hogyan szerettem mg az Opelt
Az opelhez igazából közel 5 éve kerültem,amikor Győrben dolgoztam,és kijártam a Rába-ringre gyorsulást nézni...
Szerettem már akkor is nagyon az autókat,az adrenalin pumpáló versenyeket,és volt is már ekkor részem benne,
mivel előtte sokat jártam rally-cross versenyekre édesapám akkor még csak 23 éves ladájával...
De hát az élmény akkor is megfizethetetlen volt!:( Akkor,és abban az időben minden álmom egy BMW volt,hathengeres
motorral legalább...természetes,hiszen versenyeken is ebből és a ladákból volt a legtöbb,és hát ezektől az autóktól
kaptam ki mindig:)
Győrben is rengeteg ilyen BMW járt gyorsulásra,nagyon élveztem már a hangjukat is,és ahogy mentek?!B)
Ekkor már minden álmom az volt,hogy megvegyem az első BMW-met,el is mentem egy hirdetésre,de az autó annyira szakadt
állapotban volt,a kerékösszetartás nulla alatt,az elemek rohadtak,szóval nem vettem meg...
Ebben az elkeseredett állapotomban mentem azon a hétvégén ki gyorsulásra újra,hogy megnyugodjak kicsit...
Jöttek megint a BMW-k,de aztán feltűnt egy kisautó is közöttük,semmilyen extra nem volt rajta,még alufelni sem,csak egy
A/4-es papírka a hátsó üvegen kiragasztva,hogy eladó,és egy telefonszám.
Aztán összekerült egy 2.5ös E30-as BMW-vel,és hát kíváncsian vártam mi fog ebből a találkozásból kisülni...
Hihetetlen volt,de olyan módon hagyta állva a bömbit,hogy nem hittem a szememnek...Semmi hang,semmi erölködés,egy kicsi gumicsík,
aztán pedig egy erölködő bmw a nyomában...Megdöbbentett,de az mégjobban,amikor azt láttam,hogy végigverte a kategóriában az összes
többi autót is aztán majd csak a döntőben fogta meg valaki egy épített autóval...
De mondanom sem kell azt hiszem,egy opelről volt szó,méghozzá egy 16 szelepes Kadett GSi-ről..
Eltelt egy nagyon kevés idő,és én is megvettem az első opelemet,egy gsi-t,és hónapokig csak döbbent arccal de vigyorogva fogtam a kormányt,
és élveztem a kicsi könnyű kasztni,és az ehhez tartózó brutális erő nyújtotta élményeket...
Szokatlan volt,hogy az autópályán nem engem kerülgetnek a nagy Audik,Volvók,Bmw-k,hanem én őket,és ugyanazt a döbbent arcot véltem
felfedezni mindegyiknél,amelyik mellett elhaladtam:) Bizony 200 km/h-s tempónál még alig fordult 6000-et a motor,bőven volt
erőtartaléka még akkor is,és egészen 232-ig pörgött is...mondanom sem kell,az első pénzekből a vásárlás után elkezdtem csinosítgatni
spojlerek előre,hátra,küszöbök,alufelnik,nagy gumik,új kárpitozás,új fényezés stb...
Az autót azóta sajnos eladtam,rádöbbentem,hogy hátsókerék meghajtásnál szebb nincs autóvezetés közbem,és jelenleg egy
B Asconaért dolgozok keményen...noha nem azért hogy megvegyem,már az enyém,de rengeteg pénz munka és idő még,míg elkészül olyannak,
mint amilyennek én elterveztem...
De ez már egy másik történet lesz,talán a "hogyan lettem B Ascona fanatikus" című:D
0 Hozzászólás
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés