Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR
  • Oldalunk szerkezete változott. 2022-től mint "MAGAZIN" működünk. Az oldalon a regisztráció lehetősége 2021. végén megszűnt. Tehát a fórumokban (tudástár) csak olvasgatni lehet. Megértést köszönjük.  OpelForum.hu csapata

Cikkek

Cikkek kezelése
forumadmin
Készült: 2015. október 26.
Utolsó frissítés: 2015. október 26.
Miért pont Opel?
Ahogy a mondás is tartja, Opel, sose kOpel!  Mindenképp valami nagy autót szerettem volna venni méretben is és motorikusan is. Nagyon sokat gondolkoztam, hogy ez a 2.8 V6 Turbó a maga 250 lóerejével jó lesz-e vagy sem. Mint kiderült, amikor hoztam haza (az első úton) ezt pont nekem találták ki!  Féltem a fogyasztásától, mivel nagy teljesítményről van szó, de kellemesen csalódtam benne.
Hogy kezdődött ez a szenvedély, hogy került hozzád az autó, mi a története?
Magyarországon, ahol lakunk, egyik jó barátom vett egy szintén 2.8 V6 Turbó-s Sedan változatot. Megkértem, hogy guruljunk már egy karikát vele és mutassa meg, hogy mit is tud. Mikor rálépett a gázpedálra és beletolt a gyorsulás az ülésbe akkor döntöttem el, hogy én is ilyet veszek. Hogy került hozzám az autó? Sok nézelődés, utánajárás van mögötte. Németországban idegenként,  -akkor még kevés nyelvismerettel, nagyon nehezen sikerült összehozni ezt a dolgot. Mi a története? Mint említettem nagyon nagyon sok nézelődés után jött ez az autó. Persze, az első úton kipróbáltam hogy milyen, mit tud. Szerencsére Németországban volt rá lehetőség, próba úton  még jobban megörültem! Maga a tudat, hogy, van egy autód, már nagyon jó érzés! Az, hogy egy ilyen autód van ami 250 lóérős egyszerűen felemelő!
Gondolom ez autó hobbi autó, milyen autót használsz a hétköznapokban?
Mondhatnám azt is hogy hobbi autó, ezen kívül van még egy autó, nos az igazi hobbi autó. Természetesen ez is, mert mindig nézelődök, hogy mit tudnék kicserélni rajta, vagy mit csináljak még vele, hogy még mutatósabb legyen. Sajnos, hétköznapi használatba van. Amit nem szerettem volna, de utólag már nem bánom, mert sokszor késébe vagyok a munkahelyemről és ezzel az autóval lehet menni, - ha van hely hozzá.

Most jöjjenek a nyers adatok, fontosabb tuningok, módosítások felsorolása.
2.8 V6 Turbó 250LE "még" OPC Line 2-es kiegészítők vannak rajta, OPC féknyereg és tárcsa, egy Irmscher jel nélküli hűtőrács és GTS futómű.
Mi lenne a 3 kívánságod az autódat kapcsolatban?
Mi lenne a 3 kívánságom? Természetesen így működjön tovább mint az elmúlt 1 évben mióta az én tulajdonomban van, egy másik felni garnitúrát, (amit már ki is néztem) és szeretném, hogy még erősebb legyen!
Milyen autót birtokolnál szívesen? Miért adnád oda a Opeled örömmel?
Mindenképp ilyen nagy méretűt mint ez a Vectra C kombi. Persze teljesítményben is legalább ilyet. Miért adnám oda? Hmm, az Opel Insignia OPC-ért !
 

forumadmin
Szeretnétek szép öreg vasakat megnézni a hétvégén? Akkor, látogassatok ki vasárnap (2015.10.25.) a budakalászi Metro parkolójába, mert reggel 9:00-tól emelkedő rajtszám szerint rajtol el a IX. OLD BOY – DUSÓCZKY IVÁN EMLÉKTÚRA!  A rajtlistát böngészve több Opel is rajthoz áll.  Opelek: Ascona Gr2, GT 1900, Kadett C, köztük versenyautók is.
A cél is a budakalászi Metro parkolója lesz. Díjkiosztó: célba érkezés után 1 órával, Budakalász Művelődési házban. 
Bővebb információk:
oldboyrali.hu
Facebook

forumadmin
Az Opel bemutatta a vadonatúj Astra TCR versenyautót, amit a jövő évi versenyszezontól vehetnek birtokba az ügyfelek, legkorábban februártól.
Az újdonságot a Kissling Motorsporttal közösen fejlesztették a németek, és versenykész állapotban 95 ezer eurót kérnek érte, ami átszámolva mintegy harmincmillió forintnak megfelelő összeg. Ezért a pénzért egy pályahasználatra optimalizált, fronthajtású versenyautót kínálnak 2.0 literes turbós benzinmotorral, melynek teljesítménye 330 lóerő, a maximális nyomatéka pedig 420 Nm. A tömege pedig csak 1200 kilogramm.
A TCR széria három szinten operál: nemzeti, kontinentális és globális bajnokságok épülnek egymásra, és mindenhol ugyanazokkal az autókkal versenyeznek, ismét csak rengeteg pénzt és energiát takarítva meg az istállóknak.

Az Astra TCR végleges behangolását október végére ígéri az Opel, és az első néhány darabot már februárban átvehetik az ügyfelek, nettó 95 ezer euró, azaz 30 millió forint ellenében.

 
Források: hvg, vezess.hu, netcarshow.com

forumadmin
Budaörsön megnyílt az ország legnagyobb Opel márkakereskedése és szervize, az Opel Fábián. A létesítmény a több márkakereskedést üzemeltető Fábián Kft-hez tartozik, amely 1991-es megalakulása óta a magyar autókereskedelem és szerviz üzletág egyik legfontosabb szereplőjévé vált.
Az ünnepélyes megnyitón Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója kiemelte: „Az, hogy ma egy új Opel márkakereskedést avathatunk fel, azt jelzi, hogy nemcsak a vásárlók részéről, hanem vállalkozói körökben is nagy a bizalom a márka iránt. A válság óta eltelt években sajnos nem az volt a jellemző, hogy szaporodtak volna az autókereskedések – éppen ellenkezőleg – de mostanra a trend megfordulni látszik. A növekvő piacon az Opel tartja a vezető helyét a személyautó értékesítésben és meg vagyok győződve arról, hogy a most megnyitott Opel Fábián márkakereskedéssel pozíciónk tovább erősödik.”
Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója nyitotta meg a létesítményt Az Opel Fábián korszerű autószalonnal és 35 állásos szakszervizzel várja az Opeleseket  

Az Opel az elmúlt négy évben megszakítás nélkül első volt a személyautó piacon, az idei esztendő lehet sorozatban az ötödik elsőség. Az Opel magyarországi sikereiben kiemelkedő szerepe van a folyamatosan megújuló modellpalettának, amelynek legfrissebb – és nagy érdeklődéssel várt - újdonsága a jövő hónapban érkező új Opel Astra. Segíti a márka erejét a stabil ipari háttér, a szentgotthárdi Opel motorgyár, ahol az új Astra valamennyi motorja készül. És nagyban hozzájárul az Opel vezető pozíciójához a professzionális márkakereskedői és szerviz hálózat. Az Opel iránt érdeklődőket és az Opel tulajdonosokat országszerte 48 márkakereskedés és szerviz (illetve további 11 szervizpont) várja – ebbe a számba beleértendő a most megnyílt Opel Fábián is.
Az új budaörsi Opel márkakereskedés és szerviz a legnagyobb az országban. Az 3500 négyzetméteres épületben a 740 négyzetméteres bemutatóterem és új gépjármű átadó mellett egy 35 (!) állásos szerviz található. A szerelőműhelyben az elképzelhető összes karbantartást, elektromos és mechanikus javítást el tudják végezni, a szerviz külön munkahelyekkel rendelkezik diagnosztikára, futómű vizsgálatra és állításra, valamint hatósági műszaki vizsgára.
Az Opel Fábián karosszéria műhelye „car-o-liner” huzatópadokkal, a hozzájuk tartozó mérőrendszerrel, valamint az új nagyszilárdságú acélok hegesztésére is alkalmas berendezésekkel várja ügyfeleit.  A fényező műhelyben két fényezőkamra és hat helyi energia karral, fűtéssel, felső légbefújással és alsó elszívással ellátott előkészítő állás található. 

 
 
 
forrás: opel.hu

forumadmin

ADOK-VESZEK

forumadmin, Gépház ,

2015:
Sziasztok! Az fórumotor frissítést követően nem elérhető az ADOK-VESZEK rész. Ennek kialakításán még dolgozunk. Addig is, amíg nem készülünk el vele, kérjük a szabályok betartását és ne hirdessetek hozzászólásban. Köszönjük a megértést. Üdvözlettel, forumadmin 
-----------------------------------------------------------------------------------------------
2019:
Sziasztok! Az  ADOK-VESZEK rész nem kerül megújításra. Ennek oka egyszerűen a Facebook hatalmas térnyerése. Ott rengeteg olyan csoport van, ahol hirdetni tudnak az emberek. A jofogas.hu és racingbazar.hu oldalakról nem is beszélve. Köszönjük megértéseteket. Üdvözlettel, forumadmin
 

forumadmin
Készült: 2015. szeptember 16.
Utolsó frissítés: 2015. szeptember 16.
Góth Viktor vagyok. 1997-ben születtem Budapesten. Az autósporttal 2009-ben kerültem szorosabb kapcsolatba. Ebben az évben indultam először gokartversenyen, az Easykart 60 hazai bajnokságában. 2010-ben és 2011-ben már a Magyar Gokart Szövetség Rotax Junior kategóriájában állhattam rajthoz, a CRG Gokartsport Egyesület színeiben.
A 2012-es verseny idényt a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség Off Road Rallycross szakág Junior Kupában teljesítettem sikerrel, egy Suzuki Swift versenyautóval. 2013-ban egy OPEL CORSA B, 2014-ben egy OPEL CORSA C 1.6 autóval indultam az Off Road szakág Magyar Kupa versenyein. 2015-ben egy megújult, a fotón látható versenyautóval vágtam neki a szezonnak, mely részben a hazai és az FIA CEZ SuperTouringCars -2000-s Rallycross bajnokságot jelenti számomra.
 
Autós eredményeim: 2x-s Magyar Rallycross bajnok vagyok, eddig! :icon1:
A szezonból számomra, jelen idő szerint hátra van még egy ausztriai zóna bajnoki futam, ahol mindössze 10 pontot kell gyűjtenem ahhoz, hogy Közép Európa bajnoki ezüstéremmel zárhassam az évet. A hazai bajnokságban gyakorlatilag már megszereztem a kategória elsőséget a STC -1600-ban




 
 
www.gothviktor.com

forumadmin
Szinte a szemem előtt lebeg a kép, ahogy az Opel mérnökei és a PR osztály összedugja a fejét, hogy kell nekünk egy olyan autó, amit könnyen és olcsón elő tudunk állítani, de a felső kategóriát kell megcélozni vele, hogy a Manager urak is Opellel járhassanak. Hasonló ötlet talán a B Senator megszületése idején lehetett az Opelnél és annak a történetét sajnos ismerjük.
Le kell, hogy szögezzem sosem voltam egy C Vectra rajongó, és mint ismeretes a Signum a C Vectra testvére, így nagy várakozással vettem át a kulcsokat egy péntek délután Donát cimborámtól, aki kölcsön adta az épp eladó sorba került faceliftes Signumját egy hétvégére, hogy nyugodtan menjek ki vele a legendák találkozására a Hungaroringre. A tulajdonos nagy C vectra rajongó hírében áll, birtokában is van egy megvadított GTS-nek, amiről majd a későbbiekben beszámolunk.

Az autóról tudni kell, hogy egy 2005-ös 2.8 V6 Turbó a gyári 250 lóerejével, automata váltójával és full extrás felszereltségével. Maga mögött hagyott már 260.000 km-t ami az autó belterén szinte nem is látszik. A bőr szép állapotban van, nincs kirepedezve. Hibát itt ott lehet találni, de ahogy mondani szokás, nem új autóról van szó.

Gyors elköszönés a tulajtól, aki a lelkemre kötötte, hogy szóljak, ha hazaértem, mert kíváncsi a benyomásaimra – vagy csak izgult az autó miatt :-). Az első pár kilométeren figyeltem minden részletre, legyen kinyitva a tetőablak, szépen szóljon a zene és minden egyéb, ami kell egy péntek délutáni hazaúthoz az M0 úton…a tetőablak telitalálat, minden autóban alapfelszereltségnek kellene lennie. Motoros nyitású, többféle variációban nyitható, a zene nagyon szépen szól a benne hagyott DJ Bobo CD ellenére is (bevallom elkapott a nosztalgia és végig azt hallgattam) a bőrülés nagyon kényelmes, az automata váltó észrevétlenül tette a dolgát.

Kicsit még ingerszegénységig hajlóan tespedős és nyugodt utam volt, amíg egy kósza gondolat hatására ki nem próbáltam mit is tud egy ilyen signum a tökéletes kényelmen túl. A gázpedál határozott lenyomására nagyon szépen és egyenletesen elkezd húzni az autó, de még így is bolond biztosnak érzi az ember az orra előtt levő 250 lóerőt. Miután egy kicsit összeszoktunk nem bírtam magammal és kénytelen voltam a műszerfalon szerényen meghúzódó SPORT gombot megnyomni. Nem is tudom, hogy írtam. Talán ingerszegény és nyugodt? Minden elmondható a tapasztaltakra csak ez nem. Vaddisznóként tör előre a fekete signum a váltó nagyon szépen engedi, hogy pörögjön a motor, talán még túl érzékeny is a gázpedál minden mozdulatra. Érezni, ahogy az embert belenyomja a 250 lóerő a bőr recaro fotelekbe. Kicsit, mint amikor a manager Úr hétvégére ledobja öltönyét és elengedi magát úgy Isten igazából. Ez az élmény mosolyt csal mindenki arcára bármit is keres az Opelben.

Egy kis teszt után az ember kikapcsolja a sport üzemmódot és szépen csendben továbbautózik a naplementébe. Talán ilyen egy idilli kép egy turbós Signummal. Nos változott-e a véleményem? Igen! A Signum egy nagyon jól kitalált szép és nagy autó. Lehet, hogy kicsi a csomagtere, lehet, hogy nagyobb a lábtér hátul, lehet nézegetni, hogy mire is jó az a bizonyos nagy műanyag doboz a hátsó ülések között, de nem erre való. Arra tökéletes, hogy egy megfizethető áru a felsőkategóriát célzó autó kényelmében, stílusosan (igen egy félig C Vectra is lehet az) közlekedjünk, és ha akarunk még adrenalinban gazdag perceket is szerezhetünk magunknak. Az emberek nagyon megnézik, mindenhol és aki nem ért hozzá nem is gondolná. hogy ez „csak” egy megfizethető áru Opel.
 
 
Írta: opelforum.hu
Signum tulajdonosa: Mc-elek

forumadmin
A Facebook egy nagyon régóta várt, ám rém egyszerű újításának köszönhetően végre a felhasználók dönthetik el, hogy milyen bejegyzéseket szeretnének kiemelten látni saját üzenőfalukon. Ha nem szeretnél lemaradni a MOTE Opel Klub bejegyzéseiről, az Egyesülettel kapcsolatos friss és megbízható információkról, akkor ennek két kattintással véget vethetsz.
1. Először is látogass el a MOTE - Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete Facebook-oldalára:
 
http://www.opelforum.hu/gallery/image/7925-/
 
2. Az egér mutatót vidd a "Tetszik” (vagy "Követed") gomb fölé, majd a legördülő listából válaszd ki a „Megjelenítés elsőként” opciót:
 
http://www.opelforum.hu/gallery/image/7926-/
 
Köszönjük, hogy kiemelten követed oldalunkat.
 
Mobilkészülékeken is beállítható a dolog, ebben az esetben a Facebook alkalmazáson belül kell megkeresni egy Hírfolyam-beállítások részt, majd ennek a menüpontnak az első pontjában kell kiválasztani a MOTE - Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete-t. Bizonyos platformokon ez a beállítás nem érhető el, így javasolt számítógépen beállítani a funkciót
 
 
Forrás: HVG

forumadmin
Aki még nem hallotta, (pedig ezt csiripelik országszerte az Opelesek) : 2015-ben sem marad el a Hungarian Blitz Weekend!
Várunk szeretettel idén is Verőcére, a Csattogó Völgybe: 2015.07.17.-19. között! Csattogjál te is oda Opel verdáddal, ne maradj otthon! ! Gyertek sokan, érezzük jól magunkat!
Csatlakozz hozzánk itt, vagy a Facebookon
 
 
További információk, árak programok www.blitz-weekend.hu.
 
ÁRAK / FOGLALÁS
 
HELYSZÍN
 
MEGKÖZELÍTÉS

forumadmin
Rendhagyó közös sajtótájékoztatót tartott az Opel Magyarország és az Opel Dakar Team abból az alkalomból, hogy Kovács Ági olimpiai- és világbajnok úszó csatlakozott az Opel csapatához. Szalay Balázs, a Dakar Mokka versenyautó pilótája ezúttal egy „civil” Mokka volánja mögé ült, navigátora pedig Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója volt. Ketten együtt adták át az autó kulcsát Kovács Áginak, aki a mai naptól az Opel magyarországi márkanagykövete lett.
„Ági egy rendkívül erős, színes és hiteles személyiség, akivel megtisztelő és öröm lesz együtt dolgozni. Számítunk majd rá különböző Opel rendezvényeken és tervezünk olyan közös programot is, például az Opel Dakar Team-mel, amelynek központi témája a hétköznapi autózás, a közlekedés biztonsága lesz.” – mondta Koncz Gábor.
 
 
 

 
A kiválasztásnál talán a legfontosabb szempont egyfajta értékazonosság volt, az, hogy az Opel Magyarország által képviselt és vallott értékek azonosak vagy nagyon közeliek legyenek a leendő márkanagykövetével. Az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója felsorolt néhányat: „A szentgotthárdi motorgyár kapcsán sokszor beszélünk az Opelekbe kerülő magyar szívről – és kire lehet méltóbban mondani, hogy magyar szív dobog a mellkasában, ha nem egy kimagasló sportemberre. Kovács Ági pályafutását olimpiai, világ- és Európa-bajnoki győzelmek fémjelzik. Szerénytelen lenne e tekintetben összemérnünk magunkat Ágival, de egy hasonlóság biztosan itt is van: mi is elsőségre törekszünk és az elmúlt közel 25 évben az Opel mindig dobogós helyen tudott lenni a hazai értékesítésben.”

Kovács Ági a következőképpen fogalmazott: "Élsportolói pályafutásom során megtanultam, hogy a sikerért, és a jó eredményért keményen meg kell dolgozni. Az úszás ugyan egyéni sportág, de ahhoz, hogy ezeket azt eredményeket el tudtam érni, az is kellett, hogy nagyon sokan álltak mellettem! A civil életben is azt tapasztalom, hogy a céltudatosság, és a hosszú távú gondolkodás mellett kiemelten fontos, hogy az embert olyan partner, azaz csapat vegye körül, amely hasonló értékeket képvisel, hosszú távú közös céljaik legyenek, és így, egymás kölcsönös támogatásával még nagyobb sikereket tudjanak elérni a saját területükön! Nagy öröm számomra, hogy márkanagyköveteként a mai naptól az Opel csapatához tartozom."
 

Az Opel Dakar Team örömmel fogadta az Opel családban Ágit. „Kovács Ágiról nem kell bizonygatni, hogy igazi versenyző típus, sajnos azonban a Bunkoczi Lacival megfutott néhány tesztkör után rá kellett jönnünk, hogy az autós száguldás nem az ő világa” – mondta Szalay Balázs, az Opel Dakar Team pilótája. „Ági a felelősségteljes és biztonságos közlekedés híve, amit civil autósként mi is legfontosabbnak tartunk, és azt gondoljuk, hogy lesznek olyan autós programjaink a versenypályákon kívül is, amelyekben aktívan részt tud majd venni”.

  • Ki van Online?   0 Felhasználó, 0 Névtelen, 194 Vendég (Teljes lista)

    • Jelenleg nincs regisztrált felhasználó az oldalon ONLINE
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.