Vectra-GTS-i35 rendkívüli modell, minden idők leggyorsabb Irmscher-Opelje. Versenyautók építésével tette le Günter Irmscher cégalapító 1968-ban az alapkövét a ma is sikeres automobilcégnek, amely autófejlesztésre és -individualizálásra specializálódott. Már akkor is nagy benyomást tett az emberekre az ötletgazdag mérnök innovatív fejlesztéseivel – és ez a mai napig nem változott. Sorra jelentek meg Irmscher új Opel-alapú ötletei és járműkoncepciói
Az Irmscher cég idén ünnepli 35. Születésnapját és folytatja ezt a tradíciót az i35 rendkívüli modellel. Ennek az exkluzív jubileumi modellnek csak limitált példányszáma hagyja el a remshaldeni szerelőcsarnokot. Az i35-jubileumcsomag a GTS mellett a Vectra Caravan-hoz és a Signum-hoz is megjelenik. A hab a tortán az i35-különleges modell esetén egy opcionálisan beszerezhető 302 lóerő teljesítményű kompresszormotor kerek 370 Nm forgatónyomatékkal. Éppen hat másodpercre van szüksége a kompresszor-Vectrának egy 0-tól 100-ig sprintre és csak 283 km/óra sebességnél áll be a hajtóerő.
Kívül konzekvens sportosság atletikus eleganciával. Már az elsõ pillantásra világosan látszik az Irmscher féle tökéletesített művön, hogy a sportosság volt a vezérelv a külső megalkotása során. Az Irmscher-Vectra arcát egy frontspoilerajak és egy i35-díszemblémával ellátott hûtõrácsbetét határozza meg. Az oldalsó szegélyspoilerek optikailag csökkentik az autó szabad magasságát és összességében dinamikusabbá teszik az autó oldalát. Az autó farát egy hatalmas szárny íveli át, amely a farokköténybetéttel és a szögletes négycsövű-kipufogócsõvel együtt átviszi a Vectra fergeteges vonalvezetését annak farrészére. A farokrészre erõsített i35-Kompressor-logo tudtára adja a szemlélõnek, hogy ez esetben egy egészen különleges Vectra-GTS-rõl van szó.
Belül dinamikus karakter tágas komforttal. Az i35 Vectrával sikerült egy kompromisszummentes sportautót kidolgozni, amely nem tartalmaz Punkto komfort-szerű elemeket. A belsõ összhatását a sportos formatervezésű Irmscher-féle teljes-bőrfelszerelés határozza meg, barkázott marhanappa decens díszcsíkokkal. Az optimális oldaltartást a jó kialakítású sportülések biztosítják, melyek háttámláit értékes acélból készült „Irmscher-Badges” díszítik. A Vectrát egy bőr-multifunkciós-kormánnyal irányíthatjuk, ahol a kormánykoszorú részei valamint a küllők platinázottak. Ideálisan illenek ehhez a gránit-hatású váltó- és kézifékmarkolat, a fénytelenített nemesacél-burkolatok valamint a matt alumínium ajtógombok. A hamutartón megtalálhatjuk az i35-emblémát és a megfelelő gyártási számot, amely ezt a GTS-t egy limitált Irmscheri35-különleges modellként identifikálja.
Technika
Teljesítménynövelés biztonsági tartalékokkal A 3,2 literes Opel-aggregátumba az Irmscher - motortechnikusok egy további kompresszort implementáltak, amely az eredeti teljesítményt büszke 302 lóerõre emeli. Annak érdekében, hogy ezt a motorteljesítményt hatékonyan fékezhessük, az Irmscher a GTS-t egy nagyobb fékrendszerrel látta el. A 18 colos sport star-design könnyűfémkerekek nem csak szemet gyönyörködtetőek, hanem – a megfelelő spotfutóművekkel együtt- a jobb úttartásért és a könnyebb vezethetőségért is felelősek. A megfelelő hangzást a négy szögletes kivezetéssel rendelkező kipufogócső biztosítja.
Áttekintés
Külső
- Frontspoilerajak
- Hűtőrácsbetét i35-díszemblémával
- Oldalspoiler
- Sport-farokszárny
- Farkötény-sportbetét
- i35-logo a farrészen
Belső
- Teljes-bőrfelszerelés
- Airbag-kormánykoszorú bőr/platina-kivitelben
- Váltó- és kézifékmarkolat gránit/platina-kivitelben, i35-embléma a középső konzolon limitált gyári számmal
- Nemesfém-burkolat
- Alumínium-ajtógombok
Technika
- Megnövelt teljesítményű 3,2 literes V6-os motor kompresszorral
- LM-kerekek Delta-kivitelezésben 8x19 ET 35 235/45x19 gumikkal
- Teljes sportfutómű
- Kipufogócsövek két-két szögletes dupla végcsővel jobbra/balra
Signum kivitelben is készült.
Módosítva : forumadmin
- 2
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások