Szombat délután 15h órakor indult a buli,gyors gépátvétel után mindenki rendezte az autóját és megkezdődtek az edző futamok a kvalifikációhoz.
Megtámadta a repteret egy kis zápor,de fél óra után már száraz pályán tudtunk versenyezni. Több kérdőjel volt az Opeles társaságon belül,értem ezt arra hogy ki milyen időket tud menni a változtatások után.
Calibrásaink (Timi,Zolika,Kölgyesi professzor) hozták a megszokott idejeiket,a két Kadett cabrió Levi és CabriJóska (MOTE klubtag) is részt vett az eseményen, a Cseri OPC még ismerkedik a gyorsulás világával,de talán idővel ő is nagyon jó lesz.
A volt hangáros zsiványok közül a bugyikék létrás corsa(Kecskés mesterrel) folyamatosan a váltójával küzdött és a váltó nyert......,míg a szürke B corsa Andrissal szép egyéni rekordot ment és behozta 13,9-re a vasat.
Solyom (MOTE klubtag) mester jött-látott és hazament 2-3 futam után mert a piros "A" corsa kuplung szettje amit előtte éjjel tettek be nem igazán működött,magyarán nem vette a sebességeket.
A legnagyobb változást a Tibi (MOTE klubtag) "múmia" Asconája (a Pajti) hozta,jót tett neki a "nagy" csipp (:D) és a két új R888 gumi,be tudott menni 14mp alá és az esti nyolcas döntőkben már 13,5 tetejét (13,591) tudott menni,ezzel egy régi asconás rekordot döntött meg !!
Bertók Ernő H Astrájának ismét nem volt ellenfele,11,5-ös idejével elvitte haza a profi kategória első helyéért járó kupát.
-P2-es kategóriában (szívó motor,első kerék hajtással) a bordó "A" Vectra L.Zoli (MOTE klubtag) ismét hozta a megszokott teljesítményét (13,5) és második lett,míg ugyanitt Tibi az Asconával harmadik.
Voltak még a versenyzők között Opeles indulók,F astrák (3) és több más opel de az ő idő eredményeikről semmi infónk nincs .
Írta: László Zoli (Vectra V6)
Módosítva : forumadmin
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés