Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR
  • Oldalunk szerkezete változott. 2022-től mint "MAGAZIN" működünk. Az oldalon a regisztráció lehetősége 2021. végén megszűnt. Tehát a fórumokban (tudástár) csak olvasgatni lehet. Megértést köszönjük.  OpelForum.hu csapata

Opel Astra F 1.6 Si


forumadmin

Készült: 2004. április 20. kedd, 16:16

Utolsó frissítés: 2014. január 16. csütörtök, 08:06

Forrás: GSI.HU Opel Tuning Magazin www.gsi.hu

Ti kértétek, hogy a hazánkban eladósorba került Opeleket teszteljük, íme az első áldozat. Szerkesztőségünk 1 hétre kapta kölcsön az itt látható Opel Astra Sedan-t. A tulaj rögtön kijelentette, hogy életünkkel felelünk a kocsi épségéért, mert törve még nem volt.

gallery_457_506_8572.jpg

Teszt: Opel Astra 1.6 Si
Adatok:
1595 Cm3 (100Le)
Évj 1993. 10. 11
Színe: Metálbordó
Futott km: 152.000
Súlya: 980kg.

GL felszereltség, riasztó, vezetőoldali légzsák, szervo kormány, és persze az elmaradhatatlan gyári 6 hangfal-as Blaupunkt szett Kötelező biztosítás összege: 13210Ft / negyedév Jobban szemrevételezve az autót, találtunk rajta egy-két sérülést, de ténylegesen nem mondható sérültnek. Rozsdásodás jelét, nem nagyon találtuk.

A karosszéria egyben van, színe kulturált, elegáns megjelenést kölcsönöz. Ezek után indult az egy hetes próbaút. Az első pozitív benyomás akkor ért minket, amikor izmosabban nyomtuk a pedált, az autó 152e km ellenére kellemesen húz, jól fekszi az utat, nem csörög, nem zörög, egyben van. Némethonban jól össze lett rakva, persze ebbe a tulaj rendszeres szervízelése is közbejátszott.
A tulaj 3 évesen vett az autót, és mivel sógora szerelő, ezért minden családlátogatás alkalmával, egy átvizsgálást kapott ajándékba. Az autó végsebessége 170km/h, amit könnyedén teljesít, országúti fogyasztása 6 liter körül alakult.

gallery_457_506_7463.jpg
Mint tudjuk a pesti utak híresek a minőségükről, ezt az akadályt könnyedén teljesítettük, az egészen friss lengéscsillapítókkal, városi forgalomban 8 litert mértünk, tudni illik, hogy nem szeretünk lassan furikázni. Az a kis felirat a végén, hogy Si érezhető különbséget jelent a sima 1.6 -hoz képest. Ez a típus teljes mértékben igénytelen, nyüstölhetjük, gyilkolhatjuk, de jól állja a sarat.

gallery_457_506_891.jpg

gallery_457_506_6925.jpg

Nagy csomagtérrel rendelkezik, a lopási statisztika legalján foglal helyet, és nem drága a szervizelése. Tökéletes társ a mindennapokban, nem kimondottan fiataloknak való, de az összhang nagyon pozitív. Az autóba 600km sikerült beleraknunk, nem törtük össze, nem ment rajta semmi tönkre. Véleményünk szerint a piacon kapható más márkáknál jóval megbízhatóbb, és olcsóbb is, de nehezen eladható a túlkínálat miatt. Hiányoltuk, a fordulatszámmérőt, és a centrálzárat, a motorzaj egy bizonyos fordulaton elviselhetetlen, és a hátsó utasok számára nem túl bőséges a helykínálat, továbbá iszonyatos módon párásodik, és a légkeringtető eszméletlenül hangos. A kocsi motorikusan hibátlan, kerestük az általános Opel betegségeket, de nem találtunk semmit, mivel nagyszerviz után kaptuk készhez a kis vöröst. Elégedettek voltunk, mert végre igazi autót tesztelhettünk, és mert nem egy betegágy hibáinak az összesítő kimutatását kell leírnunk.

 

Módosítva : forumadmin


Visszajelzések

Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások



Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz

A bejelentkezés után megjegyzést írhat



Bejelentkezés

  • Ki van Online?   0 Felhasználó, 0 Névtelen, 99 Vendég (Teljes lista)

    • Jelenleg nincs regisztrált felhasználó az oldalon ONLINE
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.