A korábbi volumen 30 százalékát adó Astra Classic kiesése ellenére az Opel a dobogó legfelső fokán
Harmadik év, hogy sorozatban az Opel adta el a legtöbb személyautót Magyarországon
2013-ban ismét az Opel lett az első a személyautó eladásokban Magyarországon, mégpedig úgy, hogy kiesett a korábbi volumen harminc százalékát adó Astra Classic a kínálatból és nem volt a 2012-es rendőrautó tenderhez hasonló nagymértékű közbeszerzés sem. Az Opel tavaly 6.120 személyautót adott el, ami (a rendőrautók nélküli) 2012-es eladásoknál 210 darabbal több. Az Opel Magyarország az év elejétől az új Astra átpozícionálásával valamint a Corsára és a Merivára kialakított kedvező ajánlatokkal próbálta kitölteni azt az űrt, amit az Astra Classic hagyott maga után. Az egész éves jó teljesítményt az Opel kiemelkedő évvégi hajrával fejelte meg: decemberben a személyautó piacon 704 autó eladásával a márka14 százalékos piaci részesedést ért el, míg az Opel éves piaci részesedése a személyautóknál 10.9 százalék. Összesítésben, a személy- és kishaszonjárművek piacán az Opel a második 6.726 eladott autóval és 10 százalék körüli részesedéssel.
A magyar autópiac tavaly 5.6 százalékos növekedést mutatott, a személyautóknál ez az érték 5.81 százalék, a kishaszonjárműveknél 4.72%.
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés