10 órakor kinyílt az Opel Sztráda kapuja, hogy az addigra kb. 60 autóra duzzadt konvoj végigautózzon a belsõ udvaron, majd egy Safety Car feliratú gyönyörû, 22 éves Opel Senatorral az élen elinduljanak Fót felé. Két rendezõ autó segítette a zavartalan kijutást, egyik a lámpás kersztezõdésnél állta a balról érkezõk útját, másik a körforgalom menetét állította meg, hogy az Opel-áradat megszakítás nélkül haladhasson tovább. A fóti Somlyó tónál már várták az Opeleseket, további rendezõk segítették az autókat a parkolásban. Majd a MOTE elnöke, Angyal Attila néhány mondattal megnyitotta a találkozót, köszöntött minden résztvevõt és jó szórakozást kívánt mindenkinek.
A csapat összeállt egy nagy, közös fényképezéshez, majd mindenki belevetette magát a rendezvény forgatagába. Sokan a büfét rohanták meg vagy a vattacukrosnál találtak megoldást a bajukra. Így tett a MOTE elnöke és 2 szekció vezetõje is, akik bicskával, késsel és kanállal próbálták a vattacukrot elfogyasztani. Mások a meghívott cégeket keresték meg vagy az Opel Sztráda tesztautójával, egy Opel Merivával csaptak egy kört. A Befecskendezõs Motorok Szervíze (injektor.hu) bárkinél ingyen motorállapot felmérést végzett vagy a festékréteget vette górcsõ alá. Debrecenbõl érkezett az ATD Tuning cég, Attila külsõ-belsõ kiegészítõket, spoilereket hozott mutatóba. Hernád Tamást már sokan ismerhették az elõzõ találkozóról, õ is az optikai tuning témában állt az érdeklõdõk rendelkezésére. Nem sokkal késõbb feladatot kaptak az izmok is.
A Combo-toló versenyen egyéni és páros indulók próbálták az adott távon a legkevesebb idõ alatt eljuttatni a nem túl könnyû puttonyost a célvonalig. Ezt követõen autós és Opel ismereti tesztkérdésekkel ütötték el az idõt a jelentkezõk. Ez nem kevés fejtörést okozott sok embernek, hiszen Opel technikai kérdéseken túl elgondolkodtató feladatok is voltak szép számmal. Emiatt úgy döntött a rendezõség, hogy a legkevesebb pontot elért induló citrom-díjban részesül, ami egy VW plakát volt. A sors fintora, hogy a díj a Sirocco-klub vezetõjénél landolt, aki meghívott vendégként próbált válaszolni a számára "tipus-idegen" kérdésekre. Idõközben elkészült az ebéd is, ami osztatlan sikert aratott. Többen megvárták a bográcsos paprikás krumplit, ami szintén rendkívül jól sikerült. Eközben beindult az autó szépségverseny, amire szép számmal jelentkeztek a résztvevõk közül. A sok gyári felszereltségû Opel mellett elõkerültek a direktszûrõk, egyéni optikai megoldások, 19 collos felnik és sportülések is. A zsûri a tipusokon kívül két általános kategóriában is hírdetett eredményt : a találkozó legdögösebb és legszalonképtelenebb autója. Elõbbit egy ezüst Corsa C nyerte, utóbbit pedig Faro fedõnevû Opel Omega tulajdonos társunk, aki frissen tört autójával indult a versenyen.
A "MOTE legdögösebb autója" különdíját pedig egy nagyon látványos, spoilerezett, 19 collos felnikkel szerelt fekete Omega vihette haza. Végszóként 74db autó, és 186db látogató jött el a MOTE VII. találkozójára! Azon Opeleseket, akiket érdekel a belépés lehetõsége, azoknak a következõ linkekek ajánljuk figyelmébe:
www.opelklub.hu
www.opelclub.hu
www.gsi.hu
www.calibraclub.hu
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés