A Calibra
Az egész úgy indult, hogy már vagy két éve nem volt autóm. Hiányzott, így elhatároztam, veszek valamit. Nem volt konkrét elképzelés, márkát illetően sem. Sokminden volt tervben. A legesélyesebb a középkategória néhány élharcosa volt, többek között a Citroën Xantia, a Renault Laguna, a Volkswagen Vento, valamint az Opel Vectra. Persze én abban a hitben éltem, hogy egy sportosabb autó nem fér bele a keretbe, de amikor elkezdtem böngészni a hirdetéseket, hamar rádöbbentem, hogy a Calibrák átlagos ára megegyezik a kb. egy évvel fiatalabb Vectrák árával, miközben vagányabb, sportosabb, még talán szebb is. Ez 2003 tavaszán volt. Sokáig fárasztottam az akkori indexes calibrás topik látogatóit a hülyébbnél hülyébb kérdéseimmel (ilyen kérdéseket azóta is bátran teszek fel :D), majd hosszas böngészés (2-3 hónap) és vagy 20 autó megnézése után megvettem eddigi opeles pályafutásom talán legjobb autóját, egy gyönyörű, királykék c20ne Calibrát.
Az autó lényegében tökéletes volt, a fényezés, a beltér, a futómű, a motor... Mind-mind hibátlan.
Aztán 2003 telén meg is vettem rá gyorsan a 17es Tecnomagnesio szettet, mert az kellett. B)
http://img.tar.hu/bazscalibra/img/4603651.jpg
http://img.tar.hu/bazscalibra/img/4603644.jpg
Valamikor ezután kerültem a MOTE közelébe és mindenki kedvencét, mélykék76-ot is nagyjábból ekkor, pontosan 2004 március 9-én ismertem meg személyesen egy Lurdys mozizáson, ahol mi ugyan nem moziztunk, de helyette jó sokat beszélgettünk, vigyázva közben a mozizók autójára. :D És ekkor már piros volt a műszerfalam is. :D
Aztán jött egy tavasz, majd egy nyár. Akkor főként a CC-ről szóltak a dolgok, de rájöttem, nem érzem igazán jól ott magam, így újra főként MOTE-tag lettem. Valahogy jobban bejött ez. :D
Aztán ősszel összetörtem. Nem nagyon, csak egy kicsit. De elég volt a gazdasági totalkárhoz. :(
http://img.tar.hu/bazscalibra/img/6269926.jpg
http://img.tar.hu/bazscalibra/img/6269927.jpg
http://img.tar.hu/bazscalibra/img/6269928.jpg
http://img.tar.hu/bazscalibra/img/6269930.jpg
http://img.tar.hu/bazscalibra/img/6269931.jpg
Jó lassan készült el, de meglett. Került rá nagy lökhárító, először fényezés nélkül, meg hozzá 14es alufelni téligumival. :D
2005 tavaszán végül elkészült, felkerült rá a 17es Porsche-felni is, de addigra már annyi bosszúságot okozott és olyan sok negatív élmény fűződött hozzá, hogy ahogy kész lett, el is adtam. Most már kicsit megbántam, mert szép volt, még jó is volt, csak akkor kicsit kiábrándultam belőle.
Aztán megindult az új autó keresése, de ez már egy másik sztori.
2 Hozzászólás
Recommended Comments
Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz
A bejelentkezés után megjegyzést írhat
Bejelentkezés