Minden jóban van valami rossz...
Hétfőn (2006. 06.12.) felkerült végre a kipuffogó is. :( Elég kókányul néz ki alulról (eleje átalakított újszerű Rekord, középen egy saválló darab, a vége pedig iszonyat rozsdás Manta), de nem is a szépségre törekedtünk, hanem, hogy legyen valami a hasa alatt. Ezután következett a próbaút. Mit ne mondjak, elég meggyőző lett az autó! B) Motorikusan hatalmas lett a változás, de a finombeállítások csak ezután következnek, és a direktszűrő is csak kicsit később kerül fel. Ugyanakkor előjött pár probléma is. Az üzemanyag szintjelző nem akar mérni, a gyújtás még nem tökéletes, de a legnagyobb probléma, hogy a tesztüzem során széthullott a kardán. Ennek javítása a hétvégére várható, addig pihen a vas. Pedig úúúúúúgy mennék már vele ki a világból! Sokat kellett eddig várnom rá, és kezdek kicsit türelmetlen lenni. Mi lesz velem, ha elkezdődik a kasztnizás, átalakítás, fényezés folyamata? Belegondolni is szörnyű, hogy újabb 3-4 hónapra letegyem...
1 Hozzászólás
Recommended Comments
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés