Készült: 2004. április 18.
Utolsó frissítés: 2014. január 16.
Klub: MOMC és MOTE
Íme egy nem mindennapi Opel Astra. Kívülről családi autó, de pirosnál már lehervasztott pár mosolyt.
Opel Astra F 1.6 16v (X16XEL)
Évjárat: 1996.02.
Karosszéria: 5 ajtós, 1050 kg.
Motor: 1598ccm, DOHC 16v, 100 LE / 150 Nm
Tervben van: gyárilag fokolt vezérműtengelyek, növelt kompresszió, olajhűtő, chip optimalizálás /122-140LE ).
Kipufogó: 4 csöves leömlő Mattig minta alapján, áteresztő középdob, áteresztő sport hátsódob (átmérő: 10cm).
Szívó rendszer: Polírozott szívó rész a hengerfejben, B.ON.T.EX. JR direktszűrő külön szívótérben a motortértől elválasztva, ami a motorháztetőn kiképzett leömlőn kapja a levegőt.
Futóművek: Irmscher rugók (38mm ültetés, piros), Koni Special állítható keménységű lengéscsillapítók, elöl Sparco toronymerevítő, hátul Vectra A hátsó híd (dupla stabilizátor).
Az első futóművek negatívosak, az érték kb. 2 fok. (Tervben: Toronycsapágyak és kormány-összekötő-gömbcsuklók cseréje fémbetétesre)
Fékek: Elöl Brembo kényszerhűtött tárcsák (265mm), hátul szimpla tárcsák (250mm), minden betét Ferrodo középkemény.
Kerekek: StilAuto SR500 15” alufelnik, elöl Falken ZE512 195/50, hátul Falken ZE502 195/50 gumik. (versenykerék: 16” racing felni, 205-ös slikkgumival)
Erőátvitel: Eredeti F15 váltó (hosszú), Sachs kuplungszerkezet és kinyomócsapágy, Szinter-kuplungtárcsa. (Tervezve: rövid kihajtású F15 váltó Sperrel, váltórudazat átépítése fémbetétekkel)
Belsõ tér: PRO WRC versenyűlés, Sparco 2” 4 pontos öv, Momo F1 sportkormány, UV-s műszerfalvilágítás, elektromos ablak, központi zár (Tervben: olajnyomásmérő, chip-programváltó elektronika, intelligens lopásvédelmi rendszer)
Egyéb: Kartervédõ (4-es krómacél, szinterezett), elöl így 65mm a hasmagasság.
Mért adatok: Gyorsulás 0-100km/h: 9,2mp (Tervben: 7,5mp)
Fogyasztás hosszú úton spórolva (98): 6,1L
Fogyasztás városban nem kímélve (98): 9-10 L
Legnagyobb sebesség: 205 km/h
Olajfogyasztás: 0,5-4 L / 12000km ( Castrol RS )
Olvasd el 2007-ben készült Riportunkat is!
Részletek: www.opel16v.hu
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés