Ez egy klasszikus négyüléses kabrió vászontetővel. A hátsó tér - mint általában az ilyen járművek esetén - nem teljes értékű (méretű) helyet add. Ha csukva van a tető, a tető helyére is bőven lehet pakolni. Hátul a lábtér semmivel sem kisebb mint a Coupe változatban, ellenben két személyes hátul, a karosszéria merevítések miatt. A szélfogó elhelyezése a tető doboz alatt van kialakítva a csomagtérben.
Az autó kinézete, megjelenése a (tető kivételével) teljesen megegyezik a Coupé-val. Tehát egy dinamikus, sportos, elegáns Astrát kapunk, enyhén (műszerfal) unalmas utastérrel.
Az Astra G Cabrió kizárólag elektromos vászontetővel készült. Van mechanikus és automata tető reteszelési lehetőség. A tető mozgatás minden esetben automatikus. A nyitás vagy zárás körülbelül 25 másodperc vesz igénybe. Ezen kívül mind a négy oldalsó ablakokat lehet nyitni és zárni egyszerre.
A motorválaszték megegyezik az Astra Coupé-val.
A szokásos felszereltség (Cabrio), mellett volt még Linea Rossa, 90 év Bertone kiadás, valamint a Edition 1 és Edition 2 változatok.
Linea Rossa:
- piros-fekete bőr belső (ülések, ajtókárpit),
- piros biztonsági övek
- fehér hátú műszerszámlapok piros mutatók,
- bőr kormánykerék távirányítóval az audiórendszer,
- alumínium váltógomb és ajtó küszöb Linea Rossa logóval és
- egyedi 16”-s és 17”-s kerekek.
- a fényezés magma vörös színben, korom, csillag ezüst, „chianti” vörös és világos ezüstben volt rendlehető.
90 éves Bertone Edition:
- bézs bőr belső (ülések, ajtókárpit),
- fekete színű középkonzol,
- fehér hátú műszer számlapok,
- különböző Bertone által készített betűk és speciális kerekek és festék bevonatok.
Daytona:
- kasmír beige színű szövet,
- fehér hátú műszer számlapok,
- bőr kormánykerék távirányítóval,
- bőr és az alumínium kiegészítők a utastérben.
Silverstone:
- acélszürke szövet- és bőrkárpitozás, szürke biztonsági övek,
- alumínium váltógomb,
- bőr kormánykerék
- fehér hátú műszerfal
Írta: Hemi, Tgabika76, NeedForSpeed
Módosítva : forumadmin
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások