Függetlenül a kemény beállítástól, a rugózást lágynak találták. Az autó úttartását a MÁV vasúti szerelvényeihez hasonlíthatnánk. Az elegáns belső kialakítás, mint a Conolly -bőr belsõ is az extra kialakítás része. A fékek is minden kétséget szerte szétfoszlatnak, olyan működés közben, mintha belecsapódnánk egy láthatatlan falba. A kocsi külsejét extrém spoilerek díszítik, szoknya, és szárny stb. stb. A 17-es alufelni 235/40 ZR 17 elõl 265/40 ZR 17 hátul.
Az autó árát 125000 DM-ban határozták meg, amely reális volt, mégsem nyíltak meg a pénztárcák. Talán még akad egy-két izmos adat,
ami meg tudna minket győzni.
0-100ra 5.3s
0-200ra 18.3s
ez a Porsche Turbo, és A Ferrari Testarossa adataival egyezik. A motor nyomatéka, 570 Nm, ez brutális erőt fejt ki.
A gyorsulása 230 kmh- ról 260 kmh- ra, megfelel egy normál 3000-es Omega gyorsulásának 130 kmh-ról, 170kmh-ra
A végsebessége 283 km óra felett van, de a gép itt leszabályoz, és nem enged minket tovább.
Ezzel az Omegával, már a motorosokat is könnyedén lehet büntetni. Minden tiszteletünk a Lotus-é, hogy egy ilyen földi csodát hozott a világra!
forrás: www.gsi.hu
Opel EVO Club
Hans Pankalla
Az Autopult által készített cikket itt olvashatod el.
UI: Klubunkban jelenleg (2016) 2db Lotus Omega van.
- Bővebben...
- 0 hozzászólás
- 6.781 megtekintés