Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Áttekintés

A klubról

GSi Club Hungary FB oldal: https://www.facebook.com/gsiclubhungary
  1. Újdonságok a klubban
  2. Facebook oldala a klubnak: https://www.facebook.com/gsiclubhungary Facebook csoportja a klubnak: https://www.facebook.com/groups/2363856057235484
  3. Ez most komoly? Motort, autót GSI-t nem km futásra vegyél hanem állapotra.... vidd el egy szervize nézesd át! Kérj egy tételes hibalistát a látottak alapján. Avval már tudsz számolni. Igen a kaszni fogja meghatározni hidd el a döntésed... a futóművet, kopó alkatrészek könnyebb orvosolni. A motor is fontos persze.., ha jól hajtották, akkor már volt hengerfejes stb (pörgős, sportos.) Kétféle hengerfejjel készült Cosworth és Kolben-schmidt. Utobbi érzékenyebb, de mindet szét lehet tépni. Minden info a neten Jót csak nagyon drágán fogsz találni. A 260ezer meg a km. órában van. Kitudja mennyi volt amikor az országba került... 10 éve is izgalmas kihívás volt egy C20xe GSi ez mostanra semmit nem változott , sőt Ne feledd GSi-t nézzél, lakatolni tuti kell,majd (a motor javítást lehet ezalatt megúszod) Fék és egyéb kopóalkatrészeket is számolhatod. Érdemes lehet, mert egyre kevesebb van. De komoly kitartás és pénzmag kell hozzá. Ne dönts az első mellett. A tudatos autóvásárlás összes egyéb szabálya itt is érvényes.
  4. És motorban? Vagy ha csörög-zörög akkor szar ha nem akkor jó? :D 260.000 kilóméterrel egyébként már necces?
  5. Legjobban talán a kasztnira, mert azt a legdrágább javítani. Mindenképpen nézzetek alá....szokásos helyek...(tankbetöltő,kerékív,küszöb stb)
  6. Sziasztok! GSI vásárlásnál mire kell oda figyelni? (150 lovas változat)
  7. Üdv ! Új vagyok ! Nem tud valaki esetleg jó hengerfejet c20xe-re ?
  8. Sziasztok! Van egy GSI-m. SEH motor van benne, nagy és módosított vezérműtengellyel, chip tuninggal. A múlt héten cseréltem ki a motort, az előző egy c20ne volt. Az összes elektronika az előző motorból származik, a chippelt vezérlővel az rendesen működött, annak ellenére hogy a program rajta ehhez a motorhoz lett írva.A következő a gondom: nehezen indul, ha beindul és lejjebb veszem az alapjáratot 1500-nál, akkor leáll. Szerintem túl sok üzemanyagot kap. Ha magától áll le, ki kell szellőztetnem a motort, a gyertyákat pucolni és csak utána hajlandó újra beindulni. Leállítani csak úgy tudom hogy 4000-es fordulatnál veszem le a gyújtást, különben megszívja magát. Lehet a vákuumos üzemanyagnyomás szabájzó? Ezenkívül melegszik is. Most főztem a tűzhelyen termosztát "levest" és max 2 mm-t nyit, azt is amikor már forr a víz. Nem tudom mennyit kellene nyitnia. Mivel az előző motorhoz nem kellett olajhűtő, viszont az autó gyárilag is seh motoros volt, így bekötöttem az eredeti olajhűtőjét, ami kiderült hogy lyukas. Elkövettem azt a hibát, hogy összekevertem a nívópálcákat és most fogalmam sincs hogy a rövidebb való ehhez a blokkhoz vagy a hosszabb. Lehet sok az olaj, azért durrant el a hűtő, mert a főtengely jeladónál is nyomja ki. Ha van valakinek esetleg egy kallódó nyomás szabályzója és egy olajhűtője szívesen megvenném, hátha jobban jövök ki, mint a javítással. Nem tudja valaki véletlen melyik nívó való bele? Vagy esetleg ha valakinek c20ne-je van, és megtenné hogy leméri a pálcát, azt nagyon megköszönném.
  9. Sziasztok. Keresnék eladó Astra F GSi első üléspárt. Egy mód van rá akkor jó állapotú érdekelne elsősorban. Fényképet ha lehet akkor erre az email címre várnék: thomas132@freemail.hu Köszönöm. Üdv. Tamás
  10. Az elmúlt 10 év alatt több mint 100.000 hozzászólás született ebben a témában. A topic biztonsága érdekében lezárjuk a témát, a csevegés itt folytatódhat tovább.
  11. Soha nem fogjuk már megtudni, hogy Jánosunk miről beszélt.
  12. Kecso, kérd meg, hogy másolja be a katalógust, ha ennyire ragaszkodik hozzá, de szólj neki, hogy előbb fotosoppolja át az 5 csavaros felnit a sedan-on 4 csavarosra, ha még kép is volna. Mert minden bizonnyal a ts-ről van neki valami. Amúgy meg hagyd rá.
  13. Hagyd. Volt. Valakinek van egy sedanja és most meg akarja győzni magát, hogy gsi-je van. Ki vagy te, hogy elrontsd az örömét? :)
  14. " de a SEDAN GSI még a Német katalógusban is ott vigyorog,"
  15. írjátok már h nincs osztan had másoljam a ájdiótnak :D
  16. Páran meg az Árpád-hídon a buszmegállóban.....
  17. de... mert már felk*rta teljesen az agyam egy barom tudtommal csak 3 ajtós csapott hátúból van meg ugye van a 200ts téma
  18.  



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.