Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR
  • bejegyzés
    7
  • hozzászólás
    3
  • megtekintés
    24.429

hogyan szerettem mg az Opelt


Vascona

1.289 megtekintés

Az opelhez igazából közel 5 éve kerültem,amikor Győrben dolgoztam,és kijártam a Rába-ringre gyorsulást nézni...

Szerettem már akkor is nagyon az autókat,az adrenalin pumpáló versenyeket,és volt is már ekkor részem benne,

mivel előtte sokat jártam rally-cross versenyekre édesapám akkor még csak 23 éves ladájával...

De hát az élmény akkor is megfizethetetlen volt!:( Akkor,és abban az időben minden álmom egy BMW volt,hathengeres

motorral legalább...természetes,hiszen versenyeken is ebből és a ladákból volt a legtöbb,és hát ezektől az autóktól

kaptam ki mindig:)

Győrben is rengeteg ilyen BMW járt gyorsulásra,nagyon élveztem már a hangjukat is,és ahogy mentek?!B)

Ekkor már minden álmom az volt,hogy megvegyem az első BMW-met,el is mentem egy hirdetésre,de az autó annyira szakadt

állapotban volt,a kerékösszetartás nulla alatt,az elemek rohadtak,szóval nem vettem meg...

Ebben az elkeseredett állapotomban mentem azon a hétvégén ki gyorsulásra újra,hogy megnyugodjak kicsit...

Jöttek megint a BMW-k,de aztán feltűnt egy kisautó is közöttük,semmilyen extra nem volt rajta,még alufelni sem,csak egy

A/4-es papírka a hátsó üvegen kiragasztva,hogy eladó,és egy telefonszám.

Aztán összekerült egy 2.5ös E30-as BMW-vel,és hát kíváncsian vártam mi fog ebből a találkozásból kisülni...

Hihetetlen volt,de olyan módon hagyta állva a bömbit,hogy nem hittem a szememnek...Semmi hang,semmi erölködés,egy kicsi gumicsík,

aztán pedig egy erölködő bmw a nyomában...Megdöbbentett,de az mégjobban,amikor azt láttam,hogy végigverte a kategóriában az összes

többi autót is aztán majd csak a döntőben fogta meg valaki egy épített autóval...

De mondanom sem kell azt hiszem,egy opelről volt szó,méghozzá egy 16 szelepes Kadett GSi-ről..

Eltelt egy nagyon kevés idő,és én is megvettem az első opelemet,egy gsi-t,és hónapokig csak döbbent arccal de vigyorogva fogtam a kormányt,

és élveztem a kicsi könnyű kasztni,és az ehhez tartózó brutális erő nyújtotta élményeket...

Szokatlan volt,hogy az autópályán nem engem kerülgetnek a nagy Audik,Volvók,Bmw-k,hanem én őket,és ugyanazt a döbbent arcot véltem

felfedezni mindegyiknél,amelyik mellett elhaladtam:) Bizony 200 km/h-s tempónál még alig fordult 6000-et a motor,bőven volt

erőtartaléka még akkor is,és egészen 232-ig pörgött is...mondanom sem kell,az első pénzekből a vásárlás után elkezdtem csinosítgatni

spojlerek előre,hátra,küszöbök,alufelnik,nagy gumik,új kárpitozás,új fényezés stb...

Az autót azóta sajnos eladtam,rádöbbentem,hogy hátsókerék meghajtásnál szebb nincs autóvezetés közbem,és jelenleg egy

B Asconaért dolgozok keményen...noha nem azért hogy megvegyem,már az enyém,de rengeteg pénz munka és idő még,míg elkészül olyannak,

mint amilyennek én elterveztem...

De ez már egy másik történet lesz,talán a "hogyan lettem B Ascona fanatikus" című:D

0 Hozzászólás


Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások

Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz

A bejelentkezés után megjegyzést írhat



Bejelentkezés


×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.