Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR
  • Oldalunk szerkezete változott. 2022-től mint "MAGAZIN" működünk. Az oldalon a regisztráció lehetősége 2021. végén megszűnt. Tehát a fórumokban (tudástár) csak olvasgatni lehet. Megértést köszönjük.  OpelForum.hu csapata

Cikkek

Cikkek kezelése
forumadmin
A korábbi volumen 30 százalékát adó Astra Classic kiesése ellenére az Opel a dobogó legfelső fokán
Harmadik év, hogy sorozatban az Opel adta el a legtöbb személyautót Magyarországon
2013-ban ismét az Opel lett az első a személyautó eladásokban Magyarországon, mégpedig úgy, hogy kiesett a korábbi volumen harminc százalékát adó Astra Classic a kínálatból és nem volt a 2012-es rendőrautó tenderhez hasonló nagymértékű közbeszerzés sem. Az Opel tavaly 6.120 személyautót adott el, ami (a rendőrautók nélküli) 2012-es eladásoknál 210 darabbal több. Az Opel Magyarország az év elejétől az új Astra átpozícionálásával valamint a Corsára és a Merivára kialakított kedvező ajánlatokkal próbálta kitölteni azt az űrt, amit az Astra Classic hagyott maga után. Az egész éves jó teljesítményt az Opel kiemelkedő évvégi hajrával fejelte meg: decemberben a személyautó piacon 704 autó eladásával a márka14 százalékos piaci részesedést ért el, míg az Opel éves piaci részesedése a személyautóknál 10.9 százalék. Összesítésben, a személy- és kishaszonjárművek piacán az Opel a második 6.726 eladott autóval és 10 százalék körüli részesedéssel.
 
A magyar autópiac tavaly 5.6 százalékos növekedést mutatott, a személyautóknál ez az érték 5.81 százalék, a kishaszonjárműveknél 4.72%.

forumadmin
A korábbi volumen 30 százalékát adó Astra Classic kiesése ellenére az Opel a magyar személyautó eladásokban első tudott maradni
Szentgotthárdon az idén indul a kis benzinmotorok sorozatgyártása és további 400 fővel bővül a létszám
Az Opel 14 év után először növelni tudta piaci részesedését Európában
 
Budapest. „Kemény, de sikeres év volt a tavalyi” – így foglalta össze újságírók előtt a 2013-as esztendőt kereskedelmi szempontból Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója. Csak emlékeztetőül: a tavalyi év elején azt a célt fogalmazta meg, hogy az Opel legyen továbbra is a legjobb a személyautó eladásokban. A „sikeres” minősítés pontosan azt jelenti, hogy 2013-ban ismét az Opel állhatott a képzeletbeli dobogó legfelső fokára. De, ha bárki azt gondolná, hogy két egymást követő évben elnyert elsőség után nem különleges eredmény harmadszor is az „aranyérem”, az nagyon téved. A Koncz Gábor által használt másik jelző, az ugyanis, hogy 2013 „kemény” év volt arra utal, hogy kiesett a kínálatból korábbi Opel volumen harminc százalékát adó Astra Classic (és nem volt a 2012-es rendőrautó tenderhez hasonló nagymértékű közbeszerzés sem.)
 
Az Opel tavaly 6.120 személyautót adott el, ami (a rendőrautók nélküli) 2012-es eladásoknál 210 darabbal több. Az Opel Magyarország az év elejétől az új Astra átpozícionálásával, a Corsára és a Merivára kialakított kedvező ajánlatokkal, jó Mokka és Antara eladásokkal tudta kitölteni azt az űrt, amit az Astra Classic hagyott maga után. Az egész éves jó teljesítményt az Opel kiemelkedő évvégi hajrával fejelte meg: decemberben a személyautó piacon 704 autó eladásával 14 százalékos piaci részesedést ért el, míg a márka éves piaci részesedése a személyautóknál 10.9 százalék volt. Összesítésben, a személy- és kishaszonjárművek piacán az Opel a második lett 6.726 eladott autóval és 10 százalék körüli részesedéssel.
 
„Bíztató és a márka erejét mutatja, hogy a Classic kiesése ellenére is növekedni tudtunk.” – mondta Koncz Gábor. „Bíztató az is, hogy – ha mérsékelten is – de növekedett a hazai autópiac, ugyanakkor továbbra is egészségtelen a flotta eladások 70 százalék fölötti aránya és torzítja a valós piaci képet a néhány márkánál jelentő szerepet játszó re-export. Az idei esztendőben arra számítunk, hogy itthon folytatódik a piac és az Opel eladások növekedése és megőrizzük személyautó eladásokban az első helyet.” Koncz Gábor végül kiemelte, hogy az Opel európai szinten is jól szerepelt 2013-ban. „A márka 14 év után tavaly először tudta növelni a piaci részesedését és általában is javult az Opel nemzetközi megítélése”.
 
A múlt évi és az idei Opel újdonságok közös vonása, hogy egyre több modellben jelennek meg a legkorszerűbb szentgotthárdi motorok. A Cascada, Zafira, Astra és Insignia után ez év elejétől már a Merivában is lesz magyar szív – és az igazi felfutás még csak most jön.
 
Solt Tamás, a szentgotthárdi Opel gyár igazgatója elmondta, hogy „a tavalyi két nagyobb motorcsalád bevezetése után az idei év közepén indul el a kis benzinmotorok sorozatgyártása. Emellett az 1.6-os dízel és benzinmotorok újabb változatai – összesen 20 új motorvariáns - is készül az idei esztendőtől a korszerű Flex gyárban. A foglalkoztatottság tovább nő: a teljes létszám tavaly decemberben elérte Szentgotthárdon az ezer főt, az idén pedig közel 400 új munkatárs felvételét tervezzük.”
 
Folytatódnak a tavaly februárban bejelentett százezres kapacitásbővítés előkészületei, a Flex gyár területe további 1.600 m2-rel bővült. Solt Tamás elmondta, hogy „a kivitelezési munkálatok jelenleg – a terveknek megfelelően – már a géptelepítések fázisánál tartanak és az új gyárrész az év első felében kerül átadásra.
 
Tavaly a február óta üzemelő Flex gyárban termelt 14 ezer motor mellett a Family1-es motorgyár 340 ezer motort állított elő, melynek körülbelül 70 százaléka a tengerentúlon került értékesítésre. A jövő évben az összdarabszám 10%-os növekedése várható, azaz a két motorgyár együttesen közel 400 ezer darab motort állít majd elő.

forumadmin
Fontos számunkra, hogy klubtagként  Magyar Opel Tulajdonosok Egyesületéhez tartozol. Klubunk 2002-ben azért jött létre, hogy megpróbálja összefogni a különböző Opeles csoportokat és segítse, támogassa az Opel gépjármű tulajdonosokat. Csatlakozásoddal rengeteg hasznos információhoz, leíráshoz juthatsz, melyek segítenek jobban megismerni Opeled minden csavarját. Korlátlanul használhatod fórumunkat ahol márkatársaiddal vitathatod meg problémáid, kérdéseid. 
Független szervezet vagyunk, aminek alapműködése a tagsági díjból kerül finanszírozásra. Magyar Opelesek civil összefogása alapját tehát a tagság biztosítja, hiszen nélkülük nem tudnánk megrendezni az évente megrendezésre kerülő Opel találkozóinkat a Hungarian Blitz Ring-t és a Hungarian Blitz Weekend-t sem.
Klubtagként jogosult vagy az Benefit Barcode kártyánkra . Az elfogadó helyek listáját honlapunkon az alábbi link alatt találod. 
(Az elfogadó helyek száma folyamatosan bővül érdemes néha megnézni.)
A klub által megrendezett találkozókon a kártya felmutatása ellenében további kedvezményekre vagy  jogosult. Ezek pontos helyszínéről, időpontjáról hivatalos honlapunkon a, www.opelforum.hu-n vagy facebook oldalunkon tájékozódhatsz.
Összegezve:
Ha másért nem új barátok szerzéséért megéri. Főleg, ha valaki nem bír magával, és minden hónapban szívesen vagy belső kényszer hatására Opelesek társaságára vágyna  . Különösen érdemes azoknak az Opeleseknek belépni, akik szívesen használnák az opelforum.hu minden szolgáltatását, kedvezményeket, járnak találkozókra és szívesen támogatnak egy hivatalos szerveződést. Tagként lehetőséged van youngtimer, veterán, hobbyautó kedvezményesbiztosításra.  Minél régebbi tag valaki bizonyos ajándékokat, elismerést kap, attól függően, hogy több mint  5 (hűség) éve klubtag.  Akik szeretnek minél több opeles találkozón részt venni és nem mindegy számukra mennyit fizetnek a belépéskor Olyan baráttársaságoknak, melynek tagjai nem szívesen lépnek be valahová, ahol senkit nem ismernek. De a MOTE belül klubot alapítva, szívesen tagjaivá válnak. Részletesebben Kedvezmények Végezetül, hogy egy kis bepillantást nyerj miért is fontos számunkra a tagságod. Látnod kell, hogy  felgyorsult világunkban a közösségi oldalak terjedésével az ilyen kisebb közösségek egyben tartása jóval nagyobb feladatok jelent számunkra. Ahhoz, hogy az évek alatt felhalmozott rengeteg fórum beszélgetés, „hogyan csináld” leírásokat továbbra is használni tudjátok Te és a márka társaid egy minimális fenntartási költséggel számolnunk kell. Az egyesületbe befolyt további összegekből a találkozók programjait próbáljuk színesebbé változatosabbá tenni melyeken a Te részvételedre is mindenképpen számítunk! Gyere és mutasd meg Opeled Nekünk! 

Köszönettel és Baráti üdvözlettel,

Klub vezetőség
www.opelclub.hu
www.opelforum.hu
www.facebook.com/opelclub.hu/

forumadmin
Kedves Klubtagok és Szimpatizánsok !
 
Az utóbbi időkben a régiók aktivitása nagyon visszaesett, ezért jobbnak láttuk működésüket 2014 január 6 napjától felfüggeszteni. Szeretnénk esélyt adni arra, hogy a régiók újraszerveződjenek. Az Opel Club Kecskemét és az Opel Club Budapest működését ez nem érinti.
 
 
 
Az eddig felfüggesztett MOTE Klubok:
- Opel Club, Észak-Magyarország (2014.01.06.)
- Opel Club, Nyugat (2014.01.06.)
- Opel Club, Közép-Dunántúl (2014.01.06.)
- Mediterrán Opel Club (2014.01.06.)
- Opel Club, Debrecen (2014.01.06.)
- Astra G Klub (2011)
 
Továbbra is biztatunk Benneteket szekciók és régiók alakítására, erről bővebb információkat ITT találtok.
 
Üdvözlettel :
MOTE

forumadmin
Mire lehet használni egy MOTE- Benefit Barcode logós kártyát?
Kedvezményes vásárlásra az Benefit Barcode matricával ellátott üzletekben, az azon feltüntetett százalék mértékéig.
Hány helyen használhatóak a MOTE-Benefit Barcode logós a kártyák?
Jelen pillanatban több, mint 1200 elfogadóhelyen. Magyarország legnagyobb létszámmal működő kedvezménykártya-rendszere az Benefit Barcode! 
 
Hogyan vehetők igénybe a kedvezmények?
A blokkolás, illetve a számlázás előtt kell felmutatni a kártyát. Az elfogadóhely munkatársa ellenőrzi az érvényességet, adott esetben beolvassa a kártyán szereplő vonalkódot.

Meddig használható egy kártya?
A kártyán található érvényességi idő napjáig- a klubtagság lejárati dátumáig.
>>Benefit Barcode KERESŐ<<

forumadmin
Egyesületünk új alapokon, új gondolatisággal rendezte sorait Az egyesületünk célja ekkor az volt, hogy új alapokra helyezze a nagy múltra visszatekintő klubéletet és az MOTE hagyományaihoz méltó,de minél színvonalasabb eredményeket elérni.
2010-s év:
2010. március 27-én a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete és a Dragracing.hu közös szervezésében megrendezte a II. OPEL KUPÁ-t, Kiskunlacházán. 
Így  2010-ben is a kiskunlacházi reptéren kezdtük a szezont.  2010-ben megrendezésre került a Kecskeméti Opel klub, szokásos Szelidi tavi családi hétvégéje 2010.július.9-10-11. között. Családias jó hangulatú találkozó volt . A Manta Club és a MOTE ezúttal egy helyen és időben tartotta nagy nyári találkozóját 14. Nemzetközi Opel Találkozó és VI. Hungarian Blitz Weekend, 2010. Július 26 - Augusztus 1. között. Sajnos a rendezvényt elmosta az eső, de a kemény mag így is jól érezte magát a szlalom versennyel tarkított szombati napon.  Az Opel Club, Kecskemét megrendezte III. Pályanapot Kecskeméten 2010. Szeptember 18.-án. A siker most sem marad el. Évzárónkat 2010. november 13.-án Mogyoródon - Ring Fogadóban tartottuk. 

 
2011-s év:
2011. március 26-án a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete és a Dragracing.hu közös szervezésében ismét megrendezésre került az OPEL KUPA, Kiskunlacházán. A 2010-es és 2009-es  sok résztvevőnek köszönhetően, 2011-ben is megkaptuk a lehetőséget, hogy a kiskunlacházi reptéren kezdjük a szezont, előző években több mint 200 Opel jelent meg a helyszínen! Valami nagyszerű kezdődőt el 2011-ben! Az Opel Magyarország 20 éves születésnapját  - Legendák találkozása. Opel Családi Születésnap néven a Hungaroringen rendezte meg 2011.05.14.-én. Melyre mint kiállító meghívást kapott egyesületünk is. 2017-ig minden évben megrendezésre került ez az Opeles fesztivál.  Az Opel Club, Kecskemét  3 találkozót és egy kirándulást is szervezett ebben az évben. Megrendezte MOTE napok néven Soltvadkerten családi hétvégéjét (2011. Május 13-15. között) majd 2011. július 20-24. között kirándulást szerveztek Lengyelországba. 2011. Szeptember 3.-án megrendezték a Pályanapot Kecskeméten szám szerint a IV.  Sajnos egyben az utolsót is. A siker most sem marad el, de sajnos a folytatás már igen 2012 -ben már nem került megrendezésre. A harmadik pedig a MOTE Évzáró volt melyet Kecskeméten a Szőlőfürt Fogadóban 2011. 12. 10.-én tartottunk meg. Ne feledkezünk meg a 2011-es szegedi Blitz Weekendről ami egy új fejezetet nyitott az egyesület életében. Sokan szép emlékeket őriznek a szegedi találkozókról, méltán mondhatjuk jó választás volt. Tehát 2011 Július 8-9-10 között hetedik alkalommal került megrendezésre az ország legnagyobb Opel találkozója a Hungarian Blitz Weekend. Az országjárást folytatva 2011-ben Szegeden a Sziksóstói Strand és Kemping területén volt megtartva a rendezvény. Szállás 2-3-4 ágyas fa és kőházakban, illetve rengeteg árnyékos sátorhely állt a rendelkezésünkre. A kemping területén az összes szálláshely a miénk volt! Továbbá szabad strandhasználat, sportolási lehetőség, a kemping területén étterem, kulturált környezet várt minket. Ebben az évben indítottuk el Facebook oldalunkat és Youtube csatornánkat. 
 
2012-s év:
10 évesek lettünk! Opel Kupa IV. 2012.03.24. Kiskunlacháza, Dragracing.hu-MOTE közös rendezés. Hagyományosan gyorsulási versennyel nyitottuk a szezont. Az Opel Club, Kecskemét Soltvadkerten (Május 11-13. között) tartotta találkozóját ahova szeretettel vártak minden tagot.
A legendák újra találkoztak 2012. május 19-én a Hungaroringen. Újra részesei lehetünk Magyarország legnagyobb Opeles rendezvényének. Az Opel bemutata az Opel Amperát, az Opel egyedülálló, kiterjesztett hatótávú elektromos autóját, a 2012-es Év Autóját. Az Opel Ampera mellett a látogatók találkozhattak az 2012-ben 20 éves első magyar gyártású F Astrával, amely 2012 márciusában hazalátogatott otthonába, a szentgotthárdi Opel gyárba. A rendezvényen ezért F Astra találkozót szerveztek, kiemelten kezelték  az F Astra tulajdonosokat, jelentkezni a regisztráció során lehetet. Egy másik legendával, egy Opel Calibrával pedig valaki haza is ment a rendezvényről. Az Opel Márkaszervizek Szerviz 4+ Program boxánál volt megtekinthető mi lett a Sportverda TV műsor Calibra Projektjének végeredménye. A Forma-1-es pályán való felvonulás, pedig nagy élmény volt számunkra! 
2012. Augusztus 03-05. között került megrendezésre  a VIII. HUNGARIAN BLITZ WEEKEND. A tavalyi siker után ismételten Szegedet, a Sziksósfürdői strand és kemping területét vesszük birtokba egy hosszú hétvégére.   A rendezvényen megtekinthetők voltak az Opel Magyarország által kiállított prémium kategóriás autók, úgy mint Opel Ampera, Opel Insignia OPC Unlimited, Opel Corsa OPC Nürnburgring Edition.  10. születésnapunkat  ( Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete) ezen a hétvégén ünnepeltük meg. Tombolán értékes nyeremények sorsoltunk ki  3 db 1 éves klubtagságot, vásárlási utalványokat, 2 éjszaka szállást reggelivel a HOTEL SISSI-ben, 2 fő részére, 1 db XBox360 konzolt, 1 db házimoziszettet, 1 db LCD Televíziót és persze buli volt hajnalig
2012. december 8.-án tartottuk évzáró rendezvényünket Kecskeméten a Szőlőfürt Fogadóban.
 
2013-s év:
Ebben az évben is a szezont gyorsulással kezdtük meg. V. Opel Kupa 2013.03.23 A Dragracing.hu és a MOTE szervezésében. Már jól megszokott módon. Ebben az évben kezdtük meg igazán megérezni a facebook térnyerését az egyéb webes oldalakkal szemben. Ekkor már mérhető volt az oldalunk az opelforum.hu kezdődő "hanyatlása". Amely a következő év elején több témakör bezáráshoz vezetett.
Na, de ne szaladjunk így előre. MOTE klubok átszervezése 2013 -ban megindult. Több partner klub lépet a színre, akik ugyan nem részei a MOTE-nak, de jó kapcsolatok alakultak ki . Hemi által külön készített Opel Magazin oldal megszűnt mint külön oldal integrálódott az opelforum.hu -ba. Igaz nem fontos tény, de 2013 -ban voltozott az adószámunk is, az 1%-os a felajánlások miatt volt fontos információ. 
 A gyorsulást követően  Mogyoródon tartottunk egy Opel találkozót a Ring - Mozi területén. II.Ring Mozi Opel Találkozó - Mogyoród -2013.04.27.  
Ezt követően az Opel Magyarország szervezésében Opel Családi Nap a Hungaroringen avagy Legendák találkozása. Természetesen a MOTE is képviselte magát a rendezvényen.Opel Legendák Találkozása a Hungaroringen 2013. május 11.
Opel Club, Kecskemét a MOTE Napokat 2013 Május 17-18-19. között Soltvadkert helyett Dunapatajon Szelidi tó-nál tartották meg. 
Meglátogattuk a IX. Országos Veterán Opel Találkozót -  (MVOK szervezésében) amely 2013. július 5-6-7. között volt Dunaharasztin. 
2013-ban már kilencedik alkalommal került megrendezésre a Hungarian Blitz Weekend 2013.08.17-18.-19.  ! A helyszín ismét Szeged. Már harmadik alkalommal vettük birtokba Szegeden, a Sziksóstói Strand és Kemping Területét ! Egyben ez volt a búcsú is ettől a helyszíntől. A találkozó nagyon jól sikerült, szép emlékeink maradnak a szegedi blitzekről. 
2013.11.09-10. között tartottuk meg első alkalommal Tatán az Öreg-tó Hotelben évzáró vacsoránkat. 
Karácsonykor a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete adománygyűjtő akciót indított Opeles Összefogás 2013 néven  a Tűzoltó utcai Gyermekklinika javára. A Tűzoltó utcai Gyermekklinikán kezelik az ország minden második leukémiás, illetve daganatos beteg gyermekét, azaz annyit, amennyit az ország összes többi onkológiai központjában együttvéve. Adományainkkal szebbé tehettük az ott kezelt gyermekek Karácsonyát és reméljük könnyebbé tehettük számukra és a velük ott tartózkodó szüleik számára az intézményben eltöltött napokat. Az akció időtartama : 2013 December 1. – December 20. között zajlott. Akik 2013.december 6. és 15. között léptek be az egyesületbe - vagy csak hosszabbítottak - annak tagdíját a kampány keretében teljes mértékben a Tűzoltó utcai Gyermekklinika javára fordítottuk!
 
2014-s év:
A 2014 -s év találkozók szempontjából a már jól bevált forgatókönyv alapján zajlott. 
VI. Opel Kupa Kiskunlacházán, 2014.03.29.
MOTE napok Soltvadkert 2014.május 16-18  (Opel Club Kecskemét)
Opel Legendák Találkozása a Hungaroringen 2014.május 17. 
X.Hungarian Blitz Weekend - 2014.08.08-2014.08.10. Verőce, Csattogó-völgy -- TIZEDIK alkalommal került megrendezésre a Hungarian Blitz Weekend! A jubileumi Opel találkozó új helyszínen,  Verőcén került megrendézésre. Utólag mondhatjuk az egyik legkomolyabb rendezvényünk volt méltó volt a tizedik alkalomhoz. Youtube -n számtalan videó készült a rendezvényről. Saját TOP 5-s találkozó között emlegetjük. Köszönjük a sok segítséget tagjainkat és résztvevőknek. 
MOTE Évzáró Hétvége 2014. november 15.- Tatán, az Öreg Tó Club Hotelben tartottuk meg családias hangulatban. 
Opeles Összefogás 2014 : A tavalyi sikereken felbuzdulva a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete 2014-ben is megrendezte az Opeles Összefogás elnevezésű karácsonyi adománygyűjtő akcióját. 
Ahogy azt már éreztük a Facebook térnyerése miatt az Opelforum.hu oldalon több rész bezárások áldozatává estek az inaktivitásuk miatt. Kiemelten a Társalgó - - MOTE / MVOK tagoknak rész -- az ami teljesen eltünt ez által. Helyette a Facebook csoportjaiban folyik az aktív élet. 
GSi Club Hungary 2014 -ben a típus hiánya miatt háttérbe szorult és mellé megalakult a OPC Club Hungary januárban. 
A fórum nagyobb mértékű frissítése képtár aktualizálása is ekkor kezdődött el. 
 
2015-s év:
Twitter csatornánk 2015-ben júliusban indult. Azóta is használjuk, szerényen. Főleg FB oldalunk bejegyzéseivel. A 2013-ben létrehozott Google+ oldalunk frissítése nem igazán történ mivel ez a közösségi oldal nem lett túl népszerű. 
Találkozóink:
Poco Loco Dragracing.hu / MOTE évadnyitó találkozó 2015.03.28. Opel Legendák Találkozása, 2015. május 16-án a Hungaroring. XI.Hungarian Blitz Weekend - 2015.07.17-2015.07.19. Verőce, Csattogó-völgy MOTE évadzáró vacsora 2015. november 14-15-én  Tatán az Öreg-tó Club Hotel Opeles Összefogás 2015  december 12- Campona Bevásárlóközpontban a Felis Hungarica nemzetközi macskakiállításán. Macskaárvaház Alapítvány-al közösen. Ebben az éveben egy nagyon jó hangulatú Blitz Weekenden-k lehetünk részesei. Az első találkozók hangulatával vetekedett a 2015-ös. 
 
2016-s év:
Az Opel Club Kecskemét és az Opel Club Budapest hivatalosan is megszűnt  mint külön KLUB egység a MOTE-n belül.  Úgy éreztük ideje van pár újításnak, ezért új (régi mintájára kecskeméti pályanapok utolsó 2011 ) találkozót vezetünk be "Hungrian Blitz Ring" néven Opel találkozó és pályanapot. A találkozóra 2016.április. 30-án (9h-16h) került sor a már többek számára jól ismert Kakucs Ringen, ahol számos program mellett a versenypálya egész nap rendelkezésünkre állt. Sokan kipróbálták  tudásukat és autóikat ellenőrzött körülmények között. 2016-s reményeink szerint a Blitz Weekendhez hasonlóan évente megrendezésre kerülne a jövőben. 
2016-os programok:   
2016.március 18-20. AMTS - Nemzetközi Autós-Motoros Kiállítás, Fesztivál és Show. -- Terveztük a komolyabb megjelenést, sajnos mint egyesület nem, de több klubtagunk is jelen volt ezen az eseményen. 2016.március 26., Poco Loco Gyorsulási verseny Kiskunlacháza.  2016.április 30., Hungarian Blitz Ring, Kakucs ring. --> Egy fantasztikusan jól sikerült találkozó!  2016.május 21., AZ OPEL LEGENDÁK ÚJRA TALÁLKOZNAK - Családi Nap Hungaroring-en az  Opel Magyarország 25 éves születésnapja.  2016.augusztus 5.–7., XII. Hungarian Blitz Weekend, Verőce Csattogó Völgy -> utolsó Verőce.  2016.augusztus 19-21 Opel Society Hungary 2nd Meet Zala kemping  -- Sajnos csekély létszámú rendezvény volt, de örömteli is volt  a Corsásokkal való barátság kezdésének szempontjából.  2016.november 12-13. MOTE Évzáró, Bakonybél - új helyszín kiváló hangulat jellemezte a rendezvényt.  Örömteli volt a magas létszámú megjelenés.    
2017-s év:
Az OPEL-t mint céget megvásárolta PSA csoport. Ez egyesületünket reméljük nem fogja negatívan befolyásolni. Az általunk is képviselt márka reményeink szerint nem kerül pl a SAAB sorsára. 
2017-es programok:
AMTS 2017 2017.03.24-26.  - A A Hungarian Corsa Lovers  tagjai kirakták molinónkat, mivel a résztvevők többsége MOTE tag is egyben. Ebben a formában jelentünk meg idén az Nemzetközi Autómobil és Tuning Show -n. Gyorsulási verseny és Opel találkozó - 2017.04.01. - ebben az évben már nem vettünk részt a rendezésben. Külön döntőzés Opeleknek nem volt ,napi eredmények alapján volt az eredmény hirdetés. Rendezést,gépátvételt is a dragracing munkatársai végezték el.  II. HUNGARIAN BLITZ RING - Az OPEL TALÁLKOZÓ -2017.április.29-én (9h-16h)  A tavalyihoz hasonlóan sok résztvevővel és jó hangulatban telt el évadnyitó rendezvényünk.  Opel Insignia Piknik - 2017.06.10.  Kopaszi gát - A legendák találkozása  2017-ben nem került megrendezésre a Hungaroringen. Ez sajnos sok Opel tulajdonos és Klubot, Egyesületet érintett hátrányosan. Ezt a hatalmas űrt nem tudta a Insignia Piknik betölteni, de nem is akarta. Bízunk abban, hogy a jövőben lesz Hungaroring.   HCL nyárindító találkozó - Gárdony - Csónakkikötő - 2017.06.17. A Hungarian Corsa Lovers eseményére szeretettel vártak minden MOTE-s Opelest. Ez volt az első nagyszabású találkozójuk. Köszönjük a meghívást. Jól éreztünk magunkat. XIII.Hungarian Blitz Weekend - Opel találkozó - 2017.08.17. - 2017.08.20. között  Orfűn a Panoráma Camping-ben.   HCL nyárzáró találkozó - Gárdony - Csónakkikötő - 2017.09.23. Gárdony - Csónakkikötő.  
2018-s év:
2018-as programok:
AMTS 2018 2018.03.23-25.  Gyorsulási verseny és Opel találkozó - 2018.03.31. III. HUNGARIAN BLITZ RING - Az OPEL TALÁLKOZÓ -2018.április.28-én (9h-16h)  OPC Club Hungary találkozó- 2018.07.07. Rukkel tó   HCL nyárindító találkozó - Gárdony - Csónakkikötő - 2018.06.19.  Arrabona Opel Team és MOBAK - Szezonnyitó Opel Találkozó 2018 - Köszönjük a meghívást XIV.Hungarian Blitz Weekend - Opel találkozó - 2018.08.10. - 2018.08.12. között  SZEGEDI PARTFÜRDŐ ÉS KEMPING.   HCL nyárzáró találkozó - Gárdony - Csónakkikötő - 2018.09.22. Gárdony - Csónakkikötő. 2019-s év:
2020-s év:
COVID-19 miatt elmaradtak a programok.
2021-s év:
2022-s év:
2022-es programok:
2023-s év:
2023-es programok:
Tartalom feltöltés alatt. 
 

 

forumadmin
A MOTE komoly szerkezeti váltáson eset át. Mind az alapszabályzat mind a vezetőség megújult. Ebben az időszakban 3 társelnök vezette Egyesületünket.
Mészáros István (Gepard) ; Forró Tamás (Tom) ; Fényi László (Mackósajt)
2007-s év:
A 2006-os évben létrejött régió alapú klubrendszer sikeresnek bizonyult. 2007. májusában a budapesti régió nyitotta az évet majd ezután megrendezésre került az első Debreceni Opel találkozó a Víg kend majorban, amely igen jól sikerült. Az ország minden tájáról érkeztek résztvevők. Júniusban a Kecskeméti Opel club megtartotta már hagyományosnak mondható Szelidi találkozóját. A nyár folyamán megújult a klub vezetése is. Három társelnöke lett a klubnak : Mészáros István (Kecskemét), Fényi László ( Debrecen) Forró Tamás ( Budapest). A gazdasági vezetõvé Angyal Attila lett választva míg Biró Gellért lett a klub titkárja. Az egyesület a Magyar Veterán Opel Klubbal karöltve augusztusban tartotta éves nagy találkozóját Abádszalókon a III.Hungarian Blitz Weekendet. A találkozó eltért az eddig megszokottól mivel az egyesület a Blitz Weekend mellett gyorsulási versenyt szervezett a Kunmadarasi repülőtérre. Mindenki megtalálhatta a neki tetsző programot, aki akart a kempingben pihenhetett, aki akart gyorsulhatott a kifutópályán és az aktív pihenésre vágyok Tisza tavi túrára mehettek. Az év novemberben zárult, a Kecskeméti Opel Club által levezényelt évzáró vacsora keretében.
 
2008-s év:
A 2008-as évet a klub egy a megszokottól eltérő egész napos találkozóval nyitotta az évet Mogyoródon. Szép számmal érkeztek a résztvevők, mivel ez volt az év első opeles megmozdulása. Az évnyitót a hagyományos Soltvadkerti családi hétvége követte, majd a Kecskeméti régió találkozója a szelidi tó partján. A IV. Hungarian Blitz Weekend ezúttal visszaköltözött a Balaton partjára, Balatonszemesre. A szervezõk ismét egy meglepetést tartogattak a résztvevők számára. A klub 6.születésnapja alkalmából tombolát rendezett melynek fődíja egy Opel Corsa A típusú autó volt. Egy veszprémi klubtagunk vihette haza és több évig használta az autót. Az évet már hagyományosan a Kecskeméti opel club zárta egy kellemes hangulatú vacsorával.
 
2009-s év:
Az év elsõ találkozóját a Dragracing.hu –val közösen bonyolítottuk le az I Opel Kupa elnevezésű gyorsulási verseny keretében Kiskunlacházán. Több mint 200 opel érkezett hogy összemérje az erejét ¼ mérföldön. Májusban megrendezésre került a Soltvadkerti, Júliusban a Szelidi Opel találkozó. A nyár ismét változásokat hozott a klub vezetésében. Angyal Attila lemondott gazdasági vezetői tisztségéről, helyét a már egyedüli elnök Mészáros István vette át. Fényi László és Virágh Antal alelnökök lettek, a klub székhelye is változott. Augusztusban a már új klubvezetés megrendezte az V. Hungarian Blitz Weekendet ezúttal Debrecenben, majd szeptemberben megrendezésre került a II. Pályanap a kecskeméti Gokart pályán. Ismét egy nagyon sikeres találkozót rendezett a kecskeméti Opel club.

forumadmin
MAGYAR OPEL TULAJDONOSOK EGYESÜLETE
Alapítva: 2002-ben , Debrecenben
A egyesületalapítója és első elnöke: Hajnal Csaba
 
2002-s év:
Az egyesület megalakulása. Az egyesület az első évben nem sok eredményt ért el, ekkor még csak tíz tagunk volt. Sajnos, ennek több oka is volt ,de Hajnal Csaba kitartását köszönjük.
Szeptemberben, Ambrus Zsolt segítségével 28 taggal bővül a egyesület. A tagság magját ekkor, több internetes baráti társaság alkotja. Legnagyobb létszámban a www.calibraclub.hu baráti társaság rendelkezik.
A MOTE - Opel egyesülethez csatlakozik Magyarország ekkor legnagyobb Interneten megjelenő Opeles magazinja, a www.gsi.hu. A magazin tulajdonosa Giltner Attila Gábor lesz később a egyesület alelnöke.
 
2003-s év:
Végre elindult az igazi egyesületi élet, találkozók, rendezvények sokasága. Február 15.-én tartott közgyűlésen a megválasztott új elnökség megkezdi a munkát. Angyal Attila az új vezetője az egyesületnek. Ekkor közel 60 tagunk van. Ebben az évben került megrendezésre az elsõ 3 napos rendezvényünk, ami a várakozásoknak megfelelően sikerült. Sok tagunknak hála, rengeteg programot tudtunk szervezni a tagságnak. A találkozókról készült képeket a képtárunkban tudod megnézni. A egyesület létszáma eléri a 100 fõt.
 
2004-s év:
A csapatmunka eredménye! A egyesület alapját létrehozó elnökség átadja a stafétabotot Vincze Sándornak a egyesület új elnökének. A egyesület létszáma az év elejére visszaesett 70 főre. Május 28-30. között megtartott Soltvadkerti találkozónk az egyesület életének egyik legjobban sikerült rendezvénye volt. A kialakult magnak köszönhetően az 2004-es évben minden találkozó sikeresen, eredményesen zajlott. 2 éves tapasztalat után be kell ismernünk, nem sikerült normális szekció megoldást találni a MOTE vezetőségének. Sem a típus, sem a területi szekciózás nem hozta meg a várt eredményt, a nagyobb összetartást.
 
2005-s év:
2005-ös évben arra gondoltunk újításra van szükség ismét! a MOTE szekciók bármilyen elnevezésűek és létszámmal rendelkezhetnek a MOTE-n belül. Bármelyik klubtag alakíthat szekciót, menyiben talál még 4 fõ követőt. Tehát minimálisan 5 fõ alakíthat szekciót. A megalakulás után szekcióvezetőt kell választaniuk! A vezetőség jóváhagyása után kapnak egy bemutatkozó oldalt a www.opelclub.hu oldalon, és saját fórum rész a "Szekciók" megnevezés alatt. Az eddigi szekciók törlésre kerültek. Nagy lépésként értékeltük, hogy megtaláltuk a közös nevezőt a Magyar Veterán Opel Klubal (MVOK, www.veteranopel.hu). A két klub összefogott, és erőforrásainkat egyesítve, közösen szervezünk találkozókat, természetesen meghagyva a teret mindkét klubnak, az önálló klubéletre is. A MOTE és Magyar Veterán Opel Klub megrendezte 2005. 09. 01-03. között Balatonszemesen Magyarország eddigi legnagyobb Opel-találkozóját. Év végén egy On-Line tagnyilvántartó rendszert helyeztünk üzembe a www.opelclub.hu címen a Klubtagok menüpont alatt, valamint csatlakoztunk az Euro Discont Club törzsvásárlói rendszeréhez, ezzel is bõvítve a klubkártyával igénybe vehető kedvezményeket, ezzel együtt megújult a klubkártya is.
Az egyesületnek ekkor 222 tagja van.
 
2006-s év:
2005-ös évben tervezett újítások eredményeként létrejöttek MOTE klubok. Budapesti, kecskeméti illetve debreceni klubjaink régió alapú klubok. Alakult két típus klub, Astra G és GSI. A MOTE és Magyar Veterán Opel Klub megrendezte másodszor is Balatonszemesen eddigi legnagyobb Opel-találkozóját, a II.Blitz Weekendet. A MOTE klubok közül elõször a kecskeméti volt az úttörõ! Megrendezték önállóan a I. Opeles Pályanapot 2006.09.30-án a kecskeméti gokartpályán.
Az egyesületnek ekkor 187 aktív tagja van.

forumadmin
Készült: 2013. máj. 06. hétfő, 09:53
Az interjú nem egy időben (2013.04.15-18 között) és nem személyesen történt, résztvevői : Mészáros István (Gepard), Végel Tamás (Tomi023) és a kérdező Ambrus Zsolt (hemi).

 
István mesélsz nekünk magadról?
2004-ben lettem tagja a MOTE-nek, ebben az évben vásároltam az első Opelemet is. A vásárlást követően elkezdtem információkat gyűjteni a kocsival kapcsolatban és ezen keresgélés közben leltem rá az opelfórumra. Kérdeztem, válaszoltak, kérdeztem válaszoltak, én pedig itt ragadtam, mert megtetszett a közösség segítőkészsége és magához ragadott a fórum hangulata. Még ebben az évben részt vettem életem első találkozóján, és ott sem kellett csalódnom az addig csak monitor mögül ismert emberekben.

A fórumon Gepard nick névvel regisztráltam, sokan a való életben is így hívnak. Miért a gepárd? Mert a csúcsragadozók közé tartozik, de az állatok királya mindig tönkre akarja tenni az életét. Ha pedig zsákmányra tesz szert azt a hiénák is maguknak akarják követelni. Egy állandó küzdelem az élete. Ennyit a filozófiáról. :)Mára szinte mindenütt ezt a nevet használom az interneten, úgy érzem a valóság összekötése ez számomra a virtuális léttel.

Mit jelent számodra István, a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete 2013-ban?
Remélem az idei év a lehetőségek éve lesz Klubunk számára. Lehetőség a megújulásra, és a megerősödésre. Úgy gondolom, hogy a stabilitást az elmúlt évek bizonyították, most jó lenne egy kicsit megújítani a tagságot fiatal és lelkes ugyanakkor aktív tagok bevonásával. Természetesen a gazdasági szerepkör miatt az anyagi oldalát is néznem kell a dolgoknak, ehhez egy ügyes pályázatíró tudására még szükségünk lenne. Ezenkívül szeretném, ha minél több sikeres rendezvényt tudhatnánk az év végére a hátunk mögött.

István, te mit szeretsz és mit utálsz a klubvezetésben?
A kérdés első felére könnyebb a válasz, jóleső érzést okoz amikor a munkám eredményeként az emberek arcán örömöt, mosolyt, boldogságot látok megjelenni. Jó kérdés a mit utálok. Erre igazából nem tudok válaszolni, időnként vannak nehézségek, de amikor túljutunk ezeken akkor, megint a kérdés elejére kerülünk vissza.

Milyen Opeled van most? Milyen Opeljeid voltak eddig, mi lett a sorsuk?
Az első két autóm Wartburg volt, ezek után következett az Opelezés. 2004 januárjában vettem egy F Astra sedant, ő 7 évig volt a család szolgálatában.Az autó vásárlását hosszadalmas tájékozódás előzte meg ami, mint később kiderült megérte a fáradozást. Nagyon megszerettem és kisebb-nagyobb külső módosításokat hajtottam rajta végre. Azt hiszem a végén sikerült egészen egyedi külsőt kölcsönözni neki. Ha jól tudom akkor a mai napig is használatban van Békéscsabán. 2011-nyarán került a birtokomba egy C Vectra GTS, jelenleg is ő a család fuvarosa. Vele is sikerült már jó néhány kilométert megtennünk Európában.
 

 
Tomi mesélsz nekünk magadról?
2005-ben lettem Opelos. Ladát szerettem volna de egy Opelt a máig szerelő most már klubtárs javaslatára vettem egy két éves F Astra-t. A fórum megtalálása után nem kellett sok, hogy felismerjem az Opelos közösség fontosságát és a kapcsolatok értékét. Már az első év a sátorozós, közös főzős találkozókkal telt. Azóta több száz opelos segített nekem és nagyon sok opelesnek tudtam én is segíteni. Éppen két hete vettem meg a kilencedik Opelem és nem hiszem, hogy valaha helyet kaphat más márka a garázsomban.
Az egyesület vezetőségi tagjaként a MOTE marketing anyagainak tervezése és készítése a feladatom.


Mit jelent számodra Tomi a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete 2013-ban?
Hivatás – Barátság – Az én Opelem
Idén is igyekezni fogok, hogy a MOTE minden Opel Tulajdonos számára vonzó legyen. Igyekszem saját tapasztalataimból építkezni, a klubtagok véleménye alapján. Jó tudni mit szeretne egy Opel Klubtag. A belső megítélésen kívül a külső megjelenés is nagyon fontos. Ezért a nem általunk szervezett rendezvényeken is igyekszünk megjelenni. Idén minden sokkal jobb lesz, új emberek, új helyszínek, új autók. Szeretném, ha idén még több klubtag keresne meg a találkozókon elmondaná javaslatait, ötleteit. A vezetőség a barátod! marketing@opelklub.hu

Tomi, mit szeretsz és mit utálsz a klubvezetésben?
Vagyis saját magunkban?
Akik azért dolgozunk, hogy a Klubtagoknak jobb legyen. Szeretem, hogy mindent meg tudunk beszélni, szerintem a legjobb vezetőség állt mostanra össze. Egyetlen baja a MOTE vezetőségének, hogy nem tud sokszor személyesen tárgyalni, ezért sokszor az elektronikus formát választjuk. Ha pedig asztalhoz ülünk, élő fórumot tartunk egymás autóiról és opelos élményeiről.


Milyen Opeled van most? Milyen Opeljeid voltak eddig, mi lett a sorsuk?
Astra F X14XE, Vectra B Caravan X20DTH, Astra F Caravan C14XE, Corsa C van Y17DT Omega C Z22SE aut, Vectra C GTS Z32SE, Astra G Y17DT van, Astra G Coupé X18XE1, Astra H Van Z17DTH,

Az autóim többségét ma is klubtag használja és én is vettem már klubtagtól, tehát a klub nagyon jó piac.


István, Tomi + kérdések:
Milyen programok várhatóak 2013-ban a MOTE szervezésében?
István: Viktor már leírt néhányat, én kiegészíteném további kettővel. Május 17-18-19.-én szeretnénk megrendezni a soltvadkerti találkozónkat (erről többet majd a fórumon), és a Blitz-Weekend időpontjától függően a nyár közepén a kecskeméti csapat szokásos Szelidi-tavi hétvégéjét is. A Pályanapról egyelőre nincsenek konkrétumok, ezzel kapcsolatban sok mindent át kell még beszélnünk.

Tomi: Igazából én is csak a fórumról tudom :) na jó azért hamarabb mint hogy Ti is olvashatjátok. Minden programunk és azok is amiket ajánlani fogunk, az Opelről szólnak majd. Természetesen lesz ott sok minden más, de ezeket kövessétek a fórumon, mert itt úgy sem tudom leírni mennyi minden vár az Opel Tulajdonosokra 2013-ban.


Opel Club, Kecskemét meséltek nekünk erről egy picit?
István: A kecskeméti csapat. Mint említettem 2004-ben csatlakoztam a klubhoz, még ebben az évben kollégám „Warwolf” is a társaság tagja lett. Az első találkozó amelyen részt vettünk Fóton volt, utána tulajdonképpen nem volt megállás. 2005-ben megalakult a kecskeméti szekció is. (mi magunk közt csak KOMA-nak hívjuk „kecskeméti opeles maffia”. :)) Sajnos mára a tagok kissé szétszéledtek Németország, Ausztria irányába sokan elindultak, de a jó kapcsolatok természetesen megmaradtak. Amikor van lehetőségünk összejövünk egy-egy szalonnasütésre, vagy éppen jótékonykodással egybekötött bográcsozásra. A csapat nagylelkűségét jelzi az is, hogy több alkalommal vittünk már a kórház gyermekosztályára ajándékokat a bent lábadozó gyermekek hangulatának javítására. Több csomagtartónyi játékot, plüss állatot, dvd lejátszó, lemezeket, mesefigurás fali képeket, stb...adtunk már át a csapat tagjainak jóvoltából. Tavaly a kecskeméti Gyógypedagógiai Intézmény Jótékonysági báljára mi biztosítottuk a tombola fődíjait. Ezenkívül már többször főztünk a Karol Vojtila Barátság Központban is, a hajlék nélkül élőknek egyszerre akár 80-100 embert is jóllakatva így.

Tomi: A MOTE vezetősége fontosnak tartja a helyi opelos szervezetek támogatását. Így jöhetett létre a kecskeméti opelklub. Azóta a kecskeméti barátaink sok kapcsolatot építettek maguk köré. Kialakult egy szoros baráti kör ahol mindenki segít mindenkinek és néha még másoknak is. Fontosnak tartom, ha tudunk segítsünk. Keressük azokat a kapcsolatainkat ahol segíteni tudunk. Legyen az egy Opel talpra állítása, vagy száz rászorultnak ebédet főzni. Olvashattok ezekről a MOTE jótékonyság link alatt a fórumon.
 


Pályanap,hogy jött az ötlet? Mikor lesz a következő?
István: Az ötletgazda Speed (Varga Márk) barátunk volt, de egy emberként mozdult ismét a társaság az esemény lebonyolítását illetően.
Itt is szeretném mindenkinek megköszönni a lebonyolításban nyújtott részvételt, nagyon jó egy ilyen társaság tagjának lenni. Ez a rendezvény mindig nagy sikert arat résztvevő körében ugyanis ilyenkor „büntetlenül” lehet az autókkal a pályán száguldozni. (persze ésszerű határokon belül) :) A rendezvényen mindig lehetőség van a célegyenesben sebességet mérni egy rendőrségi traffipaxal, a tűzoltók bemutatóján látható egy „karambolos” autóból történő baleseti mentés, a mentők közreműködésével. A Füredi autósiskola jóvoltából kipróbálhatóak a legújabb KRESZ tesztek, motor és autószimulátorok, részeg szemüveg, és nem utolsó sorban egy csúszós pálya tréning autó is. Ez utóbbi stílszerűen egy Opel Astra. :), stb, stb. Ezenkívül a rendezvényen további közreműködő illetve támogatónk (a teljesség igénye nélkül) a Máté-ker, a Molnár-trans, az Országos Vérellátó Szolgálat, az Adrenalin, a Magyarvíz kft. Mikor lesz a következő? Ha rajtunk múlik akkor idén ősszel is megrendezzük, de ehhez előbb még támogatókat is kell találnunk, ugyanis a költségek rengeteg pénzt tudnak felemészteni.

Tomi: Kitaláltuk és nagyon sokan segítettek. Sajnos most nincs. De lesz. Persze sok minden megváltozott az évek alatt de itt is minden csak jobb lett. Bízom abban, hogy a MOTE vezetősége a Pályanap kapcsán is sikeres tárgyalásokat folytat és megint lesz Opeles Pályanap.

Soltvadkert, milyen találkozó is ez? Kiket vártok? Mikor lesz?
István: Soltvadkert. Ez a találkozó egy családias hétvégi rendezvénynek indult, és tulajdonképp a mai napig az is maradt. Programilag valamelyest átalakult az idők során, mert az utóbbi két évben már Paintball csatát is vívtunk az Első Magyar Audiklub tagjaival. Természetesen minden érdeklődőt szeretettel várunk, de ez a rendezvény nem kimondottan az autókról szól, hanem a barátságról és arról, hogy érezzük jól magunkat. Kicsit ki tudunk szakadni a hétköznapok mókuskerekéből és önfeledten tudunk lazítani egy jó hangulatú hétvégi program keretében. Idén sajnos helyszínt kellett váltanunk, de a dolog lényege nem változik. Dunapatajon, a Szelidi tó partján fogjuk 2013 május 17-18-19.-én megrendezni. A péntek estét grillezéssel, szalonnasütéssel töltjük, szombaton átvonulunk a „háború” színhelyére, délután, este bográcsozunk. Ezenkívül esténként zenéléssel és tánccal múlatjuk az időt.

Tomi: Soltvadkert. Főzünk, gumit füstölünk, megverjük az Audi klubot Paintball-ban, bulizunk. Tessék eljönni 2013 május 17-18-19.-én. Aki volt tudja miért, aki még nem az pedig kérdezzen meg egy opelest aki már volt!


forumadmin
Készült: 2013. március 07. csütörtök, 14:12
2008-ban már készítettünk egy mini interjút az Opel Fórum blogjában. Úgy gondoltam vizsgáljuk meg, mi történt veled az elmúlt 4-5 évben.
 
Miért pont Atommanó a nick neved?
- Még anno az 1900-as évek elején amikor az index fórumon regisztráltam ezt találtam ki, és azóta is megmaradt. Különösebb magyarázatot nem tudok rá adni.
 
Mit jelent számodra a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete 2013-ban?
Ezt, így nagyon nehéz lenne összefoglalni pár sorban, pár mondatban. Röviden úgy fogalmaznám meg, hogy továbbra is az opeles társadalom összefogása a cél. Sajnos a klubra fordítható szabadidőm egy kicsit megcsappant az utóbbi évben, így a hetente szokásos Lurdy találkozókra már ritkán jutok ki, de elmondhatom, hogy már gőzerővel készülünk az újabb Blitz Weekend megszervezésére, és a többi megszokott nagyobb találkozóra.
 
Mit szeretsz és mit utálsz a klubvezetésben?
Szeretem látni a klubtagok arcán egy-egy találkozó utána, hogy értékelik a munkánkat. Ez elmondhatatlanul jó érzés. Ugyanakkor, amit nem szeretek, ha valakit arról kell győzködni, hogy miért jó a MOTE tagjának lenni, miért is csináljuk mi ezt az egészet. Ezt nekem azért nehéz elfogadnom, mert ez nekem belülről jön. Soha nem az anyagi oldalát néztem, hogy az éves klubtagásgi díjból (amit halkan megjegyzek, hogy 10 éve nem volt emelve!) mi térül meg nekem. Én ezt mindig a közösség fenntartására szántam, arra, hogy a klub működni tudjon, és egyszer egy 20 éves szülinapi bulin is ott lehessek.

Milyen Opeled van most? Milyen Opeljeid voltak eddig, mi lett a sorsuk?
Volt már pár típus a márkán belül. Nézzük sorban. Egy gyári Astra GSI-vel kezdtem, aminek a történetét talán sokan ismerik. Nálam a pályafutását turbósként fejezte be, és most éppen új ruhában Lanti klubtagunknál éli virágkorát. Ez a GSI volt a kedvencem egyébként az opeleim közül. De volt még D Kadett, C Kadett ami szintén kisebb átalakításokon esett keresztül. Kapott egy C20xe motort. Sajnos ezt összetörtem, de szintén opelos berkeken belül maradt, Zima vette meg. Aztán volt Senatorom, amit csak egy téli kaland kedvéért vettem, de nagyon megszerettem. Ezt később Gelko a mostani klubelnök, majd Mélykék Pista "vett kezelésbe". Sajnos azóta már nincs a legjobb állapotában. Mostani opelem pedig egy Vectra Turbo ami már másodszor van nálam. Nagyon szép állapotban van, nem sokára fel is ébresztjük majd téli álmából, és róhatja az utakat ismét.
 

  • Ki van Online?   0 Felhasználó, 0 Névtelen, 168 Vendég (Teljes lista)

    • Jelenleg nincs regisztrált felhasználó az oldalon ONLINE
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.