Készült: 2004. április 20. kedd, 16:14
Utolsó frissítés: 2014. január 16. csütörtök, 08:06
Forrás: GSI.HU Opel Tuning Magazin www.gsi.hu
Mindenki tudja, hogy a Frontera nem egy túl jól sikerült konstrukció, épp ezért teszteltük.
Gyártás: 1998
2198cm3
A kocsi összsúlya: 1735kg
Gyorsulás 0-100Km/h: n.a
Max sebesség: 180Km
Fogyasztása: minimum: 9.9L/100km
maximum: 17L/100Km
Az autó 52e km futott muszaki hiba nélkül.
A régi kocsi ismeretében merjük állítani, hogy sok hibát küszöböltek ki, a ma eladásra kerülo jármuben. Persze ez nem azt jelenti, hogy tökéletes, de közelíti a jót! A Frontera II nyers technikai adatai helyett a hétköznapi emberek a szemszögébol vázoljuk fel.
Újítások
- A muszerfal, szebb, átláthatóbb! - Kis középsõ ablak a kocsi oldalán jobb kilátást eredményez.
- A konzolról állítható felezogomb.
- Erosebb motorok, és keményebb kaszni.
- Levehetõ hátsótetõ.
- A motor halk, a belso muanyagok nem recsegnek, nem ropognak, jól egybe lettek építve, a menet zajok minimálisak, mert áramvonalasabb kasznit kapott.
Pozitív:
Hátsó ülések előre dönthetőek, így nagy rakteret nyerhetünk másodpercek alatt. A kocsi jól húz, és még terepre is kiváló. Hóban, fagyban, sárban, homokban magabiztosan mozog. A tervezők a magyar utakra alkották a kocsit.
Negatív:
A tesztelt változat 3 ajtós. Az ülések nem jegyzik meg a pozíciót, és ha hátra beül valaki a sofor kezdheti beállítani magának az ülését újra, meg újra. A csomagtartót nem zárja a központi zár, és a világítás elalszik ha a csomagtartóban babrálunk! A gyári zene rendszer 4 hangfalas, és nagyon gyatrán szól. A levehető hátsó tetot, nincs hova rakni a kocsiban, így ha levesszük, hagyhatjuk a garázsban. A kocsi sokat fogyaszt, a súlyadó, és a kötelező biztosítás is nagyon magas, továbbá vonzza a rend oreit, mert a rutin ellenőrzések gyakoriak. Ebbol az látszik, hogy az új Frontera tulajdonosokra jobban vigyáznak a rendőrök.
Az autót azoknak ajánljuk akik sokat járnak hegynek felfelé, és szeretnek sportosan vezetni. GSI.HU Teszt eredmény 10/8
Módosítva : forumadmin
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés