Alánéztünk alaposan
Elérkezett "végre" az a nap, amikor jobban átvizsgáltuk a kicsikét.
Sikerült végre időpontot szerezni kedvenc szakimhoz, akinek ezúton is köszönöm, hogy már lassan 10 éve nem küldött még el a .... na pont oda.
Elölről haladtunk hátra.
1. folyik az olaj az AC és az olajteknő tömítésénél
2. kotyognak a külső féltengelycsuklók, de pont annyira, hogy kattogni még nem kattognak, csak lassú haladásnál néha ezek mozgatják a kormányt, 1-1 fokot ide-oda.
3. A lengőkar szilentjei utolsókat rúgják. Nincs szétszakadva, csak teljesen elpuhult.
4. A kitámasztó kar első szilentje ugyan még egyben van, de ha már költünk, nem ezen fog múlni.
5. Az egyik kormányrúd gömbfeje is kivan, cseréljünk párban majd.
6. Az "trapéz" gömbfejein a porvédők ki vannak repedezve. Nem kotyognak, de fognak. Csere!
7. Jobbos küszöb alulról látszik, hogy megindult. Balos látszólag egyben van. Majd ha lebontjuk, kiderül. Amúgy szerencsére egyben van alulról! Ez lényeges!
8. Hátsó híd szilentek szintén cserések. Nem jár össze-vissza a kocsi, nem eszi a gumikat, de előzzük is meg a bajt. Csere!
Jobb hátsó csillapító lassan ereszti az olajat. Ezt is cserélni kell majd.
Hossza vizsgálódás, kutakodás után, bár roppant kedvezően számolt minden bolt, ahová betértem, vagy ajánlatokat kértem, végül az maradt, hogy a munkahelyem által biztosított kedvezményt használom ki, és a LángDebrecen-től veszek meg szinte mindent.
Holnapra itt a csomag, cirka 37e Ft-ért cserébe.
Szerintem elég jó árak.
Már csak egy CO palack hiányzik az életemből, mert gépet már szereztem, és gyakorolni is kéne vele, mielőtt a kicsikocsinak esnék neki.
- 1
0 Hozzászólás
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés