Az első bütykölések
Nos, mivel volt szerencsém tapasztalni, hogy a kicsike némi gyújtás problémával küszködik, így a mai nap egy kicsit foglalkoztam vele.
Azt hittem, hogy amikor hoztam haza a város másik szegletéből, akkor időnként 3 hengeressé vált.
Tévedtem. Mert az inkább 2 volt.
Mivel minden szerszámom rendesen a lomosunk mélyén volt, így egy kis időbe beletelt, mire előkészültem.
Szépen elkezdtem hát szórakozni a gyertyakábelekkel, megpróbáltam kideríteni, melyik hengernél lehet a bibi.
A kereskedésben már próbálkoztak a javításával, mert elosztófedelet és gyertyákat cseréltek.
Viszont a gyertyák szerintem nem bele valóak. A régieket szerencsére nem dobták ki, és szépen, azt a 2-t, ami kínlódott, a régiek közül pótoltam.
A kábelek sincsenek a toppon, de azokból nincs itthon tartalék.
Egyszóval arra a megállapításra jutottam, hogy 4 gyertya (nem csilivil titán és társai, hanem belevaló), meg egy kábelszettre szükség lesz a teljes boldogsághoz.
Amit néztem még, hogy szükséges lesz kicserélni a benzincsövet, mert szemmel láthatóan egy korábbi kiszakadás következményének a nyomait viseli a légszűrőház. 1 ponton "amorf" az alakja, megolvadt.
Ki kell majd pucolni a fűtést, mert az biza nem megy.
A ventije megy, alacsony fordulaton is, csak visít. Szóval törődést igényel az is.
Akkor tehát mire lesz szükség biztosan:
- 4 gyertya
- kábelszett
- légszűrőház Weber karbira
- benzincső
- olaj
- olajszűrő
- levegőszűrő
A "sikeres" átmeneti gyógyítás után tettem egy kis próbautat. Alig 15 km-t nyomtam le a városban és a kifelé vezető utakon.
A kicsit tempósabb közlekedésben végre sikerült jobban megtapasztalni a futómű problémáit is.
Nem zörög, csak inkább bizonytalan.
A következő a futóműben kicserélendő alkatrészek felmérése lesz, és 1 füst alatt mindent beszerzek.
Viszont mivel most éjjeles vagyok, így kicsit nehézkes a haladás, hisz napközben aludnom is kell, különben melóban kidőlnék.
Kép ezért nem is készült a mai akcióról, mert siettem.
- 1
0 Hozzászólás
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés