Készült: 2016. április 14.
Utolsó frissítés: 2022. december 29.
Sziasztok! Én csak egy átlagos lány vagyok, aki bele szeretett egy Cabrioba... És hogy miért?!
Az autó a páromé. De hamar lecsaptam a kezéről! Sokszor volt bennünk, hogy alacsonyabb fogyasztású autó kellene, de semmi pénzért nem cserélnénk le a "gyereket". Nekem, mint friss jogsis ő volt, amin megtanultam vezetni és nem kell mondanom, hogy sikerült megszokni. Szerencsés vagyok úgy érzem.
Picit az előéletéről. Páromnak korábban egy szintén Z20Let motorral szerelt Bertone Coupe-ja ugyan úgy Európa kék színben komolyabb motor átépítéssel. (nagy cooler, kovácsolt dugók, erősebb hajtókar LEH turbó, Phase 2 chip, lefújó, stb.) Miután eladta kipróbált más márkákat is, de egyik se fogta meg igazán. Majd 2014 márciusában meglátta egy Román klub hirdetésében. 1 hetes egyeztetés után legjobb barátjával nekivágtak az 1100km-es útnak !vonattal! Az autón volt mit csinálni, de műszakilag jónak mondhatónak találták. Így egy rövid alkudozás után lábon hozták haza Konstancából. Minden tükörsimán ment és rengeteg élmény mellett egy gyönyörű autóval tértek haza.
Első lépésként teljesen rendbe lett téve. Vezérlés csere, olaj csere, első hátsó féktárcsa, fékbetét csere, gátlók cseréje, klíma kompresszor csere. Utána került bele egy Phase 1 chip és egy G Reddy lefújó szelep, turbónyomás mérő az A oszlopon. Szelepfedél egyedi fényezést kapott. 76-os rendszer került alá középdob mentesen. Kellemes morgós, de nem zavaró a hangja. A gyári xenon mellé került a reflbe és a ködfényszóróba is xenon szett. A ködfényszórók később sárga fóliát kaptak.
Külső megjelenés: OPC első lökhárító,Imscher jel nélküli rács, 6-6cm-es Weitech fix futómű, spotdob, gyári bivaly erős Turbós kerekek.
Belül navigáció, fekete fűtött bőr Recaro ülések, kulcsról vezérelt automata tetőnyitás, turbónyomás mérő.
Zene: Alpine Bluetooth-os fejegység, Hertz hangszórók, JBL erősítő és JBL 1000W subcső.
Az autó nyáron szinte minden nap használva van. Persze mindig 2000-nél elváltva (ezt csak a párom miatt :P ).
Télen végig garázsban alszik. Szerencsére van másik autó is.
Jelenleg most pont új tető kerül rá, mert a jelenlegi picit sérült és fakult 1-2 helyen.
Ami még tervben: középső műszerfal betétek színre fújása valamint egy másik lefújó.
Egyenlőre a felni kérdés még nem lett eldöntve. Párom 18”-at szeretne nyárra, de még nem találta meg a számára ideálist.
Egyébként a legjobb tudomásunk szerint Magyarországon az egyetlen gyári turbós Európa kék színben jelenleg.
Hogy miért Opel!? Talán mert ebbe születtem bele.. Mantában és Asconában nőttem fel édesapám és bátyám révén.
Egy szónak is száz a vége. Az örök mondás itt is igaz: Opel sosem kop el,csak a pénzed fogy el!
Jakab Amira és Bársony István
Recommended Comments
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés