az ajtó számsorának lekövetése kudarc volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stinci Elküldve Július16, 2015 Megoszt Elküldve Július16, 2015 Hali! Adott egy x20xev 140000km-rel. Hibakód mentes. Az EGR ledugózva, de bekötve, így a szelep vakon, de működik. Kompresszió 13.5 13,3 13,6 14. Új vezérlés, olaj, szűrők, GM gyertyák. Az autó gyors, erős, de terhelésre alaptól 2000rpm-ig dízelesen csörög, detonációs égést produkál. Magasabb fordulaton nem, valamint, ha nagyon lassan kis gázzal "gyorsítok" akkor sem. A visszavezetett kipugáz hiánya okozhatja? Vissza kötni nem szeretném, van valami megoldás erre a jelenségre? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Augusztus23, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2015 Üdv! A kuplungom már betonkemény, lassan 200k van benne, a második bowdent fogyasztja 10 hónapon belül, úgy néz ki, lassan itt az ideje egy kuplung szett cserének. A szerelőm, aki már a sokadik, akinél jártam, de az első, akiben többnyire meg is bíztam, azt mondja, hogy C20NE-hez többfajta is van, és nem tudja garantálni, hogy ha én viszek alkatrészt, az jó lesz hozzá. Azt mondja, hogy ő berendelné mindegyiket, és így 35-50 körül lenne az anyagköltség attól függően, hogy melyik fajta volt végül jó hozzá, amit rendelt. Én 20-25 körül tudnék szerezni bontatlan újat, amit viszont nem tudnék visszavinni, ha végül nem kerül felhasználásra. Olvasgattam, keresgéltem, de nem láttam ilyet sehol, hogy felmerült volna az, hogy különböző fajta tárcsa-szerkezet-csapágy kombó közül melyik lenne jó adott motorhoz. A kérdésem, hogy kezdjek el most benne is kételkedni ennyi idő után, vagy tényleg igaza van? Előre is köszönöm a segítséget :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus23, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2015 Részben igaza volt.Kinyomócsapágy csak egyféle van EPC szerint, de tárcsa és szerkezet kétféle, viszont '95-ben volt a váltás (T-s alvázszámtól), szóval neked elvileg nem kavar be. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Augusztus23, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2015 Részben igaza volt. Kinyomócsapágy csak egyféle van EPC szerint, de tárcsa és szerkezet kétféle, viszont '95-ben volt a váltás (T-s alvázszámtól), szóval neked elvileg nem kavar be. Köszönöm szépen! Azt sejtettem, hogy évjárattól függően lehetett változás, de azért úgy gondoltam, hogy egy Calibránál ha az évjárat és a motorkód stimmel, akkor be lehet azonosítani, hogy mi kéne. Még egyszer köszönöm a segítséget, gyors volt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus24, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2015 Sok varia nincs, kétféle lendkerék van.Van a lapos, meg van a "dob" rendszerű. Utóbbi az aminél nem lehet ablakon keresztül kuplungot cserélni. Be kell nézni az ablakon melyik fajta van. Az alvázszám nem garania semmire. CSak a saját autómból kiindulva ha ehhez valaki szám alapján keresne kb bármit, tépné a haját mert semmi nem az eredeti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Augusztus25, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2015 Azért nekem furcsa, hogy az autószerelő dupla áron szerezné be az alkatrészt. Mivel-ahogy wookie is írta- kizárásos alapon meg lehet venni hozzá az alkatrészt, én csak azért is megvenném, mind sem a szerelő hasznát növeljem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus25, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2015 Főleg hogy 45-ért az xe-re vettem Sachs kupplungot. (mondjuk kerestem is egy fél évet mert mindenhol 80ért akarták adni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Augusztus30, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2015 Köszönöm a további hozzászólásokat! :) A legtöbb helyen egyébként én is a 30-50-es tartományban látom a legtöbb szettet, de lehet, hogy nem jó helyeken nézem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 Azt is megcsinálhatod, hogy kiveteted vele a kuplungtárcsát, és az alapján megrendeled. Nem is értem a szerelőt, hogy miért akadékoskodik, ő is ugyanúgy a kivett k.tárcsa alapján rendeli meg az újat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts