Motorcsere
Ma elkezdődött valami! Végre, április 2.-a után újra megmozdult a Vas! Igaz vontatva gurult fel az öreghegyi műhelybe, de legalább odaért. A "traktor" egy 600 ccm-es, kéthengeres boxermotoros Citroen Visa volt (kösz Laci). Kicsit küszödött a kicsike, de csak felcibált valahogy. Útközben szerencsére semmi kalandos nem történt, simán odaértünk. Mikor odaértem, marhára meglepődtem, majd magamban szitkozódtam rendesen, ugyanis elvileg legalább négyen lettünk volna, gyakorlatilag ma Sexyvel ketten küszködtünk. Az időjárás abszolult nem kedvezett, Sexy frissen fényezett, és már félig bőrözött CC-je kiszorult az esőbe, ponyva alá. A mai fejlemények: a Mantából kikerült az 1.6 (közben érdekes alkatrészt találtam az autóban), majd a kasztnit kitoltuk a műhelyből, hogy jobban férjünk. Pince garázsból érdekes volt ketten kilögdösni, de összejött. Így, motor nélkül tiszta Off-road kinézete van! :( Aztán még a levegőben az olajat leengedtük, majd az olajteknőt, a nívópálca vezetőcsövét, és a szivattyú szívócsövét kivettük. Ezután a csörlőre lógattuk a 2.2-t, ebből is olaj ki, szivattyú csöve le, majd szünet, rituális Csillagkapu nézés. A film után a 2.2-re az 1.6-ról lekerült szivattyúcső, nívópálca vezető és olajteknő került fel. Ezekre azért volt szükség, mert a Manta motorján az olajteknő púpja hátul van, míg a Rekordnak elől. A sikeres műtét után a Rekord motort hivatalosan is átkereszteltük Manta motorrá B). (a kép csak ilusztráció, nem törtük szét, megittuk :D) Ezek után a két motort "bedobtuk" a sarokba, rendet tettünk, és Sexy visszaállt a CC-vel, és egy kicsit még folytattuk a bőrözést, majd elindultam haza. Folyt. köv. holnap.
Ui.: Az 1.6 ezt művelte belülről a mocitetőmmel. (a hosszúkás olajsár, a kerek a karbi visszalövésektől keletkezett égés)
0 Hozzászólás
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés