Tápiószecső Elküldve Szeptember2, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2014 Ennek a monkey-nak nem szabad segíteni sem. Nem érdemli meg. Vegye meg a 600e-s motorvezérlőt, és tűnjön innen el. Ne haragudj, de te milyen alapon küldesz el innen bárkit is? :blink: Ráadásul úgy, hogy egyáltalán nem volt kivetnivaló a hozzászólásaiban. Ezt már olvastad? "4. Légy rendes az újakkal. Ne kergesd el őket mert nem olvasták el a fórum etikettet. Üdvözöld őket, és ne éreztesd velük azt, hogy buták vagy csacskák." http://www.opelforum.hu/topic/491-forum-szabalyzat/#entry92336 Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Szeptember3, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2014 Másképp látjuk ezt a helyzetet. Ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adama Elküldve Szeptember7, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2014 (edited) Sziasztok! C20XE Calim újabban azt csinálja, hogy meleg indítás után finoman hullámzik az alapjárat 850-1200 között, gázelvételkor- ha nem figyelek a pedálra- le is áll... kb. egy km gurulás után megszûnik a jelenség... egy ismerõsöm a gyertyákra tippel... Módosítva Szeptember10, 2014 : adama Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolika1985 Elküldve Szeptember8, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2014 Nem számít a felszereltség, se az hogy automata vagy kézi váltós az autód. A felszereltség irreleváns (ugyan mit érdekelné a motorvezérlőt például az elektromos ablak vagy a fűthető ülés?), az automata váltónak meg saját váltóvezérlője van. Egy dolog fontos igazán, mégpedig az évjárat, ugyanis ez határozza meg hogy gyárilag immos-e az autód vagy sem. X20XEV Calibrához 7 féle Simtec motorvezérlő létezik, és ezeket a rájuk írt kétbetűs kódokkal lehet megkülönböztetni egymástól. Ez a kódok pedig: SB, TH, JG, JK, SF, SD, TJ. Ezek közül a TH és a TJ biztosan immos autóhoz való, az SB pedig biztosan nem. Ezek után nagyon egyszerű: megnézed hogy a te motorvezérlődre milyen kód van írva, és olyat veszel. De amúgy meg nem írt hülyeséget reddish, ugyanis össze lehet rakni az eredetitől eltérő betűjelű motorvezérlővel is, csak akkor kell hozzá az immokarika és a kulcsszett is, mert össze kell hogy legyenek programozva, ellenkező esetben nem fog elindulni vele az autó. Köszönöm segítséged!amugy te szerelő vagy?mert veszem észre képbe vagy!!!remálem sikerül szereznem!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom86 Elküldve Szeptember16, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2014 Sziasztok! C20XE Calim újabban azt csinálja, hogy meleg indítás után finoman hullámzik az alapjárat 850-1200 között, gázelvételkor- ha nem figyelek a pedálra- le is áll... kb. egy km gurulás után megszûnik a jelenség... egy ismerõsöm a gyertyákra tippel... Szia! Nálam az alapjárati motor és a pillangószelep kipucolása rendbehozta az alapjárati ingadozást! Üdv, T Link to comment Megosztás: More sharing options...
hassan Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 Sziasztok! Ki szeretném cserélni az üzemanyag szivattyú és a benzintank közötti benzincsövet, mivel a jelenlegi sajtszerűen lyukacsos. Az érdekelne, hogy hogyan lehet hozzáférni a cső tank felőli végéhez? Csomagtérből nyílást nem találtam( lehet, hogy csak figyelmetlen voltam...). Vagy esetleg le kell szerelni a tankot? Esetleg a tank leszerélse hogyan történik? A kézikönyvem nem ír róla semmit, csak hogy cseréljem a csövet, ha nem jó. :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hassan Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 Szia! Nálam az alapjárati motor és a pillangószelep kipucolása rendbehozta az alapjárati ingadozást! Üdv, T Szia! Nálam az előző hozzászólásban leírton kívül még az alábbiak okoztak ilyen problémát: Légtömegmérőben lévő szál elkoszolódása. Légtömegmérő csatlakozóinak oxidációja. Alapjárati motor csatlakozóinak oxidációja. A blokkhoz bejövő benzincső végénél lévő szelep és az onnan a pillangószelepekhez vezető vákumcső elkoszolódása. Ugyanezen cső szakadása, repedése. Ha szembe állsz a motorral, akkor a jobb oldalán, a tetejétől 15-20 cm-re van valami szelep, vagy nyomáskapcsoló (nem tudom pontosan mi). Volt, hogy ki kellett fújnom tisztítóspray-vel mert koszos volt. Ugyan ez a valami alapesetben egy kis gumi könyökkel csatlakozik egy kemény, fekete, műanyag csőhöz. Ha a könyök szakadt, repedt, a hibajaelenség ugyan az amit leírtál. A könyök egyébként marha drága, nekem 2800 ft-ért akartak adni egyet boltban. Kiváltottam egy sima olajcsővel kb 100 ft-ért. :-) Nálam ez a probléma viszonylag gyakran felbukkan. A javításig úgy fékezek, hogy ugyan azzal a lábbal kicsit nyomom a gázpedált is. Állítólag a rally versenyzők is így csinálják, hogy ne essen le a motor fordulatszáma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adama Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 (edited) Szia! Nálam az előző hzzászólásban leírton kívül még az alábbiak okoztak ilyen problémát: Légtömegmérőben lévő szál elkoszolódása. Légtömegmérő csatlakozóinak oxidációja. Alapjárati motor csatlakozóinak oxidációja. A blokkhoz bejövő benzincső végénél lévő szelep és az onnan a pillangószelepekhez vezető vákumcső elkoszolódása. Ugyanezen cső szakadása, repedése. Ha szembe állsz a motorral, akkor a jobb oldalán, a tetejétől 15-20 cm-re van valami szelep, vagy nyomáskapcsoló (nem tudom pontosan mi). Volt, hogy ki kellett fújnom tisztítóspray-vel mert koszos volt. Ugyan ez a valami alapesetben egy kis gumi könyökkel csatlakozik egy kemény, fekete, műanyag csőhöz. Ha a könyök szakadt, repedt, a hibajaelenség ugyan az amit leírtál. A könyök egyébként marha drága, nekem 2800 ft-ért akartak adni egyet boltban. Kiváltottam egy sima olajcsővel kb 100 ft-ért. :-) Nálam ez a probléma viszonylag gyakran felbukkan. A javításig úgy fékezek, hogy ugyan azzal a lábbal kicsit nyomom a gázpedált is. Állítólag a rally versenyzők is így csinálják, hogy ne essen le a motor fordulatszáma. Módosítva Október12, 2014 : adama Link to comment Megosztás: More sharing options...
adama Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 Köszönöm a válaszokat! Egy OPEL-specialista elküldött, hogy ultrahanggal tisztíttassam ki a befecskendezõ szelepeket, mert Neki is volt calija és ennél a hibânál az segített. Több oka is lehet a jelenségnek, végig kell zongorázni az összeset. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Toretto88 Elküldve Október26, 2014 Megoszt Elküldve Október26, 2014 Üdv!!! Nekem olyan problémám lenne hogy (opel calibra turbo 4x4) az osztómű kinyomja magából az olajat , illetve az osztómű olaj és a szervó olaj is összefolyik az osztóműben!!Lenne valami elválasztó szimering benne vagy nem tudom? Aki tudna segíteni azt megköszönném :) !!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október27, 2014 Megoszt Elküldve Október27, 2014 Az osztómű és a szervó ugyanazon a körön van, ugyanazzal az olajjal működnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 wookie, jó az aláírásod ;) :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
blue dragon Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Üdv Mindenkinek... nem rég lettem calibra tulaj egy 2000 16v motor ketyeg a kocsi oorába, egyik percröl a másikra olyan hibát produkált hogy hidegen nem akar indulni ha meg sikerül beindulni akkor 4000-5000 fordulat számmal pörög a vakvilágba mig nem gondol egyet és vissza zuhan alap állapotra.mi lehet a baj hova nyujak:-) üdv viktor Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November23, 2014 Megoszt Elküldve November23, 2014 Alapjárati motor, falslevegő.... első körben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
blue dragon Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 Alapjárati motor, falslevegő.... első körben. Üdv köszönöm a válaszod utána járok a dolognak.... köszönettel Viktor Link to comment Megosztás: More sharing options...
blue dragon Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 Üdv minden kedves márka társnak.. ujabb kérdésem lenn hozzátok ,hogy tudom leszerelni a levegö befujot a vész villogonál,a neten keresgéltem de nem találtam használható rajzot róla..elöre is köszönöm nektek .. üdv viktor Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 (edited) Le kell pattintani a vészvillogó gombját (vagy lerántod a ráccsal együtt) a rácshoz meg egy vékony, 1.5-2-es,legalább 5 centi széles lemezzel,vagy müanyaglappal (ami elég erős és nem hajlik el) alulról, és felülről ki kell pattintani. Nem kell mélyen bedugni, mert akkor nem a rácsot fogod kihúzni vele, hanem csak alácsúszik a mögötte levő keretnek. Azért kell széles legyen, mert ha pl csavarhúzóval próbálod, össze fogod b@szni a keret szélét. Módosítva November29, 2014 : wookie Link to comment Megosztás: More sharing options...
blue dragon Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 Nagyon Köszi megprobálom:-) köszönettel Viktor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tipikus Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 Sziasztok! Segítség kellene: '98-as X20XEV-s Vectra B Caravan-hoz kellene vennem hátsó szilenteket. Képeken már megtaláltam őket, de nem tudom a konkrét elnevezésüket, anélkül meg elég nehéz rendelni. http://kepfeltoltes.hu/141129/P1110035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/141129/DSC_0026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/141129/DSC_0029_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/141129/DSC_0028_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/141129/DSC_0027_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/141129/h_ts__h_d_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/141129/h_ts__hosszleng_kar_els__szilent_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/141129/h_ts__hosszleng_kar_h_ts__szilent_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Szerintem (a józan paraszti eszemmel) az egyik a hosszlengőkar első (felső) szilent lehet, a másik a keresztlengőkar alsó és külső? Már ha egyáltalán vannak ilyen elnevezések. A másik, hogy előre is kell toronycsapágy szilent, de itt is találtam olyan, hogy: rugótányérral, ütköző tányér doblemezhez, toronycsapágy, toronyszilent. Ha cserére szorul, ezek közül melyiket kell venni? Az alkatreszek.hu-n szoktam rendelni, nekik igen jó áraik vannak és gyorsan itt van a cucc. Végül még egy kérdés? Hátra mindegy, hogy milyen lengéscsillapítót veszek? olcsó (cseh 7600,-/db) drágább (Sachs 9800,-/db) vagy lehet még olcsóbb: olx-en kínálják, 5800,- számlára, valahol XV. ker.-ben árulják. Most nem mindegy, mennyit költök rá megint, hiszen már hónapja cseréltek benne motort és automata váltót, ami igen húzos volt. :-( És van 1 elektromos kérdésem is: este mintha nem világítana a váltó kulisszámon valami, mert nem látni, hogy hova kapcsolok. Nem emlékszem, de mintha a fokozatok meg lennének világítva, de most sötét. Ha van benne izzó, hol keressem, melyik oldalán és milyen típusú izzó van benne? http://kepfeltoltes.hu/141129/Opel_vectra_B_automata_valtokar_4150013185_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/141129/Opel_vectra_B_automata_valtokar_4198873271_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Előre is köszönöm a segítő válaszokat!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
karaya-1 Elküldve December24, 2014 Megoszt Elküldve December24, 2014 Sziasztok! A segítégetek szereném kérni Opel Calibrával kapcsolatban. Nemrég vásároltam németből egy gyönyörű gyári állapotú V6-os Calibrát. szeretném picit megültetni. Szeretnék 17 zoll-os felniket tenni rá,a kérdésem az lenne,hogy mekkora lehet aültetés mértéke hány mm, hogy egy 17 zoll-os alufelnit biztonságosan fel lehessen tenni és optikailag is szép legyen? Köszönom válaszotok. Üdvözlettel.Balázs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December25, 2014 Megoszt Elküldve December25, 2014 A lentebbi képeken az én egykori Calibrám látható 7.5x17"-es felnikkel és 40mm ültetéssel. hátul még 2cm-es pogi is van alatta Amint látod, még bőven mehetett volna lejjebb is, az egész titka a gondos felniválasztás: ezek a kerekek ET35-ösek voltak, ennél kisebb ET-vel már elképzelhető hogy beleér a sárvédőívbe. Akkor egyrészt fel kell peremezni őket, másrészt meg a 215/40-es gumi helyett ami nekem volt, célszerűbb a 205/40-et választani: egyrészt alacsonyabb az oldalfala, másrészt pedig mivel keskenyebb a futófelület, kicsit talán trapéz alakú is a keresztmetszete, így jobban befér a sárvédő alá. Megfelelő előkészületekkel a 19"-es felni is befér a Calibra alá... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
karaya-1 Elküldve December25, 2014 Megoszt Elküldve December25, 2014 Szia tgabika76! Köszi szépen a segítséget,nagyon nagyon sokat segítettél ebben a dologban így ismeretlenül is. Akkor az én elképzelt 40mm-es ültetésemmel 7.5*17 ET 35 el 205/45 R17-el tökéletes párosítás lenne,esetleg gondolkodom még az 50mm ültetésen is Mi a véleményed az 50mm-es ültetéssel kapcsolatban az előző paraméterekkel? Az is biztonságosan elmenne?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December25, 2014 Megoszt Elküldve December25, 2014 Aki egy gyári állapotú cali-t elkezd szétszabdalni azért mert 19-es felni milyen jól néz ki alatta (nem :omg: ) annak törném le a kezét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December26, 2014 Megoszt Elküldve December26, 2014 Szia tgabika76! Köszi szépen a segítséget,nagyon nagyon sokat segítettél ebben a dologban így ismeretlenül is. Akkor az én elképzelt 40mm-es ültetésemmel 7.5*17 ET 35 el 205/45 R17-el tökéletes párosítás lenne,esetleg gondolkodom még az 50mm ültetésen is Mi a véleményed az 50mm-es ültetéssel kapcsolatban az előző paraméterekkel? Az is biztonságosan elmenne?! 205/45-el simán! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December26, 2014 Megoszt Elküldve December26, 2014 Aki egy gyári állapotú cali-t elkezd szétszabdalni azért mert 19-es felni milyen jól néz ki alatta (nem :omg: ) annak törném le a kezét. Egyetértek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts