Ráncfelvarrás 1994-ben.
Az autó megjelenése frissítve lett.
Külső változások:
gömbölyű tükrök új maszk lámpák íve változik fehér indexek oldal díszcsíkok keskenyebbek feliratok újak csomagtér ajtón a jel 3D-s lett sötétített hátsó lámpák más a hátsó lökhárító formája rendszámtartó műanyag(eddig csak GSi-n volt) gömbölyű (B Vectra style)kilincsek 96-tól változott a hátsó szárny hatchbacknél GSi--ről lekerültek a GSi kellékek (Angliában, Svájcban Irmscher GSi-ként ment tovább... Másik cikk)
Változások az utastérben:
megszűnt a kék műszerfal igyekeztek áttérni a full fekete belsőre ajtókárpitok változtak új váltógomb égve hagyott lámpára figyelmeztető hang változott kesztyűtartóról eltűnt a zár rendelhető dupla légzsák rendelhető 4 elektromos ablak 95-től rendelhető elektromos napfénytető 96-tól
Motorok:
Szervószivattyú bordásszíja 6 bordás Ecotec motorok
Motorokról bővebben ITT olvashatok
1996 októberi árlista alapján alapfelszereltség:
START: car300, kesztyűtartó és csomagtér világítás, osztottan dönthető hátsó ülés, immobiliser, pollenszűrő
GL: START+ lufis kormány, állítható magasságú sofőrülés
SPRINT: GL+ színezett üvegek, fordulatszámmérő
FAMILY: SPRINT+ színre fújt lökhárítók, tükrök, utas oldali légzsák, szervó kormány, ködlámpa, központi zár, hátsó fejtámla
ELEGANT: SPRINT+ színre fújt lökhárítók, tükrök, ködlámpa, központi zár, bőrkormány ,csomagtér roló, tetőcsomagtartó sín
SPORTY: színre fújt lökhárítók, tükrök, ködlámpa, ABS, színezett üvegek, elektromos ablak elöl, ködlámpa, fényszóró magasságállítás, Könnyűfém felni, mechanikus napfénytető, check controll, sportülések.
1998-ban bemutatták a "G" Astra-t. Az "F" Astra az első Astra Classic-ént 2002-ig maradt gyártásban. A gyártás átkerült Lengyelországba, a minőség romlott, korlátozottak lettek a rendelhető extrák.
-spzoli-
- Bővebben...
- 0 hozzászólás
- 15.724 megtekintés