Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR
  • bejegyzés
    94
  • hozzászólás
    18
  • megtekintés
    299.607

Szilágyi "GsiTomi" Tamás


forumadmin

2.111 megtekintés

photo-14.jpg

Mióta vagy klubtag?

2004-02-15

Mivel foglalkozol?

Több mint 7 évet dolgoztam az autó alkatrész szakmában de elegem lett abból, hogy mindíg mások után hozzak helyre dolgokat. Most pedig azt csinálom amit szeretek és egyben a hobbim is. A Tuning magazinnak dolgozom. Fotózgatok, utazgatok sok szép autót látok, szervezek ezt azt és néha még cikket is írok. B)

Hány éves vagy?

30

Hány barátot szereztél a MOTE által?

Hát igen a Barát az az amiből kevés van az embernek egyébként is. A klubban is van akit én annak tekintek :D és van olyan is akit annak tekintettem. :D Jó fej haver srácból elég sokkal megismerkedhet aki tagja lesz a MOTE-nak egyszóval unatkozni nem fog és szerintem mindenkivel meg lehet találni a közös hangot aki tagja lesz a klubnak.

Miért pont az Opel, ha autó?

Milyen Opeled van? Milyen Opeljeid voltak eddig?

Annak idején amikor meglett a jogsi ('96) kaptam egy D Kadett-et ami 1.2N-es motorral rendelkezett és nem sokkal késöbb (1hét majd 2 hónap) egymás után a rutintalan sofőr elméjével jól össze is törtem. :D Majd lakatolás és még pár hónapig meg volt de már akkor beleszerettem a kocka formájába és eldöntöttem a következő egy GTE D Kadett lesz. Találtam is egy alig szétrohadt kasztnisat. :( Két küszöb + csomagtér ajtó + taposók voltak cserések. Kapott még egy ültetést és 15" papucsokat, belülre egy egérmozit (digit km óra), hifit, alu pedálokat, sport kormányt és plüss fekete tető kárpitot. De amikor kész lett sokan megnézték és meg is akarták venni. Olyan volt mint egy gokart ráadásul a 850kg-os kasztnit a 115le igazán jól vitte. Ráment kb 450ezer pénz és megérte mert nagyon szerettem de eljött az ideje a váltásnak és szintén megfontolt szándékból egy GSI F Astra lett a következő áldozat. Azt is szépítgettem, sportosítgattam kívül belül négy és fél évig amíg meg volt. Már nem tudom mennyi pénzt is öltem bele mert minden tavasszal ment fényezőhöz, hogy az 1 év alatt összeszedett kavicsokat "tacskós kosarak" álltal okozott sérüléseket kijavíttassam. Kapott G Astra frontot, kevlár Power Cap-et, Subaru GT üléseket, Sparco torony merevítőt, váltó gombot, pedálokat, MTS fehér hátsó lámpákat, Hifi-t, MotorSportos szőnyeget. Jött a munkahely váltás és kellett egy olyan autó amivel biztonsággal közlekedhetem Európában. Vagyis nem áll meg 800km-re itthonról. Másrészt lett volna még egy két dolog amit vettem volna rá ami megint cirka 450ezret vitt volna el és ezt inkább másba tenném. Elértem azt a pontot amikor el kellett döntenem eladom mert a munkahelyem és a józan gondolkodás ezt kívánja. Most van egy BMW-m és ha hobbi atót vennék csak is egy Opel Kadett C 2 ajtós szedán jöhetne szóba amibe kb a GSI megvételekor szerelmesedtem bele egy németországi Opel találkozón. Ehhez kell egy garázs ami csak az enyém és akkor csinálgatom amikor kedvem van.

Mit jelent számodra a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete?

Egy jó társaságot még akkor is ha néha vannak ellentétek.

Mit javasolsz kezdő (és), vagy leendő MOTE-s tagoknak a könnyebb beilleszkedéshez?

Jöjjenek el a klub álltal szervezett programokra és ne féljenek beszélgetni még a nagyhangú klubtagokkal sem! :D Másrészt sok tanácsot, ötletet kaphat a márkával kapcsolatban ha kérdése van.

0 Hozzászólás


Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások

Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz

A bejelentkezés után megjegyzést írhat



Bejelentkezés


×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.