Jászberényi Alex beírta magát az MNASZ történelem könyvébe az Astra C20XE autójával. Végig versenyezte az egész évet AS 2 kategóriában és nagy csatában megszerezte az első helyet a DragRacing bajnokságban.
Sok jó eredmény után idén ismét villantott Udvaros Lajos. Épített egy C20LET Omega A-t.
Egyszer kétszer megjelent vele a verseny pályán és egy 12,686-os idővel zárta a 2017-es évet a "Nagytepsivel". Ilyen masinával még Magyarországon ilyen időt senki nem tudott!
Bertók Ernő nevét idén sokan megismerték, hihetetlen hozzá állásával és lelkesedésével 10,732 másodpercet tudott menni. Megnyerte a Tököl-Taszári bajnokságot (P4 Pro FWD),és második lett a DragRacing licenszes bajnokságában AP3 kategóriában. Idén ő lett a legeredményesebb gyorsuló!
Corsilla Team-Dalmand. Martinka Péter és lelkes csapata idén is tudott újítani, ezt a 402 méteres távon egy 12,092-es idővel bizonyították. Sajnos idén kevesebbet láttuk őket ,de remélhetőleg 2018-ban ismét találkozunk velük!
V6-os szívó "A" Corsa? IGEN! Van! Volt! Lesz. 2017 nem a Sólyom éve volt, rengeteg apró hiba jött elő, akadozott a gépezet-DE-így is SP1 kategóriában 3. helyen végzett a DragRacing országos bajnokság zárásakor. Legjobb ideje 12,529 mp. Szívó motorral ilyen időt tudomásunk szerint mostanában senki nem futott. Év végéi versenyeken Lacit már egy más Opel kasztniban láttuk, valamire készül. Tesztel.
B Corsa 2.5 V6. Hmmmm.... igen , idén is láttunk egy kis szörnyeteget ami nem csak hangos volt hanem egy szép 13,946 mp-es időt is tudott futni. A gazdája Nyeste Andris lelkesen jött amikor tudott és szerintem hallunk még róla.
Vectra V6 jön a sorban, több egyéni rekordot is tudott a masina, jelenleg 13,179 mp a legjobb ideje. A Tököl-Taszári országos bajnokság P2 kategóriát megnyertük (P2 PRO Compact-FWD).A DragRacing bajnokságban 2 db 4.hely jutott éves szinten. Stabil volt az autó és remélem jövőre is az lesz.
Ecker Dávidot még április környékén láttuk Kiskunlacházán, ment egy 13,896-os futamot a C Corsával és visszavonult.
Takács Attiláról a 2017-es esztendőig nem igazán hallottunk.Jött Tökölre,Taszárra és minden alkalommal benevezett A2 Sport Compact kategóriába.A verseny sorozat végére annyi pontot gyűjtött hogy 2. lett éves összesítésbe.Gratulálunk neki is!
Kútsági Bálint neve komoly múlttal rendelkezik a gyorsulás világából,volt épített opel motoros dragja,sok sok kupát nyert.-2017 vége felé megjelent egy "A"vectrával amiben egy C20XE motor van. 13,875 mp-es idején kissé meglepődtünk.Nagy grat neki!Kíváncsian várjuk 2018-ban a folytatást!
Van egy leányzó akit külön meg kell említenem.A Timi.Jön ,megy,pörög,nem bír magával.Kijelenthetjük hogy ügyesen vezet.Bízunk a jó idő eredményekben is ha a csigás calibra egyszer összeáll .Hajrá Calibra Timi!
"A Pajti" -Igen van egy autó, aminek Pajti a neve. Igen régen jött le a futószalagról. Gurult már pár kilométert a földön és 2017-ben a körbe zárt villám csapott bele. 3.2 V6 motor,76-os kipufogó rendszer, minden földi jóval felszerelve. Tibor az, aki ezt az ördögszekeret lelkesen hajtja, építgeti, gondozza. Lelkes barátom nem aprózta el a dolgokat, lazán tudott egy 13,585 mp-es időt, amivel új Opel Asconás csúcsot döntött meg. Fogadásom van rá hogy 2018 az ő éve lesz és ha továbbra is kitartó akkor komoly helyezést fog elérni az OB-n.
Sólyom végig vezette, könyvelte az összes gyorsulási bajnokság Opeles eredményét, ezáltal pár adatot is láthattok a legjobb eredményekről és a feltörekvő 14 mp-es srácokról, akik folyamatosan reszelik a szekereket. Remélem 2018-ban is találkozunk a pályán, remélhetőleg ismét jó hangulatú társaság jön össze.
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog új esztendőt kívánok mindenkinek!!
Üdvözlettel : László Zoli (Vectra V6)
Módosítva : forumadmin
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés